Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 27626 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #240 Gepost op: 12-02-2022, 22:48:20 »
Wat was ze leuk :\'(.
Jaaa :( Lief, vrolijke noot, knap  ::love:: gezellig, slim (de mol moet op dat strand of boot zijn), fanatiek op zn tijd, hele leuke kandidate (die ik vooraf nog niet kende). En na het zien van Niet de mol, vind ik het jammer dat ze het niet geworden is.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #241 Gepost op: 12-02-2022, 22:50:11 »
Jaaa :( Lief, vrolijke noot, gezellig, slim (de mol moet op dat strand of boot zijn), fanatiek op zn tijd, hele leuke kandidate (die ik vooraf nog niet kende). En na het zien van Niet de mol, vind ik het jammer dat ze het niet geworden is.

Met een beetje heeft ze net niet de mol gezien op de boot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #242 Gepost op: 12-02-2022, 22:50:29 »
Leuk dat ze het ook strategisch speelde in de zin van af en toe verdacht zijn (zegt ze in Niet de Mol), ik ben wel benieuwd om welke momenten dat gaat. En in haar dagboek is te lezen dat ze zich bij de livestream expres "voor gek zette" door zich als een zenuwachtig meisje voor te doen.

Hopelijk is die vage schermenwisseltruc haar niet fataal geworden. Fijne kandidaat en leuk om haar te leren kennen. Ik ga vast eens een concert bijwonen. ::joehoe::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #243 Gepost op: 12-02-2022, 22:54:59 »
Wat had ik haar graag als mol gezien!
Uit haar tunnel stappen (maar net op tijd!), voelde echt aan als “kill your darlings” omdat het niet anders kon.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #244 Gepost op: 12-02-2022, 23:43:43 »
dag Laetitia!  ::zwaai::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #245 Gepost op: 12-02-2022, 23:48:20 »
Dat gifje.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #246 Gepost op: 13-02-2022, 00:08:05 »
En weer een door mij beoogd finalist weg zien gaan  :-\\ Doei Lae (ze gebruikte het nu in de aflevering) doei pool. Ik zag haar als de verliezend finalist maar ja als er gehussel komt met degene die het vraagteken pakt krijgt een kans op een mini vrijstelling scenario... En bovenal Laetitia het nadeel heeft van die extra minuten.

Mja: kun je als nog goed zitten als mol en toch eruit liggen. Wel leuk om haar te leren kennen via dit programma. Ik heb weinig met klassieke muziek maar heb nog wel wat terug te kijken. Naast Fresia toch wel mijn favoriet van dit seizoen  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #247 Gepost op: 13-02-2022, 09:23:55 »
Mijn jaarlijkse molcrush is eruit. Ik moet even liggen.
Ja, dit geeft echt een leeg gevoel…

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #248 Gepost op: 13-02-2022, 09:39:11 »
Ik vind Laetitia’s exit niet alleen heel erg jammer, maar ook heel oneerlijk. Laetitia was een kandidate die het spel heel goed doorhad. Ze maakte zich op de juiste momenten verdacht maar ook onverdacht, ze had als enige door hoe de bootopdracht met de Millies en Mollies werkte en volgens mij had ze de juiste mol ook op het oog (bij de schapenopdracht: “ja, ja” tegen de mollende Kim-Lian en Fresia). Maar ja, als je dan zomaar twee minuten tijdstraf krijgt in de test… Logisch dat je er dan uitvliegt. Ik denk trouwens dat als Thomas wel meegedaan had in het berekenen van de score, Laetitia er alsnog uitgevlogen was vanwege dat tijdsnadeel. Dit is ook heel jammer voor de WIDM-app. Ikzelf was er zeker van dat Laetitia de finale zou halen, zo goed als ze het spel speelde, als ze al niet de mol was. En dat had ze echt heel goed kunnen zijn. Jammer jammer jammer.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #249 Gepost op: 13-02-2022, 15:14:57 »
 :\'( :\'( :\'( Nee, niet Laetitia! Wat mij betreft de leukste kandidaat van deze serie. We zullen je gaan missen de laatste afleveringen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #250 Gepost op: 13-02-2022, 18:51:59 »
Ik vind Laetitia’s exit niet alleen heel erg jammer, maar ook heel oneerlijk. Laetitia was een kandidate die het spel heel goed doorhad.

Hoewel ik het ook enorm jammer vind, want Lae is geweldig ::bravo::, is het denk ik te vroeg om te concluderen dat het een oneerlijke exit was. We weten van "niet de mol" dat ze de aflevering hiervoor op Sahil zat, dus ze zat met zekerheid de aflevering ervoor nog op compleet de verkeerde mol. Of die 2 minuten straftijd of Thomas twist iets hebben gedaan daarbij... het kan, maar ik vermoed het eigenlijk niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #251 Gepost op: 13-02-2022, 18:59:07 »
Zo dun is dus het lijntje tussen winnaar worden en eruit vliegen! Ze was de enige die door had dat de Mol wel eens in een bootje kon zitten. Als ze vijf seconden langer en beter naar bootje 17 had gekeken, was ze regelrecht doorgestoomd naar de finale met een zeer grote kans dat ze de winnaar was geworden. Erg jammer, had het haar gegund.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #252 Gepost op: 13-02-2022, 23:12:41 »
Ook heel leuk het afvallersinterview op Nu.nl. Ze had zo lang staan graven naar haar sleutel, dat ze bijna geen tijd meer had voor de opdracht en daardoor had ze niet meer aan het roze etuitje gedacht. Het was haar ook niet opgevallen dat het een andere kleur had. Geen opzet dus dat ze de verdubbelaar niet meehad. Precies wat ik al dacht (want ik heb haar nooit verdacht gevonden) maar leuk dat het mysterie is opgelost.

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #253 Gepost op: 13-02-2022, 23:56:19 »
Hoewel ik het ook enorm jammer vind, want Lae is geweldig ::bravo::, is het denk ik te vroeg om te concluderen dat het een oneerlijke exit was. We weten van "niet de mol" dat ze de aflevering hiervoor op Sahil zat, dus ze zat met zekerheid de aflevering ervoor nog op compleet de verkeerde mol. Of die 2 minuten straftijd of Thomas twist iets hebben gedaan daarbij... het kan, maar ik vermoed het eigenlijk niet.
Ja, misschien heb je gelijk. Mijn dochter zei vandaag dat ze vorige week al gezien had aan Laetitia (Lea, geen Lae) dat ze echt op de verkeerde mol zat (Sahil). Misschien heeft ze inderdaad toen haar zelfverzekerdheid in dit spel verloren. En heeft ze de test écht als slechtste gemaakt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #254 Gepost op: 14-02-2022, 00:18:52 »
Ze had zo lang staan graven naar haar sleutel, dat ze bijna geen tijd meer had voor de opdracht
En in die weinige tijd moest ze nog met zowel Thomas als Kim communiceren. Ze vond haar eigen geld ook nog dankzij Kim, al was dat niet te zien in de uitzending. Mol Kim had er beter aan gedaan om na een aantal mislukte oproepen naar Laetitia de boot te nemen. (Eventueel na zelf haar geld te vinden. Zelfde resultaat, maar minder verdacht)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #255 Gepost op: 14-02-2022, 00:49:13 »
Topkandidate! Pech dat er nog twee vrijstellingen in het spel waren. Anders was ze nooit afgevallen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #256 Gepost op: 14-02-2022, 12:23:26 »
Topkandidate! Pech dat er nog twee vrijstellingen in het spel waren. Anders was ze nooit afgevallen.

Natuurlijk wel: als je niet op de juiste Mol zit, loop je altijd het risico af te vallen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #257 Gepost op: 14-02-2022, 12:53:54 »
Natuurlijk wel: als je niet op de juiste Mol zit, loop je altijd het risico af te vallen.

Daarover verschilt onze mening ;D ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #258 Gepost op: 14-02-2022, 12:56:13 »
Dat klopt. Als ik wil weten wie niet de Mol is, kijk ik altijd even op wie jij zit.    :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #259 Gepost op: 14-02-2022, 14:50:37 »
Dat klopt. Als ik wil weten wie niet de Mol is, kijk ik altijd even op wie jij zit.    :P

Heel af en toe heb ik het ook juist hoor. 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
en ook op Jan zat ik al nadat Loes afviel, dat was wel even een meevaller.