Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 459 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014 & Zap! 3
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Laetitia Gerards
« Gepost op: 31-08-2021, 14:35:38 »
Laetitia

Praat mee over het doen en laten van Laetitia Gerards!
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Sven.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2021, 09:52:02 »
Ik heb een beetje het gevoel dat zij de vrijstellingen heeft gewonnen. Geen last van primacy/recency effect, wordt vooral neergezet als een "lieve" meid, is redelijk onopvallend, en één van de minder bekenden (daardoor gaan wellicht minder mensen op haar stemmen want je stemt toch sneller op iemand die je wel kent). Kreeg ook niet hele lastige vragen bij de vragenronde van Rik waardoor ze meer op zou kunnen vallen. Het enige wat dit wel tegen kan houden is het antwoord van Everon gaf over Laetitia. Ik denk in ieder geval sowieso dat ze in de top 3 van onder zit ;)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MolPaul

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2021, 21:54:12 »
Ik heb een beetje het gevoel dat zij de vrijstellingen heeft gewonnen. (…) Ik denk in ieder geval sowieso dat ze in de top 3 van onder zit ;)
…wat echter helemaal niet wil zeggen dat ze de Mol niet zou kunnen zijn! Wij hebben juist op haar gestemd: haar schijnbaar weinig verdachte optreden zou juist heel verdacht kunnen zijn…

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2021, 20:39:23 »
Het pleidooi van Laetitia:

Citaat van: Laetitia
Hoi, ik ben Laetitia Gerards. Ik ben operazangeres, maar belangrijker nog: ik ben niet de Mol, en ik baal ervan. Ik baal er echt enorm van. Ik denk ook nog de hele tijd steeds dat er misschien een scherm gaat komen en dan dat er op staat: jij bent de Mol. En het gebeurt niet. En, ik, nou ja, pech. Sorry, mamma en pappa. Ik ben eh niet aan het zingen ergens maar ik sta hier. Ik sta op een soort van eh podium, en ik zou me er eigenlijk heel erg comfortabel moeten voelen. Dat doe ik niet. Ik zweet en eh ik zit in een camera te praten wat ik eigenlijk nooit doe want ik sta liever gewoon voor een eh, een publiek. Ik weet ook helemaal niet meer waar ik nou met mijn verhaal naartoe moet. Maar ik wil zeggen: ik ben niet de Mol en nogmaals ik baal ervan en ik zit zó te genieten van dit spel, van dit avontuur en van mijn medekandidaten en ik wil die verrader die wil ik gewoon ontmaskeren. En als het niet lukt dan ga ik gewoon nog heel erg genieten. Dank jullie wel.