Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 22592 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #220 Gepost op: 18-02-2022, 20:01:13 »
Ik heb één hoed en verschillende petten. Waar gaat je voorkeur naar uit?    :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #221 Gepost op: 18-02-2022, 20:27:09 »
Het beeld is gespiegeld in de ruit van de deur.
Volgens mij door het glas gefotografeerd, maar niet gespiegeld. Rechterbed is leeg, van Sahil met wie hij op dat moment de kamer deelt

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #222 Gepost op: 18-02-2022, 20:39:27 »
Lijkt mij toch echt gespiegeld.
Anders zou 't voeteneind van 't bed waar Thomas op zit rechts van de deur zichtbaar moeten zijn of 't is wel een heel kort bed..

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #223 Gepost op: 18-02-2022, 21:10:52 »
Nu zie ik het ook. Dacht dat het bed in de lengte stond, maar het staat in de breedte .

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #224 Gepost op: 18-02-2022, 21:23:17 »
::bloos::

Ik bedoelde de livestream. Dat was heel lastig voor de Mol. De druk om te presteren hoog.

Focus ik me dus op als een malle. Wie had daar afwijkend gedrag? En ...verwacht je dat bij iemand met zoveel levens- en podiumervaring? Dat soort vragen probeer ik mezelf te stellen.

Ben het met je eens dat Thomas veel kandidatengedrag lijkt te vertonen (doet ie dan goed als Mol) en ja, in beeld misschien te veel geld in de pot brengt. Maar vind de edit van de opdrachten die je noemt te vaag om uit te sluiten dat hij daar gemold zou kunnen hebben.

'Hoog spel spelen' is voor mij juist een reden om hem te blijven verdenken. Gedrag prima verklaarbaar, suggestieve edit, geen beelden van hem aan de kant van de portoketen waar je de trolacties juist verwacht.

Live stream weer bekeken, vorige keer niet op Thomas gefocust. Hij reageert inderdaad bijzonder, anders dan de anderen. En lijkt teleurgesteld dat hij de vrijstelling niet heeft, maakt ook een korte beweging richting Rik met armen uit elkaar (‘helaas’) en begint dan te klappen. Dus ik snap wel wat jullie zien. Ook in afl 2 zie ik het nog, daarna niet meer gekeken maar hij lijkt meer te ontspannen. Kan dus wennen zijn of een mol die moet inkomen.

Hij zegt ook wel bijzondere dingen in z’n biechten van afl 1 en 2
 ‘ff testje en executietje en door naar de volgende dag’
en hij benoemt dat (ongeveer letterlijk)
‘iemand een molstreek leverde, niet dat hij zegt dat ze de mol is, zou kunnen, maar het is gewoon moeilijk’). Was een bijzonder samengestelde zin..
En Ja ‘moeilijk’ als je zelf de mol bent..

Pfoeh, maar hoe verklaar ik dan het geld, of moest hij even z’n best doen omdat hij best veel verdacht werd? Al met al is er flink wat geld uit de pot gebleven, misschien niet dankzij Thomas maar al met al wel.

Tjonge mensen, ik had al eerder een hele rij met hints (rode loper bij studio snugger en de trap waar hij altijd vanaf komt, hele rode studio..)

Ga toch weer twijfelen, Renee bracht ook veel binnen waardoor ik haar afschreef.

Al denk ik dat hij met een auto aankomt bij Rik bij het bal..

Pfff morgen hopelijk alles duidelijk (tegen beter weten in).


Offline Mol-Dova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #225 Gepost op: 18-02-2022, 21:41:31 »
Sahil, toen hij eruit werd gegooid, was de enige die op Thomas stemde in 10 vragen.
Alle anderen stemden op KL/Everon.

Ik wou dat Thomas de mol was, maar dan vind ik de stemming een beetje vreemd.

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #226 Gepost op: 19-02-2022, 09:36:18 »
Thomas zingt graag zo blijkt. onderstaande nummers komen voorbij.

WE ARE THE WORLD (usa for afrika)
THE LION SLEEPS TONIGHT (the tokens)
THE KEY THE SECRET (urban cookie collective)
NEVER GONNA HAPPEN (Lily Allen)
SHOOT YOUR SHOT (divine)

Ik krijg er maar niet de vinger opgelegd of dit misschien een hint is. Zojuist google ik Singing mol en kom ik uit op onderstaand gedichtje..

Jul 2010

singing mole

there was a little mole a funny little thing
while digging underground he just love to sing
you could hear him singing when he began to toil
his funny little song coming through the soil
he was very cute  with funny little feet
singing little songs to a funny beat
he would sing for hours as happy as can be
a lovely little chap a happy chap was he



Written by

william worthless

Deze naam past overigens ook mooi bij de personages die in studio snugger hun opwachting maken😀
En zoalsThomas zingt... voluit en vollebak genietend. Net als het molletje uit dit gedichtje.

Het zou ook erg passen bij Thomas dat hij er voor kiest om op deze manier zijn rol als Mol weg te zetten.

eh ja.. ik zou heel graag Thomas als mol zien dus vandaar mijn misschien onrealistische zoektocht. maar toch deel ik het.. mischien is er iemand die dit mee(r) kan bekrachtigen?
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 10:17:01 door Kriekendiek »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #227 Gepost op: 19-02-2022, 11:34:27 »
Wat een mooie vondst dat gedichtje!   ::bravo::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #228 Gepost op: 19-02-2022, 11:54:05 »
Zojuist google ik Singing mol en kom ik uit op onderstaand gedichtje..
Tip: google eens op Thomas Mol 2022

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #229 Gepost op: 19-02-2022, 12:33:53 »
Ik had deze al eens eerder gepost maar daar is geen reactie op gekomen en ik vind het zelf toch wel een opvallend detail:
Sahil schreef in zijn dagboek van de afvaller dat hij de avond voordat het spel begon hij met de mol in de lift stond en “iets aan de energie van de persoon naast mij voelde gek. Alsof diegene zich voorbereidde om een marathon te lopen. Ik wendde me tot diegene en riep, als een detective die een dief op heterdaad betrapte, heel hard “jij bent de Mol!”.”

Vervolgens is een dag later Thomas zijn schot voor de boeg mol

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #230 Gepost op: 19-02-2022, 12:44:39 »
Ja, kijk ook nog eens naar de Schiphol-foto: Sahil naast Thomas met een blik van "Ik had jou eigenlijk altijd al door, molletje!"    ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #231 Gepost op: 19-02-2022, 12:47:00 »
Hilarisch hoe iedereen van alles leest in die Schiphol-foto. Alsof de kandidaten daar de instructie hadden gekregen om in een groepsfoto alles uit te beelden wat de weken daarvoor gebeurd is. Het is gewoon een momentopname van de groep op Schiphol. ::rofl::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #232 Gepost op: 19-02-2022, 12:52:38 »
Ik denk dat Thomas tax-free Toblerone heeft gegeten en dat hij er daarom zo blij uitziet.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #233 Gepost op: 19-02-2022, 12:53:06 »
 ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #234 Gepost op: 19-02-2022, 12:54:56 »
 ::rofl::

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #235 Gepost op: 19-02-2022, 12:56:14 »
 ::rofl::
Ik denk dat Thomas tax-free Toblerone heeft gegeten en dat hij er daarom zo blij uitziet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #236 Gepost op: 19-02-2022, 13:00:38 »
Ik vind het vooral hilarisch dat Kim-Lian niet op die foto staat.    :P

 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #237 Gepost op: 19-02-2022, 13:05:30 »
De mol woont in Zweden  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #238 Gepost op: 19-02-2022, 13:27:26 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #239 Gepost op: 19-02-2022, 16:11:53 »
Ik had deze al eens eerder gepost maar daar is geen reactie op gekomen en ik vind het zelf toch wel een opvallend detail:
Sahil schreef in zijn dagboek van de afvaller dat hij de avond voordat het spel begon hij met de mol in de lift stond en “iets aan de energie van de persoon naast mij voelde gek. Alsof diegene zich voorbereidde om een marathon te lopen. Ik wendde me tot diegene en riep, als een detective die een dief op heterdaad betrapte, heel hard “jij bent de Mol!”.”

Vervolgens is een dag later Thomas zijn schot voor de boeg mol
Tussen dat moment in de lift en de keuze voor Thomas als schot voor de boeg mol zaten wel nog de mollicitaties. En zat hij in de auto bij een aantal kandidaten. Dat alles kan hem van gedacht hebben doen veranderen. Of niet, we zullen zien.