Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 583 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014 & Zap! 3
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dķh
[Kandidaat] Thomas van Luyn
« Gepost op: 31-08-2021, 14:37:49 »
Thomas

Praat mee over het doen en laten van Thomas van Luyn!
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Loezel

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2021, 21:22:55 »
Leuk dat Thomas meedoet.  ::bravo:: Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop beter dan de meeste cabaretiers.  ;D

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2021, 11:34:57 »
Leuk dat Thomas meedoet.  ::bravo:: Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop beter dan de meeste cabaretiers.  ;D

Als hij het maar zo goed doet als Carolien en Paulien :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Kentucky Fried Splinter
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2021, 10:41:28 »
Ik kwam dit vorige week al tegen: Thomas postte op twitter dat de groep in Nieuw Zeeland zit. En er waren echt mensen die dachten dat dat klopte.

Als er 1 land de deur stevig op slot heeft gezet voor een groep Nederlandse televisiemakers, dan is het Nieuw Zeeland wel.
Kippig. En nog doof ůůk!

Offline Lo

• Forumlid
  • De blondine is de mol
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2021, 16:56:21 »
Bizar dat de kandidaten dus doorgaan met twitteren... tijdens de opnames.... wat wij weten!

Crew .com...... zetten jullie dan even de goede mensen in Nu op Twitter? Ik lees nu nog vanalles over Splinter en zo en dat is zooooooo 2021.....
Op naar Wie is de Wensmol 2022!

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2021, 20:43:06 »
Het pleidooi van Thomas:

Citaat van: Thomas
Hallo, ik ben Thomas van Luyn en ik ben componist, komiek, eh, schrijver, columnist, presentator. En jullie kunnen me kennen van Kopspijkers, Cojones, Mike en Thomas Show, Studio Snugger - voor kinderen.  En eh, en na vandaag waarschijnlijk vooral als kandidaat eh van Wie is de Mol?. Eh, helaas niet als Mol. Eh, ik dacht wel dat ik dat had gewild maar eh je weet werkelijk niet hoe spannend het is om dit te doen, hoe ingewikkeld en moeilijk tot je er werkelijk bent, trust me. Het is ongelofelijk spannend en ik moet er niet aan denken dat ik het allemaal had moeten doen met een geheim nog erbij. Nadeel van niet de Mol zijn is dat ik op dit moment natuurlijk eh letterlijk peultjes schijt dat ik vanavond als eerste naar huis ga. En de enige manier waarop ik zeker weet dat dat niet gaat gebeuren is als jullie hebben gezien dat er iemand hier is die meer de Mol in zich heeft dan ik. Want ik ben een kandidaat. Ik ben niet de Mol, ik ben een kandidaat die doodsbang is dat ie vanavond naar huis gaat. Eh, dank jullie wel en geniet van dit fantastische seizoen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Take a break
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2021, 10:32:55 »
Als hij de mol is, dan weet hij het overtuigend te brengen dat hij het niet is. Wat dat betreft heeft het wel een soort van perfectie in zich.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2021, 11:41:45 »
Ja, ik zie het hem wel doen. Hij en Arno zijn voorlopig mijn men to watch. Zes vrouwen versus vijf mannen is een mooie afleidingsmanoeuvre.   ;)
2019 het jaar van the double: Merel en Elisabet ontmaskerd. 2021 het jaar van de bubble double: Renee en Lennart ontmaskerd.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2021, 13:22:35 »
Het meest verdacht aan Thomas vond ik dat ie de rest zo "welbespraakt" vond.

Dat past goed bij de kandidaat die het allemaal zo spannend vindt en nogal onder de indruk is van het spel. Of een mol die dat als cover gebruikt.

In z'n pleidooi komen de woorden "spannend" (2 keer), "moeilijk", "ingewikkeld" en "doodsbang" voor. En hij schijt "letterlijk" peultjes :P