Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 22423 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #240 Gepost op: 19-02-2022, 21:28:30 »
Echt heel jammer .. had zo gehoopt dat hij de finale zou spelen  :\'(

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #241 Gepost op: 19-02-2022, 21:30:05 »
Nee, balen dit. Wat mij betreft een deelnemer mocht er ooit weer een jubileum-seizoen komen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #242 Gepost op: 19-02-2022, 21:31:29 »
Thomas!  ::bravo:: Wat was jij ongelooflijk gaaf in dit spel en wat had ik jou graag als mol gezien. Driewerf dank  ::respect::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #243 Gepost op: 19-02-2022, 21:31:58 »
Jammer genoeg net geen finalist :(. Zag het al aankomen :\'(.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #244 Gepost op: 19-02-2022, 21:33:20 »
Heel jammer dit, hele leuke kandidaat!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #245 Gepost op: 19-02-2022, 21:34:42 »
Echt enorm van hem genoten  ::love::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #246 Gepost op: 19-02-2022, 21:53:27 »
Voor de winnaars: een jubelstemming. En voor de verliezers: een pijnlijke stilte...
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #247 Gepost op: 19-02-2022, 22:03:35 »
Ik kan zaterdagavond wel de uitzending zien, maar niet online zijn. Mocht Thomas er geheel tegen mijn verwachting in toch uitvliegen, dan is het uitblijven van een reactie mijnerzijds dus geen teken van niet tegen mijn verlies kunnen, maar puur omdat ik dan offline ben. Ik zal dan op zondag ruiterlijk mijn ongelijk toegeven. Maar eerlijk gezegd raak ik steeds meer overtuigd van Thomas, dus denk ik dat ik een rustige zaterdagavond zal hebben.

Ik hoop dat je een prima zaterdagavond verder hebt. En het siert je om zo'n bericht alvast eruit te slingeren.

Dacht nog even toen het tussen Thomas en Fresia ging: het zal toch niet dat Tho de mol is en Fresia een rood scherm krijgt. Ben ik weer een finalist kwijt. En toen kwam het scherm voor Thomas als nog.

Sinds het ondersteboven abseilen dacht Thomas dat ie er zo uit kon liggen. En in de laatste test dus lopen spreiden? Mja, handig in het begin maar als iedereen op dezelfde mol zit minder handig. Zelf zag ik in Thomas geen mol. Wel een prachtige kandidaat  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #248 Gepost op: 19-02-2022, 22:04:36 »
Uniek figuur, hele leuke kandidaat. ::joehoe::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #249 Gepost op: 19-02-2022, 22:14:31 »
Geweldige kandidaat!
En tunnelgraver je had goede argumenten, er kwamen zelfs wat scheurtjes in m’n fresia tunnel dus 1000 punten op Thomas kwijt.. benieuwd of mijn tunnel staande blijft!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #250 Gepost op: 19-02-2022, 22:37:00 »
Mijn favoriete kandidaat dit seizoen.
Enkel voor de eerste aflevering zag ik hem als mol, daarna niet meer.
Tunnelgraver of geen Tunnelgraver 😉

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #251 Gepost op: 19-02-2022, 23:47:53 »
Mooie argumenten Tunnelgraver.  ::ok:: Het was prachtig geweest als het stiekem toch Thomas was. Hopelijk heb je toch nog een mooie avond!

Ja, spijtig dat Thomas blijkbaar toch heeft lopen spreiden. Als hij dan de goede mol had gekozen, had hij er misschien nog in gezeten. Waarschijnlijk gokte hij erop dat Fresia ook niet volledig op één mol zat, denk ik. Ook wel weer begrijpelijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #252 Gepost op: 20-02-2022, 13:03:48 »
Fantastische kandidaat! Mocht er ooit nog eens een all-star-editie komen zou hij (of Laetitia natuurlijk) absoluut mogen terugkeren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #253 Gepost op: 20-02-2022, 13:26:48 »
Fantastische kandidaat! Mocht er ooit nog eens een all-star-editie komen zou hij (of Laetitia natuurlijk) absoluut mogen terugkeren!
Eens, maar gezien de ontboezemingen over zijn karakter bij Splinter, weet je nu al dat Thomas ook dan niet de mol zal zijn. :D

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #254 Gepost op: 20-02-2022, 13:37:56 »
Zo, daar ben ik weer, ik moest mezelf even uitgraven.   ;)
Groeten aan het kleine clubje mede-tunnelaars, het was gezellig.

Het is jammer, hij was een leuke Mol geweest. Ik ga mijn tunnel richting de Canarische Eilanden graven, maar ga eerst nog even buurten in de Fresia-tunnel. Daar zitten de echte kenners dit seizoen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline lolokane

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #255 Gepost op: 20-02-2022, 22:13:00 »
Thomas nog spreiden op Kim en Everon. Dan kom je niet in de finale. De rest zit ook op Everon. Maar maken ze het echt zo makkelijk?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #256 Gepost op: 20-02-2022, 22:20:15 »
Thomas nog spreiden op Kim en Everon. Dan kom je niet in de finale. De rest zit ook op Everon. Maar maken ze het echt zo makkelijk?
Blijkbaar niet want er zijn nog volksstammen die Kim-Lian nog steeds als Mol zien.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #257 Gepost op: 21-02-2022, 09:12:53 »
Hij was nog best verdacht deze aflevering. Goed dat hij is afgevallen, nu kan Tunnelgraver her licht zien.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #258 Gepost op: 21-02-2022, 11:45:18 »
Zeker. Ik ben onderweg naar de Canarische Eilanden eerst nog even op bezoek in de Fresia-tunnel.    8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!