Auteur Topic: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma  (gelezen 11780 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2022, 20:44:28 »
het kistje zat op een kier, ik heb ook even teruggekeken, ze konden de 3 jokers zien.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2022, 03:29:42 »
Geen molvibes bij haar. Denk dat ze zich teveel buiten de groep plaatst. En waarom zou ze twee jokers houden? Als mol gooi je die toch liever in de groep om wat onenigheid te veroorzaken?

Offline Truus20

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2022, 15:21:42 »
Een klein tegenpuntje voor haar als mol vind ik het niet oplossen van de som in de eerste opdracht. Dat lijkt me een beetje onnodig en onlogisch als ze de mol zou zijn. Zeker in een opdracht waarbij de uitkomst al min of meer vaststaat.
Het niet kunnen oplossen van een puzzel lijkt me alleen te verklaren door: a) oprecht niet zien/kunnen/weten wat de oplossing is, of b) het niet te fanatiek over willen komen/jezelf verdacht maken/uittesten van medespeler.

a) lijkt me niet logisch voor een mol met voorkennis en b) lijkt me onnodig voor een mol.

Niet 100% doorslaggevend, maar bij het wegstrepen van mogelijke mollen vind ik dit voor nu genoeg voor een potloodstreepje.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2022, 00:14:48 »
Als een echte Friezin is ze mega fanatiek, maar dat vind ik ook zo leuk aan haar. Zo'n kandidate die de boel op scherp zet is heel leuk.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2022, 10:24:44 »
Ze overtuigt Sahil de goede foto te kiezen. Niet echt mols gedrag.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2022, 10:52:07 »
Ze deed me deze keer opeens aan Martine Bijl denken, met die maniertjes en stemmetjes.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2022, 11:19:04 »
Grappig, ik herkende wat van Anita Witzier in haar.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2022, 12:02:13 »
Ik vind Welmoed wat theatraal overkomen. Is het haar dekmantel om heel fanatiek van start te gaan en jokers achter te houden?. Ze is zo fanatiek bezig dat Laetitia al in aflevering 1 overweegt haar als mol af te strepen. Is het gewoon haar karakter? Zou de mol in het groepje troeven willen zitten of juist in aftroeven?. Misschien in troeven omdat ze daar als mol meer als de fanatieke kandidaat kon overkomen.
Wat ik in afl 2 verdacht vond dat zij o.a.  de snor moest onthouden. Iets simpels zou je zeggen. Omdat ik Sahil daar ook erg verdacht vond, viel die snor me pas later op. Ze hadden toch wel iemand met snor kunnen vinden? Misschien kwam het doordat die man zich nogal opdrong😉.Inderdaad liet Welmoed wel Sahil de goede foto kiezen. Bij de ballonnen raakte ze geen gouden ballon.
En Welmoed gaf als enige aan geén mol te willen zijn, dan is de kans wel erg klein dat je dan als mol wordt aangewezen, lijkt mij. Dat ze niet kan liegen is natuurlijk een leugen.

Ik heb vooralsnog een andere mol, maar ik vertrouw haar niet. :P

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2022, 12:03:52 »
.
En Welmoed gaf als enige aan geén mol te willen zijn, dan is de kans wel erg klein dat je dan als mol wordt aangewezen, lijkt mij. Dat ze niet kan liegen is natuurlijk een leugen.

Ik heb vooralsnog een andere mol, maar ik vertrouw haar niet. :P

Dat was bij René ook geen probleem, die wilde ook niet. En het kan natuurlijk na de molkeuze opnieuw opgenomen zijn om verdenking bij haar weg te halen in aflevering 1.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2022, 12:14:42 »
Welmoed moest de snor onthouden, de man links had een snor maar werd dus links geplaatst. De banjo was goed, maar Welmoed wilde het andersom, sahil hielp even (ook verdacht). Ook vond ik haar bij het autootje maken het meest verdacht om alle spullen te pakken en mee te nemen, slaat nergens op. Ik zal mijn irritatie richting haar opzij zetten en objectiever gaan kijken of zij het kan zijn (altijd lastig als je iemand niet zo leuk vindt).

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2022, 13:25:03 »
Toen Rik belde en vroeg met wie hij sprak, antwoordde Welmoed: 'Met Laetitia en Welmoed'.
Dit kun je ook opvatten als: ik ben niet alleen, geen rare dingen zeggen. :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2022, 13:30:32 »
Haha, was ook wel een blunder geweest als Rik "heuj molletje!" had geantwoord.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2022, 14:23:29 »
 
Haha, was ook wel een blunder geweest als Rik "heuj molletje!" had geantwoord.

 ::rofl:: ::rofl::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #33 Gepost op: 9-01-2022, 15:30:25 »


  • Bekijk Welmoeds kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties hier

Mis je nog acties in het overzicht of zijn je nog leuke quotes opgevallen? Meld dit dan in dit topic.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2022, 16:00:43 »
Welmoed is geen mol omdat ze het niet wil en niet kan. Mooie manier om de verdenkingen die er eventueel zijn weg te nemen. Maar een slinkse mol heeft voorbereiding en kan als presentatatrice als geen ander weten hoe geloofwaardig over te komen op tv.

Verder de man zonder snor centraal zetten, liet het gebeuren dat Sahil de steel van de gitaar verkeerd om op de foto liet komen. Fanatiek 2 jokers zichzelf toe-eigenen in aflevering 1. Als mol heb je er niks aan maar is ideaal voor je kandidaten dekmantel. Als Laetitia je daardoor al afstreept. Precies wat je wil als mol in het begin. Zo veel mogelijk medekandidaten laten denken dat je heel fanatiek en kandidaterig overkomt.

Als enige bovendien nee zeggen en de rest ja. Wat nu als ze bij de makers dan juist eens kiezen voor wat men niet verwacht? Alle ja zeggers kandidaat en de nee zegger mol. Het blijft een mogelijkheid.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2022, 16:09:28 »
Welmoed is geen mol omdat ze het niet wil en niet kan. Mooie manier om de verdenkingen die er eventueel zijn weg te nemen. Maar een slinkse mol heeft voorbereiding en kan als presentatatrice als geen ander weten hoe geloofwaardig over te komen op tv.

Verder de man zonder snor centraal zetten, liet het gebeuren dat Sahil de steel van de gitaar verkeerd om op de foto liet komen. Fanatiek 2 jokers zichzelf toe-eigenen in aflevering 1. Als mol heb je er niks aan maar is ideaal voor je kandidaten dekmantel. Als Laetitia je daardoor al afstreept. Precies wat je wil als mol in het begin. Zo veel mogelijk medekandidaten laten denken dat je heel fanatiek en kandidaterig overkomt.

Als enige bovendien nee zeggen en de rest ja. Wat nu als ze bij de makers dan juist eens kiezen voor wat men niet verwacht? Alle ja zeggers kandidaat en de nee zegger mol. Het blijft een mogelijkheid.

Tel daarbij op dat nee-knikken ja betekent en andersom in Albanië ::jaja::

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2022, 17:11:03 »
Ik denk dat Welmoed het echt niet kan, zoals ze zelf ook al aangeeft. Als Op1 presentatrice vind ik haar ook niet overtuigend. Ze doet het prima, maar niet overtuigend ontspannen/natuurlijk. Het voelt ingestudeerd en geďnspireerd op Jort, qua houdingen en vragen stellen. Ook als ik het vergelijk met haar optredens in andere programma's zoals WIDM. Als je al geacteerd overkomt in een rol die je al voor een langere periode hebt, zoals presentatrice, geloof ik niet dat je ineens wel natuurlijk overkomt in een rol die je maar voor zo'n korte periode hebt. Dit is mijn persoonlijke mening, dus wellicht denken anderen hier anders over, maar voor mij is het voldoende reden om Welmoed volledig af te strepen.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2022, 17:31:27 door widm1992 »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2022, 17:28:05 »
Als ze in beide gevallen geacteerd op je overkomt, is er blijkbaar geen verschil zichtbaar en doet ze precies wat ze anders doet.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2022, 17:32:15 »
Als ze in beide gevallen geacteerd op je overkomt, is er blijkbaar geen verschil zichtbaar en doet ze precies wat ze anders doet.

Ze komt in WIDM en andere programma's juist minder geacteerd over. Veel jonger ook. Althans op mij.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2022, 17:33:41 »
Ik denk dat Welmoed het echt niet kan, zoals ze zelf ook al aangeeft. Als Op1 presentatrice vind ik haar ook niet overtuigend. Ze doet het prima, maar niet overtuigend ontspannen/natuurlijk. Het voelt ingestudeerd en geďnspireerd op Jort, qua houdingen en vragen stellen. Ook als ik het vergelijk met haar optredens in andere programma's zoals WIDM. Als je al geacteerd overkomt in een rol die je al voor een langere periode hebt, zoals presentatrice, geloof ik niet dat je ineens wel natuurlijk overkomt in een rol die je maar voor zo'n korte periode hebt. Dit is mijn persoonlijke mening, dus wellicht denken anderen hier anders over, maar voor mij is het voldoende reden om Welmoed volledig af te strepen.

Ik vrees dat je haar schromelijk onderschat.  ::hypocriet:: Je zit ook niet zomaar bij Op1. Daar moet je stressbestendig zijn en op alle situaties kunnen anticiperen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”