Auteur Topic: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma  (gelezen 11772 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #60 Gepost op: 15-01-2022, 22:43:45 »
Ohhhhhh. Ze zat vorige week op mijn mol dus heb haar in de app bij geplaatst om nog wat te spreiden. Ineens verdenkt ze allemaal andere mensen en gaat ze eruit! Zonde, dacht dat ze ver zou komen.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #61 Gepost op: 15-01-2022, 22:47:03 »
Jammer zeg. Eerst de leukste (naar mijn mening uiteraard) mannelijke kandidaat naar huis, nu de leukste van de dames.

Ik heb haar geen seconde verdacht, dus ik schiet er ook niet  mee op.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #62 Gepost op: 15-01-2022, 22:50:49 »
Ja, ik dacht echt dat ze daar haar Mol Kim-Lian buitenspel zette in de laatste opdracht. Maar als het haar Mol was dan is Kim-Lian misschien toch niet dé Mol aangezien Welmoed nu weg is. (Of ze had inderdaad nog twee andere verdachten en heeft te weinig op Kim-Lian ingezet.)

Ja, dat dacht ik ook inderdaad! Ze keek Kim-Lian strak aan. Alsof ze haar reactie wilde testen.
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #63 Gepost op: 15-01-2022, 22:55:11 »
:(
Had haar als winnares. Speelde het naar mijn mening heel goed.

Nou dit. Denk die schopt het wel ver. Nog een leuke op 1 red herring hint erin. Toen ze voor geld koos dacht ik al helemaal: mooi bevestiging die gaat voor het geld als een winnaar de pot spekken.

En toen kwam het rode scherm.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #64 Gepost op: 16-01-2022, 00:13:19 »
Ahhhh nee wat zonde :\'(

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #65 Gepost op: 16-01-2022, 00:45:57 »
Veel te vroeg uit WIDM, met afstand een van de leukste kandidaten..
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #66 Gepost op: 16-01-2022, 10:46:38 »
Leuk mens, speelde het op haar eigen manier, heel verfrissend. En genoot er zichtbaar van.
Ik zal haar manier van biechten wel gaan missen. 'Toch de jokertjes...' ::rofl:: ::bravo::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #67 Gepost op: 16-01-2022, 11:54:24 »
Was er effectief een spoiler over haar afvallen? Een forumgebruiker suggereerde ernaar in een niet-spoilertopic waardoor ik zijn reactie zo snel mogelijk heb laten weghalen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #68 Gepost op: 16-01-2022, 13:36:08 »
Veel eerder eruit dan ik had verwacht. Misschien zat ze op Sahil? Daar heeft ze veel mee samen gedaan. Wat ze tijdens de test zeggen, daar luister ik al niet meer naar want dat klopt meestal niet of ze laten delen weg.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #69 Gepost op: 16-01-2022, 13:40:54 »
Zat zij wellicht op Kim-Lian? Ze liet het zakje zand vallen op €1500 om Kims reactie te lezen?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #70 Gepost op: 16-01-2022, 14:59:18 »
Wat jammer, een van mijn grote favorieten eruit...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #71 Gepost op: 16-01-2022, 15:06:02 »
Ohhhhhh. Ze zat vorige week op mijn mol dus heb haar in de app bij geplaatst om nog wat te spreiden. Ineens verdenkt ze allemaal andere mensen en gaat ze eruit! Zonde, dacht dat ze ver zou komen.
Welmoed noemde in alle 3 de tests Thomas, Sahil en Kim-Lian dus dat ze ineens allemaal andere mensen verdenkt snap ik niet. Naast deze 3 noemde ze in de eerste en laatste test nog Hila.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #72 Gepost op: 16-01-2022, 16:12:09 »
Was er effectief een spoiler over haar afvallen? Een forumgebruiker suggereerde ernaar in een niet-spoilertopic waardoor ik zijn reactie zo snel mogelijk heb laten weghalen.

Nee hoor, niet dat ik weet tenminste en aan de poll en pool te zien (amper stemmen voor afvaller Welmoed) was die spoiler er ook niet. Als je ergens "spoiler" ziet staan betekent dat vaak helemaal niks. Maak je er maar niet zo druk om. ;) (Er was wel een "spoiler" dat Thomas de afvaller van aflevering 3 zou zijn omdat zijn dagboek online zou hebben gestaan bij aflevering 3, maar dat klopte helemaal niet.)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #73 Gepost op: 16-01-2022, 18:45:40 »
Welmoed noemde in alle 3 de tests Thomas, Sahil en Kim-Lian dus dat ze ineens allemaal andere mensen verdenkt snap ik niet. Naast deze 3 noemde ze in de eerste en laatste test nog Hila.

Omdat de productie graag wil dat het grote publiek die ander namen ook gaat afstrepen. Bij die andere namen zit dan waarschijnlijk de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2022, 20:45:26 »
Omdat de productie graag wil dat het grote publiek die ander namen ook gaat afstrepen. Bij die andere namen zit dan waarschijnlijk de Mol.
Mijn reactie was op het feit dat @cinner opmerkte dat Welmoet ineens andere verdachten had, wat niet klopt volgens de biechten bij de tests.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2022, 23:12:59 »
Dan lijkt het me dat ze vooral Kim-Lian verdenkt?
Dat zou misschien wel een min-punt zijn voor Kim-Lian als mol?

Edit: vergeet ik het belangrijkste. Wat jammer dat ze eruit ligt! Kan het misschien tóch een nadeel zijn als je in het begin zoveel jokers verzamelt? Dan heb je echt geen flauw idee dat je goed zit en ben je misschien wat minder scherp bij de test (want de veiligheid van jokers?) ? Ik had zelf verwacht dat ze minstens bij de laatste 5 zou komen.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 23:21:16 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #76 Gepost op: 16-01-2022, 23:19:16 »
Bij de vorige test vulde ze in dat de mol weegschaal was. Dat zou dan Sahil zijn. Maar waarschijnlijk spreidde ze nog.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #77 Gepost op: 16-01-2022, 23:23:07 »
Spreiden op 3 (?) kandidaten, klinkt logisch. Maar toch niet helemaal waarschijnlijk (al zou het natuurlijk wel kunnen) dat 1 van deze 3 de mol is, nu Welmoed is afgevallen. De verdenkingen van de anderen gaan nu nog alle kanten op.

Ander scenario kan natuurlijk zijn dat ze teveel spreidde en dat de rest dan meer vragen goed had op de mol?
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 23:24:59 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #78 Gepost op: 16-01-2022, 23:45:35 »
Bij de vorige test vulde ze in dat de mol weegschaal was. Dat zou dan Sahil zijn. Maar waarschijnlijk spreidde ze nog.

Sahil is van 7 november = schorpioen.
Kim-Lian is 1 oktober = weegschaal.

Het kan zijn dat ze Kim-Lian enorm getest heeft (ook met voor het geld gaan) en juist daarom van haar is afgestapt. Het kan ook zijn dat vrijwel iedereen Kim-Lian meeneemt in de test, en dan is het maar net hoe handig je spreidt. Soms kan je ook bij de test toevallig goed zitten omdat jouw molverdachte veel overeenkomsten heeft met de echte mol (opdrachten, geslacht, leeftijd, enz.)  Verder kan je ook nog toevallig een vraag goed hebben met de verkeerde mol in gedachte, gewoon omdat je het niet precies weet. Bijvoorbeeld in jouw geval : Kim-Lian is de mol maar jij verdenkt Sahil, echter je denkt dat hij weegschaal is wat niet voor hem klopt maar wel voor Kim-Lian....andersom natuurlijk ook, je verdenkt de goede mol maar je vult dit soort dingen fout in omdat je het niet weet als kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 23:48:34 door tureluurs »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #79 Gepost op: 17-01-2022, 00:01:53 »
Sahil is van 7 november = schorpioen.
Kim-Lian is 1 oktober = weegschaal.

Het kan zijn dat ze Kim-Lian enorm getest heeft (ook met voor het geld gaan) en juist daarom van haar is afgestapt. Het kan ook zijn dat vrijwel iedereen Kim-Lian meeneemt in de test, en dan is het maar net hoe handig je spreidt. Soms kan je ook bij de test toevallig goed zitten omdat jouw molverdachte veel overeenkomsten heeft met de echte mol (opdrachten, geslacht, leeftijd, enz.)  Verder kan je ook nog toevallig een vraag goed hebben met de verkeerde mol in gedachte, gewoon omdat je het niet precies weet. Bijvoorbeeld in jouw geval : Kim-Lian is de mol maar jij verdenkt Sahil, echter je denkt dat hij weegschaal is wat niet voor hem klopt maar wel voor Kim-Lian....andersom natuurlijk ook, je verdenkt de goede mol maar je vult dit soort dingen fout in omdat je het niet weet als kandidaat.
Oeps, ik zat te twijfelen tussen schorpioen en weegschaal.  ::schaam:: In dat geval zetten ze het dan wel goed in beeld dat Kim Lian eventueel het juiste antwoord was en dat Welmoed haar nu uit de test zou laten.