Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 16148 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #40 Gepost op: 2-01-2022, 17:45:43 »
Aangepast, hond in foto is de naamgever van mijn userid. Tenminste het Tarzan gedeelte ervan

Ha, leuk! :D

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #41 Gepost op: 2-01-2022, 17:50:22 »
schattig  ::tandpastasmiley::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #42 Gepost op: 2-01-2022, 17:50:49 »
En met wat fantasie kan je zeggen dat hij bovengronds komt, dus die werd het.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #43 Gepost op: 2-01-2022, 19:24:26 »
Na de aflevering van gisteren is 1 ding in ieder geval bevestigd: de serie blijft in Albanië en nergens anders (geen oversteek naar Montenegro of Italië of Griekenland whatever). Want het finalebal is in Tirana. Al die gedachtenspinsels kunnen de prullenbak in lijkt me :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #44 Gepost op: 2-01-2022, 19:41:03 »
Na de aflevering van gisteren is 1 ding in ieder geval bevestigd: de serie blijft in Albanië en nergens anders (geen oversteek naar Montenegro of Italië of Griekenland whatever). Want het finalebal is in Tirana. Al die gedachtenspinsels kunnen de prullenbak in lijkt me :P

Ze kunnen best naar een ander land trekken en weer terug naar Albanië gaan. Niets is wat het lijkt. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #45 Gepost op: 2-01-2022, 19:43:24 »
Ze kunnen best naar een ander land trekken en weer terug naar Albanië gaan. Niets is wat het lijkt. :)
Haha hmm, dat zou nog kunnen, maar het lijkt me niet heel logisch. :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2022, 12:27:17 »
Haha hmm, dat zou nog kunnen, maar het lijkt me niet heel logisch. :P
Zeker niet in tijden als deze met al de corona-beperkingen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2022, 13:48:43 »
Na de aflevering van gisteren is 1 ding in ieder geval bevestigd: de serie blijft in Albanië en nergens anders (geen oversteek naar Montenegro of Italië of Griekenland whatever). Want het finalebal is in Tirana. Al die gedachtenspinsels kunnen de prullenbak in lijkt me :P

De meerlanden theorie is dan alvast van de (al)baan(ië).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2022, 13:53:10 »
De meerlanden theorie is dan alvast van de (al)baan(ië).
::rofl:: ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #49 Gepost op: 3-01-2022, 17:31:38 »
Nog een tip voor iedereen die ook spoilers willen vermijden: kijk ook niet in 'het wie is de mol absoluut NIET'-topic. De stemmen wordt vaak gestuurd door spoiler topiclezers. Aan berichten in dit topic krijg je vaak ook een indicatie wie gelekt is als afvaller. Dus blijf eruit :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #50 Gepost op: 3-01-2022, 17:40:56 »
Nog een tip voor iedereen die ook spoilers willen vermijden: kijk ook niet in 'het wie is de mol absoluut NIET'-topic. De stemmen wordt vaak gestuurd door spoiler topiclezers. Aan berichten in dit topic krijg je vaak ook een indicatie wie gelekt is als afvaller. Dus blijf eruit :D
En daarop aanvullend moet je ook bij de pool niet kijken naar stemgedrag (kan ook mogelijk beïnvloed zijn door eventuele spoilers). Ik zeg bewust mogelijk, want ik kan dat niet onderbouwen verder.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2022, 17:51:17 door MollenvangR »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #51 Gepost op: 3-01-2022, 17:46:17 »
Het is helaas niet te voorkomen dat je beïnvloed kan worden door anderen die wel spoilers lezen, maar we proberen wel te voorkomen dat je spoilers te lezen krijgt die je niet wil lezen. Dit doen we door aparte topics voor het bespreken van spoilers te maken en verder toe te zien op het gebruik van de spoilertags in de andere topics.

Je kan dus nog steeds wel beïnvloed worden, maar dan als het goed is zonder dat je weet wat die spoilers zijn. Op die manier weet je ook niet of de informatie die als spoiler gezien wordt wel of niet klopt.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #52 Gepost op: 4-01-2022, 16:44:53 »
Dit is top:



Laetitia vanaf 2:50

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #53 Gepost op: 4-01-2022, 22:41:31 »
Splinter interviewt Charlotte over het Binnenhof in het programma Ondertussen aan de Hofvijver. Grappig om ze nu weer samen te zien in een ander rol. Interessant programma over de verbouwing van het Binnenhof, de geschiedenis en wat er nu ook wordt opgegraven. (aanrader om te kijken ook als je geïnteresseerd bent in bouw etc.)
« Laatst bewerkt op: 4-01-2022, 22:43:39 door MollenvangR »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2022, 10:09:15 »
Splinter interviewt Charlotte over het Binnenhof in het programma Ondertussen aan de Hofvijver. Grappig om ze nu weer samen te zien in een ander rol. Interessant programma over de verbouwing van het Binnenhof, de geschiedenis en wat er nu ook wordt opgegraven. (aanrader om te kijken ook als je geïnteresseerd bent in bouw etc.)

Breng me aub niet op ideeën.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #55 Gepost op: 8-01-2022, 22:08:52 »
Er valt me iets op aan de WIDM app, waar ik elk jaar in meerdere poules aan meedoe.

Eigenlijk heet het spel daar niet "wie is de mol", maar "wie is niet de afvaller". Dat is namelijk hoe je punten scoort. Een groot deel van het spel bestaat uit geluk, dat je niet toevallig punten zet op een afvaller. Dan kan je uiteindelijk nog wel de mol ontrafelen, maar dan haal je andere spelers nooit meer in, ook al weet je de juiste mol te vinden. Zeker in een poule waar veel mensen gewoon van begin af aan alles op 1 random kandidaat zetten, is er altijd wel 1 iemand die van begin af aan "per ongeluk" alle punten pakt, ook al speurt die totaal niet naar de mol. Dat kan je niet compenseren door heel actief naar de mol te speuren, want de kans is gewoon aanwezig dat je punten op een afvaller inzet. Zo wordt het spel dus veel meer door geluk gevormd dan dat het fanatiek speuren beloond.

Waarom maken ze het spel niet zo dat je elke week je mol in moeten vullen, eventueel te spreiden over meerdere kandidaten, en alleen alle punten die je op de juiste mol hebt gezet blijven staan. Eventueel kun je nog zeggen dat je voor vroegere afleveringen meer punten krijg dan latere afleveringen, omdat het dan moeilijker is de juiste mol te vinden (meer kandidaten, minder informatie).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2022, 23:24:51 »
Footage van Heinz
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2022, 23:27:46 »
Haha!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #58 Gepost op: 9-01-2022, 23:14:56 »


Voor wie zich instant goed wil voelen. ::trots::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #59 Gepost op: 9-01-2022, 23:26:45 »
Dat werkt maar tot vlak voor het einde, want dan krijg je dit: