Auteur Topic: [WIDM] Grappige Momenten  (gelezen 15341 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #40 Gepost op: 30-01-2022, 11:23:51 »
Hila die in Niet de mol vertelt dat er 2 wandelaars langslopen, terwijl ze in het moeras vastgeketend zat met een filmcrew om haar heen  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #41 Gepost op: 30-01-2022, 11:26:11 »
 ::rofl::

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2022, 12:43:52 »
Kim-Lian in de modderpoel: "weet je wel hoe duur dat is als je dat in een potje moet kopen!"  ::rofl::
È stata opera della TALPA!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2022, 17:20:35 »
Kim lian die lekker druk beweegt naast een zwoegende everon, terwijl ze niks aan het dragen is

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2022, 17:38:48 »
Kim lian die lekker druk beweegt naast een zwoegende everon, terwijl ze niks aan het dragen is
Ik zag het, ja  ;). Lekker gaan joelen in plaats van te helpen met dragen. Als ik het er niet veel te dik bovenop vond liggen, was ze nou mijn hoofdverdachte...
È stata opera della TALPA!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2022, 20:06:07 »
Hila, die uitgeput op handen en voeten het laatste prijzengeld van Rik aanpakt.

Heel leuk ja. ;D


Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2022, 20:22:39 »
 ::rofl::

En dan die biecht ook... "Het was echt heel, heel zwaar. Had ik al gezegd dat het zwaar was?". Bij Niet De Mol kwamen ze er ook nog op terug. Het leek Brigitte Kaandorp wel: "Ik heb een heel zwaar levèèèèn..."
È stata opera della TALPA!

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2022, 00:14:41 »
Uit een extra filmpje: "PAK D'R!!!"  ::rofl:: ::rofl::
È stata opera della TALPA!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #48 Gepost op: 6-02-2022, 12:48:56 »
Rik: "De kandidaten varen zo naar een voormalige Russische duikbootbasis"

Dan dit shot met het wat overbodige tekstje:



(Ja ik heb een apart gevoel voor humor kennelijk. Mijn onderschriften die ik zelf hilarisch vind worden ook al zelden genomineerd. :P)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #49 Gepost op: 6-02-2022, 12:58:14 »
Rik: "De kandidaten varen zo naar een voormalige Russische duikbootbasis"
::rofl::

Valt me tegen dat er niet "Badmeesters from hell" in beeld komt als de mannen met de te korte stokken in beeld komen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #50 Gepost op: 6-02-2022, 12:59:15 »
Heinz, ik deel je gevoel voor humor. Regel 1 in de journalistiek en filmindustrie: show, don't tell en don't tell what you show. Dit is dubbelop; de beelden zeggen genoeg.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #51 Gepost op: 6-02-2022, 13:05:41 »
Eenmaal in die duikbootbasis Thomas die het stuur van een oude duikboot opvist en weer weggooit. Man die had je mee kunnen nemen als aandenken, je had het naar Tussen Kunst en Kitsch kunnen brengen (ook AvroTros), je had het desnoods naar de badmeesters from hell kunnen gooien (oke nee geen geweld). Nee wat doet hij? Weggooien  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #52 Gepost op: 6-02-2022, 13:06:29 »
Heinz, ik deel je gevoel voor humor. Regel 1 in de journalistiek en filmindustrie: show, don't tell en don't tell what you show. Dit is dubbelop; de beelden zeggen genoeg.

Ah dus ik ben toch niet de enige. :D

Tsja, bij WIDM doen ze niet aan die regel zoals we met de pratende hoofden (biechten) weten die nog eens vertellen wat precies daarvoor al verteld of getoond is. (Maar ik snap de gedachte daar wel achter: dat alles je ook duidelijk wordt als je met een rumoerig gezelschap de aflevering gewoon een keer op zaterdagavond kijkt.)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #53 Gepost op: 6-02-2022, 13:17:12 »
Tsja, bij WIDM doen ze niet aan die regel zoals we met de pratende hoofden (biechten) weten die nog eens vertellen wat precies daarvoor al verteld of getoond is. (Maar ik snap de gedachte daar wel achter: dat alles je ook duidelijk wordt als je met een rumoerig gezelschap de aflevering gewoon een keer op zaterdagavond kijkt.)
Het wordt wat off-topic, maar volgens mij zijn de afleveringen van WIDM ook prima als podcast te luisteren. Wat leuke muziek tussendoor en verder worden alle belangrijke gebeurtenissen ook wel benoemd. Ik denk stiekem dat het een van de redenen is waarom het door zo ontzettend veel mensen bekeken wordt: het is spannend, mysterieus maar nog steeds makkelijk te volgen.

Meer on-topic: ik begin de kandidaten (en de Mol waarschijnlijk) die steeds opzichtiger mollen eigenlijk wel grappig te vinden ::rofl:: Je weet inmiddels bijna zeker dat er gekloot gaat worden, ook als er niet zoveel op het spel staat. Die Moltelefoon bijvoorbeeld? Sahil wist lekker te stoken ;D Of Kim-Lian die maar gewoon all-in gaat en bedragen verdraait ;D
...óf niet!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #54 Gepost op: 6-02-2022, 13:40:09 »
Fresia op de jetski was één groot grappig moment. Briljante eventuele molactie ook trouwens. En wat ik ook grappig vond was dat 'Lae' of 'Lea' bij Thomas ineens 'Tiet' werd. Je moet maar durven, in hypersensitieve #MeToo- en Voice-tijden  ;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #55 Gepost op: 6-02-2022, 14:16:48 »
Sahil: Haast je Tho.  Het klonk als 'A Je Tho' van Buurman & Buurman, wat op dat moment wel een beetje van toepassing was.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #56 Gepost op: 6-02-2022, 15:38:02 »
Rik: "De kandidaten varen zo naar een voormalige Russische duikbootbasis"

Dan dit shot met het wat overbodige tekstje:
Ja, ik had op z'n minst gehoopt op een naam van de plek, voor het locatietopic. Maar meestal worden de plaatsen toch wel gevonden.

Oh, en eh... "badmeesters from Hell"  ::rofl::  ::rofl::

En dan het contrast bij Fresia (grappig, maar kan ook een hint zijn):
Fresia op de jetski: de vrouwelijke James Bond
Fresia in de duistere gangen: oeh, ik durf niet, het is donker, miepmiepmiep, Everon, kom je me helpen? (in plaats van Everon een andere kamer te laten doorzoeken...)
È stata opera della TALPA!

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #57 Gepost op: 7-02-2022, 12:54:20 »
Rik: "De kandidaten varen zo naar een voormalige Russische duikbootbasis"

Of het is voor doven, bij gebrek aan een Irma.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2022, 13:00:00 »
Het wordt wat off-topic, maar volgens mij zijn de afleveringen van WIDM ook prima als podcast te luisteren.
Dat doe ik meestal met Hints&Theorieën-video's, die zet ik om in MP3-bestandjes die ik vervolgens in mijn zelfgebouwde podcastserver laad. Lekker wat te luisteren tijdens wandelen of fietsen.
È stata opera della TALPA!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2022, 15:05:34 »
Thomas blijft grappig : ' en Sahil........is gewoon Sahil'
...maar soms even niet :)