Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 40091 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #400 Gepost op: 26-02-2022, 22:05:34 »
Dat zou Everon winnaar maken..?

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #401 Gepost op: 26-02-2022, 22:07:20 »
Thomas ging niet all in op 1 persoon. Dus niet all in op Everon, maar deel op Everon en deel op Kim. Welk deel op wie, dat weten we dan weer niet.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #402 Gepost op: 26-02-2022, 22:09:25 »
Daar leek het wel op, maar dat is niet helemaal zeker. Op basis van wie verdenkt wie is zij wel de minst waarschijnlijke mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #403 Gepost op: 26-02-2022, 22:10:00 »
Thomas ging niet all in op 1 persoon. Dus niet all in op Everon, maar deel op Everon en deel op Kim. Welk deel op wie, dat weten we dan weer niet.

Dat weten we helemaal niet. Thomas hield in zijn biecht alle opties open: vol voor Everon, vol voor Kim, heel erg Everon met beetje Kim, heel erg Kim beetje Everon of fifty fifty spreiden "waar ik nu naar neig maar ik weet het nog niet mensen".

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #404 Gepost op: 26-02-2022, 22:14:51 »
Ok, ok, niets is zeker natuurlijk. Toch schat ik in dat hij nog (deels) gespreid heeft.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #405 Gepost op: 26-02-2022, 22:29:15 »
Ik heb even uitgeschreven wat de scenario's van de test van afl. 8 nog zijn met de kennis uit afl. 9:

Scenario's voor T:
-  X op E, X op K
- Vol op E
- Vol op K

Als T meer op K dan E heeft ingezet:
- Dan heeft F meer vragen goed als E de mol is (Mogelijk scenario)
- Dan heeft F minder vragen goed als K de mol is (Niet gebeurd)

Als T meer op E dan K heeft ingezet:
- Dan heeft F als nog meer vragen goed als E de mol is (Mogelijk scenario)
- Dan heeft F minder vragen goed als K de mol is (Niet gebeurd)

Als T vol op E heeft ingezet:
- Dan heeft F meer goed in privé-vragen als E de mol is (Mogelijk scenario)
- Dan had F eerder af moeten vallen als K de mol is (Niet gebeurd)
- Dan heeft F heel veel geluk gehad als K de mol is (Mogelijk scenario)

Als T vol op K heeft ingezet:
- Dan heeft F meer vragen goed als E de mol is (Mogelijk scenario)
- Dan heeft F minder vragen goed als K de mol is (Niet gebeurd)

- En dan heb je de vrij exclusieve situatie waarin F de mol is.  ;)

Conclusie:
Als Thomas gespreid heeft dan is Everon de mol. als Thomas op Everon heeft ingezet dan kan alles nog, als Thomas op kim heeft ingezet dan is Everon de mol.

Of Fresia is de mol. ;D
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 22:44:37 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #406 Gepost op: 26-02-2022, 22:43:02 »
Wel duidelijk nu dat de eerdere verdenkingen dus klopten, niemand zit op Fresia, 2 op Everon en 1 op KL. Thomas zat ook (deels) op die 2. Fresia als mol is dus een logisch scenario. Everon kan ook.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #407 Gepost op: 26-02-2022, 22:51:00 »
Een mogelijk scenario, dat wel. Maar logisch? Dat niemand haar verdenkt in de finale?

Nee, wat mij betreft is Fresia niet logisch meer.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #408 Gepost op: 26-02-2022, 23:09:46 »
Fresia zou dan meteen met stip op 1 staan van de allerbeste mollen aller tijden. Zelfs Jan, Milouska en George had men in de gaten op een gegeven moment. En toegegeven, Fresia verdient niks, een stuk minder dan alle andere kandidaten.

Kan er bij mij dan ook niet in hoor. TE goed. Fresia is af ::)

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #409 Gepost op: 28-02-2022, 09:37:05 »
Ik zei toch dat KL niet op Fresia zat... beetje vertrouwen in de productie graag

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #410 Gepost op: 28-02-2022, 10:10:01 »
Fresia zou dan meteen met stip op 1 staan van de allerbeste mollen aller tijden. Zelfs Jan, Milouska en George had men in de gaten op een gegeven moment. En toegegeven, Fresia verdient niks, een stuk minder dan alle andere kandidaten.

Kan er bij mij dan ook niet in hoor. TE goed. Fresia is af ::)
Echt niet? Staat genoteerd :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik zie dus geen enkele reden waarom het niet mogelijk zou zijn.

Ook “you don’t know shit” & “beetje bij beetje konden we de puzzel in het afvallershotel leggen” (Glenn) en “beste seizoen in jaren (Rick/Rik)” lijken in die richting te wijzen.

« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 10:24:11 door Molekule »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #411 Gepost op: 28-02-2022, 10:30:24 »
Dat "you don't know shit" is echt een heel eigen leven gaan leiden. We hebben geen idee wat voor hints en dingen Glen voorbij heeft zien komen en in hoeverre hij daar echt belangstelling voor had, laat staan dat hij op een specifieke hint (die ene) doelt.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #412 Gepost op: 28-02-2022, 10:59:09 »
Dat "you don't know shit" is echt een heel eigen leven gaan leiden. We hebben geen idee wat voor hints en dingen Glen voorbij heeft zien komen en in hoeverre hij daar echt belangstelling voor had, laat staan dat hij op een specifieke hint (die ene) doelt.

Mmm ja … het leek me wel vanuit een zekere (en wellicht ook terechte) frustratie bij Glenn uit te komen en dan is de link met de maskerhint (waar toch teleurstelling rond was in die periode) wel niet denkbeeldig natuurlijk. Misschien ten onrechte maar toch.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #413 Gepost op: 28-02-2022, 11:13:54 »
Dat "you don't know shit" is echt een heel eigen leven gaan leiden. We hebben geen idee wat voor hints en dingen Glen voorbij heeft zien komen en in hoeverre hij daar echt belangstelling voor had, laat staan dat hij op een specifieke hint (die ene) doelt.

Zo veel hints waren er niet volgens mij.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #414 Gepost op: 28-02-2022, 11:24:15 »
Hoe bedoel je? Er circuleren toch altijd 101 hintjes en theorieën op social media? Maar goed, we dwalen af. Terug naar wie verdenkt wie. :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #415 Gepost op: 28-02-2022, 12:15:28 »
Maar ja, zelfs als Thomas inderdaad echt Everon verdacht en vol op hem ging (en niet een paar vraagjes Kim) dan nog is het raar dat Fresia die ook vol op Everon ging het van Thomas won als Kim de Mol is. Want Fresia is zo close met Everon dat je zou denken dat zij de test beter op Everon zou maken en dus slechter op Kim dan Thomas. ::vergroot::

Volgens mij kun je bovenstaande wel verklaren als je er vanuit gaat dat Fresia de Mol is.    ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #416 Gepost op: 28-02-2022, 12:17:15 »
Ja, duh. Maar in mijn scenario was Kim de Mol. :P

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #417 Gepost op: 28-02-2022, 12:20:19 »
Dat snap ik, maar ik ben natuurlijk niet te beroerd om je droom ruw te verstoren.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #418 Gepost op: 28-02-2022, 12:20:51 »
Ja, duh. Maar in mijn scenario was Kim de Mol. :P


Sowieso apart dat ze nog in spel zit en vrijstelling zo laat nog in zet.

een vraagje
Is dit de eerste keer dat een kandidaat die niet verdacht wordt door andere kandidaten zo verdacht wordt bij de app en hier.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #419 Gepost op: 28-02-2022, 12:23:42 »
Dat snap ik, maar ik ben natuurlijk niet te beroerd om je droom ruw te verstoren.   ;)

Ik zie het eerder gebeuren dat we allebei uit een droom ontwaken en Everon de Mol is. ;)

Is dit de eerste keer dat een kandidaat die niet verdacht wordt door andere kandidaten zo verdacht wordt bij de app en hier.

Nee hoor. Ik herinner me Freek nog goed om maar een voorbeeld te noemen. ;D