Auteur Topic: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet  (gelezen 5317 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2022, 00:32:38 »
een touché was het zeker.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

En weer door. ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2022, 00:40:39 »
Misschien is dat haar manier om contact te krijgen met Het Universum  ::rofl::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2022, 00:43:20 »
We hebben geen onderschriftenspel nodig zie ik wel.  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline RamonV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2022, 01:11:11 »
Misschien is dat haar manier om contact te krijgen met Het Universum  ::rofl::

"Wat voel ik hier.. Hmm.. Ja, toch weer Michael Jackson hoor, het begint nu wel heel spannend te worden.. Everon, leun nog eens iets verder naar achter, ik ben er nog niet helemaal.."

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #24 Gepost op: 16-01-2022, 03:14:33 »
Als mol lekker gaan zwemmen. Het was warm.
Zolang er niet wordt voorgesteld om met zijn allen de boot te slepen tot vlak voor de katapult.. en wel 7500 euro te verdienen.
Vertellen dat de boot vast zit en niet verplaatst kan worden en dat doel wordt nooit bereikt.
Lekker relaxed voor de mol.

Offline Molfan9

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #25 Gepost op: 16-01-2022, 06:06:40 »
Iedereen heeft gebiecht tijdens deze opdracht behalve Fresia. De aflevering heet nietszeggend.

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #26 Gepost op: 16-01-2022, 10:43:52 »
Toen  arno in rode net school, probeerde  er nog iemand deze eruit te keepen. Wie was dat? Kon ik zo snel niet zien...
Onmols! Of een mol die net doet alsof hij het probeert natuurlijk...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #27 Gepost op: 16-01-2022, 10:46:10 »
Thomas maar hij was kansloos, die bal ging een paar meter hoger.

« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 10:49:31 door Heinz »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #28 Gepost op: 16-01-2022, 11:16:12 »
Was het niet verstandiger om op de 500 te focussen, daar kon je alleen maar winnen. Bij de 250 lijkt het me moeilijk om niet per ongeluk op de -250 te richten..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #29 Gepost op: 16-01-2022, 12:56:03 »
Op zich was er van dit spel best wel iets te maken. Echter, dat het niet uit de verf kwam ligt volgens mij ook aan de kandidaten zelf. Echt serieus werd er door niemand gedaan (zeker in het tweede gedeelte van de proef) Het leek wel alsof ze er gewoon een relaxed dagje van wilden maken, en zich niet te veel wilden inspannen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #30 Gepost op: 16-01-2022, 13:00:39 »
Thomas maar hij was kansloos, die bal ging een paar meter hoger.



Het leek er wel op dat de netten naar rechts waren verplaatst, toen Arno -250 erin schoot; dat kan alleen Thomas op z'n geweten hebben dan.

Offline mrmai

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #31 Gepost op: 16-01-2022, 13:18:12 »
Er was bewegingsruimte toch, om de netten te positioneren, had Thomas de netten verschoven zodat het rood werd, danwel nagelaten ervoor te zorgen dat de bal niet in het net kwam.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #32 Gepost op: 16-01-2022, 17:32:01 »
Vanuit zichzelf aan Everon gaan hangen bij opdracht 1. Totaal onnodig maar wel met als gevolg een doelpunt in de +250 euro ???

Dat wist ze vooraf toch niet? Voor hetzelfde geld vloog die bal daardoor in de min. Je hebt maar weinig in de hand als Mol.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #33 Gepost op: 16-01-2022, 17:39:51 »
Hmm als je als mol ziet dat er niemand van de kandidaten ook maar een bal in de buurt van een plus bedrag krijgt, waarom ga je dan hulp bieden om extra kracht te genereren?

Natuurlijk kan dan de bal ook in de min gaan, maar even grote kans op plusbedragen. Nee ik denk dat het kanstechnisch geen goede molactie is als je everon gaat helpen met schieten . Laat ze maar lekker alles misschieten , zeker geen geld in de pot.

Verder zou ik als kandidaat ook eerder proberen op de 500 te schieten dan op de 250 vanwege de kans op min geld.
Pas als ik zou zien dat dat vrijwel onmogelijk is, zou ik op de 250 gaan mikken .


Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #34 Gepost op: 16-01-2022, 17:48:42 »
Dat wist ze vooraf toch niet? Voor hetzelfde geld vloog die bal daardoor in de min. Je hebt maar weinig in de hand als Mol.
Het bleek dat er veel kracht voor nodig was om die bal in de buurt van het net te krijgen. Zelfs “spierbundel” Everon kreeg het in zijn eentje niet voor elkaar, dus was het van Kim Lian een hele goed kandidatenactie om hem te helpen meer kracht achter de bal te krijgen. Het was onnodig voor een mol om een kans op +geld te creëren hierdoor.

Wat ik niet snap is dat deze tactiek niet bij anderen ook werd toegepast, zoals bij Laetitia wiens bal niet verder kwam dan 2 meter o.i.d. (maar dit hoort in het andere opdrachttopic thuis  :-X)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 17:58:57 door Heinz, Reden: berichten verplaatst naar juiste topic »

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #35 Gepost op: 16-01-2022, 17:56:31 »
Het moet niet al heel moeilijk worden om nog raak te schieten, niet bij een WidM-opdracht.
De enige treffer was ook al behoorlijk gelukkig.
Verder waren te veel kandidaten te passief, in het water.
Campingspelletje.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #36 Gepost op: 16-01-2022, 17:58:03 »
De armen om iemand heen slaan en aan zijn buik/borst gaan hangen genereert volgens mij niet heel effectief meer kracht hier. Er zit ene toevalstreffer bij maar de meeste ballen gaan vervolgens over. Wat het hooguit lastiger maakt de ballen weer terug op de wal te krijgen. Uiteindelijk doet Everon het ook weer alleen.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #37 Gepost op: 16-01-2022, 19:08:35 »
Everon wordt meerdere keren geholpen door Kim Lian (op 5.17 te zien)

Het allermooiste moment van deze opdracht vind ik Fresia die niet meer bijkomt van het lachen als Arno in de min gooit. 
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 19:15:30 door molLin »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2022, 20:04:54 »
Everon wordt meerdere keren geholpen door Kim Lian (op 5.17 te zien)

Het allermooiste moment van deze opdracht vind ik Fresia die niet meer bijkomt van het lachen als Arno in de min gooit. 

Ja die was erg grappig , ze staat beetje op de achtergrond en iedereen zo oei van teleurstelling en zij lacht .

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2022, 21:57:34 »
Fresia heeft sowieso steeds de grootste lol. Ook bij 'Binnen en buiten bereik' zat ze in het publiek te gieren van het lachen. Op een gegeven moment zat ze tijdens die opdracht zelfs een tijdje achterstevoren te kletsen met haar medekandidaten op de rij achter haar. Lette totaal niet op wat er op het podium gebeurde. Als ze een kandidaat is, is ze wel een extreem relaxte.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison