Auteur Topic: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet  (gelezen 5318 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #40 Gepost op: 17-01-2022, 05:51:51 »
Denk dat het nadeel ook was dat natte ballen en een flut katapult niet goed samen gaan, zoals we bij Arno wel zagen  ::rofl::

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2022, 07:12:49 »
Het bleek dat er veel kracht voor nodig was om die bal in de buurt van het net te krijgen. Zelfs “spierbundel” Everon kreeg het in zijn eentje niet voor elkaar
Het is geen kwestie van kracht (dat komt uit de elastieken) maar van techniek. Met twee handen precies gelijktijdig loslaten en dan zorgen dat niets (handen, elastiek, whatever) de baan van de bal nog raakt is lastiger dan je denkt.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #42 Gepost op: 17-01-2022, 11:17:24 »
Redelijk kansloos denk ik. Er waren, neem ik aan, vijftien ballen. Zullen die een keer of drie zijn afgeschoten? Dan waren er van de bijna 50 maar twee raak. Ik zie daar weinig mols, want het lukte eigenlijk niemand. Wel curieus dat er niet is geprobeerd op 500 te mikken. Grotere opbrengst en geen kans op mingeld.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #43 Gepost op: 17-01-2022, 11:59:02 »
Wat ik opvallend vindt is dat niemand het overnam van Laetitia toen zij stopte met schieten. Hila zei niets, de fanatieke fresia die zo graag wilde schieten doet ook geen enkele poging. Raar toch?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2022, 12:18:38 »
Het bleek dat er veel kracht voor nodig was om die bal in de buurt van het net te krijgen. Zelfs “spierbundel” Everon kreeg het in zijn eentje niet voor elkaar, dus was het van Kim Lian een hele goed kandidatenactie om hem te helpen meer kracht achter de bal te krijgen. Het was onnodig voor een mol om een kans op +geld te creëren hierdoor.

Als ik het goed heb gezien, dan schiet Arno in zijn eentje over het doel heen. Dan is het toch best vreemd (of moet ik zeggen: verdacht?  ::vergroot::) dat een getrainde Everon met al zijn spierbundels dat doel niet eens weet te bereiken?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #45 Gepost op: 17-01-2022, 12:20:49 »
Het is geen kwestie van kracht maar van techniek.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #46 Gepost op: 17-01-2022, 12:23:24 »
Kan, wellicht dat Arno dat gewoon handiger doet. Maar ik vond het wel opvallend.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #47 Gepost op: 17-01-2022, 12:28:25 »
Wel curieus dat er niet is geprobeerd op 500 te mikken. Grotere opbrengst en geen kans op mingeld.

Thomas, Laetitia en Arno hebben dit wel geprobeerd.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #48 Gepost op: 17-01-2022, 13:38:14 »
Wat ik opvallend vindt is dat niemand het overnam van Laetitia toen zij stopte met schieten. Hila zei niets, de fanatieke fresia die zo graag wilde schieten doet ook geen enkele poging. Raar toch?
Fresia pakte een bal en is een keer gaan zitten op de katapult (die van Laetitia) , maar ik heb haar niet zien schieten, misschien staat dat op het drone beeld van bovenaf wel geregistreerd? Als Fresia ook schietend in beeld was gebracht dan is het lastig haar nog verdacht te maken. Nu lijkt het alsof ze van alles gedaan heeft behalve schieten.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2022, 14:05:50 »
Ja daar zit wat in, ik ga nog even terug kijken of ik die beelden kan vinden. Thanks foxhunter

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [aflevering 3] - Opdracht 1: Net of net niet
« Reactie #50 Gepost op: 2-02-2022, 20:45:50 »
Na het aanvankelijke succes van het duo Everon/Kim als schutter roept Everon Kim waar ben je en blijven beide proberen het succes te herhalen.