Auteur Topic: [Aflevering 6] Golfbeweging  (gelezen 9019 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Aflevering 6] Golfbeweging
« Gepost op: 5-02-2022, 16:26:32 »
Bespreek hier alles over de aflevering wat je niet in de afzonderlijke opdrachtentopics kwijt kunt.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 21:41:45 door Heinz »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] ????
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2022, 21:33:16 »
Weer leuke opdrachten. Mogelijkheden voor de MOl. Genoeg te puzzelen.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] ????
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2022, 21:35:45 »
Weer een hele sterke aflevering! Ik verwachtte nog een twist-executie doordat er twee opdrachten waren, maar gelukkig niet. Wel meer verwarrend qua molverdachten.

Volgende week de vrijstelling voor de finale. Dat zal denk ik dan toch die gouden vrijstelling zijn.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] ????
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2022, 21:37:38 »
Het seizoen kwam wellicht wat stroever op gang, maar het wordt steeds beter en beter. Wat een gave aflevering was dit  ::bravo:: ::bravo:: Vooral die eerste opdracht zat zo mooi in elkaar. Chapeau  ::bravo:: ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 6] ????
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2022, 21:37:55 »
Goeie aflevering weer  ::bravo::

En nog een klein applausje voor het shot waarin Rik belt vanuit de auto. Net wat veel moeite, maar stiekem toch leuk.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2022, 21:48:14 »
Dat shot met rik in de auto deed wat gemaakt aan. Kreeg er een beetje een soap gevoel bij , past niet bij mijn verdachte .

Online Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2022, 21:54:46 »
Fantastisch zo'n Russische duikbootbasis ::bravo::  mooi met die lampjes aan de hengels en kistjes! De badmeesters mochten van mij wel iets meer uit de hel komen dan er nu uitzag  ::tandpastasmiley::

edit: typo
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:25:24 door Mollem »

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2022, 22:09:12 »
Mooie aflevering.
Eerste opdracht superleuk!
 ::joehoe::

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #8 Gepost op: 5-02-2022, 22:09:51 »
Wel goed dat 1 van de mensen met een vrijstelling er uit is gegaan. Jammer dat het niet Fresia was. Maar zij stijgt wel iets in de verdenkingen om net als iedere vorige afleveringen zelf weinig te presteren maar wel luidruchtig anderen ervan te beschuldigen niet genoeg geld binnen te halen.

Volgens mij hadden ze nog 44 minuten toen ze besloten om niet de 4e sleutel te zoeken.. hadden dus nog 14 minuten verder kunnen zoeken.

Kan iemand een gif plaatsen van Laetitia die lacht toen de afvaller bekend werd.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:22:06 door Mit »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #9 Gepost op: 5-02-2022, 22:10:00 »
Mooie aflevering, en Moltalk weer erg grappig.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #10 Gepost op: 5-02-2022, 22:19:47 »
De badmeesters mochten van mij wel iets meet uit de hel komen dan er nu uitzag  ::tandpastasmiley::

Haha, ja. Ik zat al helemaal in spanning wanneer zo'n badmeester met een onverwachte duik/sprong van onder het wateroppervlak vandaan zou komen.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #11 Gepost op: 5-02-2022, 22:21:32 »
Haha, ja. Ik zat al helemaal in spanning wanneer zo'n badmeester met een onverwachte duik/sprong van onder het wateroppervlak vandaan zou komen.

En dan met een Jaws-muziekje ofzo  ::tandpastasmiley::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #12 Gepost op: 5-02-2022, 22:41:42 »
In een woord Geweldig!! ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2022, 00:14:36 »
Deze aflevering bevatte meer dan genoeg ingrediënten voor de volgende tekening van Vriendlief.  ;)

Ronja de Roversdochter
Game of thrones meets Miami Vice
Badmeesters from Hell
De voormalige Russische duikbotenopslag
Het kasteel met de grotten
De jetski's
De pijlen
Gedoe rondom een telefoon
De 250 euro die Kim-Lian van Everon moet inleveren
Sahil met zijn groene vrijstelling  ::oink::

Heel veel dus. En supertof dat de mol echt moet mollen, omdat het geen 'alles of niks opdrachten' zijn.
Wel heb ik de indruk dat dit een zware aflevering was voor de mol? Qua mol-speuren was het wat lastiger. Maar ik heb me prima vermaakt.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2022, 00:17:52 »
En dan met een Jaws-muziekje ofzo  ::tandpastasmiley::

Ik zat er klaar voor. Maar helaas.

Prima aflevering verder. Met de fakkels kan je makkelijk sleutels negeren, bij de suppers kon je dan weer makkelijk keer op keer kistjes van je board laten duwen door de badmeesters from hell.

En bij de boten en reddingsboeien kon je of lekker veel rondracen ala Fresia, weinig leiding + overzicht hebben als Everon. En toch is de pot goed gespekt dus ik denk dat de groep te goed heeft samengewerkt waardoor de mol buitenspel stond.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #15 Gepost op: 6-02-2022, 00:31:04 »
Fantastisch zo'n Russische duikbootbasis ::bravo::  mooi met die lampjes aan de hengels en kistjes! De badmeesters mochten van mij wel iets meer uit de hel komen dan er nu uitzag  ::tandpastasmiley::

edit: typo

Was het niet zo dat Everon niet/slecht kan zwemmen. Misschien heeft hij als mol wel herinneringen aan badmeesters die de basis vormen voor deze twist.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #16 Gepost op: 6-02-2022, 00:57:59 »
Deze aflevering bevatte meer dan genoeg ingrediënten voor de volgende tekening van Vriendlief.  ;)

Ronja de Roversdochter
Game of thrones meets Miami Vice
Badmeesters from Hell
De voormalige Russische duikbotenopslag
Het kasteel met de grotten
De jetski's
De pijlen
Gedoe rondom een telefoon
De 250 euro die Kim-Lian van Everon moet inleveren
Sahil met zijn groene vrijstelling  ::oink::

Heel veel dus. En supertof dat de mol echt moet mollen, omdat het geen 'alles of niks opdrachten' zijn.
Wel heb ik de indruk dat dit een zware aflevering was voor de mol? Qua mol-speuren was het wat lastiger. Maar ik heb me prima vermaakt.  ::ok::
  :P

Offline TMTCED

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #17 Gepost op: 6-02-2022, 10:47:14 »
Ik kan er niks mee, maar vond het raar dat we Rik zagen bellen vanuit de auto. Dat zien we normaal gesproken toch nooit? Ik had sterk het idee dat de mol naast hem zat, achter het stuur….Leuk voor de laatste aflevering.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #18 Gepost op: 6-02-2022, 10:47:26 »
Was het niet zo dat Everon niet/slecht kan zwemmen. Misschien heeft hij als mol wel herinneringen aan badmeesters die de basis vormen voor deze twist.
Hij heeft in 2013 zwemles gehad dus die waterangst lijkt me een béétje overdreven:

In het pierenbadje
Everon heeft geen zwemles gehad tussen de kindjes in het pierenbadje, hij heeft privéles genomen. Inmiddels weet de acteur zich prima te redden in het water.
https://www.televizier.nl/sterren/everon-jackson-hooi-leert-zwemmen-voor-expeditie

Offline Frietei

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] Golfbeweging
« Reactie #19 Gepost op: 6-02-2022, 13:00:00 »
In de shots van bovenaf is te zien dat één jetski letterlijk een golfbeweging maakt ipv een rechte lijn...wie is dat?