De boot is wel bij Fresia te zien, maar alleen als hij al ver weg is. Daar kunnen we dus niks mee.

Nee, is inderdaad heel onduidelijk, het was mij en anderen niet opgevallen. Het shot met de waterfiets zien we alleen aan het begin van de opdracht en lijkt er bij Fresia tussen gemonteerd, we zien het niet langs varen. Dan is het de vraag waarom het zo gemonteerd wordt dat we boot 17 niet goed zien en de waterfiets er tussen geplakt is? Is ze de mol of wordt ze verdacht gemaakt......
Edit: Ik weet dat mensen denken dat het stukje van Kim gespeeld was, maar ze heeft echt een oogafwijking. Je kan er hier over lezen in de Flair van een paar jaar geleden. Aan de éné kant maakt dat haar stukje meer geloofwaardiger aan de andere kant had ze dus echt een mislukte molactie kunnen hebben met de boef.
Heel herkenbare column voor mij. ( was een kind met plusglazen en een afgeplakt brilleglas i.v.m. een lui oog)
Kim-Lian heeft inderdaad slechte ogen en min-glazen betekent slecht in de verte kunnen kijken. Misschien was haar plan om alle foto's te maken inclusief boef maar dat is dan mislukt.
Haar verhaal over beslagen lenzen vond ik raar. Ik draag zelf lenzen maar die beslaan niet. Brillenglazen wel.