Auteur Topic: [Terugblik finalisten] De Mol...  (gelezen 5276 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[Terugblik finalisten] De Mol...
« Gepost op: 23-02-2022, 16:55:37 »
De stemwijzer maakt overuren, want dit jaar is er een nieuwe extra! Er is namelijk een exclusieve stemwijzer waarmee je jouw Mol over het hele seizoen kan bepalen aan de hand van dit geweldige overzicht van Heinz (zonder beïnvloed te worden door de foto's of de volgorde van antwoorden ;) ). Daarnaast werd dit overzicht ook op diezelfde pagina geplaatst!

Bepaal nu jouw Mol!



De Mol...

1.1


...loste met Sahil de puzzelsom op, was in zijn eentje bij de kist en de touwenkluwen, sloot uit zijn slof toen Sahil een kistje liet vallen en was voor het afkopen van alle jokers voor 1400 euro.
...pakte snel het geld uit de geopende kistjes en twijfelde er als enige aftroever aan of ze wel al het verdiende geld moesten uitgeven om jokers mee af te kopen.
...biechtte dat ze alle opdrachten met vlag en wimpel hadden gehaald, was voor het afkopen van alle jokers voor 1400 euro en overhandigde het geld aan Rik.

1.2


...zei dat de zandloper van een halfuur een uur was en stelde voor om de zandloper van 1 minuut 5 te gebruiken en deze af te ronden op een minuut.
...liep naar de andere groepjes om te overleggen of om te verwarren?
...zorgde ervoor dat ze alleen in een tentje sliep maar zag dankzij waakzame kandidaten geen kans om 's nachts aan de tablets te zitten.

1.3


...wist zich zo in de groep te manifesteren dat hij de gunfactor had en kreeg zo van de meest onverdachte kandidaat Glen de tweede vrijstelling cadeau die de pot uiteindelijk 5000 euro zal kosten.
...gebruikte in haar pleidooi de dekmantel "fanatieke kandidaat" om haar onschuld aan te tonen en blufte dat geen enkele kandidaat haar ervan verdenkt de Mol te zijn.
...hield het langste betoog met de korte boodschap "kijk in mijn ogen en voel wat je voelt" en deed de kijker de belofte dat ze de tweede vrijstelling weg zou geven aan een kandidaat die ze vertrouwt.

2.1


...weigerde van de taart te eten die de anderen al met hun mond hadden aangevallen.
...hield zich fanatiek met de pingpongballen bezig maar gooide er maar één raak.
...dronk uit de fles met roodgekleurd water terwijl ze die juist had moeten vullen.

2.2


...prikte (waarschijnlijk) twee gouden ballonnen door voor 300 euro (want anders hadden we Arno wel horen opscheppen dat hij er méér had doorgeprikt).
...probeerde gericht te prikken en biechtte geen idee te hebben hoeveel rode of groene ballonnen ze geprikt had.
...prikte lukraak hele ritsen ballonnen door waaronder ook een gouden ballon die hierdoor geen 150 euro meer op kon leveren.

2.3


...biechtte een opdracht met locals leuk te vinden maar ook moeilijker dan gedacht en leverde een onduidelijke bijdrage aan het reconstrueren van de foto.
...maakte met Thomas de ene na de andere duidelijke foto met lichttechniek waarvan er maar eentje niet begrepen werd door de kandidaten.
...zei geen Bijbel gezien te hebben op de te reconstrueren foto en wees als enige een verkeerde foto met lichttechniek aan ("wild haar" in plaats van de vlag van Zweden) waardoor er 200 euro minder verdiend kon worden.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2022, 14:34:40 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2022, 16:55:44 »

3.1


...miste gefrustreerd de ene na de andere bal en schoot pas één keer raak toen hij hulp kreeg om de katapult verder naar achteren te trekken.
...katapulteerde ondanks haar affiniteit met sport en haar fanatisme geen enkele bal.
...hielp Everon de katapult verder naar achteren te trekken waarbij de bal één keer de 250 euro in vloog.

3.2


...werd als laatste van zijn trio (de drie finalisten!) uitgeschakeld, zei bij de basis zo'n beetje alle kistjes te hebben geprobeerd zonder succes en gooide het gewonnen geld de lucht in.
...drukte op de knop om het eerste van de twee extra levens van hun groepje te gebruiken terwijl ze nog beide levens had, werd driemaal achter elkaar geraakt en dus uitgeschakeld zonder dat we haar bij een kistje hebben gezien.
...maakte er een punt van om in een ander groepje terecht te komen, bereikte in camouflagekleding het ene na het andere kistje maar kreeg geen slotje open, zei dat ze alle kistjes geprobeerd had en werd er uit het niets door Fresia van beschuldigd om bij de eerste opdracht van de serie geld achtergehouden te hebben.

3.3


...zei Thomas niet te vertrouwen waarop Thomas zijn zakje in drie jokers liet vallen (waarna Everon er zo stuk van geweest zei te zijn dat het Thomas een knoop in zijn maag bezorgde).
...hield zich aan de afspraak met Laetitia waardoor beiden een vrijstelling verdienden.
...liet haar zakje in de 1500 euro vallen pas nadat Welmoed dit al deed en het geld dus al verdiend was.

4.1


...gaf geen getal door en wist er ook geen te noemen omdat duopartner Fresia er geen doorgaf.
...zag wel een getal op haar papier staan maar biechtte dat dat maar onhandig was om door te geven tussen de woorden door.
...wist als enige een getal (134) te noemen en verdiende hier dankzij een gulle Rik 150 euro mee.

4.2


...ging ondersteboven naar beneden en haalde twee jokers uit het kistje die Fresia erin had gestopt, legde de twee jokers in het kistje "gaat op z'n kop" en de stoere Fresia deed dit natuurlijk.
...biechtte Everon niet te vertrouwen, ging ondersteboven naar beneden en haalde twee jokers uit het kistje die Everon erin had gestopt, legde 250 euro in "gewoon naar beneden", twee jokers in "op z'n kop" en (de soms wat aarzelende) Everon deed het laatste.
...ging ondersteboven naar beneden en haalde tot haar teleurstelling 250 euro uit het kistje die Hila erin had gestopt, schatte verkeerd in dat Hila gewoon naar beneden ging en legde 250 euro in "gaat op z'n kop". Van de per ongeluk verdiende 500 euro besloot Kim-Lian er 250 achter te houden en hier glashard over te blijven liegen.

4.3


...treuzelde bij het doorgeven van de beschrijvingen, verzon een rode bank maar verdiende met Arno ook 400 euro met juist gevonden verschillen.
...stond het zomaar toe dat een te vriendelijke maar ook eeuwig klooiende Sahil de opdracht verprutste en kon maar één juist verschil opnoemen voor 100 euro.
...noemde met Laetitia één verkeerd verschil (een fotolijstje) maar ook drie goede wat 300 euro opleverde.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2022, 16:58:59 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2022, 16:55:53 »

5.1


...zei niet bij het zakje te kunnen dat Fresia hem toewierp, werd vanuit de lucht niet gezien door Sahil en wist als enige niet los te komen waardoor hij een complete kettingreactie (verbinding per porto) tussen de kandidaten onmogelijk maakte.
...gooide zakjes naar verschillende kandidaten waarvan alleen Everon niet bij het zijne en Laetitia in eerste instantie net niet bij de verdubbelaar kon.
...groef en baadde in modder maar vond geen geld (maar gaf mogelijk wel goede informatie aan Laetitia door).

5.2


...nam slechts één weetje mee dat op hem sloeg, prutste mogelijk met de porto en reageerde gefrustreerd toen Laetitia hem op mollen dacht te betrappen.
...nam drie weetjes mee die op haar sloegen en hield de anderen (vooral Everon) fanatiek in de gaten en gaf het juiste portokanaal door.
...nam zover we kunnen zien maar één weetje mee dat op haar sloeg, sprong veel in het water en kwam doordat ze risico nam met extra zwanen te bekijken na een heroïsche eindsprint maar nét op tijd aan bij het eindpunt.

5.3


...sloot zich bij Kim-Lian aan om voor alles of niets te gaan, sjouwde een beeld naar de basiliek dat naar de doopkapel moest, zweette en buffelde en uiteindelijk slaagde de opdracht maar nét.
...wilde niet voor alles of niets gaan, zei dat iemand iets van een kerk moest vinden voor het beeld dat naar de doopkapel moest en wilde best een sokkel in haar eentje dragen.
...sprak zich als eerste uit om voor alles of niets te gaan, leek weinig beslissingen te nemen of te sjouwen maar spoorde de anderen wel aan om door te gaan toen een vleugel van de adelaar afbrak.

6.1


...vond de eerste dolk om de poort te openen, vond één sleutel, negeerde Fresia's verzoek om haar te helpen zoeken in de donkere gang en schoot al zijn drie pijlen goed het water in.
...vond de tweede dolk waarna de poort geopend kon worden, liep een sleutel voorbij en vond er geen, besloot vanwege tijdsdruk de vierde sleutel niet meer te zoeken waardoor er sowieso minder geld verdiend zou kunnen worden en schoot haar beide pijlen goed.
...deed alsof zij de gestolen moltelefoon had, viste twee kistjes op terwijl er mogelijk een derde lag, liet Thomas en Sahil alleen met de onaangename badmeesters, kreeg een kistje niet open en loog openlijk en ogenschijnlijk zinloos dat ze 1100 euro in plaats van maar liefst 1400 euro verzameld hadden.

6.2


...kwam aarzelend op de overzichtsplek terecht van waar hij geen goed overzicht hield maar ook niet kon voorkomen dat de anderen de opdracht goed uitvoerden en maar liefst 1305 van maximaal 1740 euro verdienden.
...leek vooral bezig met heel hard op de jetski alle kanten op te varen maar bracht ook twee keer een boei van 250 euro naar een boot waarmee twee reeksen van boeien compleet werden gemaakt.
...leek een boei weg te halen die goed hing maar hing ook een boei van 250 euro goed waarmee een reeks compleet werd gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2022, 17:00:20 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2022, 16:56:00 »

7.1


...ging onstuimig met de schapen om en zei minstens één keer "schaapjes" wat 50 euro uit de pot kostte.
...stelde voor de schapen "geiten" te noemen, stelde voor foute schapen buiten het hok te laten staan of gewoon eruit te gooien zodat ze niet meetelden maar besloot toch samen met Kim-Lian om Fresia-schapen in het Kim-Lian-hok te laten wat uiteindelijk meer mingeld dan plusgeld opleverde.
...voorspelde al dat ze iets met schapen gingen doen en was er ook goed op gekleed, zei minstens één keer "schapen" wat 50 euro uit de pot kostte en besloot samen met Fresia om een kudde schapen in het Kim-Lian-hok te zetten terwijl er ook Fresia-schapen tussen stonden wat uiteindelijk meer mingeld dan plusgeld opleverde.

7.2


...fotografeerde (waarschijnlijk) als enige "de boef" waardoor de goede foto's die hij maakte niets opleverden en maakte een foto van een man die hij ten onrechte voor een "Molly" aanzag.
...betastte de schipper op zoek naar een vrijstelling en leek maar twee goede foto's te maken wat 100 euro op zou leveren.
...leek minstens vijf goede foto's te maken wat minstens 250 euro op zou leveren en zette "de boef" mogelijk net niet op de foto omdat de foto ("er zats iets voor") mislukte.

8.1


...nam kleden mee die hij niet mee mocht nemen, wilde niet dat treuzelende kindertjes meehielpen en werd goed in de gaten gehouden door Thomas wanneer hij alleen naar plekken ging om kleedjes goed of juist verkeerd te leggen?
...legde samen met Kim-Lian het eerste tapijt in de breedte neer (maar moest het wel van stoeprand tot stoeprand?) en liet heel ontspannen een klein kind meehelpen met de opdracht.
...had er geen problemen mee om de winkeliers naar zoveel mogelijk kleden te vragen en om nog meer te vragen als ze al hele stapels meekreeg, wilde alles van stoeprand tot stoeprand leggen (maar was dit wel een regel?), riep met een wereldrecordpoging bezig te zijn waardoor vele mensen mee begonnen helpen, haalde een kleedje weg dat ze wel zou willen kopen en besloot het plan te wijzigen in het helemaal goed leggen van twee straten van de vijf wat wel lukte maar uiteindelijk slechts 445 euro opleverde.

8.2


...haalde niet alle containers weg waardoor er gegokt moest worden tussen vijf containers, wantrouwde Kim-Lian en koos de container die zij niet wilde kiezen en waar geen geld in bleek te zitten.
...wilde niet doorgeven wat de vragen waren, zei samen met Kim-Lian alle vragen te hebben doorgegeven maar toch werden niet alle containers weggehaald en concludeerde dat ze deze opdracht heel slecht hadden gedaan.
...zei een gevoel te hebben dat een van de vijf containers weg kon en wees deze aan maar werd gewantrouwd waardoor de container die geen geld bleek te bevatten toch gekozen werd.

8.3


...zocht onder een strandstoel van een badgast maar vond er niks en zette Kim-Lian aan het werk door haar op vele verschillende plekken te laten graven maar werkte zichzelf ook in het zweet door te helpen met het in elkaar zetten van wat uiteindelijk de enige complete step was.
...gilde dat mensen ook op vakantie zijn en leek de meeste steponderdelen te vinden.
...had als enige geen metaaldetector en stortte zich op het graven, gaf op met graven op een plek waar de metaaldetector van Everon wel piepte, klaagde van het kastje naar de muur gestuurd te worden, besloot alvast te beginnen met het in elkaar zetten van een step en claimde de enige complete step waarmee ze op tijd naar Rik stepte terwijl de anderen renden.

9.1


...liet het alarm één keer afgaan, verborg zich voor de bewaker en rende met 405 euro voor de pot naar buiten.
...verborg zich voor de bewaker maar liet het alarm drie keer afgaan waardoor ze werd uitgeschakeld en het meegenomen geld niet in de pot ging.
...liet het alarm al tijgerend geen één keer afgaan en rende met 565 euro voor de pot naar buiten.

9.2


...rekende een strijkplank af voor 75 euro, rekende de producten van Kim-Lian af maar niet alle waren geld waard en kocht verkeerde vuilniszakken.
...ging snel en lawaaierig de supermakt door, rekende feestmasker (25 euro), gele step (75 euro) en wasmiddel (50 euro als het Albanees was) af maar slechts acht rollen wc-papier in plaats van 24.
...rekende een geel T-shirt af (50 euro als het maat XS was), Molfix luiers (50 euro), pakte keukenpapier in plaats van wc-papier en wasmiddel van een Duits in plaats van een Albanees merk.

9.3


...liet (als laatste persoon die de ruimte verliet) mogelijk een cruciale foto op de grond vallen, zei bij het puzzelen met letters iets met "bird" (Birdwatcher) te voelen en ging mee in de conclusie dat het Bridge Agent moest zijn wat fout bleek en 1000 euro uit de pot kostte.
...had pas laat door wie de "koerier" was, vond de cruciale ruimte met foto's, besloot alle foto's mee terug te nemen naar de ruimte met camerabeelden en vulde Kim-Lians suggestie "secret agent" aan tot "Bridge Agent" wat fout bleek en 1000 euro uit de pot kostte.
...stribbelde tegen wanneer Fresia voorstelde om de foto's mee terug te nemen naar de ruimte met camerabeelden en deed de suggestie "secret agent" waarna "Bridge Agent" besloten werd wat fout bleek en 1000 euro uit de pot kostte.



Wie is ... de Mol?
« Laatst bewerkt op: 1-03-2022, 12:35:30 door Heinz »

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2022, 17:22:31 »
Heel mooi overzicht! Dit is voor mij wel de bevestiging dat ik goed zit in m’n Everon tunnel ::tandpastasmiley::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2022, 18:07:36 »
Bedankt, Heinz!  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2022, 18:31:45 »
Kijk, hier heb je wat aan.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #7 Gepost op: 23-02-2022, 18:38:48 »
Heel fijn overzicht  ::ok:: en zo blijf ik toch bij Fresia. Ze hebben allemaal wel ergens ook dingen die een mol nooit zou doen. (300 gouden ballonnen, portokanaal goed zetten, individueel geld verdienen etc.)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2022, 18:42:43 door MollenvangR »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2022, 18:48:44 »
Ik zit nu ook volledig op Fresia (nadat ik Kim-Lian een tijd verdacht heb).

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #9 Gepost op: 23-02-2022, 18:55:43 »
Vraagje bij 4.3. Zelf had ik het idee dat alle juiste antwoorden door Laetitia genoemd werden, en alleen maar 1 foute (rozenkrans geloof ik) door Kim-Lian. Kan iemand dat bevestigen / ontkennen?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2022, 19:54:00 »
Bedankt Heinz!  ::bravo:: Mooi overzicht!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2022, 20:20:02 »
Schitterend overzicht, Heinz!

Mijn molpunten:

1.1. Gelijk: alle 3 zaten bij de aftroevers en konden de €100 verduisterd hebben.
1.2. Gelijk, opdracht slaagt (moeilijk te bepalen).
1.3. Everon, als hij de mol is gaat er €5000 uit de pot (maar dat is puur geluk).
2.1. Fresia, zat in de tweede groep die over het te verdienen geld bepaalt en dus betere molpositie.
2.2. Kim-Lian: prikte ten onrechte een gouden ballon kapot.
2.3. Kim-Lian: wees als enige een verkeerde foto met lichttechniek aan.
3.1. Fresia: haalde niets binnen (Everon schoot een keer raak met de hulp van Kim-Lian).
3.2. Gelijk, geen van de 3 haalde geld binnen.
3.3. Gelijk, geen van de 3 haalde geld binnen.
4.1. Everon en Fresia, Kim-Lian gaf als enige een getal door.
4.2. Kim-Lian, hield €250 achter.
4.3. Fresia, noemde de minste juiste verschillen.
5.1. Everon en Fresia, Kim-Lian gaf mogelijk goede informatie aan Laetitia door.
5.2. Everon, prutste mogelijk met de porto.
5.3. Gelijk, opdracht slaagt.
6.1. Fresia, liep een sleutel voorbij en wilde stoppen na 3 sleutels.
6.2. Gelijk (moeilijk te bepalen).
7.1. Fresia en Kim-Lian: lieten de foute schapen in hun hok (Everon wilde ze eruit halen).
7.2. Everon, fotografeerde de boef.
8.1. Gelijk, alle 3 konden vertraagd hebben
8.2. Fresia, gaf minstens één fout antwoord door.
8.3. Gelijk (moeilijk te bepalen).
9.1. Fresia, liet het alarm 3 keer afgaan en haalde niets binnen.
9.2. Gelijk, alle 3 brachten ze iets binnen maar ook foute producten.
9.3. Gelijk, alle 3 kozen tenslotte ten onrechte voor 'Bridge Agent'.

Everon: 5
Fresia: 9
Kim-Lian: 6
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 16:10:10 door Luc »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2022, 21:05:18 »
Opdrachten in spoiler-tags geplaatst voor de leesbaarheid.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Everon: 15
Fresia: 11
Kim-Lian: 7

Everon en Fresia liggen dicht bij elkaar. Zoiets vermoedde ik al.  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-02-2022, 00:15:45 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #13 Gepost op: 24-02-2022, 19:17:03 »
Wellicht ten overvloede, maar ik vind het wel gemakkelijk om de teksten uit Ontmaskerd nog eens te lezen:

EVERON
Mijn naam is Everon. En ik ben acteur. Ik ga gelijk maar mijn excuses aanbieden aan mijn familie, vrienden en collega's; ik ben geen film aan het opnemen, ik zit dus in Wie is de Mol?. Maar waarom ben ik de Mol niet? Ja, ook ik had heel, heel, heel graag de rol van de Mol willen zijn. En stiekem neem ik de makers daar nog steeds wel een beetje kwalijk. Anders had ik hier nu iets rustiger en minder zenuwachtig gestaan. Want ik wil echt, echt niet als eerste naar huis. Eh, gisteren heb ik in de opdrachten mijn uiterste best gedaan. Ik heb alles gegeven wat ik had. Ik heb ondertussen al wat mensen vertrouwd met informatie, wat misschien niet helemaal slim is, maar goed. En nu zult u denken: maar jij bent acteur, jij kan heel erg goed liegen. Ja, dat is ook zo. Maar helaas is de rol van mijn leven aan mij voorbij gegaan. En ik ga er alles, maar ook echt alles aan doen om de Mol te ontmaskeren.

FRESIA
Hallo. Ik heb veel oudere, misschien iets wijzere en sowieso veel grotere mensen heel ordinair, heel irritant in het rond lopen commanderen. Ik heb bij een heel mooi fort, een beetje afgelegen in de wind, heel apathisch met een zandloper twee uur lang keer op keer die zandloper omgedraaid om er zeker van te zijn dat er geld in de pot zou komen. En ik heb vanaf het moment en de eerste seconde dat een opdracht begint of er geld te verdienen is nul komma nul kunnen verbloemen dat ik veel te fanatiek ben om überhaupt een Mol te kunnen zijn. Ik ben Fresia Cousiño Arias, presentator bij sportzender ESPN. En er is geen enkele kandidaat die mij ervan verdenkt de Mol te zijn. En dat heeft een reden. Dank je wel.

KIM LIAN
Hallo lieve mensen, molfanaten, Wie is de Mol?-fans. Ik ben Kim-Lian van der Meij. Ik ben actrice, presentatrice, af en toe zing ik ook nog weleens wat. En eh, nou laat ik beginnen om te vertellen hoe ik me voel op dit moment want er gaat van alles door me heen. Ik ben nerveus, ik heb het bloedheet en ik sta een beetje te knikken op mijn knieën en dat komt vooral door vermoeidheid want ik heb vannacht ergens in een tentje boven op een berg op een heel ongemakkelijk bedje geslapen. Eh, het was koud, mijn fleecedekentje was nat en klam en ik lag in mijn eentje in tegenstelling tot heel veel andere kandidaten. Ik heb maar één uurtje geslapen, eh met de wetenschap dat ik vandaag voor het eerst de test moest doen en misschien wel eh, ja dat ik eruit gestuurd zou worden. En eh, tot overmaat van ramp heb ik ook een uurtje geleden te horen gekregen dus dat ik nu een pleidooi moet houden aan jullie om te vertellen waarom ik niet de Mol ben. Dus ik heb van alles in dit boekje gekalkt en bij ieder woord wat ik opschreef dacht ik: dit voelt stom dus ik ga gewoon zeggen wat ik wil zeggen en dan ik zou zeggen kijk in mijn ogen, voel wat je voelt maar ik ben niet de Mol. Ik ben een hele fanatieke kandidaat, ik heb ontzettend veel lol gehad de afgelopen dagen bij de eerste opdrachten. De mensen met wie ik heb gespeeld hebben dat gezien. Ik heb mijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk geld te winnen voor de pot en de Mol te ontmaskeren. En dat ben ik van plan om te blijven doen als ik mag blijven. En ik wil jullie ook een belofte doen. Want stel dat door jullie uitslag blijkt dat ik eh de minst verdachte persoon ben in jullie smaak en ik zou de twee vrijstellingen krijgen, Rik zei dan mag ik een medekandidaat aanwijzen. Mag. Niets is wat het lijkt, dus het moet niet. Dus er zullen ook vast mensen zijn die dat misschien niet doen. Ik doe bij dezen de belofte om ook meteen aan te tonen dat ik te bewijzen- of te vertrouwen ben. Als ik die twee vrijstellingen krijg, beloof ik je dat ik 'm aan een medekandidaat geeft die ik vertrouw. Een persoon waarvan ik bijna zeker weet dat die niet de Mol is. Dank je wel.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #14 Gepost op: 24-02-2022, 20:24:55 »
Mooi overzicht Heinz! En Fresia is de mol natuurlijk😀.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
RE: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #15 Gepost op: 24-02-2022, 22:06:07 »
NIEUW!

WieIsDeMol.Com stemwijzer Terugblik finalisten
1. Kim-Lian van der Meij (59.1%)
2. Everon Jackson Hooi (27.3%)
3. Fresia Cousiño Arias (13.6%)

De stemwijzer maakt overuren, want dit jaar is er een nieuwe extra! Er is namelijk een exclusieve stemwijzer waarmee je jouw Mol over het hele seizoen kan bepalen aan de hand van dit geweldige overzicht van Heinz (zonder beïnvloed te worden door de foto's of de volgorde van antwoorden ;) ). Daarnaast werd dit overzicht ook op diezelfde pagina geplaatst!

Bepaal nu jouw Mol!
« Laatst bewerkt op: 24-02-2022, 22:08:48 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
RE: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #16 Gepost op: 25-02-2022, 00:04:48 »
WieIsDeMol.Com stemwijzer Terugblik finalisten
1. Everon Jackson Hooi (68.2%)
2. Fresia Cousiño Arias (22.7%)
3. Kim-Lian van der Meij (9.1%)

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #17 Gepost op: 25-02-2022, 00:14:41 »
Bij mij komt eruit:

1. Everon Jackson Hooi (59.1%)   
2. Fresia Cousiño Arias (27.3%)   
3. Kim-Lian van der Meij (13.6%)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
RE: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #18 Gepost op: 25-02-2022, 03:53:48 »
WieIsDeMol.Com stemwijzer Terugblik finalisten
1. Everon Jackson Hooi (36.4%)
2. Fresia Cousiño Arias (31.8%)
3. Kim-Lian van der Meij (31.8%)

Ja, dat helpt.  ::rofl::

Ze hebben alle drie molse en onmolse dingen gedaan, maar Fresia is mijn wensmol met als tweede keus Everon.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
RE: [terugblik finalisten] De Mol...
« Reactie #19 Gepost op: 25-02-2022, 07:54:38 »
WieIsDeMol.Com stemwijzer Terugblik finalisten
1. Kim-Lian van der Meij (95.5%)
2. Fresia Cousiño Arias (4.5%)
3. Everon Jackson Hooi (0%)