Auteur Topic: Aflevering 10: Finale  (gelezen 16959 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2022, 21:43:18 »
Niet zo overdrijven, dit zijn toch briljante beelden! Anders was het raar dat het niet in de teller stond en kon niemand meer om Everon heen.

Ik heb liever dat de beelden transparant zijn voor de kijkers, maar dat zet ik dan nog wel in het feedbacktopic als dat komt.

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2022, 21:44:32 »
Ik had eigenlijk meer verwacht van het gemaskerd bal, bijna alle beelden hadden we dus blijkbaar al gezien

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2022, 21:45:16 »
Zo er komen nog even een paar toffe molacties langs!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2022, 21:46:07 »
Zo er komen nog even een paar toffe molacties langs!

Echt ze laten altijd de leukste molacties niet zien. Zo raar.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2022, 21:46:26 »
Ik had eigenlijk meer verwacht van het gemaskerd bal, bijna alle beelden hadden we dus blijkbaar al gezien

Ja same! Ik had verwacht dat het een iets groter onderdeel vd aflevering zou zijn.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2022, 21:50:31 »
Toegegeven, toch een goede mol (ondanks mijn eerdere kritiek). Hier en daar echt gewaagde acties.

Alleen heel, heel, heel erg jammer dat hij de credits krijgt voor de laagste pot ooit, terwijl hij echt gewoon geluk heeft met die -5000.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2022, 21:51:04 »
Hij wilde de beste mol ooit worden… dat is wel gelukt als je precies 3 molacties doet. Pfff
Dan heb je niet goed opgelet

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #27 Gepost op: 5-03-2022, 21:51:45 »
Echt ze laten altijd de leukste molacties niet zien. Zo raar.

Ja, van mij mogen ze er wel een half uur voor nemen, veeeeel te kort wordt dit altijd besproken

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #28 Gepost op: 5-03-2022, 21:51:57 »
Leuk seizoen en mijn nummer 3 de mol  :o , gaat me volgende keer niet meer gebeuren (hoop ik). Niet teveel zeuren hier nu de meeste mensen fout zaten :-).

Ik heb mij wel vermaakt. Op naar België!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #29 Gepost op: 5-03-2022, 21:53:29 »
yessss!!
wat een fantastisch seizoen met een fantastische groep en (mijn) fantastische mol!!
 ::bravo::

Ik dacht dat de kandidaten het wel al wisten, want Sahil had dat over het in de lift hebben gestaan met de mol ook in zijn dagboek geschreven. Dus hij wist toen al dat Everon de mol is. Jammer dat ze die beelden (nog) niet hebben laten zien.

Ik vond Everon sowieso al leuk maar al die molacties maken hem nog leuker.
Al brak mijn hart wel een beetje bij het shot waar Everon op dat bankje zat en Thomas weg liep.

Ben benieuwd naar de rest in moltalk!!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #30 Gepost op: 5-03-2022, 21:53:48 »
gewoon geluk heeft met die -5000.

Was het geluk of was hij van te voren al flink emotioneel geweest en heeft hij gewoon een goede kandidaat gespeeld?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #31 Gepost op: 5-03-2022, 21:54:25 »
Ja, van mij mogen ze er wel een half uur voor nemen, veeeeel te kort wordt dit altijd besproken

Ja, eens! Misschien dat Moltalk wat meer laat zien, wat mollien zegt.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #32 Gepost op: 5-03-2022, 21:55:19 »
Alleen heel, heel, heel erg jammer dat hij de credits krijgt voor de laagste pot ooit, terwijl hij echt gewoon geluk heeft met die -5000.
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Hij heeft de act helemaal uitgedacht om te zorgen dat het hem gegund werd. En dat is gelukt. Zoals Thomas ook zei een aantal hebben hem toen ook afgeschreven, dus volgens mij waren er wel weer die het hem gegund hadden. Dat is toch gewoon een hele goede molactie?

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #33 Gepost op: 5-03-2022, 21:56:07 »
Ik had eigenlijk meer verwacht van het gemaskerd bal, bijna alle beelden hadden we dus blijkbaar al gezien

Aan het begin van het seizoen hoopte ik inderdaad dat dit onderdeel zou zijn van een laatste opdracht oid. En dat er een gave ontmaskering gefilmd zou zijn. De daadwerkelijke ontknoping in de studio was een beetje teleurstellend.

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #34 Gepost op: 5-03-2022, 21:56:17 »
Toegegeven, toch een goede mol (ondanks mijn eerdere kritiek). Hier en daar echt gewaagde acties.

Alleen heel, heel, heel erg jammer dat hij de credits krijgt voor de laagste pot ooit, terwijl hij echt gewoon geluk heeft met die -5000.

Dat ben ik niet met je eens. Tuurlijk was er een factor geluk, maar dat is altijd zo bij een geslaagde molactie. Everon verdient meer credits dat het hem gelukt is Glen te ‘manipuleren’ hem te kiezen. Dat was echt een bewuste actie en zeker niet alleen geluk!
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #35 Gepost op: 5-03-2022, 22:02:07 »
Everon heeft het wat mij betreft heel erg goed gedaan! Hij had het niet beter kunnen doen. De opdrachten waren soms zo oppervlakkig dat hij ook maar moeizaam kon mollen. Al met al een van mijn favoriete mollen ooit!

Ik snapte alleen niet zo goed waarom hij werd getraind voor het boogschieten… het maakte toch niks uit waar de pijl zou landen, de kandidaten konden er gewoon naartoe varen. En hoe beter hij schoot, hoe makkelijker het was. Zou me niets verbazen als de productie deze opdracht heeft aangepast op de locatie, dat zou het wel verklaren.

Ik ben zeker tevreden want ik had, na de zeer matige mol van vorig jaar, niet veel verwacht!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #36 Gepost op: 5-03-2022, 22:03:38 »
Heb ik het nou goed begrepen en waren er geen hints dit jaar (behalve de maskers op de biljetten)?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #37 Gepost op: 5-03-2022, 22:04:12 »
Ik heb niets gezien waarvan ik dacht... Dat hadden we kúnnen zien. Geen enkele molactie in de serie zelf, zo te zien. Magere opdrachten. Al met al een zeer matig seizoen, wat mij betreft.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #38 Gepost op: 5-03-2022, 22:04:35 »
Everon als mol, die had ik niet zien aankomen. Knap gedaan!! Ik snap nu wel echt niet wat Fresia heeft gedaan nu ze toch kandidaat blijkt te zijn, haha.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #39 Gepost op: 5-03-2022, 22:05:08 »
Heb ik het nou goed begrepen en waren er geen hints dit jaar (behalve de maskers op de biljetten)?
In Moltalk komt nog het een en ander langs.