Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 130448 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #420 Gepost op: 30-10-2022, 12:59:57 »
Even voor de volledigheid met hun social media-stiltes erbij:

Anne-Mar Zwart: op 19 juni op het laatst op Instagram gepost, vervolgens op 16 juli een story dat ze er "128 duizend draaidagen" op heeft zitten.
Jeroen Gortworst: laatste post op 19 juni, vervolgens op 29 juni een post dat ie stopt bij NOS Stories (is eerder opgenomen). Dan op 18 juli weer een post "samenvatting van de afgelopen vrij weken". Maar op 28 juli ook weer een post waarin hij zegt dat hij dan vakantie krijgt. Zo snel op elkaar is natuurlijk ook wel verdacht.
Valerio Zeno: laatste Instagrampost is op 10 juni, daarna post hij op 22 juli pas weer.
Wijnand Speelman: kan ik niet controleren want zijn Instagram is privé. Maar zou goed te controleren moeten zijn door na te kijken wanneer hij niet op de radio was. Daar heb ik nu even geen tijd voor :P
Wytse van der Goot: tussen 16 juni en 5 augustus een Twitterstilte, met verder één retweet op 23 juni.


Marije de Roode: haar kunnen we denk ik afschrijven. Zij post sinds eind 2021 al niet meer op Instagram. Wel was ze op 16 juni bij de uitreiking van de Zilveren Nipkowschijf. Ook was ze op 3 juli bij Boos On Tour, dus ik denk niet dat ze erbij zit.

Jo van Egmond kan ook nog weleens erbij zitten. 17 juni laatste post, sindsdien was ze ook niet op de radio te horen (dit duurde wel tot september). Een stuk minder waterdicht dus, maar zeker een mogelijkheid.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2022, 13:18:16 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #421 Gepost op: 30-10-2022, 17:04:58 »
Kiefer Zwart! En Jeroen Gortworst was dacht ik gewoon in Nederland, hij reageerde gewoon op een appje van iemand.
Je mag je telefoon wel meenemen tegenwoordig, dus een reactie op een appje vind ik niet zo gek.

Marije Roode: haar kunnen we denk ik afschrijven. Zij post sinds eind 2021 al niet meer op Instagram. Wel was ze op 16 juni bij de uitreiking van de Zilveren Nipkowschijf. Ook was ze op 3 juli bij Boos On Tour, dus ik denk niet dat ze erbij zit.
Jammer :(

We weten dan wel maar weinig namen so far, normaal kunnen we altijd wel een lijstje van 10 maken. Ze hebben het goed verborgen weten te houden ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #422 Gepost op: 31-10-2022, 22:30:53 »
Ik heb een mogelijke nieuwe kandidaat: Lucretia van der Vloot. Ze deed een paar jaar geleden mee aan The Big Escape. Nikkie en Glen deden daar ook aan mee, vóór hun deelname aan WidM. Lucretia is altijd best actief op Instagram, maar was stil tussen 4 juni en 4 juli. Op 8 augustus zegt ze 'Na acht maanden weer [...] door corona en drukte met andere producties.' Verdacht ::vergroot::

Edit: Nance Coolen, ook uit The Big Escape, heeft tussen 19 juni en 24 juli niks gepost. Ook ging ze op tour met Twenty 4 Seven, maar tussen 11 juni en 6 augustus waren er opeens geen voorstellingen meer.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2022, 22:36:14 door JaccoS »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #423 Gepost op: 1-11-2022, 11:27:08 »
Valerio heeft sinds 2016 niet meer gepresenteerd, hij is ook al 5 jaar weg bij BNNVARA. I m o niet echt relevant meer.

Ik zag ergens Hans Kesting als naam voorbij komen, lijkt me een typische WIDM-naam, mijn gevoel zegt dat hij nog wel eens mee zou kunnen doen dit seizoen.
EDIT: ik zag het voorbij komen op een Instagram fan-account  ;)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2022, 15:41:32 door JP1999 »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #424 Gepost op: 1-11-2022, 11:56:43 »
Valerio heeft sinds 2016 niet meer gepresenteerd, hij is ook al 5 jaar weg bij BNNVARA. I m o niet echt relevant meer.
Het gebeurt wel vaker dat er mensen meedoen die vooral vroeger bekend waren, zoals Suzanne Klemann. Hij is ook nog steeds wel echt een bekende naam.

Ik zag ergens Hans Kesting als naam voorbij komen, lijkt me een typische WIDM-naam, mijn gevoel zegt dat hij nog wel eens mee zou kunnen doen dit seizoen.
Dat vind ik een goede! Typische WidM naam inderdaad.

Toevoeging op het lijstje van Sven:
Anne-Mar Zwart: op 19 juni op het laatst op Instagram gepost, vervolgens op 16 juli een story dat ze er "128 duizend draaidagen" op heeft zitten.
Hans Kesting: stilte op Instagram en Twitter (waar hij best wel actief is)
Jeroen Gortworst: laatste post op 19 juni, vervolgens op 29 juni een post dat ie stopt bij NOS Stories (is eerder opgenomen). Dan op 18 juli weer een post "samenvatting van de afgelopen vrij weken". Maar op 28 juli ook weer een post waarin hij zegt dat hij dan vakantie krijgt. Zo snel op elkaar is natuurlijk ook wel verdacht.
Jo van Egmond kan ook nog weleens erbij zitten. 17 juni laatste post, sindsdien was ze ook niet op de radio te horen (dit duurde wel tot september). Een stuk minder waterdicht dus, maar zeker een mogelijkheid.
Kiefer Zwart: stilte op Instagram
Nance Coolen: stilte op Instagram, stopte tijdens de opnameperiode met touren.
Valerio Zeno: laatste Instagrampost is op 10 juni, daarna post hij op 22 juli pas weer.
Wijnand Speelman: kan ik niet controleren want zijn Instagram is privé. Maar zou goed te controleren moeten zijn door na te kijken wanneer hij niet op de radio was. Daar heb ik nu even geen tijd voor :P
Wytse van der Goot: tussen 16 juni en 5 augustus een Twitterstilte, met verder één retweet op 23 juni.

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #425 Gepost op: 1-11-2022, 12:50:38 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #426 Gepost op: 1-11-2022, 13:02:21 »
Misschien hebben ze inside informatie dat er iets komt ???. Ik heb geen idee.

Edit: Cosmopolitan ook al?
« Laatst bewerkt op: 1-11-2022, 14:46:01 door Sanmol »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #427 Gepost op: 1-11-2022, 15:33:53 »
Ik kijk net naar de Twitter van Hans Kesting, hij (re)tweet precies vanaf 24 juni niet meer, tot en met 21 juli. En de vermoede vertrekdatum was... exact 24 juni. Ik denk dat dit eigenlijk niet kan missen! Hij post nog wel een oude foto op 28 juni, maar verder niets.

« Laatst bewerkt op: 1-11-2022, 15:36:39 door JP1999 »

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #428 Gepost op: 1-11-2022, 19:03:03 »
Zou een mooie kandidaat zijn. MolVibes. En een goede vertegenwoordiger LGBTIQ gemeenschap. Die moet er toch minstens weer inzitten!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #429 Gepost op: 1-11-2022, 20:27:31 »
Er wordt in elk geval druk gespeculeerd. Hebben ze geen namen, dan maar zónder namen.

Ik zag dus dat berichtje van Elle voorbij komen, en uiteraard ging ik kijken. Om vervolgens bedrogen uit te komen. 

Zeg dan níets......

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #430 Gepost op: 2-11-2022, 02:09:44 »
Hans Kesting lijkt mij een hele leuke naam! Echt een WIDM type idd (op het eerste gezicht dan)

Verder vind ik de kandidatenlijst erg underwhelming, er vanuit gaande dat sommige namen wel kloppen.

Dit klinkt vast heel gemeen en zo bedoel ik het niet maar ik vind de kandidaten sowieso een beetje ‘vertrut’ de afgelopen jaren.

Kim Lian, Hila, Laetitia allemaal lieve dames maar het schreeuwt: saai en braaf.
Gooi daar een paar mensen bij zoals Everon en Sahil die heel graag ‘aandacht’ willen en je hebt echt zo’n typische groep.

Waar zijn de rauwe persoonlijkheden gebleven? Een Tygo, Sofie, Olcay, Soundos, Tania etc?

Mensen als Anne Mar & Jo van Egmond zijn weer precies types als Kim Lian, Laetitia, Marije, Charlotte en noem maar op. Het is echt allemaal een beetje truttig.

En een Jeroen gortworst is weer zo’n aandachts hongerig type.

Ik hoop echt dat er aangename verassingen bij zitten. Qua mannen heeft het potentie!
Kaliber Hans Kesting aub!!! :)

Mijn lijst zou zijn;

Hans Kesting / acteur
Kiefer Zwart / acteur
Valerio Zeno / presentator
Jacob Derwig / acteur (die instagramt niet veel maar is wel stil tijdens de opnameperiode)
Mustafa Marghadi / journalist(hij is stil van 26 juni - 5 augustus)

Carly Wijs / actrice (maar geen stilte)
Siham Raijoul / presentatrice & dagvoorzitster
Natacha Harlequin / strafrecht advocate en presentatrice (heeft soort van een stilte en de foto’s die ze post kunnen oude fotos zijn, dit zou een goede naam zijn)
Tatum Dagelet / presentatrice (post 3 x in periode maar kunnen oude fotos zijn)
Anne Mar Zwart / presentatrice



« Laatst bewerkt op: 2-11-2022, 02:25:16 door Rämon »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #431 Gepost op: 2-11-2022, 12:41:30 »
Ik denk dat je Natascha Harlequin kunt afstrepen, die was iig op 19 juni nog te zien in Shownieuws...

En trouwens: ik vond Marije Knevel niet zo'n brave kandidate hoor! Graag meer van zulke types  ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #432 Gepost op: 2-11-2022, 19:21:28 »
Was de vermoedelijke en bijna zekere opnameperiode niet vanaf 24 juni? Dan zou Natascha toch prima kunnen?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #433 Gepost op: 2-11-2022, 23:48:19 »
Was de vermoedelijke en bijna zekere opnameperiode niet vanaf 24 juni? Dan zou Natascha toch prima kunnen?
Dan inderdaad wel ja. Ik zat met 14 juni in mijn hoofd...  ::rofl::

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #434 Gepost op: 3-11-2022, 00:27:51 »
Mustafa Marghadi kun je afstrepen. Die zat op 30 juni bij Het oog op morgen.  Of hij moet een vroege afvaller zijn.
Maar ik denk dat hij druk was met afronden van zijn werkzaamheden in Italië. 18 juli vloog hij vanuit Italië naar Nederland voor familiebezoek, zijn ouders wonen bij mij in het mooie dorpje Lutjewinkel ;D
Begin aug begon hij als correspondent in Azië.
Hij heeft ook al die tijd in juni/juli getwitterd.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #435 Gepost op: 3-11-2022, 09:49:36 »
Van de genoemde namen vind ik alleen Anne Mar en Hans redelijke zekerheden, Kiefer zou ook zeker kunnen. Valerio zou leuk zijn maar geloof ik niet echt in. De rest lijkt me niet. Ik zou Jo v Egmond ook niet interessant vinden denk ik. 

@Rämon ik ben het wel met je eens, zeker als je kijkt naar bijvoorbeeld 2013-2014 in vergelijking tot seizoen 2022. Er zitten inderdaad best wel wat brave types tussen nu. Maar, het helpt ook niet mee dat ze alle 'mot' die de kandidaten met elkaar hebben er uit knippen, in het kader van een 'familieprogramma'. Ik hoop dit seizoen ook op meer types als Fresia, Ellie, Marije Knevel, Frits Huffnagel, Jochem, Sofie, Chris, Daniël, Karin, etc.

Ik denk dat het Jubileumseizoen heeft laten zien hoe een cast vol stevige persoonlijkheden een seizoen echt kan maken wanneer de opdrachten oppervlakkig zijn.

Ben nog steeds wel benieuwd waar de Instagram van Rick gebleven is.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #436 Gepost op: 3-11-2022, 14:28:44 »
Als ik zo deze namen lees, wacht ik wel op de Vlaamse versie. De Nederlandse versie is steeds minder interessant om naar (uit) te kijken.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #437 Gepost op: 4-11-2022, 12:25:18 »
Als ik zo deze namen lees, wacht ik wel op de Vlaamse versie. De Nederlandse versie is steeds minder interessant om naar (uit) te kijken.
Misschien wel. Maarrrrr... is het niet zo dat er altijd een paar verrassende namen uit de hoge hoed komen? Namen die niemand had zien aankomen?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #438 Gepost op: 4-11-2022, 14:27:36 »

De silhouetten zijn terug! ::bravo::

(Via @widmpro op Instagram)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #439 Gepost op: 4-11-2022, 15:06:19 »
Nummer 9 moet uit te vinden zijn, wat een gek kapsel.

En irritant watermerk :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92