Auteur Topic: Veiling voor het goede doel  (gelezen 6518 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Veiling voor het goede doel
« Gepost op: 6-03-2022, 09:01:40 »
Uit het middagprogramma van de fandag op 13 maart maak ik op dat er die middag geen veiling gehouden wordt. Dus dat wordt weer online stressen.

Heeft iemand daar al info over?

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2022, 15:26:52 »
Ook benieuwd naar.. verwacht komende week toch wel wat nieuws hierover.
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #2 Gepost op: 8-03-2022, 19:18:25 »
De veiling is begonnen op marktplaats. Zoek maar op "molveiling".

Er zitten hele mooie items tussen dus de opbrengst voor het goede doel zal ook wel weer heel mooi worden.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #3 Gepost op: 8-03-2022, 20:03:06 »
Prijzen lopen al weer mooi uit de hand. Denk niet dat het hem dit jaar gaat worden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2022, 20:14:59 »
Erg mooie items zitten er tussen inderdaad! Maskers van het bal, setjes molgeld, een uitnodiging voor het bal, het 33-shirt van Everon, de rode cape van de Mol! Maar ik kijk na het weekend wel even hoe hard het uit de hand is gelopen voor ik besluit te gaan bieden ;D
...óf niet!

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2022, 21:04:50 »
Erg mooie items zitten er tussen inderdaad! Maskers van het bal, setjes molgeld, een uitnodiging voor het bal, het 33-shirt van Everon, de rode cape van de Mol! Maar ik kijk na het weekend wel even hoe hard het uit de hand is gelopen voor ik besluit te gaan bieden ;D
Idem  8)
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2022, 02:29:57 »
Heel misschien zie ik de schapenlabels nog wel als optie. Bedrag loopt nu nog niet uit de klauwen en dit is weer zo'n mooi verdeelbaar item.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2022, 09:54:01 »
Dat zou mooi zijn.
Op die manier is er nog de mogelijkheid om iets leuks te krijgen.
Ik zou wel mee willen doen aan een verdeelbaar item.

Offline EdAnt

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2022, 16:18:25 »
Heel misschien zie ik de schapenlabels nog wel als optie. Bedrag loopt nu nog niet uit de klauwen en dit is weer zo'n mooi verdeelbaar item.

Goed plan! Ik zie dat je bijvoorbeeld 13 kaartjes "Schapenlabels Thomas" kan winnen op de veiling en 15 labels met "Kim-Lian". Eén label met een naam erop zou (voor mijn verzameling) al leuk zijn. 13 of 15 labels met dezelfde naam erop is een beetje veel van het goede. Mocht iemand hier op het forum zo'n set binnenhalen, dan doe ik graag mee! Of mocht ik zelf een set weten te winnen, dan ben ik bereid te delen.

EdAnt

PS
Het blijft jammer dat er op de fandag geen veiling is. Dat was altijd leuk!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2022, 22:12:45 »
Ik doe ook graag mee voor een deelbaar item :) Zo'n schapenlabel klinkt voorlopig haalbaar inderdaad ::jaja::
...óf niet!

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #10 Gepost op: 10-03-2022, 00:13:33 »
Het item waar mijn interesse naar uit ging was de rode mantel met masker. Blijkt iemand bij een bod van rond de 300 euro zo 1000 euro te bieden. Met zulke prijzen vraag ik wel iemand op Etsy om een rode mantel met gouden stiksels te maken :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #11 Gepost op: 10-03-2022, 07:17:28 »
Ik ga met een klein groepje weer bieden op deelbare items. Ik had een paar biedingen gedaan, maar werd meteen overboden.

Heel vreemd, ik kreeg van marktplaats een melding dat een koper overeenstemming met de Avrotros had bereikt over een item, en dat dat nu als "gereserveerd" staat. 

De veiling is toch nig niet eens geslóten?

Weird......

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #12 Gepost op: 10-03-2022, 15:33:26 »
Ze hebben een aantal dingen gesloten, omdat deze items zijn opgesplitst. O.a. de schapenlabels zijn nu per kandidaat en niet meer allemaal bij elkaar.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #13 Gepost op: 13-03-2022, 21:39:16 »
Is er een plan om met een paar molloten op iets deelbaars te bieden (schapenlabels, zwanemeerkaartjes, huisonthoudaantekeningen, een setje molgeld :-X )? Voordat we elkaar gaan overbieden of allemaal met een stapel schapenlabels opgescheept zitten ;D
...óf niet!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #14 Gepost op: 13-03-2022, 21:42:09 »
Vorig jaar was daar een Whatsapp-groep voor. Misschien een idee dat weer te doen? Ik wil het best aanmaken als er animo voor is?  :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #15 Gepost op: 13-03-2022, 21:50:21 »
Vorig jaar was daar een Whatsapp-groep voor. Misschien een idee dat weer te doen? Ik wil het best aanmaken als er animo voor is?  :)
Yes! Ik PM je m'n nummer :) Ik kan morgen om 12 uur waarschijnlijk niet op Marktplaats rondhangen (al heb ik volgens de tandarts nog wel een gaatje) maar misschien dat ik kort ervoor nog wel via de app kan overleggen :)
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #16 Gepost op: 14-03-2022, 12:03:28 »
Het lijkt erop dat ik 13 schapenlabels van Thomas heb weten te bemachtigen voor €70

Mocht iemand interesse hebben in eentje, hoor ik het weer graag.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #17 Gepost op: 14-03-2022, 12:38:26 »
Haha, het ging er weer chaotisch aan toe met de veiling. Er verdwenen ineens een paar items van mijn scherm, die ik graag had willen hebben, en vervolgens zie ik dat ze weg gingen voor een prijs die ONDER mijn ultieme bod lagen.


Ik werd telefonisch een paar keer gestoord, en het kan best dat ik er flink naast zit, maar ik heb een telling gemaakt van het totaalbedrag. Als ik goed geteld heb, kom ik op 9308,22 euro uit. Ik hoop dat degenen die iets hebben ''gewonnen'' in de veiling, het geboden bedrag dan ook echt gaan betalen.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2022, 13:02:00 door Bodejos »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2022, 13:15:34 »
Het lijkt erop dat ik 13 schapenlabels van Thomas heb weten te bemachtigen voor €70

Mocht iemand interesse hebben in eentje, hoor ik het weer graag.

Ik wil er graag eentje  ::jaja::

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: Veiling voor het goede doel
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2022, 16:53:50 »
Het lijkt erop dat ik 13 schapenlabels van Thomas heb weten te bemachtigen voor €70

Mocht iemand interesse hebben in eentje, hoor ik het weer graag.

Ik wil er graag eentje hebben.