Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 129370 keer)

Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #820 Gepost op: 20-12-2022, 18:28:19 »
Ik denk dat als Everon gaat bekendmaken wie de mol is, dat de mol al weet dat hij/zij het is en zich heeft kunnen voorbereiden. Ze gaan echt niet het risico nemen dat de mol zich meteen verraadt, die zit gewoon al in het complot en speelt het toneelstukje leuk mee.

Het kan zijn dat de mollisitatie van de uiteindelijk gekozen mol opnieuw is opgenomen. Want widm: de kijker wordt bedonderd waar ie bij staat :-) Dus misschien eens kijken naar de onopvallende types, die een minder goed in elkaar gedraaid verhaal afsteken..

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #821 Gepost op: 21-12-2022, 00:45:05 »
Ik denk dat als Everon gaat bekendmaken wie de mol is, dat de mol al weet dat hij/zij het is en zich heeft kunnen voorbereiden. Ze gaan echt niet het risico nemen dat de mol zich meteen verraadt
Het is al eerder gebeurd, dus waarom niet.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #822 Gepost op: 23-12-2022, 13:02:56 »
Ranomi is gewoon iemand die naast een groot kampioene bij het zwemmen, ook ontzettend van spelletjes (en het winnen daarvan) houdt.

Wat dat betreft snap ik wel dat zíj́ koos voor WIDM, waar meneer Weertman mee deed aan ER.
Nadat ik Ranomi in het Sportgala heb gezien, valt ze voor mij af als potentiële mol. Ze is er in mijn ogen het type niet voor. Ze zegt eerlijk wat ze vindt en is vrij recht door zee, niet iemand die de boel saboteert. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten, want zo goed ken ik haar ook weer niet.  ;D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [algemeen] Wie is de mol 2023
« Reactie #823 Gepost op: 2-01-2023, 22:25:39 »
We hebben de leader van het nieuwe seizoen nog niet gekregen. Normaal krijgen we die wel minstens een week voor de eerste aflevering, tenzij de leader iets nog niet mag verklappen (S18 & S20-2). Zou er weer iets gebeuren? ::vergroot::

Ik denk dat het met Zuid-Afrika te maken heeft. De keuze is me toch te onlogisch, en we hebben ook nog weinig beelden gezien (die Zuid-Afrika trailer was bijvoorbeeld héél kort). Ik verwacht dat we al snel dit seizoen een landenwissel krijgen, en dat we de leader nog niet hebben omdat die dat zou verklappen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [algemeen] Wie is de mol 2023
« Reactie #824 Gepost op: 2-01-2023, 22:37:12 »
Ik ben ook heel erg benieuwd. Vind het wel leuk dat het nog zo mysterieus is.

En nog geen leader inderdaad. Die bestond wel eens vaker uit alleen beelden uit de eerste aflevering en is in de loop van de serie ook wel eens aangepast. Maar nu nog helemaal niks. We weten ten minste wel dat ze met zijn allen in Kaapstad beginnen vanwege de kandidatenfoto's.

Ik zou het wel erg leuk vinden als het weer eens begint (na het telefoontje dan) op schiphol of in het vliegtuig. Het eerste rode scherm nog in het vliegtuig?  :-X  :)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [algemeen] Wie is de mol 2023
« Reactie #825 Gepost op: 2-01-2023, 23:20:28 »
De laatst bekende locatie is de kustplaats Wilderness, op maar 5 uur rijden van Kaapstad.

Ook extra informatie op de website:

SEIZOEN 23 SPEELT ZICH AF IN…
In welk land speelt seizoen 23 van Wie is de Mol? zich af?

Het decor voor het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? is Zuid-Afrika. Rik van de Westelaken neemt de kandidaten mee naar de provincie West-Kaap voor een bezoek aan de wereldstad Kaapstad met haar kleurrijke wijk Bo-Kaap. Het avontuur gaat verder via de adembenemende bergen bij de Tulbagh Vallei, de uitgestrekte halfwoestijn Karoo en de wonderschone kustplaats Wildernis.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Algemeen] Wie is de mol 2023
« Reactie #826 Gepost op: 10-01-2023, 17:52:07 »
Vraag van een luie speler: heeft iemand een linkje naar bijv de pagina van een molloot waar overzichtjes staan? Ik denk aan dingen als de kist bezetting en de bij horende kleuren of wie zong of koorleden erbij speelden, etc.? Als je wat weet, post het dan even. Thanks!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FardoNL

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #827 Gepost op: 8-03-2023, 06:27:31 »
Ja ze zijn zeker weten vertrokken op 23/24 juni, +3 weken (18 speeldagen excl. wat rust/reisdagen die ze altijd hebben) komt uit op een terugkeer rond 16-19 juli. Iedereen in de media tussen 24 juni en 15 juli zou echt te vroeg terug zijn.

Sorry voor de kick van deze draad...

Aantal vragen:

Weet iemand wanneer de mol bekend making voor de kandidaten is opgenomen (volgens mij 3 weken voor vertrek?l

Weet iemand wanneer widm is opgenomen in ZA?

Weet iemand wanneer expeditie Robinson is opgenomen?