Auteur Topic: [26/11/2022] "Maken jullie de kandidaten bekend?"  (gelezen 22203 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #360 Gepost op: 26-11-2022, 17:56:58 »
Leuke groep!!! Imo een ideale combi van bekend en nog wat minder bekend. Allemaal namen die volgens mij nog nooit aan iets mee hebben gedaan qua spelprogramma.

Grappig dat Froukje erbij zit, ze zei jaren geleden bij Boulevard dat ze wel eens een gesprek had gehad voor WIDM, maar “dat het hem toch niet helemaal was”. Daar zijn ze op teruggekomen dus ;)

Jurre is fan, ik weet zeker dat hij alles heeft afgeslagen tot hij zou worden gevraagd voor WIDM. And there he goes

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #361 Gepost op: 26-11-2022, 17:57:36 »
Theorie 1: Badeend -> Bad -> Zwemmen -> Ranomi
Theorie 2: Gele badeend -> Gele achtergrond -> Sander
Theorie 3: Badeend -> Rubber Ducky -> Hacker-toestanden -> Daniël

 ;D
En zo kunnen we er veel verzinnen. Widm h(aarlem) -> Haarlem had kleur rood -> rode achtergrond is Nabil  ::rofl::

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #362 Gepost op: 26-11-2022, 17:58:23 »
Afgelopen maandag kreeg Ferry een videoboodschap van Ranomi in Expeditie Robinson, tegen het einde van de opnameperiode waarschijnlijk.

ER is opgenomen van begin juni tot begin juli en WIDM van half/eind juni tot half juli, toch?
Denken jullie dat Ranomi het filmpje heeft opgenomen voordat ze naar Zuid-Afrika ging? Zo niet, dan kan het ook zomaar betekenen dat ze er snel uitligt...

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #363 Gepost op: 26-11-2022, 18:00:29 »
En zo kunnen we er veel verzinnen. Widm h(aarlem) -> Haarlem had kleur rood -> rode achtergrond is Nabil  ::rofl::

Feit is dat er iets met de badeenden moet zijn, want waarom anders zo specifiek deze sleutelhangers?

En de H had uiteindelijk toch te maken met het die code tijdens de opdrachten vandaag?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #364 Gepost op: 26-11-2022, 18:01:43 »
Ik dacht eerst dat die gele badeend te maken had met de kleur van de stad, maar toen had Tina ook zo'n gele...... toen schoot me te binnen dat Jurre de nationale klimaatquiz presenteerde en deze badeend centraal staat voor een Nederlandse kunstenaar die plastic waste onder de aandacht wilde brengen, dus het moet Jurre zijn, dat overigens ook een Duckstadnaam is......

Die kunstenaar is Florentijn, oud kandidaat haha

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #365 Gepost op: 26-11-2022, 18:38:50 »
En de H had uiteindelijk toch te maken met het die code tijdens de opdrachten vandaag?

Klopt, de andere vier plaatsen leverden WIDM op zoals we al wisten. Haarlem bleef over. Het netnummer van Haarlem is 023 (verwijzing naar seizoen 23). De eerste code was dus WIDM023.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #366 Gepost op: 26-11-2022, 18:39:23 »
Leuke groep!!! Imo een ideale combi van bekend en nog wat minder bekend. Allemaal namen die volgens mij nog nooit aan iets mee hebben gedaan qua spelprogramma.

Behalve Soy dan. Die zat in dat Dance Dance Dance en recenter ook nog in Het Perfecte Plaatje en Make Up Your Mind.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2022, 18:41:08 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #367 Gepost op: 26-11-2022, 18:40:45 »
Ik vind wel dat sommige kandidaten (Sarah, Annick) een beetje onvoorbereid overkomen op die mollicitatie. Ik vond bij velen nou niet echt een goed verhaal eruit komen. Maar ik denk ook dat ze juist de stukjes erin hebben geknipt waarbij je denkt: nee, die is het niet.

Susan Visser wilde bijvoorbeeld in eerste instantie ook niet gelijk de mol zijn en wilde eigenlijk kort van tevoren alsnog afhaken aan deelname als mol, omdat ze het echt te spannend vond. Je weet het dus maar nooit ;)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #368 Gepost op: 26-11-2022, 18:44:20 »
Die Sarah Janneh kan ik zelfs via google niks over vinden. Top voor de mensen die graag weer onbekende nederlanders willen maar deze vrouw is toch amper een BN'er te noemen? Een paar gastrollen in tv series en een bijrol in Soof 3 en that's it. Apart hoe ze bij haar uitgekomen zijn als kandidaat.
When life knocks you down, fight back!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #369 Gepost op: 26-11-2022, 18:47:09 »
Wat een leuke groep. Ik ken er drie niet,  dus dat valt mee. Ik vind het ook wel gevarieerd. Jurre, Soy en Sander lijken mij erg leuk, maar ik ben ook benieuwd naar de rest. Ik heb nog geen idee wie de mol kan zijn, maar ik neig wel naar een man.

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #370 Gepost op: 26-11-2022, 18:48:00 »
Die Sarah Janneh kan ik zelfs via google niks over vinden. Top voor de mensen die graag weer onbekende nederlanders willen maar deze vrouw is toch amper een BN'er te noemen? Een paar gastrollen in tv series en een bijrol in Soof 3 en that's it. Apart hoe ze bij haar uitgekomen zijn als kandidaat.

Ze is een vaste klokhuisactrice, speelde in Tropenjaren van de NPO en genomineerd voor aanstormend talent voor Fiddler on the roof.
Ik vind haar juist precies onbekend/bekend genoeg voor WIDM.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #371 Gepost op: 26-11-2022, 18:52:06 »
Ze is een vaste klokhuisactrice, speelde in Tropenjaren van de NPO en genomineerd voor aanstormend talent voor Fiddler on the roof.
Ik vind haar juist precies onbekend/bekend genoeg voor WIDM.

Ah ok misschien kijk ik ook wel te weinig tv verder  ;) Maar vond het opvallend dat ik op google bijna niks kon vinden over haar vandaar.
When life knocks you down, fight back!

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #372 Gepost op: 26-11-2022, 19:04:44 »
Ah ok misschien kijk ik ook wel te weinig tv verder  ;) Maar vond het opvallend dat ik op google bijna niks kon vinden over haar vandaar.

Ik ken haar van vroeger dus ik volg haar ook wel een beetje.
Ze is heel grappig en slim dus ik hoop dat ze er lang in blijft! Zeker een leuke kandidaat denk ik.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #373 Gepost op: 26-11-2022, 19:05:15 »
Ach leuk, Zuid-Afrika. Ook tof dat ze nu de andere kant van dat land op gaan.

Als dit de deur openzet om landen waar ze al geweest zijn te hergebruiken, hoop ik dat ze (snel) nog een keertje naar Japan gaan :)

De kandidaten: tof dat Ranomi Kromowidjojo meedoet, sympathieke vrouw. Over de rest heb ik niet zo'n mening merk ik.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Didier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 😁😁
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #374 Gepost op: 26-11-2022, 19:16:27 »
De enige verklaring voor mij dat ze de mollicitaties al bekend maken, is omdat er aan het begin van het seizoen nog geen mol is:
- of er is nog geen mol gekozen
- of de mol weet nog niet dat hij/zij de mol is
- of ze denken allemaal dat ze de mol zijn als ze in Zuid-Afrika aankomen

En elke keer hebben ze het over het telefoontje, misschien dat ze dat telefoontje pas op het vliegveld/in Zuid-Afrika krijgen??

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #375 Gepost op: 26-11-2022, 19:41:52 »
Feit is dat er iets met de badeenden moet zijn, want waarom anders zo specifiek deze sleutelhangers?

En de H had uiteindelijk toch te maken met het die code tijdens de opdrachten vandaag?
Waarom moet daar iets mee zijn? Dachten wij vorig seizoen ook met de ogen in het masker, was ook niets.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #376 Gepost op: 26-11-2022, 19:53:46 »
Wat ik nog dacht: de eerste letters van de plaatsen waar vandaag gespeeld werd, waren een aanwijzing voor de eerste opdracht. Van tevoren dachten veel mensen al dat het een hint naar de Mol zou kunnen zijn, maar dat was het dus niet (tenminste zo lijkt het nu). Of het daardoor is weet ik niet, maar ik hoor nu niemand over de plaatsen/straatnamen waar de knoppen waren. Wie zegt dat je daarmee op de kaart of met de letters niks kan vormen wat wél een hint is?

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #377 Gepost op: 26-11-2022, 20:27:14 »
Er is een korte aftermovie geplaatst over vandaag op de site.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #378 Gepost op: 26-11-2022, 20:54:41 »
Complimenten voor de makers dit was de beste aftrap ooit!  ::bravo:: Alles zat heel strak in elkaar. Cameos van Tina, Sanne, Rob, Lakshmi en Thomas waren ook leuk.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] "Maken jullie de kandidaten bekend?"
« Reactie #379 Gepost op: 26-11-2022, 21:07:39 »
Ik vond het top vandaag, een leuke groep en 1 van mijn favoriete mollanden(misschien zelfs favoriete). Als kers op de taart nog een gesprek (en selfie) met Rob gehad toen iedereen weg was en hij ook weer naar huis ging.
Så hva gjør vi nå?