Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Theorie 1: Badeend -> Bad -> Zwemmen -> RanomiTheorie 2: Gele badeend -> Gele achtergrond -> SanderTheorie 3: Badeend -> Rubber Ducky -> Hacker-toestanden -> Daniël
En zo kunnen we er veel verzinnen. Widm h(aarlem) -> Haarlem had kleur rood -> rode achtergrond is Nabil
Ik dacht eerst dat die gele badeend te maken had met de kleur van de stad, maar toen had Tina ook zo'n gele...... toen schoot me te binnen dat Jurre de nationale klimaatquiz presenteerde en deze badeend centraal staat voor een Nederlandse kunstenaar die plastic waste onder de aandacht wilde brengen, dus het moet Jurre zijn, dat overigens ook een Duckstadnaam is......
En de H had uiteindelijk toch te maken met het die code tijdens de opdrachten vandaag?
Leuke groep!!! Imo een ideale combi van bekend en nog wat minder bekend. Allemaal namen die volgens mij nog nooit aan iets mee hebben gedaan qua spelprogramma.
Die Sarah Janneh kan ik zelfs via google niks over vinden. Top voor de mensen die graag weer onbekende nederlanders willen maar deze vrouw is toch amper een BN'er te noemen? Een paar gastrollen in tv series en een bijrol in Soof 3 en that's it. Apart hoe ze bij haar uitgekomen zijn als kandidaat.
Ze is een vaste klokhuisactrice, speelde in Tropenjaren van de NPO en genomineerd voor aanstormend talent voor Fiddler on the roof. Ik vind haar juist precies onbekend/bekend genoeg voor WIDM.
Ah ok misschien kijk ik ook wel te weinig tv verder Maar vond het opvallend dat ik op google bijna niks kon vinden over haar vandaar.
Feit is dat er iets met de badeenden moet zijn, want waarom anders zo specifiek deze sleutelhangers?En de H had uiteindelijk toch te maken met het die code tijdens de opdrachten vandaag?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1005 gasten en 23 vaste bezoekers
RealityTV vandaag