Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 96308 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #800 Gepost op: 25-02-2023, 15:37:28 »
De laatste post is hier alweer van drie dagen geleden. Dat zegt toch wel wat over het seizoen. Iedereen is er veel minder mee bezig dan in vorige jaren, en dat is een dikke min voor de reeks wat mij betreft.

Volledig eens

Oh de mol .. Jurre 🥱

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #801 Gepost op: 25-02-2023, 16:28:11 »
Volledig eens

Oh de mol .. Jurre 🥱

Dus Renée en Everon vonden jullie top en Jurre niet? Dan kijken we toch een ander programma met andere regels.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #802 Gepost op: 25-02-2023, 16:37:38 »
Jurre was een aantal afleveringen too obvious bezig, nu gaat hij het subtieler spelen maar nu is het te laat. Iedereen heeft hem al door.  :P En nu worden de opdrachten ook minder subtiel, de mol die de mol moet bellen, andere smaken zijn er niet. Daniel kon niet want die zou zeker geen geld verspelen, dus geen risico genomen, Jurre verre in het voordeel. Dat maakt het minder interessant. Ik ben benieuwd hoe obvious het vanavond wordt!
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 16:41:19 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #803 Gepost op: 25-02-2023, 16:53:56 »
Dus Renée en Everon vonden jullie top en Jurre niet? Dan kijken we toch een ander programma met andere regels.

Nergens heb ik t over Everon en Renee.  ::)


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #804 Gepost op: 25-02-2023, 16:57:42 »
Jurre was een aantal afleveringen too obvious bezig, nu gaat hij het subtieler spelen maar nu is het te laat. Iedereen heeft hem al door.  :P En nu worden de opdrachten ook minder subtiel, de mol die de mol moet bellen, andere smaken zijn er niet. Daniel kon niet want die zou zeker geen geld verspelen, dus geen risico genomen, Jurre verre in het voordeel. Dat maakt het minder interessant. Ik ben benieuwd hoe obvious het vanavond wordt!

Hij wordt bijna niet verdacht door andere kandidaten.
Hij molt superveel en haalt amper geld binnen.
De mol is objectief op te sporen voor elke kijker.

Dat zijn al twee zaken die we de afgelopen jaren niet meer hebben gezien. Ik zie echt het probleem niet.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #805 Gepost op: 25-02-2023, 17:05:54 »
Persoonlijk vind ik Jurre niet slecht.. ik vind t seizoen slecht om meerdere redenen.

1 reden daarvan is dat ik de mol al doorhad na afl 1 .. en ben van m afgestapt omdat ik dacht “zo duidelijk en slecht zullen ze t echt niet neerzetten, veel te obvious”
Ben toen naar n ander overgestapt.

Maar t is dus wel zo slecht dat t vanaf afl 1 duidelijk was... en t werd steeds erger. Ik vind dat jammer van t seizoen.

Dat anderen daar anders over denken vind ik helemaal prima  ::ok::

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #806 Gepost op: 25-02-2023, 18:11:56 »
Jurre is zeker geen slechte mol. Alleen hebben wij dit jaar meer echte kandidaten en minder mollende kandidaten. Valt het wat makkelijker op. En tot nu toe ook nog geen opdrachten waarin de mol geld kan laten verdwijnen (zoals eerder de mol kaartjes met hoge bedragen achterover drukte, veilingen etc). Dan kon je kandidaten die meer geld binnenhaalde nog niet afschrijven.
Dat wij weinig mollende kandidaten hebben vind ik persoonlijk wel fijn.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #807 Gepost op: 25-02-2023, 18:28:26 »
Persoonlijk vind ik Jurre niet slecht.. ik vind t seizoen slecht om meerdere redenen.

1 reden daarvan is dat ik de mol al doorhad na afl 1 .. en ben van m afgestapt omdat ik dacht “zo duidelijk en slecht zullen ze t echt niet neerzetten, veel te obvious”
Ben toen naar n ander overgestapt.

Maar t is dus wel zo slecht dat t vanaf afl 1 duidelijk was... en t werd steeds erger. Ik vind dat jammer van t seizoen.

Dat anderen daar anders over denken vind ik helemaal prima  ::ok::
Net dit, hij valt al meteen op in aflevering 1. In aflevering 2 wordt hij verdacht gemaakt door anderen door de "slechte" foto's die hij maakte. Vanaf dan gaat het maar door. Net als vorig jaar met Kim.
Voor mij is hij gewoon een kandidaat die door zijn gedrag en handelingen opvalt. En waardoor er natuurlijk veel materiaal bij zit om in de montage te laten zien hoe verdacht Jurre wel niet is.
Het kan dat Jurre de mol is, maar dan valt er niets te speuren en moeten ze misschien overwegen om in de toekomst "Wie is de mol" te veranderen naar  "Zie de mol".

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #808 Gepost op: 25-02-2023, 18:49:09 »
De poll voor deze aflevering lijkt, als je het een kwartslag naar links draait, net een opgestoken middelvinger. Dat is de middelvinger van de productie naar ons, als Jurre er straks uit vliegt  ;D Omdat de mol op dit forum meestal wel door een groot aantal mensen en vaak ook wel vroeg, wordt ontdekt  ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #809 Gepost op: 25-02-2023, 19:27:13 »
De poll voor deze aflevering lijkt, als je het een kwartslag naar links draait, net een opgestoken middelvinger. Dat is de middelvinger van de productie naar ons, als Jurre er straks uit vliegt  ;D Omdat de mol op dit forum meestal wel door een groot aantal mensen en vaak ook wel vroeg, wordt ontdekt  ;)

 ::rofl::

Daar hoop ik echt op. Dan wordt t misschien nog n leuke finale 😄

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #810 Gepost op: 25-02-2023, 19:27:38 »
Nadat in aflevering 3 mijn Mol Sander eruit vloog, moest ik me razendsnel herpakken. Al konden toen nog verschillende kandidaten het zijn voor mijn gevoel, intuïtief zei ik Jurre als hoofdverdachte. Als hij het straks inderdaad blijkt te zijn, was dit wel een Gelukstreffer ::tandpastasmiley::

Jurre. Altijd al gezegd.
...óf niet!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #811 Gepost op: 25-02-2023, 20:13:01 »
Qua verdenkingen lijken alleen Daniël en Jurre nog mogelijk.

Ga ik voor Daniël, vanwege het gedrag van Anke en hem bij de laatste executie. Hij lijkt het af en toe ook echt lastig te hebben. Bij de anderen zie ik dat ongemak niet.

Nog iets opvallends: toen Jurre terugkwam van de molafspraak was Daniël bijna niet in beeld.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 20:21:48 door Amethyst »

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #812 Gepost op: 25-02-2023, 20:20:45 »
Ik DENK (ook) dat het Jurre is, maar ik verbaas me wel een beetje over de vele berichten hier waarin er wordt gezegd "Jurre IS een slechte mol". Na de officiële bekendmaking oké, maar nu vind ik sommige berichten wel een beetje voorbarig. Ik ga pas een uitspraak doen over de kwaliteit zodra bekend is wie het is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #813 Gepost op: 25-02-2023, 20:26:22 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 8:

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #814 Gepost op: 25-02-2023, 21:39:28 »
Nadat in aflevering 3 mijn Mol Sander eruit vloog, moest ik me razendsnel herpakken. Al konden toen nog verschillende kandidaten het zijn voor mijn gevoel, intuïtief zei ik Jurre als hoofdverdachte. Als hij het straks inderdaad blijkt te zijn, was dit wel een Gelukstreffer ::tandpastasmiley::

Voor mij hetzelfde.

De mol met een finalevrijstelling, zodat er geen geld in de pot gaat. Tja…

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #815 Gepost op: 25-02-2023, 21:39:28 »
Jurre op 59% in de landelijke verdenkingen, zou er echt niet nog een twist komen? ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #816 Gepost op: 25-02-2023, 21:46:34 »
. Ik ben benieuwd hoe obvious het vanavond wordt!

Het was helaas verschrikkelijk voorspelbaar. Mijn vriendin en ik zeiden tijdens de foto opdracht al tegen elkaar dat Jurre ging winnen en de vrijstelling ging pakken..En ja hoor, meneer has direct een uitstekend voorgekookt idee om een leuke serie foto's te maken. Die van tevoren ingestuurde speech erbij en de winst kon hem niet meer ontgaan. Als ik dit mijn eerste seizoen widm was, had ik gedacht dat het een kinderprogramma was en was ik halverwege afgehaakt

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #817 Gepost op: 25-02-2023, 21:49:01 »
Jurre op 59% in de landelijke verdenkingen, zou er echt niet nog een twist komen? ::rofl::

Misschien dat het gewone publiek ook langzaam aan slimmer wordt. Ze zitten er immers meestal naast

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #818 Gepost op: 25-02-2023, 21:50:02 »
De vrijstelling zal natuurlijk ook meespelen, maar dit is wel een enorme voorsprong
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #819 Gepost op: 25-02-2023, 21:52:40 »
Alles zou dit seizoen anders zijn, zeiden ze vooraf. Misschien bedoelden ze daarmee dat het casual zaterdagavondpubliek nu eindelijk ook eens de Mol ruimschoots vooraf zou kunnen gaan ontmaskeren?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!