Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 22435 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #120 Gepost op: 18-02-2023, 23:31:38 »
Nou, hij zou nu juist steeds harder worden als hij blijft kloppen want eerst was het 1 van de 2, nu is er alleen nog 1 over telkens, eerst Anke dan de week erop Soy eruit. hij geeft de volgorde simpelweg aan.

Anke en Sarah
Froukje en Soy
Ranomi en Sander
Annick en Daniel.
Jurre en Nabil

We zijn weer bij 'af' met een tussenpose van geen afvaller. Gaat Anke er niet uit dan ben ik des te blijer  ;D ::rofl::
Dus nogmaals, Soy is next, dan klopt alles.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #121 Gepost op: 18-02-2023, 23:34:57 »
Bijzonder dat ze het zo weggeven dan. Want dan is ook duidelijk dat Ranomi de verliezer is, Daniël de winnaar en Jurre de mol….

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #122 Gepost op: 19-02-2023, 00:04:06 »
Ja, kan ook niet anders meer. De volgorde klopt precies. Daniël gaat het spel winnen, heeft verreweg de meeste informatie over Jurre. Ik gun het hem ook van harte, de enige kandidaat die hier en daar effectief voor geld zorgt.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #123 Gepost op: 19-02-2023, 00:08:24 »
Jep lijkt idd nog steeds te kloppen. Misschien dat Soy nog tot inzichten komt na het zien van wat andere invullen. Anders is het echt bye bye Soy volgende week.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #124 Gepost op: 19-02-2023, 13:43:20 »
Precies, deze week verwacht ik Anke in de podcast met een andere kandidaat.

Precies zoals ik dacht: Deze keer Ranomi en Anke ;D

We hebben dus tot nog toe:

Anke en Sarah
Froukje en Soy
Ranomi en Sander
Annick en Daniel.
Jurre en Nabil
Daniel en Soy
Ranomi en Anke

De afvaller zit er steeds bij  (en ook steeds pas na de aflevering) omdat die verder niets meer meemaakt. Logisch ook dat het op volgorde van afvallen gaat maar dat voorspelt niets. De voorspelling dat Soy zou afvallen kwam in aflevering 7 ook niet uit.

Nog één afvaller te gaan.........


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #125 Gepost op: 19-02-2023, 16:51:59 »
Precies zoals ik dacht: Deze keer Ranomi en Anke ;D

Nog één afvaller te gaan.........

Maar dan waarschijnlijk niet Ranomi omdat ze er nu in zat en volgende week dan 2 anderen (wv 1 de afvaller)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #126 Gepost op: 20-02-2023, 10:34:35 »
Soy heeft blijkbaar ook via Instagram (vermoedelijk per ongeluk) een video gedeeld van hem in het afvallershotel. Inmiddels is die video niet meer te vinden.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #127 Gepost op: 20-02-2023, 10:40:47 »
Soy heeft blijkbaar ook via Instagram (vermoedelijk per ongeluk) een video gedeeld van hem in het afvallershotel. Inmiddels is die video niet meer te vinden.
Ja dit heb ik ook gezien, maar nu valt het kwartje pas, want Nabil zei inderdaad volgens mij dat in het afvallershotel een piano stond waar zij dan liedjes zongen. Of het is een hotel waar ze gewoon als kandidaten zaten, maar dan verwijder je de video niet.. Dus zou Soy de laatste afvaller zijn?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #128 Gepost op: 20-02-2023, 10:42:07 »
Ook de finalisten komen in het afvallershotel, omdat ze samen terugreizen. Dit zegt dus niet veel, maar opvallend is het wel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #129 Gepost op: 20-02-2023, 10:43:16 »
Want dan is ook duidelijk dat Ranomi de verliezer is, Daniël de winnaar en Jurre de mol….
Die volgorde doen ze altijd wel een beetje anders maar goed, het riekt naar een foutje van de productie. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit als hint bedacht hebben dus ze hebben na het schieten van de serie wel duidelijk een volgorde gemaakt; de afvallers eerst, de finalisten laatst.

Anke en Sarah
Froukje en Soy
Ranomi en Sander
Annick en Daniel
Jurre en Nabil

Ik denk dat je hier een kansberekening op kunt maken en dat het toeval was hoe het EXACT uitpakte. Dus bijv. kunnen Ranomi en Soy nu ook omgedraaid zijn, want zo precies komt het niet.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je met de verdeling vooral moeilijk zit aan het begin. Daar moet steeds een afvaller in want die kan je op het eind niet meer 'kwijt'. Dus dan is het een beetje een geforceerde hint die per ongeluk ontstond.

Moeten ze vooral over nadenken volgend jaar want dit geeft gewoon te veel weg. Zeker toen we al hoorden wie het koppel van de week erop zou zijn en toen het rijtje na 4 stuks af was, want toen was alleen Jurre&Nabil nog over. En voorlopig gaat het gewoon weer vanaf het begin, dus na Anke volgt dan nu Soy.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #130 Gepost op: 20-02-2023, 10:45:03 »
Ja, voor een paar verloren Soy-tunnelaars is dit nog wel een spoiler en mogelijk een shock. De rest had allang door dat Soy onmogelijk de Mol kon zijn.
Ik heb de drie finalisten dan al zowat een maand alle drie goed (en twee had ik er al langer). Het gaat dus tussen Daniël en Ranomi voor de winst.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #131 Gepost op: 20-02-2023, 10:47:01 »
Ja, voor een paar verloren Soy-tunnelaars is dit nog wel een spoiler en mogelijk een shock. De rest had allang door dat Soy onmogelijk de Mol kon zijn.
Ik heb de drie finalisten dan al zowat een maand alle drie goed (en twee had ik er al langer). Het gaat dus tussen Daniël en Ranomi voor de winst.
Ja voor hun wel, ik had Soy al afgestreept in aflevering 1 😅 Ik ken Soy al sinds 2011 en hij is gewoon zo zichzelf gebleven met bijna geen acties voor een eventuele mol.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2023, 10:48:45 door Mol1991 »

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #132 Gepost op: 20-02-2023, 13:21:24 »
Ja, voor een paar verloren Soy-tunnelaars is dit nog wel een spoiler en mogelijk een shock. De rest had allang door dat Soy onmogelijk de Mol kon zijn.
Ik heb de drie finalisten dan al zowat een maand alle drie goed (en twee had ik er al langer). Het gaat dus tussen Daniël en Ranomi voor de winst.

Op basis van de cover van de Elle (zie topic Anke) zou ik dan zeggen:
Ranomi winnaar (trots, kin omhoog)
Daniel verliezer (kijkt sip)

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #133 Gepost op: 20-02-2023, 14:00:28 »
Soy heeft blijkbaar ook via Instagram (vermoedelijk per ongeluk) een video gedeeld van hem in het afvallershotel. Inmiddels is die video niet meer te vinden.

Video is nog steeds te vinden hoor, zit tussen een reeks foto's van een post na afl. 5, week geleden?

Hebben jullie ook beelden gezien van afvallers hotel bij de reeds afgevallen kandidaten? Daar is duidelijk een compleet andere omgeving en ZEKER een andere piano. Kijk maar op Insta bij Sarah... https://www.instagram.com/p/Co4KfFrIAHs/

De gequote video is van het hotel in Kaapstad voordat de groep door ging naar Badeendjes land.


Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #134 Gepost op: 20-02-2023, 14:34:28 »
Op basis van de cover van de Elle (zie topic Anke) zou ik dan zeggen:
Ranomi winnaar (trots, kin omhoog)
Daniel verliezer (kijkt sip)
Kijkt Daniël niet altijd sip 😉 Zo kijkt hij ook vaak tijdens de afleveringen

Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #135 Gepost op: 20-02-2023, 14:44:43 »
Op basis van de cover van de Elle (zie topic Anke) zou ik dan zeggen:
Ranomi winnaar (trots, kin omhoog)
Daniel verliezer (kijkt sip)

Kan me voorstellen dat het voor Daniel niet prettig voelt om opgeprikt in de make-up een fotoshoot te doen en Ranomi de dag van haar leven heeft.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #136 Gepost op: 25-02-2023, 19:07:58 »
Kan me voorstellen dat het voor Daniel niet prettig voelt om opgeprikt in de make-up een fotoshoot te doen en Ranomi de dag van haar leven heeft.

Beetje stereotyp/mysoginistisch deze opmerking.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #137 Gepost op: 25-02-2023, 21:49:30 »
In de vooruitblik zit misschien een spoiler. Het lijkt me dat ze abseilen, daarna test. Dan de boot opdracht en daarna nog een keer het telefoontje. In het shot van de boot zien we Jurre? En daarnaast iemand met wapperende haren. Is Ranomi dan de 2e finalist?


Edit:


Blijft beetje speculeren, want het kan ook gecombineerde opdracht zijn. In de kano's zitten ook 2x2 mensen (en we zijn nog met 4).
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 21:55:17 door MollenvangR »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #138 Gepost op: 25-02-2023, 21:50:13 »
Beetje stereotyp/mysoginistisch deze opmerking.


Wat heeft het met vrouwenhaat te maken? Vooroordelen: ja. Vrouwenhaat: nee.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #139 Gepost op: 25-02-2023, 21:59:55 »
In de vooruitblik zit misschien een spoiler. Het lijkt me dat ze abseilen, daarna test. Dan de boot opdracht en daarna nog een keer het telefoontje. In het shot van de boot zien we Jurre? En daarnaast iemand met wapperende haren. Is Ranomi dan de 2e finalist?

ik hoop het voor Ranomi, ik gun het Daniel en haar het meest  (sorry Soy, met alle respect)