Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 21990 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #80 Gepost op: 12-02-2023, 23:23:10 »
Of Nabil of geen afvaller.........

Het is ook geen spoiler meer. Aan het eind van de podcast van Rik komen steeds 2 kandidaten aan het woord. De afvaller en een andere kandidaat. De spoiler was dat Daniël en Annick te vroeg genoemd werden.  Kennelijk verkeerde podcast geüpload.Het enige duo dat nog niet aan de beurt is geweest zijn Jurre en Nabil. Als zij nu aan de beurt komen en er valt niemand af beginnen we weer opnieuw.

Wie was dan ook alweer de eerste Anke >:D

Het was ook geen spoiler, zoals ik al eerder zei de enige spoiler was dat de podcast met Daniel en Annick te vroeg werd geüpload. Iedereen is nu geweest, steeds een afvaller en een andere kandidaat.

Voor wat het waard is: Deze week Daniel en Soy

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #81 Gepost op: 13-02-2023, 00:23:41 »
Het klopt wel dat 1 van de gasten altijd de afvaller is tho, dus er zit wel degelijk een spoiler in dat iemand 50% kans maakt om af te vallen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #82 Gepost op: 13-02-2023, 09:58:17 »
Tot en met aflevering 5 heeft het niets voorspeld. De podcast is pas na de aflevering dus nadat we weten wie er is afgevallen.

De aflevering zonder afvaller was een omslagpunt. Opnieuw bleek achteraf dat Nabil een afvaller was, echter pas een aflevering nadat hij in de podcast te horen was. Ik hoop niet dat we nu al weten dat Daniel of Soy kans maken om af te vallen. Misschien zijn het wel finalisten (Jurre neemt Soy ineens mee bij de test) en horen we volgende week de 6e afvaller en een andere kandidaat.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #83 Gepost op: 13-02-2023, 10:06:05 »
Staat er nou een spoiler in de widm app?

De testvraag is; als hoeveelste kreeg de mol zijn/haar scherm te zien bij de eliminatie. En de optie: "als derde" staat er niet tussen  ;D
You'll never walk alone

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #84 Gepost op: 13-02-2023, 10:52:41 »
Huh, wat gek!

Soy kreeg als derde zijn scherm te zien, toch?

Wij hebben dat als kijkers niet gezien, maar Soy zelf wel. Dus 'als derde' zou inderdaad gewoon tussen de antwoorden moeten staan.

Als het een slordigheidsfout is, lijkt het me niet dat ze het goede antwoord per ongeluk weg hebben gelaten. Dus dit lijkt me wel een spoiler inderdaad!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #85 Gepost op: 13-02-2023, 13:28:23 »
Maar Soy is de Mol niet, dus...

Ik heb die app niet. Staat er als mogelijk antwoord wel in "De Mol kreeg zijn scherm niet te zien"?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #86 Gepost op: 13-02-2023, 13:31:06 »
Maar Soy is de Mol niet, dus...

Ik heb die app niet. Staat er als mogelijk antwoord wel in "De Mol kreeg zijn scherm niet te zien"?

 ::jaja::
klaar voor de strijd

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #87 Gepost op: 13-02-2023, 13:43:18 »
Tja, dan is hiermee de Soy-tunnel officieus ingestort...
Doet me denken aan de blunder met Stine.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #88 Gepost op: 13-02-2023, 13:45:14 »
WIDM heeft nu ook officieel laten weten dat er een fout zit in de testvraag.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #89 Gepost op: 13-02-2023, 13:45:56 »
Ohjee....is er wellicht door iemand gehackt?  ;D


Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #90 Gepost op: 13-02-2023, 14:19:54 »
Soy kan de Mol niet meer zijn na deze testvraag.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #91 Gepost op: 13-02-2023, 15:20:46 »
Tja, dan is hiermee de Soy-tunnel officieus ingestort...
Doet me denken aan de blunder met Stine.

Het doet mij er teveel aan denken. Als ik zou kunnen tunnelen, zou ik er juist weer in terugkruipen.

Lijkt mij dat ze er sindsdien extra op letten om dit soort foutjes te voorkomen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #92 Gepost op: 13-02-2023, 15:23:32 »
Lijkt mij dat ze er sindsdien extra op letten om dit soort foutjes te voorkomen.


Dat zou je wel verwachten, maar ik vrees (ook gezien er altijd weer taalfouten in de teksten van WIDM zitten) dat ze gewoon weer de mist in zijn gegaan.
Ondanks al het geld dat het programma opbrengt, hebben ze kennelijk geen of weinig geld over voor eindredactie.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #93 Gepost op: 13-02-2023, 16:05:40 »
De podcast spoiler gaat duidelijk VOOR deze spoiler. De podcast voorspelt nu dat Anke exit is. Deze app spoiler voorspelt alleen dat Soy de mol niet is. Soit, dat wisten we al. Totaal anders dan met Stine destijds. Die spoiler gaf aan dat Stine exit was.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #94 Gepost op: 13-02-2023, 16:09:24 »
Op wat voor manier is er nu nog sprake van een podcastspoiler? Die podcastspoiler gaf toch alleen aan dat Annick of Daniel zou afvallen? (En dat is allang gebeurd)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #95 Gepost op: 13-02-2023, 16:13:00 »
Geen harde spoiler, maar mogelijk een theorie dat hoe vroeger je bij de podcast je bent, hoe eerder je afvalt zodat er een zo lang mogelijke tijd zit tussen de twee podcast verschijningen. Dan zou je hebben: Anke en Soy als volgende, Ranomi, Daniël & Jurre in de finale
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #96 Gepost op: 13-02-2023, 16:17:51 »
Nou, hij zou nu juist steeds harder worden als hij blijft kloppen want eerst was het 1 van de 2, nu is er alleen nog 1 over telkens, eerst Anke dan de week erop Soy eruit.
podcastspoiler gaf toch alleen aan dat Annick of Daniel zou afvallen?
Nee hij geeft de volgorde simpelweg aan.

Anke en Sarah
Froukje en Soy
Ranomi en Sander
Annick en Daniel.
Jurre en Nabil

We zijn weer bij 'af' met een tussenpose van geen afvaller. Gaat Anke er niet uit dan ben ik des te blijer  ;D ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #97 Gepost op: 13-02-2023, 16:24:12 »
Dus we zouden als het ware het rijtje opnieuw afgaan met de overgebleven kandidaten

6e afvaller: Anke
7e afvaller: Soy
Verliezend finalist: Ranomi
Winnaar: Daniel
Mol: Jurre

Past wel goed in mijn tunnel

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #98 Gepost op: 13-02-2023, 16:51:44 »
De podcast spoiler gaat duidelijk VOOR deze spoiler. De podcast voorspelt nu dat Anke exit is. Deze app spoiler voorspelt alleen dat Soy de mol niet is. Soit, dat wisten we al. Totaal anders dan met Stine destijds. Die spoiler gaf aan dat Stine exit was.


Dit is juist nog veel erger, want stel dat Soy niet afvalt maar de finale haalt en het een gewone finale met drie personen is, dan weten we al dat Soy niet de Mol is en - erger nog - het grote publiek weet dat nu dan ook door die blunder in de app. Dan zou het nog maar tussen twee kandidaten gaan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #99 Gepost op: 13-02-2023, 16:52:06 »
Aangezien er bijna altijd wel iets met spiegels is, zou ik ook niet gek opkijken van

Anke en Sarah
Froukje en Soy
Ranomi en Sander
Annick en Daniel.
Jurre en Nabil
-
Jurre en Nabil (eerstvolgende exit)
Annick en Daniel (exit daarna)
Ranomi en Sander (winnaar/verliezer)
Froukje en Soy (verliezer/winnaar)
Anke en Sarah (mol)

(behalve dan dat er van alles waardoor ik dat niet denk  :D )