Auteur Topic: [Kandidaat] Anke de Jong  (gelezen 31899 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #380 Gepost op: 15-02-2023, 09:01:45 »
Moltalk is soms een beetje opgezet spel, maar zo ver gaan ze niet voor een klein programmetje van een halfuur.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #381 Gepost op: 15-02-2023, 12:16:56 »
Natuurlijk worden ze wel betaald voor hun aanwezigheid. Dacht je dat ze voor een gratis drankje kwamen?    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #382 Gepost op: 15-02-2023, 12:59:39 »
Ja ze worden betaald, logisch. Maar ze krijgen echt geen gigantisch script hoor...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #383 Gepost op: 15-02-2023, 13:11:02 »
Uiteraard niet. Ze worden puur betaald om hun eigen gedachten te laten gaan. Dat is het leuke. Soms wel interessant, zoals Rob die zegt wat hij als mol zou doen met die stoelen in de kisten (iemand die je verdenkt eruit werken en mensen die je vertrouwen erin houden). Hier wint Anke zeker op molpunten van Jurre die langs de kant bleef staan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #384 Gepost op: 15-02-2023, 13:13:56 »
Ik denk niet dat TV gasten worden betaald.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #385 Gepost op: 15-02-2023, 14:12:46 »
Ze worden in elk geval "betaald" door aanwezig te mogen zijn en zo weer in de belangstelling te komen. Ik vraag me af of ze echt een factuur sturen om dat uurtje te gast te zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #386 Gepost op: 15-02-2023, 16:21:16 »
Vraag maar eens rond in de tv-wereld, dan hoor je wel wat ze vangen.  ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #387 Gepost op: 15-02-2023, 16:26:42 »
Ze zijn inderdaad blij met hun schermtijd. Vaak zijn het toch wat meer uitgedoofde BN'ers. Maar goed, ze zullen wel een onkostenvergoeding krijgen en een drankkaart.

Nu terug over de mol Anke aub.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #388 Gepost op: 15-02-2023, 17:15:29 »
Oké dan: Anke is over twee jaar vast ook zo'n uitgedoofde BN'er die blij is met een drankkaart.    :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #389 Gepost op: 15-02-2023, 18:12:42 »
Ha vast niet. Deze vrouw kan echt dingen.

Even een kleine reminder: In de molliicitatie vertelde Anke dat ze graag een onverdachte mol wil zijn. En een leuke sympathieke mol, waarvan je denkt "dat kan niet".
Tot nu toe past dat nog heel mooi in wie-verdenkt-wie plaatje. Gaan we toe naar de "minst verdachte mol ooit"?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #390 Gepost op: 15-02-2023, 18:24:08 »
Ha vast niet. Deze vrouw kan echt dingen.

Een dag uit het wonderlijke leven van Anke de Jong: https://www.elle.com/nl/mode/a42874287/anke-de-jong-wie-is-de-mol-editorial/

En dan krijgt ze het ook nog voor elkaar dat alle kandidaten zich een weekend lang laten fotograferen in grijze pakkies met teveel make-up op:



 ;D

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #391 Gepost op: 15-02-2023, 22:51:29 »
Ranomi met de trotse blik van een Mol ...kin omhoog.

Soy kijkt een beetje sip. Zou hij door nepmol Daniël op een verkeerd spoor zijn beland?

Online Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #392 Gepost op: 15-02-2023, 23:24:01 »
Een dag uit het wonderlijke leven van Anke de Jong: https://www.elle.com/nl/mode/a42874287/anke-de-jong-wie-is-de-mol-editorial/

En dan krijgt ze het ook nog voor elkaar dat alle kandidaten zich een weekend lang laten fotograferen in grijze pakkies met teveel make-up op:


Ik vind dit fantastisch  ::oink::
 ;D
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #393 Gepost op: 17-02-2023, 08:12:04 »
Wat een onnatuurlijke houding van Anke haar hand… wijst ze naar zichzelf als mol?
Laten we jabberen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #394 Gepost op: 17-02-2023, 11:54:03 »

En dan krijgt ze het ook nog voor elkaar dat alle kandidaten zich een weekend lang laten fotograferen in grijze pakkies met teveel make-up op:


Nou, over manipuleren gesproken.  ::rofl::

Ranomi met de trotse blik van een Mol ...kin omhoog.

Ik vind dat ze een mooie blik heeft hier.
Voor de rest lijkt het wat ongemakkelijk... Teveel styling naar mijn smaak. Maar toch een fantastische foto.

Over Anke als molkandidaat... Qua acties in beeld ben ik geneigd haar af te schrijven, maar tijdens de biechten vind ik haar wel verdacht overkomen. En ook bij de laatste eliminatie: ze lijkt onbewogen (in tegenstelling tot haar biechten). Best tegenstrijdig vind ik.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #395 Gepost op: 17-02-2023, 15:22:45 »
En dan krijgt ze het ook nog voor elkaar dat alle kandidaten zich een weekend lang laten fotograferen in grijze pakkies met teveel make-up op:


Sander en Daniel haast onverkenbaar.

Anke toont nog maar eens waarom dit een aangename tunnel is.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #396 Gepost op: 17-02-2023, 22:58:54 »
Leuke uitgave van ELLE. Alle kandidaten aan het woord. Kan er echter niets bruikbaars uithalen.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #397 Gepost op: 18-02-2023, 21:28:58 »
Neeeeeeeeeee. Jammer Anke  ::schaam::

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #398 Gepost op: 18-02-2023, 21:35:35 »
Tot en met gisteren zat ik op Anke. Ik weigerde om naar Jurre over te schakelen, maar vandaag toch een momentje gepakt om nou eens even goed naar Jurre te kijken in alle opdrachten tot nu toe. Het klopt gewoon te goed, dus ik moest wel switchen. In de aflevering van vandaag werd me echt wel definitief duidelijk dat ze het niet was door haar gedrag en doordat ze de tweede opdracht zo 'slecht' deed. Dus precies op tijd gewisseld haha.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #399 Gepost op: 18-02-2023, 22:04:12 »
Ik tunnel inmiddels al een klein beetje op Anke en heb haar in de verdachten-poll op 1 gezet.
Juist om haar reactie op de dirigent. Ik heb de indruk dat ze keihard haar best heeft gedaan om vals te zingen. En dat ze er eigenlijk van schrok dat hij haar niet opmerkte.

Ai, ik heb Anke in het begin heel erg verdacht (later wel afgestreept); vooral dus om dit moment.
Achteraf gezien: super dat ze die opdracht als niet-zangeres zo goed is doorgekomen.  ::ok::
Leuke kandidate, jammer dat ze eruit ligt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)