Auteur Topic: [Kandidaat] Annick Boer  (gelezen 11890 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #100 Gepost op: 28-01-2023, 23:13:27 »
Ik vond Annick ook heel erg leuk ::love:: Als haar warrigheid bewust was om verdacht te worden (wat ik niet denk), vind ik het nog best geoorloofd ook. Net een vraag verkeerd lezen, je willen bemoeien met de balletjes, je hand te vroeg boven een knop hangen; het kost de pot bijna nooit wat maar om verdacht te worden werkt het als een trein. Eigenlijk de beste tactiek als kandidaat ::jaja::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #101 Gepost op: 28-01-2023, 23:14:14 »
Ik ga haar droge reacties/humor echt missen.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #102 Gepost op: 28-01-2023, 23:24:52 »
Eens, zo keek ik ook naar Annick. Annick paniek, het bekt lekker en het voelde voor mij niet als gespeeld. Daardoor verdacht ik haar ook niet als mol. Prima om zulke deelnemers erbij te hebben.
En hoe ze bij die badeend rustig probeerde uit te leggen wat ze moesten doen. Hilarisch gewoon, ze wist helemaal niet dat er nog maar 30sec over waren, maar als ze niet was afgevallen was ze nu topverdachte.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2023, 23:26:04 »
Ik verbaas me elk seizoen weer over hoeveel mensen het leuk vinden als iemand zich warrig, onhandig en ronduit irritant gedraagt. Ik kan echt moeilijk naar zo'n persoon kijken en het verpest voor mij het programma. Smaken verschillen, I guess :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2023, 23:29:08 »
Tis duidelijk Vicky  ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2023, 23:34:44 »
Misschien zit ik ook wel uit mijn nek te zwammen, hoor. In mijn beleving worden de kandidaten ieder jaar jonger en onbekender, maar althans dat eerste aspect lijkt mee te vallen.

Je wordt natuurlijk zelf steeds ouder en als de gemiddelde leeftijd op hetzelfde niveau blijft (geen idee of dat zo is) dan is het niet gek dat in jouw beleving de kandidaten steeds jonger en onbekender worden.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2023, 23:37:47 »
Je wordt natuurlijk zelf steeds ouder en als de gemiddelde leeftijd op hetzelfde niveau blijft (geen idee of dat zo is) dan is het niet gek dat in jouw beleving de kandidaten steeds jonger en onbekender worden.
Mwa, ik denk ook wel dat men moet uitwijken naar steeds onbekendere bekende Nederlanders, omdat de bekendere simpelweg op beginnen te raken, of misschien niet eens mee willen doen. Ik verwacht binnen enkele jaren een seizoen waarbij ik daadwerkelijk niemand herken en dan heb ik eindelijk weer een seizoen met, voor mij, onbekende Nederlanders  ::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2023, 23:44:38 »
Dat beetje afwezige vond ik heel leuk aan haar, en dat droge gevoel voor humor ook tot het bittere eind.

Rik: 'Annick'
Annick: 'Ja'
Rik: 'Hoe gaat het?'
Annick: 'Goed'
::rofl::
Mooi exit-gesprek ook. Leuke kandidate en echt een rustpunt in alle hectiek. ::bravo::

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #108 Gepost op: 28-01-2023, 23:46:26 »
Mooi exit-gesprek ook. Leuke kandidate en echt een rustpunt in alle hectiek. ::bravo::

Annick een rustpunt in alle hectiek? Kijken wij naar dezelfde Annick?  ::rofl::

Ze heeft niet voor niets bijnaam Annick paniek.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #109 Gepost op: 28-01-2023, 23:51:07 »
Nou, zo vaak hebben we haar niet in paniek gezien, toch? Ze was gewoon wat trager, en goed te volgen, dat bedoel ik met dat rustpunt. 2 minuten ijsblokken hakken en zo. ::rofl::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #110 Gepost op: 28-01-2023, 23:58:17 »
Je wordt natuurlijk zelf steeds ouder en als de gemiddelde leeftijd op hetzelfde niveau blijft (geen idee of dat zo is) dan is het niet gek dat in jouw beleving de kandidaten steeds jonger en onbekender worden.

Zo waar dit!

Andere situatie maar vergelijkbaar. Als ik nu jonge ouders met kinderwagen zie lijkt het dat moeders steeds jonger worden terwijl ik zelf ook 26 jaar was toen ik mijn eerste kind kreeg. Toen mijn kinderen op de school in ons dorp zaten kende ik iedereen. Als ik nu bij de school kom ken ik niemand meer. De setting is hetzelfde maar je eigen wereld verandert.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2023, 00:04:26 door Marimol »

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #111 Gepost op: 29-01-2023, 00:20:48 »
Opvallend: Annick heeft nog een biecht over de koffereliminatie. Zouden kandidaten dit seizoen nog biechten inspreken nadat ze zijn afgevallen of is deze biecht tijdens de eliminatieopdracht opgenomen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #112 Gepost op: 29-01-2023, 02:03:39 »
Ze zitten opzich nog wel in het Afvallershotel daarna, dus ze zijn in de buurt om nog een biecht op te nemen ;D en hebben de tijd
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol-Dova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #113 Gepost op: 29-01-2023, 02:28:11 »
Wow...met haar verwarring zou ze nog steeds voor grappige momenten hebben gezorgd.
Ongelooflijk jammer dat ze eruit ligt.

Tunnel-> Ruïne

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #114 Gepost op: 29-01-2023, 02:52:27 »
Ik vond haar heel erg leuk. “Jullie zijn allemaal argwanende types”  ::rofl::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #115 Gepost op: 29-01-2023, 17:04:08 »
Heerlijke kandidaat, mijn favoriet dit seizoen ::love::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #116 Gepost op: 29-01-2023, 18:23:33 »
Ze zat in een onmogelijke positie bij het doorgeven van: niet open maken. Had ze dat meteen gezegd, had ze over zich heen gekregen dat ze uit was op jokers, en vertelt ze het rustig, laten ze haar haar verhaal niet afmaken en gaat de envelop toch open. Is niet haar schuld.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #117 Gepost op: 30-01-2023, 10:57:24 »
Een toffe kandidate en een droom hulpmol! Heeft meer fout gedaan dan enkele mollen de afgelopen seizoenen.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #118 Gepost op: 31-01-2023, 17:36:14 »
Toch wel weten wat er nu op dat blaadje stond, zou ze bv een joker krijgen als ze niet zou slagen met de telefoon.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #119 Gepost op: 31-01-2023, 20:55:30 »
We'll see, als ze het wél is, dan schrijf ik hier op 11 maart 2023: 'Zie je wel?!'  >:D

En als ze er eerder uitvliegt..... ::oink:: ::schaam::

Dus nu:  ::schaam:: ::oink:: :-X ::niet-ok::