Auteur Topic: [Kandidaat] Annick Boer  (gelezen 11892 keer)

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2023, 12:57:49 »
Als ze de mol is, dan is ze van het type Renee Fokker en Annemarie Jung en dat waren niet mijn favoriete mollen. Te overdreven, te geacteerd. Maar zij zou door de montage wel zo neergezet kunnen worden. Met een keer een bruggetje in Moltalk, komt ze zomaar hoog te staan met veel punten verspeeld als ze er uit moet.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2023, 14:51:09 »
Probleem met warrige types zoals Annick is dat ze niet gemakkelijk op plekken terecht komen waar een mol graag zou willen zijn. Als je veel fout doet (al dan niet opzettelijk) vertrouwt de groep je niet meer en word je snel buitenspel gezet. Het kan van Annick ook kandidatentactiek zijn. Zo van: ik ben nu eenmaal zo, laat ik me er dan ook maar verdacht mee proberen te maken.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2023, 14:58:01 door tureluurs »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2023, 14:56:42 »
Ik vind Annick gewoon grappig en inderdaad wat chaotisch, maar heb dat liever dan het stille type wat we in deze groep in een Anke, Ranomi en Froukje zien.   Van Ranomi en Froukje amper iets gezien of gehoord en van Anke alleen de guitige blik als ze langs de jury loopt .

Nu is het in deze groep ook wel lastig je te profileren met een type als Daniël , jurre en soy in de buurt

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2023, 15:53:59 »
Er is door de regie geknoeid met de toon A zingen door Annick.
Het lijkt langer dan het is, want het fragment is in 3 stukken geknipt. En er is behoorlijk wat overlapping. Je ziet in het eerste en tweede fragment Daniël twee keer op dezelfde manier achterlangs Ranomi gaan.

Hier ben ik het wel mee eens, de opdracht was een toonvaste 'A' zingen, en aan het eind van het eerste shot, is haar adem al bijna op; het is opvallend dat ze niet eens goed diep ademhaalt en rechtop gaat staan voor meer lucht, alsof wat we zien een oefenrondje is.

Op basis van dit fragment durf ik nog geen uitspraak te doen, er zijn nog zoveel mogelijkheden en andere scenario's...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2023, 17:40:52 »
Om gelijk maar door te tunnelen: de titel van het tweede spel was 'Toonaangevend'. Nou, dat was die 12 seconden durende lange 'A' van haar zeker.... ::rofl::
Ik blijf hier lekker zitten... ;D

Dit is zeker verdacht.
Maar ik krijg er ook Renée-vibes bij; zouden de makers opnieuw voor deze mol-tactiek kiezen? En de gevraagde 'pokerface' heeft ze voor mij ook niet echt.
Ik houd haar wel in de gaten, maar ze staat (nog?  ;)) niet echt hoog op mijn verdachtenlijst.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2023, 12:55:31 »
Ik vind de Renée-vibes wat overdreven. Kan me er ergens wel in vinden, maar ze heeft nu al meer echte molacties dan Renée had op een heel seizoen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2023, 13:26:57 »
Ik vind de Renée-vibes wat overdreven. Kan me er ergens wel in vinden, maar ze heeft nu al meer echte molacties dan Renée had op een heel seizoen.

Als je één ding Renée niet kan verwijten is het weinig mollen in de eerste aflevering. Meteen bij het lasergamen ging ze los: codes verkeerd doorgeven, verkeerd verstaan, geld verduisteren, kandidaat afschieten.

Verder ben ik het met je eens dat de vergelijking Annick - Renée wel erg snel gemaakt wordt.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2023, 19:45:38 »
Verdacht haar helemaal niet tot ik de geheime opname voor Sarah hoorde. Dat is toch exact haar stem, manier van praten, duidelijke uitspraak en accent?

Hoop sowieso dat ze ver komt, leuk mens.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2023, 21:38:49 »
Verdacht haar helemaal niet tot ik de geheime opname voor Sarah hoorde. Dat is toch exact haar stem, manier van praten, duidelijke uitspraak en accent,?

Precies mijn gedachte!  ::bravo:: Sterker nog: duidelijker dan dit kan toch niet? Maar ach ja, iemand anders vindt vast weer van niet. Blijft leuk, als Wie is de Mol weer begonnen is.  ::tandpastasmiley::

Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2023, 22:30:00 »
Volgens mij klinkt iedere stem die door een stemvervormer wordt gehaald monotoon  ::tandpastasmiley::
En ik denk dat iedereen erin hoort wie ie wil horen  ::jaja::
De makers gaan dat ook echt niet weggeven in afl 1!

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2023, 10:23:29 »
De originele spreker kan ook gewoon een productie medewerker zijn. Wat is de toegevoegde waarde dat de Mol dit inspreekt als het niet de bedoeling is dat iemand zijn stem herkent. De boodschap zelf is toch ook door de makers bedacht.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2023, 11:15:47 »
Als je één ding Renée niet kan verwijten is het weinig mollen in de eerste aflevering. Meteen bij het lasergamen ging ze los: codes verkeerd doorgeven, verkeerd verstaan, geld verduisteren, kandidaat afschieten.

Je hebt gelijk hoor, zo erg was het niet de eerste aflevering. Maar het trauma is te groot.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2023, 23:28:54 »
Ik heb geen wensmol, maar wel andersom, ik hoop dat Annick niet de mol is, die Renee-stijl vind ik helemaal niks. Ze is wel consequent in haar acties met hoe ze het molschap omschrijft in de voorstelvideo. Maar wat mij betreft wordt ze te verdacht neergezet in de 1e aflevering om de mol te kunnen zijn.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #53 Gepost op: 13-01-2023, 23:32:01 »
Persoonlijk heb ik echt totaal geen renee vibe bij annick.  Ik vond renee zoals ze overkwam in het spel niet tof en annick vind ik tot nu heerlijk de rol van dommige nonchalante kandidaat spelen.  En ik heb ook geen enkel mol vibe (nog) bij annick

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #54 Gepost op: 13-01-2023, 23:39:55 »
Vind het jammer dat Annick met Renee wordt vergeleken. Dat verdient ze (voorlopig) niet.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2023, 01:07:09 »
Vind het jammer dat Annick met Renee wordt vergeleken. Dat verdient ze (voorlopig) niet.

'Renée-vibes' (wat ik zei) komt bij nader inzien wat te stellig over. Dat is inderdaad wat overdreven.
Het was vooral de warrigheid die Annick liet zien (mijn eigen indruk), wat mij aan Renée deed denken. Maar het zijn natuurlijk beide andere personen (en misschien ook verschillende mollen, wie weet  ;) ).

Ik vind Annick een leuke kandidaat, met verdachte trekjes. Benieuwd wat ze verder gaat doen.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #56 Gepost op: 14-01-2023, 09:19:23 »
Ik vind bij Renee die warrigheid gespeeld overkomen, iets wat ze later in interviews ook wel bevestigd en van Annick denk ik oprecht dat die wat chaotisch is .  Komt op mij (nog) niet geforceerd over .

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2023, 12:33:29 »
Ik heb geen wensmol, maar wel andersom, ik hoop dat Annick niet de mol is, die Renee-stijl vind ik helemaal niks. Ze is wel consequent in haar acties met hoe ze het molschap omschrijft in de voorstelvideo. Maar wat mij betreft wordt ze te verdacht neergezet in de 1e aflevering om de mol te kunnen zijn.

Helemaal mee eens, dat geacteerde overdreven gedoe van zowel renee als Annick vind ik zo storend! Hoop echt niet dat zij het is, ik merk dat ik haar niet als mol wil zien omdat ze zo dom en mols doet. Dat had ik ook bij renee, mijn geest sluit zich dan af voor die types als mol ;-)
 En ja ze lijkt zeker wel op renee qua gedrag (dom doen, overdreven). Voor mij geen acteurs en actrices meer als mol graag.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2023, 22:14:47 »
Annick is gewoon grappig en ik zie haar absoluut niet als Mol. Als zij al molacties vertoont dan zijn ze niet serieus te nemen omdat ze er te dik bovenop liggen. Een Mol gaat veel subtieler te werk. Sterker nog hij laat anderen liever de fouten maken.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2023, 23:33:39 »
Helemaal mee eens, dat geacteerde overdreven gedoe van zowel renee als Annick vind ik zo storend! Hoop echt niet dat zij het is, ik merk dat ik haar niet als mol wil zien omdat ze zo dom en mols doet. Dat had ik ook bij renee, mijn geest sluit zich dan af voor die types als mol ;-)
 En ja ze lijkt zeker wel op renee qua gedrag (dom doen, overdreven). Voor mij geen acteurs en actrices meer als mol graag.

Ben het niet met je eens, dit is haar gewone gedrag. Als je het over over overdreven acteren hebt, mogen we Soy niet vergeten.