Auteur Topic: [Kandidaat] Annick Boer  (gelezen 11893 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #60 Gepost op: 16-01-2023, 10:25:36 »
Ben het niet met je eens, dit is haar gewone gedrag. Als je het over over overdreven acteren hebt, mogen we Soy niet vergeten.

Het gaat mij om haar overdreven, onnatuurlijke, zogenaamd onnozele gedrag. Het is allemaal zo nep en gemaakt, ik zie graag de mens achter het masker. Ja ze heeft grappige dingen, maar als mol zou ik haar vreselijk vinden omdat het allemaal zo gemaakt is. Als mens ken ik haar niet en kan ze heel aardig zijn, in deze rol erger ik me vooral aan haar.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #61 Gepost op: 16-01-2023, 12:33:53 »
Het gaat mij om haar overdreven, onnatuurlijke, zogenaamd onnozele gedrag. Het is allemaal zo nep en gemaakt, ik zie graag de mens achter het masker. Ja ze heeft grappige dingen, maar als mol zou ik haar vreselijk vinden omdat het allemaal zo gemaakt is. Als mens ken ik haar niet en kan ze heel aardig zijn, in deze rol erger ik me vooral aan haar.
Je kan ook zeggen dat ze vooral die momenten filmen, eigenlijk zien we weinig van haar, wat op zich wel verdacht is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #62 Gepost op: 16-01-2023, 14:43:40 »
Als ze alleen haar klungelige molgedrag filmen is dat natuurlijk onverdacht

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #63 Gepost op: 16-01-2023, 16:04:40 »
Je kan ook zeggen dat ze vooral die momenten filmen, eigenlijk zien we weinig van haar, wat op zich wel verdacht is.

Ja kan, ik vind haar niet minder in beeld dan anderen, Ranomi en Sander daarentegen wel.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #64 Gepost op: 17-01-2023, 21:19:41 »
- Annick was op de plek van de badeendjes in afl. 1 en 2.

- stuurt het andere groepje naar de locatie van de verst gelegen mural (opdr. 2.2)

- M(ol) A /via FS

- Annick met rollende R in testbiecht afl. 2. De stem van de Mol heeft dat ook.

- Een Mol met als dekmantel dat ze nepmolt moet natuurlijk zo verdacht mogelijk worden geframed dat je er niet meer in gelooft. Wat zien we: zogenaamde nepmolacties worden breed uitgesmeerd in de edit.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2023, 23:53:41 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #65 Gepost op: 19-01-2023, 13:13:46 »
Aflevering twee, zomaar twee momentjes
Bij propvol de rebus raden. Het beste woord om te raden was 'dubbel' en niet 'levert'. Annick geeft als derde van vijf, na Nabil en Sander, de doorslag voor het 3e woord "levert".
Bij de eliminatie. Annick: Ik denk dat ik wel weet wie het is, maar dan moet je het hoofddeksel onthouden en dat is allemaal zo moeilijk. ze vinkt wit aan (Soy). Maar dat ze de warrigheid tijdens de eliminatie ook volhoudt is een alarmbelletje.

Nee, ze is niet met Renee te vergelijken, dat was zeker in het begin een actieve mol; Annick is warrig, sneaky, verborgen.
Ook bij de olifant en mailbox zet zij het verkeerd om. Maar wie kwam er met de stofzuiger, de brillen, de gele doek, het gele tapijt onder de buffelkop. Allemaal dingetjes van wie we niet weten wie die gedaan heeft, maar wel voor veel verwarring hebben gezorgd en allemaal binnen het bereik van de mogelijkheden voor Annick (als mol).

« Laatst bewerkt op: 19-01-2023, 13:49:11 door foxhunter »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #66 Gepost op: 19-01-2023, 23:29:12 »
- Annick was op de plek van de badeendjes in afl. 1 en 2.

- stuurt het andere groepje naar de locatie van de verst gelegen mural (opdr. 2.2)

- M(ol) A /via FS

- Annick met rollende R in testbiecht afl. 2. De stem van de Mol heeft dat ook.

- Een Mol met als dekmantel dat ze nepmolt moet natuurlijk zo verdacht mogelijk worden geframed dat je er niet meer in gelooft. Wat zien we: zogenaamde nepmolacties worden breed uitgesmeerd in de edit. Bij de test zetten ze het ook extra zwaar aan:

Test 1: 'Het is tijd voor de test. 20 vragen over de identiteit en het gedrag van de Mol' --> shot van Annick

Voordat Rik het eerste scherm laat zien, zegt hij dat de kandidaten in Nederland van de vorige Mol, Everon, te horen kregen wat hun rol zou zijn, kandidaat of Mol. Op dat moment is Annick vol in beeld en op de achtergrond hoor je een soort doffe knal.

Citaat
Test 2: 'Het is tijd voor de test. 20 vragen over de identiteit en het gedrag van de Mol' --> weer een oneindig lang shot van Annick ::)
Bij "...de Mol" komt nu Soy in beeld.

Op een video van Siem las ik dat Annick als enige niet met een rugzak bij de eliminatie komt, maar met een klein handtasje. Was zij als enige niet voorbereid op een eventueel vertrek?

Ik streep haar nog niet helemaal weg.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2023, 23:44:38 door Delightz »

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #67 Gepost op: 20-01-2023, 00:01:39 »
Rebus
Aantal beginnen met dit als mogelijke oplossing:vde mol levert....
Ranomi zegt dan: deze opdracht......
Annick vult aan: levert 250 euro op
Ranomi herhaalt: deze opdracht levert 250 euro op
Annick: ik denk dat dat goed is

Die zin is dus inhoudelijk gelijk aan de juiste oplossing. Oplossing is deze rebus levert dubbel geld op.
Die ene foto was 250 euro waard. Dus de rebus was inderdaad voor een bedrag van 250 euro. Vindt dat wel een oplossing die de mol zou bedenken, houdt haar toch even wat meer in de gaten.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #68 Gepost op: 20-01-2023, 00:03:55 »
Ze lijkt me het type trolmol, idd. Het handtasje waar Delightz het over had past ook in dat plaatje.


Bij "...de Mol" komt nu Soy in beeld.

Dank, ik heb het aangepast.

Ik snap alleen haar tactiek bij opdracht 2.1 (nog) niet.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2023, 22:22:18 door Amethyst »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #69 Gepost op: 20-01-2023, 00:18:21 »
Ze lijkt me het type trolmol, idd. Het handtasje waar Delightz het over had past ook in dat plaatje.
Bij de eerste eliminatie had ze een iets grotere tas, een soort shopper, bij zich, maar geen rugzak zoals de anderen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2023, 11:18:05 »
..... Ik snap alleen haar tactiek bij opdracht 2.1 (nog) niet.
Ze kon niet veel doen deze opdracht. En de mol hoeft hier ook niet veel te doen.
Als de kandidaten trollen dan komt Sarah niet terug, als de kandidaten veel verdienen dan straft Sarah ze af.
Spoort Nabil aan met zijn dubbele draagbaar.
Maar ze rende als eerste, pusht de rest nog even om haast te maken.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2023, 11:25:11 door foxhunter »

Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #71 Gepost op: 20-01-2023, 11:46:59 »
Annick kan een grotere tas buiten beeld hebben staan. Neem aan dat de anderen ook een grotere tas buiten beeld hebben staan en alleen een handtas bij zich hebben. Ze hebben vast wel wat meer kleren mee :-)

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #72 Gepost op: 20-01-2023, 16:12:54 »
Annick kan een grotere tas buiten beeld hebben staan. Neem aan dat de anderen ook een grotere tas buiten beeld hebben staan en alleen een handtas bij zich hebben. Ze hebben vast wel wat meer kleren mee :-)

Zat in het Splinter filmpje "Niet de Mol" een fragment aan het begin dat Froukje op een bankje zat met reactie op haar vertrek. Omgeving lijkt hetzelfde park als waar de eliminatie was. En bij haar stond haar gele reiskoffer.

Dat gedoe om Annick's handtasje... heb je haar Molboekje ook gezien? Zo super klein, daar heeft ze geen rugzak voor nodig  ;)

Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2023, 18:12:46 »
Er zeggen heel veel dat bij de 14:01 hint het daar 1 uur later is dan hier. Dus zou het bericht om 13:01 nederlandse tijd verstuurd zijn. Dan Kan je er dan ma van maken want de m is de 13de letter van het alfabet. Mol Annick of Mol Anke. Ik zit zelf in een Annick tunnel dus ik denk Annick

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #74 Gepost op: 21-01-2023, 21:40:23 »
Het zou vast een lieve vrouw zijn, maar ik stoor me nogal aan Annick. Wat een druktemaker.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #75 Gepost op: 21-01-2023, 21:55:39 »
Wij hebben Finding Nemo en Dory honderd+ keer gezien, dus als ik haar hoor praten, hoor ik Dory. En had gedrag lijkt ook precies op dat van Dory: vergeetachtig en beetje onhandig. Ik vind haar juist enorm leuk en ze is ook zeker nog niet van mijn lijstje af.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2023, 00:48:58 »
Vaak liggen de oudste kandidaten er heel snel uit. Denk aan Ron Boszhard, Eric de Zwart, Anita Witzier, Suzanne Klemann behalve....

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2023, 02:27:11 »
Vaak liggen de oudste kandidaten er heel snel uit. Denk aan Ron Boszhard, Eric de Zwart, Anita Witzier, Suzanne Klemann behalve....

Juist, de twee oudere vrouwelijke mollen.  ::jaja::

Ik vind persoonlijk dat WIDM tot een soort junior-editie dreigt te verworden door de extreme nadruk op embryonale BN'ers uit de C-, D- of nog obscuurdere categorie. 35-plussers hebben geen schijn van kans. Dat zie je ook nu weer met Froukje en Sander. Als Annick er niet snel uitvliegt vrees ik het ergste (ook al omdat ze samen met Annemarie in de Bifi's zat).
Woosie down?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2023, 13:32:40 »
Maar.. zo 'oud' is Annick nou toch ook weer niet? 51

Dick Jol (51), Liz Snoijink (51), Rick Engelkes (50), Erik vd Hoff (47), Frits Sissing (47), Karin de Groot (48), Sanne Wallis de Vries (46), Simone Weimans (47), Stine Jensen (46) beetje zelfde leeftijdscategorie en kwamen allemaal redelijk ver, ik zal er geheid nog een paar missen.

Susan Visser was 49 toen ze de Mol was, en volgens mij rekent niemand haar tot de 'twee oudere vrouwelijke Mollen'. Inge was 50! Renée 60.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2023, 13:38:48 »
Maar.. zo 'oud' is Annick nou toch ook weer niet? 51

Dick Jol (51), Liz Snoijink (51), Rick Engelkes (50), Erik vd Hoff (47), Frits Sissing (47), Karin de Groot (48), Sanne Wallis de Vries (46), Simone Weimans (47), Stine Jensen (46) beetje zelfde leeftijdscategorie en kwamen allemaal redelijk ver, ik zal er geheid nog een paar missen.

Susan Visser was 49 toen ze de Mol was, en volgens mij rekent niemand haar tot de 'twee oudere vrouwelijke Mollen'. Inge was 50! Renée 60.

Hoho, voordat ik in de foute hoek geduwd word: dat 'ouder' bedoel ik volstrekt relatief, dus ten opzichte van het gros van de andere kandidaten.

Het lijstje van Conejo betwist ik dan ook niet - behalve Liz Snoyink, want die kon de eerste drie of vier afleveringen überhaupt niet afvallen - maar het zijn wel uitzonderingen.

En zowel wat Inge als Renée betreft ben ik ervan overtuigd dat zij aflevering 5 niet hadden gehaald als zij niet de mol waren geweest.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 13:42:38 door Michmol »
Woosie down?