Auteur Topic: [Kandidaat] Daniël Verlaan  (gelezen 50768 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Kandidaat] Daniël Verlaan
« Gepost op: 21-12-2022, 17:30:00 »
Daniël


Praat mee over het doen en laten van Daniël Verlaan!
Lees hier de bio van Daniel en een paar opvallende quotes van hem uit het programma.


« Laatst bewerkt op: 6-01-2023, 23:00:21 door Heinz »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2022, 06:02:29 »
Geen idee wie dit is, maar heeft wel molvibes.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2022, 10:12:08 »
of hij is de mol, of hij is een vroege exit, want ik weet zeker dat de mol hem graag zo snel mogelijk wil lozen (zo'n cybercrime onderzoeksjournalist, dat soort types zijn te slim en geloof je nou zelf dat ze op basis van de testuitslagen elimineren, die krijgen we nooit te zien, die uitslagen)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2022, 17:11:38 »
….en geloof je nou zelf dat ze op basis van de testuitslagen elimineren, die krijgen we nooit te zien, die uitslagen)
Ja, “Wie is de mol” is een eerlijk programma, als het oneerlijk zou verlopen, is dat het einde van het programma.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2022, 17:29:47 door foxhunter »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2022, 17:25:41 »
of hij is de mol, of hij is een vroege exit, want ik weet zeker dat de mol hem graag zo snel mogelijk wil lozen
alleen:hoe zou een mol dat voor elkaar moeten krijgen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2023, 18:23:39 »
hij is gewoon de mol, zoooo voorspelbaar, ''cybercrimejournalist'', dat moet haast de mol zijn

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2023, 20:52:05 »
hij is gewoon de mol, zoooo voorspelbaar, ''cybercrimejournalist'', dat moet haast de mol zijn

Er is weer een nieuwe troll op het forum hoor, ik zie al een paar reacties ook dat de testuitslagen beïnvloedbaar zijn etc.


Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2023, 09:03:28 »
Er is weer een nieuwe troll op het forum hoor, ik zie al een paar reacties ook dat de testuitslagen beïnvloedbaar zijn etc.

ik heb gewoon enorme tunnelvisie op Daniel, gebaseerd op zijn gedrag in zijn mollicitatie filmpje, bv vingers langs zijn neus, nogal aan het zweten


dus ja hij is voornamelijk iemand waar ik meteen veel op ga letten tijdens eerste opdrachten (hij en mijn tweede verdachte Annick)


maar ja goed, ik heb ook een reputatie als molkenner die ik hoog moet houden (ik ben heel goed in het spotten van de mol)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2023, 14:54:29 »
ok

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2023, 15:02:06 »
ik heb gewoon enorme tunnelvisie op Daniel, gebaseerd op zijn gedrag in zijn mollicitatie filmpje, bv vingers langs zijn neus, nogal aan het zweten

Is het dan niet juist heel onlogisch om hem als mol te kiezen? Als je al zo zenuwachtig bent op het moment dat je nog niet eens weet of je de mol wordt?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2023, 18:07:44 »
Best wel een duidelijke hint naar Daniël in de eerste beelden van de leader..
Carpe Diem

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2023, 21:21:51 »
Opvallend veel kleur. Op de boxen, in de app als achtergrond bij de foto's. Daniël heeft de brug gehackt en roze gekleurd. Zijn foto heeft een roze achtergrond. De brug krijgt steeds een andere kleur.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2023, 14:25:58 »
Best wel een duidelijke hint naar Daniël in de eerste beelden van de leader..
Het zal misschien aan mij liggen, maar waarom zou dit een hint naar Daniël moeten zijn? Zou ik hier iets bijzonders in moeten zien?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2023, 14:32:40 »
Het zal misschien aan mij liggen, maar waarom zou dit een hint naar Daniël moeten zijn? Zou ik hier iets bijzonders in moeten zien?
Heeft volgens mij met nullen en enen op de achtergrond (binaire stelsel, computertaal), te maken.

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2023, 16:52:49 »
Dit jaar geen executie, maar eliminatie. Bij een hack spreek je in de softwarewereld over een incident. Eén van de fases van incident management is eliminatie en herstel.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2023, 11:35:56 »
Ik vind het apart dat hij nu al iemand 'heel erg' verdenkt terwijl het spel net begonnen is.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2023, 15:08:42 »
Hmm als we alles wat met computers en digitaal te maken heeft als hint naar Daniel gaan zien dan weet ik er nog wel een paar. Voor mij is dat allemaal te weinig specifiek.

Voorlopig daalt Daniel op mijn lijstje omdat hij -naar eigen zeggen- niet tegen zijn verlies kan en graag controle wil houden. Denk dat hij daarmee oprecht zichzelf goed beschrijft.
Een mol die niet tegen zijn verlies kan, en niet kan improviseren gaat het denk ik heel moeilijk krijgen...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2023, 18:00:01 »
In een extra filmpje op de site is te zien dat Daniël erg verdacht wordt door de tweede opdracht. Hij zou het volgens de groep het slechtst hebben gedaan.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #18 Gepost op: 10-01-2023, 13:01:50 »
Lijkt me een slimme kandidaat. Hij zal wel niet direct afvallen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2023, 14:49:43 »
Het grappige in dst filmpje in dat Daniël zich ook nog eens verdedigen gaat . Hij heeft er zoveel bij dit en zoveel bij dat goed gehad, geen idee waar hij die info vandaan heeft, want ze missen toch echt nog heel wat koorleden op het einde .   Lijkt of de groep van de deelopdrachten beetje hekel had aan de aanpak van Daniël.  En zelfs jurre gooit nog wat olie op het vuur , terwijl die er niet bij was  ::rofl::