Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 64654 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #520 Gepost op: 3-03-2023, 16:11:51 »
Jurre is na korte reis ook gestopt met 3 op Reis. Had het idee dat zijn deelname aan Wie Is De Mol misschien was om hem wat bekender te maken. Zou het een tip zijn geweest van Chris Zeegers.

Met haar deelname hielp Expeditie Robinson hielp Djiva ook. Babbet mocht mee doen Perfecte Plaatje en Veraders als goedmakertje voor tijdelijk ontslag Gtst.

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #521 Gepost op: 3-03-2023, 16:33:42 »
Kandidaten worden gevraagd. Maar is zeker voor de meesten een boost voor hun carrière, zeker als ze ver komen in het spel.
Dit heeft verder niets met Jurre (als mol) te maken. Het BN-er wereldje is gewoon een klein wereldje   ;)

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #522 Gepost op: 4-03-2023, 21:37:25 »
Ik vind jurre echt een leuke mol en heel knap dat alleen daniel hem doorheeft maar deze aflevering acteert hij wel erg matig.

Daniel aanwijzen als mogelijke winnaar is wel heel raar als je zogenaamd denkt dat hij de mol is.
En ook hoe hij in het 1 op 1 gesprek niets wil zeggen is best doorzichtig.

Daniel is verder een mega terechte winnaar, hij had Jurre dus in aflevering 2 al door.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #523 Gepost op: 4-03-2023, 21:42:16 »
Die 'ja ja..' van Soy ook toen Jurre zei 'ik ga voor je winnen'  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #524 Gepost op: 4-03-2023, 21:53:49 »
Als 'de Mol' het telefoongesprek afsluit met de retorische vraag of de Mol wellicht met zichzelf heeft staan praten, hang Jurre op en zegt 'ja'.

 ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #525 Gepost op: 4-03-2023, 22:05:59 »
Hij is volgens mij een hele goede en leuke mol. Alleen Daniel heeft hem door. Daniel is een hele slimme gast, dus geen schande. Ik bem heel erg benieuwd naar volgende week!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #526 Gepost op: 4-03-2023, 22:14:22 »
Als 'de Mol' het telefoongesprek afsluit met de retorische vraag of de Mol wellicht met zichzelf heeft staan praten, hang Jurre op en zegt 'ja'.

 ::jaja::

Kees closed. Of naja een geluk bij een ongeluk. Bedoelt of niet ze hebben het er wel in gehouden na montage. Of het is wat we willen horen ala ego/Edo de mol...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #527 Gepost op: 4-03-2023, 22:15:44 »
Als 'de Mol' het telefoongesprek afsluit met de retorische vraag of de Mol wellicht met zichzelf heeft staan praten, hang Jurre op en zegt 'ja'.

 ::jaja::

Het is wel erg obvious als hintje he? Dat moet elke kijker die een beetje oplet toch opvallen  ???

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #528 Gepost op: 4-03-2023, 22:17:54 »
Als 'de Mol' het telefoongesprek afsluit met de retorische vraag of de Mol wellicht met zichzelf heeft staan praten, hang Jurre op en zegt 'ja'.

 ::jaja::

 ::jaja::
Vond ik meteen zo’n logisch moment ook.

Ik was tijdens het kijken naar Jurres molacties (volgens Daniël) bijna vergeten dat de echte ontknoping nog moet komen!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #529 Gepost op: 4-03-2023, 22:19:05 »
Als 'de Mol' het telefoongesprek afsluit met de retorische vraag of de Mol wellicht met zichzelf heeft staan praten, hang Jurre op en zegt 'ja'.

 ::jaja::
En dan zegt Ranomi ‘wat ja?’

Ik heb steeds het idee dat zij ook op hem zit. Zal het fake zijn dat ze op Daniël zit?

Weer vieren deze aflevering, Jurre ging als vierde naar beneden - ik denk dat Jurre dit zelf heeft voorgesteld maar dat lieten ze niet zien -, rode vier-kante doos zat 2000 euro, blauwe vier-kante doos 1000 euro.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2023, 22:24:14 door Run »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #530 Gepost op: 4-03-2023, 22:47:54 »
En dan zegt Ranomi ‘wat ja?’

Ik heb steeds het idee dat zij ook op hem zit. Zal het fake zijn dat ze op Daniël zit?



Dat zou ook nog kunnen. In dat geval heeft ze het spel heel gewiekst gespeeld en laat ze Daniël in de waan dat hij automatisch de winnaar wordt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #531 Gepost op: 5-03-2023, 03:33:20 »
Ik blijf een beetje bang dat Jurre de kandidaat is die besloten heeft de mol te zijn ::rofl:: en dat voor de mol, zeker op het gebied van géén geld verdienen, er al niks meer te doen viel  ::rofl::
Laten we jabberen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #532 Gepost op: 5-03-2023, 10:31:03 »
Ik blijf een beetje bang dat Jurre de kandidaat is die besloten heeft de mol te zijn ::rofl:: en dat voor de mol, zeker op het gebied van géén geld verdienen, er al niks meer te doen viel  ::rofl::


Maar als Jurre de Mol niet is en ook niet van meet af aan op Daniël heeft gezeten, hoe is hij dan in de finale gekomen.
O wacht, die achternaam...

Nou, mocht Jurre niet de Mol zijn, maar de winnaar worden, dan raad ik hem aan om direct een staatslot te gaan kopen!
 ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #533 Gepost op: 5-03-2023, 10:34:56 »
Misschien heeft hij in het eerste gesprek verkeerd verstaan dat hij niet de mol is.  :P
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 10:37:23 door Run »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #534 Gepost op: 5-03-2023, 10:42:17 »
Misschien heeft hij in het eerste gesprek verkeerd verstaan dat hij niet de mol is.  :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #535 Gepost op: 5-03-2023, 11:49:25 »
 
Misschien heeft hij in het eerste gesprek verkeerd verstaan dat hij niet de mol is.  :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline misschieneenhint

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #536 Gepost op: 6-03-2023, 00:21:56 »
Dat hij die 600 Euro niet bij de pot heeft gedaan, is toch het ultieme bewijs dat hij het is? Probeert een Everon te doen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #537 Gepost op: 6-03-2023, 00:26:36 »
Het is wel erg obvious als hintje he? Dat moet elke kijker die een beetje oplet toch opvallen  ???

Wel sterk inderdaad; maar Ranomi zei ook 'ja' volgens mij (minder stellig dan Jurre, maar toch).
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #538 Gepost op: 6-03-2023, 00:49:23 »
Dat hij die 600 Euro niet bij de pot heeft gedaan, is toch het ultieme bewijs dat hij het is? Probeert een Everon te doen.


Maar wat is er nou helemaal met die 600 euro gebeurd? En waarom moest Soy zo nodig penningmeester worden van Jurre? Welk voordeel heeft hij daarbij gehad? En waarom hebben we eigenlijk niet te zien gekregen hoe het penningmeesterschap na Soy's vertrek bij Daniël terecht is gekomen? Dat blijkt op een gegeven moment uit een terloopse opmerking, maar hoe dat in zijn werk ging, is volstrekt onduidelijk.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #539 Gepost op: 6-03-2023, 10:23:47 »
Ook weer bij het abseilen, in your face mollen, zalige mol. Laat geen enkele, maar dan ook geen enkele kans voorbij gaan om geld weg te spelen. Daniel heeft hem toch al door, en Soy en Ranomi zien nog altijd het licht niet...