Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 64194 keer)

Offline Autonoompje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #540 Gepost op: 6-03-2023, 10:51:48 »
Ik zat vanaf dag 1 op Daniël en tot de kistjes in de roze kerk wist ik het ook zeker… Daniël is de mol!
Toen kwam het eerste scheurtje..

Maar uiteindelijk heeft Jurre zichzelf verraden. Ik denk te weten dat Jurre het is, omdat Jurre totaal niet bezig was met Daniël als zijn mol. Hij hield hem helemaal niet in de gaten.
Jurre kon uiteindelijk niet eens een goed argument vinden waarom hij op Daniël zit in de laatste aflevering “jij pakte een hoge koffer omdat je wist dat dat geld er nog uitging”.
En je houdt zo van sporten maar wilde niet met een eend naar boven rennen in de hitte?
Ja dan moet je wel de mol zijn??

Nou Jurre… dat kan beter.. ik kan betere argumenten bedenken waarom Daniël de mol zou kunnen zijn.
Jammer dat mol Jurre in zijn rol als kandidaat niet iets overtuigender was, dan had ik gewoon lekker in mijn Daniël tunnel kunnen blijven..

(Wel jammer dat ik nooit zal weten hoe Daniël was als mol, hij was echt een topmol geweest denk ik!!)

« Laatst bewerkt op: 6-03-2023, 11:32:12 door Autonoompje »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #541 Gepost op: 6-03-2023, 10:58:03 »
Ja er is ongetwijfeld geknipt in dat gesprek tussen Jurre en Daniel maar dat koffertje als argument was 'm idd niet helemaal  ::ohno::

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #542 Gepost op: 6-03-2023, 11:04:39 »
Ook 'subtiel' hoe in Niet De Mol Splinter met Jurre binnen komt lopen en richting Ranomi en Daniel roept 'kijk eens aan, de finalisten!'

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #543 Gepost op: 6-03-2023, 11:39:16 »
Ja er is ongetwijfeld geknipt in dat gesprek tussen Jurre en Daniel maar dat koffertje als argument was 'm idd niet helemaal  ::ohno::

Er waren idd bijna geen molse dingen aan Ranomi en Daniël, dan is het lastig om nepmolacties te verzinnen. Die badeend was inderdaad de enige. Bij Anke, Nabil of Soy had Jurre een geloofwaardige verdenking kunnen uiten.

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #544 Gepost op: 7-03-2023, 06:15:59 »
Joh. Ik had dus al mijn punten ingezet op Daniel. Tot ik net de aflevering van Niet de mol - finalisten bekeek met mister Chabot.

Hierin zit één fragment wat mij echt helemaal van mijn stuk heeft gebracht. Kunnen jullie please mee kijken of jullie hetzelfde zien en horen?

Wanneer het fragment wordt gespeeld waarbij soy dus het rode scherm kreeg in de wijnkelder, zie je daarna een heeeel aparte uitwisseling tussen Daniel en Jurre.
Waarop Splinter vraagt: " oh wisten jullie dit nog niet?"
En dan antwoorden ranomi en Daniel door elkaar heen, maar hoor ik Jurre zeggen "nee ik denk het niet" waarna hij meteen schrikt van zijn antwoord en direct naar de anderen kijkt om te zien of ze het gehoord hebben. Daarna zie je dat ie het veel te warm krijgt even en ik kan de klamme handjes haast zien  ::rofl:: Hij moet zich echt even herpakken hierna.

Hier de link: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/niet-de-mol-8-de-finalisten/

Hoooly moly ::oink:: ik ga toch maar weer terug op Jurre
« Laatst bewerkt op: 7-03-2023, 06:35:18 door tudaisy »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #545 Gepost op: 7-03-2023, 08:00:47 »
Dat is een vooraf opgenomen programma, als daar iets in zit wat de mol echt verraad wordt dat wel geknipt. Wie weet hoe vaak dat is overgedaan.
Ik zie Daniël wel fel reageren terwijl hij 2 seconden later zegt dat hij dat al wel dacht.

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #546 Gepost op: 7-03-2023, 08:40:15 »
Dat is een vooraf opgenomen programma, als daar iets in zit wat de mol echt verraad wordt dat wel geknipt. Wie weet hoe vaak dat is overgedaan.
Ik zie Daniël wel fel reageren terwijl hij 2 seconden later zegt dat hij dat al wel dacht.
Wat denk jij dan wat de gedachtegang is van die twee na ze dat filmpje hebben gezien? Ik vind hun reactie in ieder geval echt maar het is wel een hele vreemde uitwisseling van blikken, ik heb niet het gevoel dat dit een retake was van hun reactie op het filmpje. De reacties lijken mij oprecht

 
« Laatst bewerkt op: 7-03-2023, 08:42:52 door tudaisy »

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #547 Gepost op: 7-03-2023, 15:28:45 »
Joh. Ik had dus al mijn punten ingezet op Daniel. Tot ik net de aflevering van Niet de mol - finalisten bekeek met mister Chabot.

Hierin zit één fragment wat mij echt helemaal van mijn stuk heeft gebracht. Kunnen jullie please mee kijken of jullie hetzelfde zien en horen?

Wanneer het fragment wordt gespeeld waarbij soy dus het rode scherm kreeg in de wijnkelder, zie je daarna een heeeel aparte uitwisseling tussen Daniel en Jurre.
Waarop Splinter vraagt: " oh wisten jullie dit nog niet?"
En dan antwoorden ranomi en Daniel door elkaar heen, maar hoor ik Jurre zeggen "nee ik denk het niet" waarna hij meteen schrikt van zijn antwoord en direct naar de anderen kijkt om te zien of ze het gehoord hebben. Daarna zie je dat ie het veel te warm krijgt even en ik kan de klamme handjes haast zien  ::rofl:: Hij moet zich echt even herpakken hierna.

Hier de link: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/niet-de-mol-8-de-finalisten/

Hoooly moly ::oink:: ik ga toch maar weer terug op Jurre

Ik zag het ook. Het was overduidelijk een verspreking ;D ;D ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #548 Gepost op: 7-03-2023, 15:36:03 »
En dan antwoorden ranomi en Daniel door elkaar heen, maar hoor ik Jurre zeggen "nee ik denk het niet" waarna hij meteen schrikt van zijn antwoord en direct naar de anderen kijkt om te zien of ze het gehoord hebben. Daarna zie je dat ie het veel te warm krijgt even en ik kan de klamme handjes haast zien  ::rofl:: Hij moet zich echt even herpakken hierna.

Hier de link: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/niet-de-mol-8-de-finalisten/
Vanaf @15:10 voor de liefhebber. Kun je uitleggen wat hier gebeurt volgens jou? Hiervoor speelt Jurre het spel toch nog steeds mee dat hij het zelf nog niet wist?
...óf niet!

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #549 Gepost op: 7-03-2023, 15:52:24 »
Vanaf @15:10 voor de liefhebber. Kun je uitleggen wat hier gebeurt volgens jou? Hiervoor speelt Jurre het spel toch nog steeds mee dat hij het zelf nog niet wist?
Hmm nou. Ik heb het hier geplaatst omdat ik die hele reactie na het fragment van Soy zo vreemd vind. Waarom kijken ze elkaar zo  intens glunderend aan? Die blikken zeggen heel veel vind ik, al zou ik zo graag willen weten wat ze dachten toen ze elkaar zo aankeken.  Met die "nee ik denk het niet" van Jurre denk ik wel echt dat het een verspreking is. Dat hij daarmee bedoeld dat Daniel en Ranomi dat nog niet wisten, hij wel  ;D ik heb echt het idee dat hij daarna nog zeker een dikke minuut van de wap is door zijn eigen verspreking.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #550 Gepost op: 7-03-2023, 16:08:11 »
Aan de ene kant denk ik dat er uit de woorden niet zo veel gehaald kan worden, daar kan je alle kanten mee op. Daarom hebben ze het er ook niet uit geknipt.

Maar de nonverbale communicatie is wel interessant. Jurre heeft mogelijk te snel iets gezegd en is zich erg bewust dat hij op zijn hoede moet zijn. Een kandidaat is toch niet zo voorzichtig denk ik?

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #551 Gepost op: 7-03-2023, 16:25:08 »
Aan de ene kant denk ik dat er uit de woorden niet zo veel gehaald kan worden, daar kan je alle kanten mee op. Daarom hebben ze het er ook niet uit geknipt.

Maar de nonverbale communicatie is wel interessant. Jurre heeft mogelijk te snel iets gezegd en is zich erg bewust dat hij op zijn hoede moet zijn. Een kandidaat is toch niet zo voorzichtig denk ik?
Exact!!
Ik herken mijzelf in zijn reactie op de verspreking. Mouwen eventjes opstroken omdat je het opeens súper warm krijgt, Hoe rusteloos hij is, ook met zijn handen onder de tafel. Proberen pokerface te houden, diep inademen om rustig te blijven, en die klamme handjes aan de broek afvegen.
Het gaat heel snel maar voor mij zó herkenbaar dit. Hij is ook wat stiller en afgemat in zijn reacties daarna, alsof ie meer op zijn hoede is opeens.

..Of ben ik nou gek  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2023, 16:52:52 door tudaisy »

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #552 Gepost op: 7-03-2023, 16:30:30 »
Nee, je bent niet gek  ::tandpastasmiley:: Ik zag het ook.
En zag je ook hoe stil hij was, vergeleken bij Daniel en Ramoni bij het bekijken van de slapstickverkleedpartij? Hij kon er niet (meer) om lachen, alleen even voor de show.

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #553 Gepost op: 7-03-2023, 16:35:09 »
Nee, je bent niet gek  ::tandpastasmiley:: Ik zag het ook.
En zag je ook hoe stil hij was, vergeleken bij Daniel en Ramoni bij het bekijken van de slapstickverkleedpartij? Hij kon er niet (meer) om lachen, alleen even voor de show.
Haha ja precies! Ze hadden zo veel zin om die opdracht eindelijk in de aflevering te zien, maar hij lachte amper

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #554 Gepost op: 7-03-2023, 17:05:20 »
Ik denk dat hij heel veel moeite heeft het niet van de daken te schreeuwen dat hij de mol is. Hij moet zich alleen nog even inhouden  ;D

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #555 Gepost op: 7-03-2023, 23:49:45 »
Wat een opluchting zal het zaterdag zijn!  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #556 Gepost op: 8-03-2023, 08:01:28 »
Mits hij de Mol is. Anders krijgt ie horden molloten achter zich aan die al hun app-punten kwijt zijn. ;)

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #557 Gepost op: 11-03-2023, 13:05:38 »
Voor iedereen die vind dat Jurre 'over the top' is in WIDM.. zo heb ik deze man leren kennen:
https://www.npostart.nl/het-beste-van-101tv/28-05-2017/BNN_101382624

Even door klikken naar 1:17:15 en genieten maar  ;D en na zijn fragment meteen een prachtfragment van Sahil als kersje op de taart

you're welcome!
« Laatst bewerkt op: 11-03-2023, 13:11:26 door tudaisy »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #558 Gepost op: 11-03-2023, 13:13:23 »
Ik denk dat hij heel veel moeite heeft het niet van de daken te schreeuwen dat hij de mol is. Hij moet zich alleen nog even inhouden  ;D

Misschien is dat het geval... Of hij weet inmiddels dat hij de verliezer is en is daardoor wat zuur?  >:D Ik heb het fragment niet gezien hoor, dus misschien is wat ik schrijf wat onzinnig.

Als Jurre de mol blijkt te zijn: hulde voor iedereen die hem zo snel doorhad.  ::ok:: Veel plezier vanavond!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #559 Gepost op: 11-03-2023, 21:09:12 »
Gefeliciteerd alle Jurre-tunnelaars!  ::bravo::
Tof dat de meerderheid (waar ik zelf niet onder val, haha) het goed had!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)