Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 64286 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #560 Gepost op: 11-03-2023, 21:16:13 »
Gefeliciteerd tinnelaars! en…best trots op mezelf dat ik vanaf afl 1 de juiste mol had! Ondanks mensen die er alles aan deden om me ervan af te brengen 🤣🤣 , zoals ene Lo.


Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #561 Gepost op: 11-03-2023, 22:15:20 »
Dank aan de tunnelaars die stug en recalcitrant uit de gigantische Jurretunnel zijn weggebleven lange tijd,  dat maakte dit seizoen leuk hier op het forum. Maar het feit dat we geen eens een molduel nodig hadden zegt wel genoeg: het was overduidelijk Jurre. Goed gedaan door iedereen in deze tunnel  ::ok::

Hopelijk volgend seizoen weer een ander type mol

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #562 Gepost op: 11-03-2023, 22:16:27 »
Alle Jurre tunnelaars van  ::bravo:: ::bravo::harte gelukgewenst

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #563 Gepost op: 11-03-2023, 22:19:00 »
Ik had gelezen dat er een opdracht Zou Komen met badeendjes toch? Niet hier in nl maar in Afrika. Alleen weet ik Niet meer waar ik t gelezen had. Maar terug komend op de badeendjes zie ik deze hint alleen gelinkd worden aan Ranomi, Daniel en Sander. Maar als je heel simpel denkt. Klaas van Kruistum - veel kruizen, Margriet vd Linden - veel bloemen maar ook Margrieten, Jurre geluk - Badeendjes? Welke eend bijna dezelfde Naam? Guus Geluk (mss vergezocht). Ik Ben benieuwd of Jurre met die opdracht veel aan de slag te zien zal zijn met de eendjes. Schijnt een feestdag te zijn in Afrika?

Toch Guus Geluk he? 
::vergroot:: ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Carpe Diem!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #564 Gepost op: 11-03-2023, 22:19:30 »
Heel knap van Jurre dat alleen Daniël hem doorhad. Dat wij molloten hem massaal doorhadden vind ik meer aan de opdrachten te wijten dan aan hem. En is ook niet erg voor een keertje.

Offline thomasNL

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #565 Gepost op: 11-03-2023, 22:21:41 »
Op de pakbonnen staat MOLFRUIT.
En iemand noemde zichzelf bij de test een oeneMELOEN.

Goed gevonden! Was een echte hint :)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #566 Gepost op: 11-03-2023, 22:27:34 »
Heel knap van Jurre dat alleen Daniël hem doorhad. Dat wij molloten hem massaal doorhadden vind ik meer aan de opdrachten te wijten dan aan hem. En is ook niet erg voor een keertje.
Ik vond dat meer liggen aan het feit dat het dit jaar echt kandidaten waren die niet zo aan het nepmollen waren. Tot op het eind twijfel gehad, het was dat de andere 2 het gewoon echt niet konden zijn....

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #567 Gepost op: 11-03-2023, 22:32:11 »
Gefeliciteerd allemaal vanuit de ingestorte Daniël tunnel  ::rofl::
Ik vind het een fantastisch programma. Ben nog niet zo onder de indruk van de hints en aanwijzingen, maar dat komt misschien omdat ik nog even de tunnel uit moet kruipen  ;). Wel knap dat Jurre door niemand van de kandidaten behalve door de terechte winnaar verdacht is.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #568 Gepost op: 11-03-2023, 22:36:12 »
Wat heb ik genoten van Jurre. Als je zo durft te mollen en dan alsnog voor elkaar krijgt dat maar 1 kandidaat de naam van Jurre invult op de vraag 'Wie is de Mol?' dan heb je het gewoon fantastisch gedaan als Mol. Daarnaast is Jurre gewoon een heel prettig persoon om naar te kijken en luisteren.
 ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #569 Gepost op: 11-03-2023, 22:38:50 »
Heel knap van Jurre dat alleen Daniël hem doorhad. Dat wij molloten hem massaal doorhadden vind ik meer aan de opdrachten te wijten dan aan hem. En is ook niet erg voor een keertje.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten - hij is er vol ingegaan en dan 8 vd 9 mede kandidaten om de tuin leiden, respect.  ::jaja::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #570 Gepost op: 11-03-2023, 22:44:35 »
Heel knap van Jurre dat alleen Daniël hem doorhad. Dat wij molloten hem massaal doorhadden vind ik meer aan de opdrachten te wijten dan aan hem. En is ook niet erg voor een keertje.

Ja, eens.
Laten we jabberen.

Offline Esvin0210

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #571 Gepost op: 11-03-2023, 22:47:33 »
Ik vond Jurre zo'n fantastische kandidaat, ik heb elke aflevering weer van hem genoten en om hem gelachen. Hij was vanaf aflevering 1 mijn wensmol, en toen bleek ie het nog te zijn ook! En wat heeft hij het goed gedaan. Geweldige Mol en heerlijke kandidaat!  ::bravo:: ::bravo::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #572 Gepost op: 11-03-2023, 22:49:02 »
Hij heeft het goed gedaan. Alleen Daniel had hem door.

 ::bravo::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #573 Gepost op: 11-03-2023, 22:49:54 »
Ja ik vond het heel knap dat alleen Daniel hem verdacht. En hij hij heeft dus echt zelf de foto's gemaakt en fair gewonnen. Ook had hij bij de strandopdracht geen voorkennis en hadden de kandidaten een faire kans. Hij had dus echt zijn achternaam mee.

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #574 Gepost op: 11-03-2023, 22:58:41 »
Heel knap van Jurre dat alleen Daniël hem doorhad. Dat wij molloten hem massaal doorhadden vind ik meer aan de opdrachten te wijten dan aan hem. En is ook niet erg voor een keertje.

Helemaal mee eens dat Jurre het prima gedaan heeft. Een mol moet zo weinig mogelijk geld verdienen en zo lang mogelijk voor de 9 kandidaten onder de radar blijven. Dat heeft hij allebei geweldig gedaan.

Dat ik het geen geweldig seizoen vind omdat hij bij de wat fanatiekere TV-kijkers niet lang onder de radar bleef, komt niet door hem.
Buiten een matige edit / spanningsopbouw (dat ging in vorige seizoenen beter) zou dat inderdaad ook aan de opdrachten kunnen liggen en misschien had de edit het ook wel lastiger dan normaal omdat een paar kandidaten die Jurre uit de wind hadden kunnen houden snel eruit lagen. Met een paar bloedfanatieke kandidaten in de tweede helft van een reeks, kun je de mol niet gemakkelijk uit de wind houden.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #575 Gepost op: 11-03-2023, 23:06:24 »
Gefeliciteerd alle Jurre-tunnelaars!  ::bravo::
Tof dat de meerderheid (waar ik zelf niet onder val, haha) het goed had!  ::ok::

En een aanvulling. Ik vind dat hij het goed heeft gedaan!
Heel knap dat hij bij de medekandidaten zo onverdacht is gebleven. En blijkbaar ook nog een goede fotograaf.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #576 Gepost op: 11-03-2023, 23:55:50 »
Heel knap van Jurre dat alleen Daniël hem doorhad. Dat wij molloten hem massaal doorhadden vind ik meer aan de opdrachten te wijten dan aan hem. En is ook niet erg voor een keertje.
Blijf het toch apart vinden dat de productie toch een poging deed om iedereen de Jurre tunnel in de krijgen door zijn finalevrijstelling. Hierdoor had ik nog een klein beetje hoop dat er toch nog iets raars zou gebeuren vanavond. Helaas niet dus. Zou het in ieder geval sterker gevonden hebben als de enveloppen niet meer gewisseld hadden mogen worden.
Voor de rest was het vooral een terug blik van acties die ook de bewuste uitzending al gehaald hadden. Dus helaas niet heel veel nieuws gezien vanavond.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #577 Gepost op: 12-03-2023, 00:22:31 »
En een aanvulling. Ik vind dat hij het goed heeft gedaan!
Heel knap dat hij bij de medekandidaten zo onverdacht is gebleven. En blijkbaar ook nog een goede fotograaf.  ::ok::

Inderdaad! GELUKkig wel zelf de foto's gemaakt  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #578 Gepost op: 12-03-2023, 00:34:16 »
Van die foto's weet ik nog steeds niet helemaal, dat wordt lekker vaag uit de edit gehouden. Ik ga hier voor een voordeel van de twijfel...  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #579 Gepost op: 12-03-2023, 04:08:57 »
Rick zei letterlijk dat er niet mee gesjoemeld is dat hij de foto’s zelf gemaakt had en eerlijk gewonnen had. Ik ga zonder twijfel voor de optie dat als hij dit expliciet zegt het waar is. Maar ja ik word nog wel eens van naïviteit beticht :)