Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 68695 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #420 Gepost op: 23-02-2023, 09:13:04 »
Een Nabiltje, bedoel je?
dat belooft niets goeds voor Rik, dan. Wellicht een nieuwe presentator?


Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #421 Gepost op: 23-02-2023, 10:38:50 »
Ik heb even de ketting van Jurre uitgeteld om te kijken of daar misschien een hint in zit, maar ik kom er niet uit.

Geteld vanaf de dubbel geel, het aantal tussen geel :
Dubbel 8 5 2 4 9 8 2 9 3 4sluiting1 9 3 9

Dubbel zou ook 0 kunnen zijn, waardoor je bijna een telefoonnummer krijgt, maar te veel cijfers hebt. Het zou mooi symbolisch zijn met deze serie, maar helaas.

Verbinden aan aflevering titels of coordinaten kom ik ook niet uit.. Iemand anders een idee?



Gewoon een leuk kettinkje, meer niet ;)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #422 Gepost op: 23-02-2023, 11:22:26 »
Gewoon een leuk kettinkje, meer niet ;)
Niet echt een leuk kettinkje, maar dit kan ook door Jurre bedacht zijn zodat anderen hem verdenken omdat hij een vrij kinderlijk kralenkettinkje om heeft.
Maar het kan natuurlijk ook wel een hint zijn, maar ik weet dan niet welke.
Of hij heeft het voor een goed doel gekocht en wil daar aandacht aan geven.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #423 Gepost op: 23-02-2023, 12:49:26 »
Jurre droeg het kettinkje ook tijdens zijn mollicitatie en op oude foto's van Jurre zie je hetzelfde kettinkje. Geen widm hint lijkt me.

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #424 Gepost op: 23-02-2023, 16:08:24 »
Oh haha oeps  ::schaam::

Ik was wel zo slim om te kijken of hij hem niet bij het eerste telefoontje al om had, maar mollicitatie was ik even vergeten.

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #425 Gepost op: 25-02-2023, 15:17:00 »
Als je de cijfers van het kinderslot van Jurre optelt krijg je ook 23  (4+7+9+3 = 23).

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #426 Gepost op: 25-02-2023, 21:41:35 »
Molloten. Ben ik de enige die Jurre echt niet trekt? Ik vind de laatste twee afleveringen eigenlijk niet eens leuk door hoe hij acteert. Los van dat hij natuurlijk de mol is, is hij gewoon bijzonder irritant en zijn de opdrachten voorspelbaar

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #427 Gepost op: 25-02-2023, 21:43:30 »
Ik vond de kontjes fotowedstrijd wel erg flauw en tot het irritante toe ja. En dan nog winnen ook.  :(

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #428 Gepost op: 25-02-2023, 21:45:23 »
Ik begin er nu ook wel wat moeite mee te krijgen. Het riekt enorm naar scripted reality.
Gelukkig binnenkort het origineel weer in België.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #429 Gepost op: 25-02-2023, 21:45:41 »
Ik vond dat juist wel grappig en vind hem eigenlijk wel leuk! Zeker voor mij een smaakmaker in de groep.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #430 Gepost op: 25-02-2023, 21:47:47 »
Molloten. Ben ik de enige die Jurre echt niet trekt? Ik vind de laatste twee afleveringen eigenlijk niet eens leuk door hoe hij acteert. Los van dat hij natuurlijk de mol is, is hij gewoon bijzonder irritant en zijn de opdrachten voorspelbaar

Ik krijg soms ook uitslag van hem. Zeker als hij de mol speelt. Maar er zijn genoeg mensen die genieten van zijn grollen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #431 Gepost op: 25-02-2023, 21:47:49 »
Het is niet Jurres schuld dat het zo scripted bedacht is allemaal. Dat wordt voor hem bepaald. Ik heb eigenlijk n beetje medelijden met m want het is echt wel n geschikte gozer.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #432 Gepost op: 25-02-2023, 21:47:54 »
Ik had er vanaf de eerste aflevering best al moeite mee moet ik eerlijk toegeven, maar dat mag voor mij nooit de pret drukken, iedereen is zoals hij of zij is.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #433 Gepost op: 25-02-2023, 21:52:48 »
Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal overdreven. Maar goed ik vind Jurre dan juist weer heel erg leuk. In die foto-opdracht lag het er dan weer iets te dik bovenop. Maar ik kan zijn humor wel waarderen. Plus dat het er zo dik bovenop ligt heeft ook met de opdrachten te maken en dat de rest echt heel kandidaats is. Dat zag je ook bij het lasergamen. Ik vind dat je dit te veel afschuift op Jurre ipv de omstandigheden. Ik vind dat je er eerder de productie op moet aankijken.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 22:08:40 door Feodora »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #434 Gepost op: 25-02-2023, 22:18:14 »
Die leeuwenfoto was exeptioneel zowel qua houding als belichting en dan denk ik: was die al eerder gemaakt? Als je als mol dit wilt winnen met als thema dieren van achter met omgedraaid hoofd, moet dat maar net lukken op die dag. De vrijstelling voor de mol is best eerlijk, hebben de kandidaten evenveel kans. Als Soy dit gewonnen had, zou het heel vreemd overkomen op Ranomi want Soy had fotografeerervaring. En het gaat toch om hun twee wie er doorgaat. Voor alledrie moet het onderhand duidelijk zijn dat het Jurre is, ook dat schept gelijke kansen, krijgt Daniel eindelijk concurrentie.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 22:26:46 door Run »

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #435 Gepost op: 25-02-2023, 22:22:17 »
Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal overdreven. Maar goed ik vind Jurre dan juist weer heel erg leuk. In die foto-opdracht lag het er dan weer iets te dik bovenop. Maar ik kan zijn humor wel waarderen. Plus dat het er zo dik bovenop ligt heeft ook met de opdrachten te maken en dat de rest echt heel kandidaats is. Dat zag je ook bij het lasergamen. Ik vind dat je dit te veel afschuift op Jurre ipv de omstandigheden. Ik vind dat je er eerder de productie op moet aankijken.

Eens. En pas over twee weken zien we meer. Kom dan maar met je oordeel  ;)
Ik vind hem ontzettend veel lef hebben, dat vind ik leuk aan hem als mol.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #436 Gepost op: 25-02-2023, 22:26:42 »
Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal overdreven. Maar goed ik vind Jurre dan juist weer heel erg leuk. In die foto-opdracht lag het er dan weer iets te dik bovenop. Maar ik kan zijn humor wel waarderen. Plus dat het er zo dik bovenop ligt heeft ook met de opdrachten te maken en dat de rest echt heel kandidaats is. Dat zag je ook bij het lasergamen. Ik vind dat je dit te veel afschuift op Jurre ipv de omstandigheden. Ik vind dat je er eerder de productie op moet aankijken.

Rik kon volgens mij ook zijn lach niet inhouden na die 'fotopresentatie' van Jurre?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #437 Gepost op: 25-02-2023, 22:27:26 »
Molloten. Ben ik de enige die Jurre echt niet trekt? Ik vind de laatste twee afleveringen eigenlijk niet eens leuk door hoe hij acteert. Los van dat hij natuurlijk de mol is, is hij gewoon bijzonder irritant en zijn de opdrachten voorspelbaar
Jurre is in zijn reacties nu eenmaal graag wat over de top (dat herken ik van andere programma's die hij doet). Ik zie dit niet als acteren, maar gewoon hoe hij is. Persoonlijk vind ik hem erg leuk, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier niet van houden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #438 Gepost op: 25-02-2023, 22:33:43 »
Hij is duidelijk van de roze kerk met bijbehorend cliche-gedrag.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #439 Gepost op: 25-02-2023, 22:41:35 »
Hij is duidelijk van de roze kerk met bijbehorend cliche-gedrag.


https://www.youtube.com/watch?v=5-kRX47gTz8
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!