Auteur Topic: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad  (gelezen 18316 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Gepost op: 21-12-2022, 17:33:58 »
Nabil


Praat mee over het doen en laten van Nabil Aoulad Ayad!
Lees hier de bio van Nabil en een paar opvallende quotes van hem uit het programma.

« Laatst bewerkt op: 21-12-2022, 20:27:26 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2023, 14:48:32 »
is de mol  ::nieuwsgierig:: ::baby:: ::helderziend:: ::super::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2023, 21:38:21 »
Alleen bij Nabil gebruikte Everon het woord pokerface niet. Terwijl deze term regelmatig terugkwam in de aflevering (Rick bij de executie en liedje Lady Gaga)
You'll never walk alone

Offline Raptor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2023, 21:49:56 »
Daarbij noemt Nabil
Het verkeerde Lady Gaga liedje (Bad Romance) Ipv Pokerface.

Daarna zegt hij ook de Beatles bij Watermelon Sugar van Harry Styles.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2023, 21:53:58 »
Hij was wel een beetje op de achtergrond (gehouden) voor mijn gevoel (waarvan ik niet weet of het feitelijk klopt qua screentijd en zo) en dat maakt wel dat ik 'm juist verdenk.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2023, 22:15:53 »
Ik zie bij Nabil echt een patroon, hele subtiele foutieve acties en hij sneakt er een beetje doorheen.
- Pokerface en  Watermelon Sugarfout (net al genoemd inderdaad)
- Hij deed de opdracht met het liedje naspelen goed, tot op zekere hoogte, het tweede deel konden ze nooit redden. Zo lijk je fanatiek
- Hij zei over de kist: nee we hoeven er echt NIET letterlijk buiten de box te denken. Hoezo niet?  ::vergroot::
- Oh en iets roepen over een geel hesje en dat zij dan geel zouden hebben  ??? (terwijl zij geen geel hadden).

Die moeten we maar eens in de gaten houden.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2023, 22:17:30 door MollenvangR »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2023, 07:04:52 »
Vergeet niet 'eerst de landkaart uit laten rollen vóór het stippen tellen' waardoor het aantal stippen gelijk leek

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2023, 18:05:47 »
Vergeet niet 'eerst de landkaart uit laten rollen vóór het stippen tellen' waardoor het aantal stippen gelijk leek
Dat kan net zo goed als onwetende kandidaat zijn. Je hebt een sleutel en buiten hebben de omstanders een slot, 1+1=2. Ik zie er niet meteen een sabotage-actie in om stippen te verstoppen.

Bij het vingerdrummen had hij het eerste deel van het nummer wel goed. Daarna wilden ze verder gaan met het volgende deel, maar was de tijd op. Wellicht dat ze met dat eerste deel al extra koorleden hadden vrijgespeeld? De andere deelopdrachten waren ook opgedeeld volgens mij, dus niet alles of niets.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2023, 21:22:29 »
Ik vind dat "uitrollen van die kaart om een stip te verbergen om zo niet uit de kist te komen" meer overkomen als toeval dan als een voorbedachte molactie, ik zou 'm zo niet bedenken van tevoren.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2023, 21:30:54 »
Ik vind dat "uitrollen van die kaart om een stip te verbergen om zo niet uit de kist te komen" meer overkomen als toeval dan als een voorbedachte molactie, ik zou 'm zo niet bedenken van tevoren.
Hoezo een molactie? Dezelfde mensen die de kaart laten zakken gaan vervolgens de stippen tellen die ze net zelf hebben ,verborgen’. Dat is bepaald geen zekerheidje dat dat mis gaat.

Ik vind Nabil te veel in beeld. Alles wat ze maar kunnen vinden om hem verdacht te krijgen komt in beeld.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2023, 21:38:42 »
Hoezo een molactie? Dezelfde mensen die de kaart laten zakken gaan vervolgens de stippen tellen die ze net zelf hebben ,verborgen’. Dat is bepaald geen zekerheidje dat dat mis gaat.

Ja ik vind het dus ook geen molactie zoals geopperd werd :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2023, 21:44:14 »
Ik zie bij Nabil echt een patroon, hele subtiele foutieve acties en hij sneakt er een beetje doorheen.
- Pokerface en  Watermelon Sugarfout (net al genoemd inderdaad)
- Hij deed de opdracht met het liedje naspelen goed, tot op zekere hoogte, het tweede deel konden ze nooit redden. Zo lijk je fanatiek
- Hij zei over de kist: nee we hoeven er echt NIET letterlijk buiten de box te denken. Hoezo niet?  ::vergroot::
- Oh en iets roepen over een geel hesje en dat zij dan geel zouden hebben  ??? (terwijl zij geen geel hadden).

Die moeten we maar eens in de gaten houden.
Ik vond zijn testbiecht ook opvallend. Als eerste komt hij aan de beurt, na de woorden van Rik "behalve de mol die hoeft nooit naar huis" (al hoeft dat niets te betekenen):

"Ranomi staat in mijn top 4. Omdat je het niet zou verwachten, verwacht ik dat zij het ook kan zijn. En ik heb precies hetzelfde gevoel bij Sander, bij Froukje en bij Anke. Niemand verdenkt Anke, letterlijk niemand."

Het zou zo maar ingestudeerd kunnen zijn, want hij zegt hier niets mee, en inderdaad die opmerking over Anke, waar haalt hij dat vandaan?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2023, 15:43:09 »
Nabil krijgt deze eliminatie zijn scherm te zien en heeft dan zijn hand voor zijn mond en haalt die langzaam (opgelucht ) weg .  Wat overblijft is een vinger op de neus , als een soort i.  Als in I am the mole?    We hebben in het verleden al veel tricks gezien tijdens een eliminatie waarin de mol een teken gaf over zijn identiteit

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2023, 19:50:43 »
Alle voorstel filmpjes beginnen met "ik ben". Behalve die van Nabil, die begint met "Ja, mijn naam is".

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #14 Gepost op: 13-01-2023, 23:41:42 »
Nabil wordt in aflevering 1 samen met Annick het meest verdacht gemaakt door de regie en andere kandidaten, dat vind ik erg onmols.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2023, 21:20:18 »
Iedereen op de shirtjes van Nabil is eh, mol. Maar dat lijkt me iets te bruut als hint.
Laten we jabberen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2023, 22:47:45 »
Nabil leek echt van slag toen zijn verdachte er uit ging. Kwam me kandidaats over.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2023, 22:20:35 »
Voor de Nabilverdenkers:
2.1
-draagt Tupac t-shirt; afvaller Sarah draagt 'Tupac forever'.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2023, 23:27:35 »
Verbaas mij erover dat er zo weinig over Nabil te vertellen is. Valt hij zoooo weinig op? Dat doet de MOL ook niet graag, toch?
Denk niet dat hij de MOL is, een super loyale, aardige kandidaat.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Nabil Aoulad Ayad
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2023, 23:43:00 »
Een antimolactie bij het bekendmaken van de uitslag van opdracht 2.1 in de staalfabriek is wel voldoende.
Hij rekende 200 euro uit de pot tijdens het bekendmaken van Sarah en het verdiende bedrag.