Auteur Topic: [Funstuff] WIDM-Quiz!  (gelezen 26594 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #300 Gepost op: 14-02-2023, 22:44:38 »
Poeh alweer... ::rofl::

Wat ik zoek is een bedrag, maar dit bedrag is een uitkomst van een som van twee opdrachten. De eerste gaat over iets wat niet opengemaakt mocht worden, om vervolgens toch opengemaakt te worden. Al dan wel en niet in het pikkedonker. het seizoen waarin de tweede opdracht zit, heeft een moment wat lijkt op deze eerste opdracht, maar hier wil ik de eerste opdracht van dat seizoen. Wat ik zoek is het verschil tussen de mogelijke opbrengst van deze twee opdrachten.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #301 Gepost op: 14-02-2023, 23:25:46 »
Ik weet denk ik wat je bedoelt, maar bedragen ben ik slecht in ::rofl:: Gokje: kon met die eerste opdracht 30.000 euro verdiend worden?
...óf niet!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #302 Gepost op: 15-02-2023, 12:38:10 »
Nee, das wel erg veel. Zoveel is het bij elkaar opgeteld ook niet. ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #303 Gepost op: 15-02-2023, 13:57:54 »
Ik denk dat ik weet wat jij met die eerste opdracht bedoeld, maar voor zover ik weet is het nooit duidelijk geworden wat het te verdienen bedrag bij deze opdracht precies was.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #304 Gepost op: 15-02-2023, 14:05:24 »
Nee, das wel erg veel. Zoveel is het bij elkaar opgeteld ook niet. ;)
Het was een flink bedrag in elk geval. 20.000 dan? Gokje: met de andere opdracht was in totaal 3000 euro te verdienen, verdeeld over een paar opdrachten.
...óf niet!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #305 Gepost op: 15-02-2023, 14:11:54 »
Gokje:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik kijk bijna nooit actief in dit topic, dus mocht dit goed zijn mag iemand anders de volgende vraag stellen :)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #306 Gepost op: 15-02-2023, 14:28:20 »
Uitgaande van de opdracht van 2013 waarbij ze kokers met fotopapier moesten verzamelen en ontwikkelen (Donkere Kamer): €6000.
En de opdracht uit 2022 met de foto's in de spionageopdracht waarbij ze foto's gebruikten in een donkere kamer... En dan dus de eerste opdracht van het seizoen ((Af)troeven): €1500.

Dan is de uitkomst: €4500.

 ???

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #307 Gepost op: 15-02-2023, 14:32:30 »
Jullie missen de kokers uit seizoen 4. Die werden aan het begin van het seizoen afgegeven om pas richting het einde ontwikkeld te worden. Tijdens de dropping aan het begin van dat seizoen kon er veel geld verdiend worden, maar hoeveel? ???
...óf niet!

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #308 Gepost op: 15-02-2023, 18:51:18 »
Jullie missen de kokers uit seizoen 4. Die werden aan het begin van het seizoen afgegeven om pas richting het einde ontwikkeld te worden. Tijdens de dropping aan het begin van dat seizoen kon er veel geld verdiend worden, maar hoeveel? ???

20000 voor de dropping in seizoen 4 klopt, ik heb het even nagekeken. Ze hebben 20000 verdiend en de opdracht gehaald.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #309 Gepost op: 16-02-2023, 16:31:51 »
Alle informatie die nodig is, hebben jullie al gegeven enkel het antwoord ontbreekt nog.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #310 Gepost op: 16-02-2023, 16:37:14 »
Het verschil tussen 20.000 en 6.000 is 14.000 euro ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #311 Gepost op: 16-02-2023, 21:08:22 »
Voor de volledige uitleg:

Wat ik zoek is een bedrag, maar dit bedrag is een uitkomst van een som van twee opdrachten.
De eerste gaat over iets wat niet opengemaakt mocht worden, om vervolgens toch opengemaakt te worden. Al dan wel en niet in het pikkedonker.
- Dit ging over Seizoen 13. Hierin kregen de kandidaten kokertjes met fotopapier. De nieuwsgierigheid was groter dan de waarschuwing van Art om ze niet open te maken. Het enige geld dat verdiend werd was een mager briefje van 500,- terwijl er toch echt 6000,- te verdienen was.

het seizoen waarin de tweede opdracht zit, heeft een moment wat lijkt op deze eerste opdracht, - In Seizoen 4, kregen de kandidaten vrijwel indentieke kokers mee, met precies dezelfde opdracht. Maak niet open. Uiteindelijk waren dit foto's waarop hints naar de mol te vinden waren. Omdat hier geen geld mee gemoeid was. Moest ik wel op zoek naar een andere opdracht.


maar hier wil ik de eerste opdracht van dat seizoen. Wat ik zoek is het verschil tussen de mogelijke opbrengst van deze twee opdrachten. - De eerste opdracht van Seizoen 4 was de dropping, met als leuke twist dat de volgorde waarin ze liepen altijd bewaakt moest blijven. Dit was namelijk de volgorde waarin ze binnen moesten komen voor extra geld. Omdat iedereen op elkaars lip zat en de mol moeilijk kon sturen, was de opbrengst van deze opdracht dan ook het maximale. 20.000,- (Mooi was die tijd...  ::zingen::)

Dan het rekensommetje 20.000 - 6.000 = 14.000 even oplossen en je komt op het antwoord van mijn vraag.
Pac, het is weer tijd voor jouw hersenspinsels.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #312 Gepost op: 16-02-2023, 22:26:20 »
Aangezien het Totale Puzzelpaniek-topic nog niet op gang komt, plaats ik de WIDM-citatenpuzzel 2023 gewoon hier voor jullie om samen op te lossen :D

De regels zijn simpel, het antwoord vinden een stuk ingewikkelder. Eenenveertig citaten die elk corresponderen met een letter. Die letter kun je achterhalen als je weet in welk seizoen elk citaat genoemd wordt. Komt het uit seizoen 1? Dan vul je de A in. Seizoen 2 is de B en zo door tot de W bij seizoen 23. De laatste letters zijn voor citaten uit WIDM Junior 1 (X), WIDM Junior 2 (Y) en het Renaissanceseizoen (Z). Ik verklap alvast dat je alle letters nodig hebt voor het eindantwoord ::joehoe::

Speciale regels voor dit topic:
  • Je mag maximaal vijf citaten per keer raden.
  • Ik bevestig pas of een letter klopt als ik ook een goede redenering heb gehoord.
  • Geen losse speculaties over het eindandwoord tot de zin gevonden is.

De Citaten:
[   ] 1. De dommeriken kunnen natuurlijk niet aan hun lot worden overgelaten.
[   ] 2. Als dan een groen scherm verschijnt, bam! Dan is gewoon de buit in aflevering 1 al binnen!
[   ] 3. Wie gaat er mee sjoelen?
[   ] 4. Je moet nooit 100% iemand wel of niet vertrouwen denk ik hier. Misschien één iemand van wie je echt denkt: daar heb ik echt een goed gevoel bij.
[   ] 5. Hij is alleen naar de wc geweest? Meer niet?
[   ] 6. Alle moeite voor niks. Bedankt.
[   ] 7. Wel jammer dat jullie het niet gezien hebben.
[   ] 8. Jullie mogen drie seconden lang sip kijken terwijl ik wegloop.
[   ] 9. Ze wisten niet veel. Eigenlijk wisten ze helemaal niets.
[   ] 10. En een lege pot hè? Dat geeft ook rust.
[   ] 11. Liegen is inmiddels een eitje voor je, maar daar kan je natuurlijk ook weer over liegen.
[   ] 12. Ik wou gewoon goed slapen. Ik had zoiets: het wordt heel koud en heel nat en hoe meer we hebben hoe liever.
[   ] 13. Ik heb me nog even afzijdig gehouden, ik heb het woord ook nog even niet willen zeggen…
[   ] 14. Als je er met iemand over praat, geldt dit aanbod niet meer. Begrijp je dat?
[   ] 15. Ik ga even zeggen dat ik het jammer vind dat het niet één van jullie is, die naar huis ging.
[   ] 16. Nee, het is oké. Interesting turn of events.
[   ] 17. Je zegt dat je naar de wc moet, je gaat naar de receptie en je vraagt aan de receptie: ik ben mijn sleutel vergeten in de kamer, heeft u een reservesleutel?
[   ] 18. Zei die nou finaletest?
[   ] 19. Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat je al drie keer probeert te saboteren daarin.
[   ] 20. Misschien moet je dat rekenen in je bedrijf toch effe aan iemand anders overlaten.
[   ] 21. Zit niet aan je neus!
[   ] 22. Ik dacht: oh god, als ze me maar niet zien. Maar het was aardedonker, je zag geen hand voor ogen.
[   ] 23. Je kunt ze verkopen, je kunt ze weggeven, je kunt ze inkopen als iemand zo gek is ze je te gunnen.
[   ] 24. Ik heb gister het woord Mol met ketjap in de rijst geschreven.
[   ] 25. Heel gek. En toch ook heel erg logisch. Want jij bent de Mol. Heel goed gedaan man!
[   ] 26. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn Mollencarrière ga spreiden.
[   ] 27. Met je haast aristocratische dictie ging je de opdrachten en je medekandidaten te lijf.
[   ] 28. Kijk die kop! Je krijgt het Spaans benauwd!
[   ] 29. Er waren nog drie jokers in het spel en die hadden zij allemaal gestolen.
[   ] 30. Ik wilde het gewoon zo spannend mogelijk voor mezelf houden. En ik heb het leukste souvenir ooit hè?
[   ] 31. Dit is niet de PTT, dit is Wie is de Mol?!
[   ] 32. Ik wil niet die loser zijn die naar huis gaat met de vrijstelling.
[   ] 33. Ik zit hier al drie uur. Ik heb alles gehoord.
[   ] 34. Ik heb geen idee, waar gingen die heen?
[   ] 35. Als Mol wil ik natuurlijk wel een beetje aandacht krijgen.
[   ] 36. Ik moet eerlijk zeggen: ook deze opdracht is een beetje langs me heen gegaan.
[   ] 37. Mojito, pepito, nou ja, die Moldriehoek.
[   ] 38. Ik weet dan, als ik op enter druk, dat ik een scherm zie.
[   ] 39. Zullen we inkie pinkie doen? En dan allebei een naam zeggen.
[   ] 40. Zou die dan toch gelijk hebben, die Karel van de Graaf?
[   ] 41. Jongens, als ik dit haal wil ik morgen een cupcake.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2023, 23:33:59 door Pac »
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #313 Gepost op: 16-02-2023, 23:01:39 »
Leuke, uitgebreide puzzel!

24 is natuurlijk Yvon in seizoen 5 tijdens de kookopdracht.  ::jaja::

Over 35 twijfel ik, maar ik denk Milouska die als mol totaal onontdekt bleef en een T-shirt met een M erop ging dragen? Seizoen 6.

30. Johan die in seizoen 20 zijn joker wilde bewaren en toen naar huis moest?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #314 Gepost op: 16-02-2023, 23:09:59 »
[   ] 12. Ik wou gewoon goed slapen. Ik had zoiets: het wordt heel koud en heel nat en hoe meer we hebben hoe liever.
Is dit niet bij het bieden op pakketten met spullen S9E4?

[   ] 24. Ik heb gister het woord Mol met ketjap in de rijst geschreven.
Dit moet S5 zijn idd.
.
[   ] 33. Ik zit hier al drie uur. Ik heb alles gehoord.
Was dit ook niet S9 waar iemand zogenaamd aan het afluisteren was bij het geheime gesprek als zogenaamd bondje tussen Rick en Jon?
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #315 Gepost op: 16-02-2023, 23:30:02 »
24 is natuurlijk Yvon in seizoen 5 tijdens de kookopdracht.
::jaja::

Over 35 twijfel ik, maar ik denk Milouska die als mol totaal onontdekt bleef en een T-shirt met een M erop ging dragen? Seizoen 6.
::ohno::

30. Johan die in seizoen 20 zijn joker wilde bewaren en toen naar huis moest?
::ohno::

[   ] 12. Ik wou gewoon goed slapen. Ik had zoiets: het wordt heel koud en heel nat en hoe meer we hebben hoe liever.
Is dit niet bij het bieden op pakketten met spullen S9E4?
::ohno::

[   ] 33. Ik zit hier al drie uur. Ik heb alles gehoord.
Was dit ook niet S9 waar iemand zogenaamd aan het afluisteren was bij het geheime gesprek als zogenaamd bondje tussen Rick en Jon?
::ohno::

Helaas nog niet veel goed. Ik noteer:
[  ] 1. De dommeriken kunnen natuurlijk niet aan hun lot worden overgelaten.
[  ] 2. Als dan een groen scherm verschijnt, bam! Dan is gewoon de buit in aflevering 1 al binnen!
[  ] 3. Wie gaat er mee sjoelen?
[  ] 4. Je moet nooit 100% iemand wel of niet vertrouwen denk ik hier. Misschien één iemand van wie je echt denkt: daar heb ik echt een goed gevoel bij.
[ ] 5. Hij is alleen naar de wc geweest? Meer niet?
[  ] 6. Alle moeite voor niks. Bedankt.
[  ] 7. Wel jammer dat jullie het niet gezien hebben.
[  ] 8. Jullie mogen drie seconden lang sip kijken terwijl ik wegloop.
[  ] 9. Ze wisten niet veel. Eigenlijk wisten ze helemaal niets.
[  ] 10. En een lege pot hè? Dat geeft ook rust.
[  ] 11. Liegen is inmiddels een eitje voor je, maar daar kan je natuurlijk ook weer over liegen.
[  ] 12. Ik wou gewoon goed slapen. Ik had zoiets: het wordt heel koud en heel nat en hoe meer we hebben hoe liever.
[  ] 13. Ik heb me nog even afzijdig gehouden, ik heb het woord ook nog even niet willen zeggen…
[  ] 14. Als je er met iemand over praat, geldt dit aanbod niet meer. Begrijp je dat?
[  ] 15. Ik ga even zeggen dat ik het jammer vind dat het niet één van jullie is, die naar huis ging.
[  ] 16. Nee, het is oké. Interesting turn of events.
[  ] 17. Je zegt dat je naar de wc moet, je gaat naar de receptie en je vraagt aan de receptie: ik ben mijn sleutel vergeten in de kamer, heeft u een reservesleutel?
[  ] 18. Zei die nou finaletest?
[  ] 19. Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat je al drie keer probeert te saboteren daarin.
[  ] 20. Misschien moet je dat rekenen in je bedrijf toch effe aan iemand anders overlaten.
[  ] 21. Zit niet aan je neus!
[  ] 22. Ik dacht: oh god, als ze me maar niet zien. Maar het was aardedonker, je zag geen hand voor ogen.
[  ] 23. Je kunt ze verkopen, je kunt ze weggeven, je kunt ze inkopen als iemand zo gek is ze je te gunnen.
[E] 24. Ik heb gister het woord Mol met ketjap in de rijst geschreven.
[  ] 25. Heel gek. En toch ook heel erg logisch. Want jij bent de Mol. Heel goed gedaan man!
[  ] 26. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn Mollencarrière ga spreiden.
[  ] 27. Met je haast aristocratische dictie ging je de opdrachten en je medekandidaten te lijf.
[  ] 28. Kijk die kop! Je krijgt het Spaans benauwd!
[  ] 29. Er waren nog drie jokers in het spel en die hadden zij allemaal gestolen.
[  ] 30. Ik wilde het gewoon zo spannend mogelijk voor mezelf houden. En ik heb het leukste souvenir ooit hè?
[  ] 31. Dit is niet de PTT, dit is Wie is de Mol?!
[  ] 32. Ik wil niet die loser zijn die naar huis gaat met de vrijstelling.
[  ] 33. Ik zit hier al drie uur. Ik heb alles gehoord.
[  ] 34. Ik heb geen idee, waar gingen die heen?
[  ] 35. Als Mol wil ik natuurlijk wel een beetje aandacht krijgen.
[  ] 36. Ik moet eerlijk zeggen: ook deze opdracht is een beetje langs me heen gegaan.
[  ] 37. Mojito, pepito, nou ja, die Moldriehoek.
[  ] 38. Ik weet dan, als ik op enter druk, dat ik een scherm zie.
[  ] 39. Zullen we inkie pinkie doen? En dan allebei een naam zeggen.
[  ] 40. Zou die dan toch gelijk hebben, die Karel van de Graaf?
[  ] 41. Jongens, als ik dit haal wil ik morgen een cupcake.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2023, 23:33:38 door Pac »
...óf niet!

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #316 Gepost op: 16-02-2023, 23:46:26 »
[  ] 9. Ze wisten niet veel. Eigenlijk wisten ze helemaal niets.
Is dat niet de allereerste aflevering (S01E01)?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #317 Gepost op: 16-02-2023, 23:49:21 »
[  ] 9. Ze wisten niet veel. Eigenlijk wisten ze helemaal niets.
Is dat niet de allereerste aflevering (S01E01)?
Helemaal goed ::jaja:: Het is de eerste presentatietekst van Angela waar de Molgeschiedenis mee opende.
...óf niet!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #318 Gepost op: 17-02-2023, 00:02:10 »
[  ] 6. Alle moeite voor niks. Bedankt.
S12E04, Frits nadat de hele pot leeg is gegaan

[  ] 7. Wel jammer dat jullie het niet gezien hebben.
S11E01, Pieter Jan bij zijn eerste praatje, waarin hij duidelijk maakt dat de mol in de bus zat

[  ] 13. Ik heb me nog even afzijdig gehouden, ik heb het woord ook nog even niet willen zeggen…
Jubileumseizoen E02, zegt Ellie voor het begin van de laseropdracht

[  ] 20. Misschien moet je dat rekenen in je bedrijf toch effe aan iemand anders overlaten.
S19E02, Niels tijdens de Ver Tellen opdracht omdat Robert een grote rekenfout maakt

[  ] 21. Zit niet aan je neus!
S07E04, presentator Karel tijdens de veiling

[  ] 26. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn Mollencarrière ga spreiden.
S13E06, Tania tijdens haar laatste test

[  ] 38. Ik weet dan, als ik op enter druk, dat ik een scherm zie.
S18E01, Ron na de test op de hotelkamer met Loes

[  ] 41. Jongens, als ik dit haal wil ik morgen een cupcake.
S19E02, Nikkie tijdens de laseropdracht

Deze weet ik zeker. Ik heb deze puzzel wel geprobeerd overigens, en ik kom met beredeneerd gokken een heel eind, maar de hele zin vinden was me niet gelukt
« Laatst bewerkt op: 17-02-2023, 00:03:58 door Rinusoide »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #319 Gepost op: 17-02-2023, 00:05:11 »
Maximaal vijf citaten per keer ;D Maar omdat alles goed is reken hem gewoon mee voor deze keer.

[  ] 1. De dommeriken kunnen natuurlijk niet aan hun lot worden overgelaten.
[  ] 2. Als dan een groen scherm verschijnt, bam! Dan is gewoon de buit in aflevering 1 al binnen!
[  ] 3. Wie gaat er mee sjoelen?
[  ] 4. Je moet nooit 100% iemand wel of niet vertrouwen denk ik hier. Misschien één iemand van wie je echt denkt: daar heb ik echt een goed gevoel bij.
[  ] 5. Hij is alleen naar de wc geweest? Meer niet?
[L] 6. Alle moeite voor niks. Bedankt.
[K] 7. Wel jammer dat jullie het niet gezien hebben.
[  ] 8. Jullie mogen drie seconden lang sip kijken terwijl ik wegloop.
[  ] 9. Ze wisten niet veel. Eigenlijk wisten ze helemaal niets.
[  ] 10. En een lege pot hè? Dat geeft ook rust.
[  ] 11. Liegen is inmiddels een eitje voor je, maar daar kan je natuurlijk ook weer over liegen.
[  ] 12. Ik wou gewoon goed slapen. Ik had zoiets: het wordt heel koud en heel nat en hoe meer we hebben hoe liever.
[Z] 13. Ik heb me nog even afzijdig gehouden, ik heb het woord ook nog even niet willen zeggen…
[  ] 14. Als je er met iemand over praat, geldt dit aanbod niet meer. Begrijp je dat?
[  ] 15. Ik ga even zeggen dat ik het jammer vind dat het niet één van jullie is, die naar huis ging.
[  ] 16. Nee, het is oké. Interesting turn of events.
[  ] 17. Je zegt dat je naar de wc moet, je gaat naar de receptie en je vraagt aan de receptie: ik ben mijn sleutel vergeten in de kamer, heeft u een reservesleutel?
[  ] 18. Zei die nou finaletest?
[  ] 19. Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat je al drie keer probeert te saboteren daarin.
[S] 20. Misschien moet je dat rekenen in je bedrijf toch effe aan iemand anders overlaten.
[G] 21. Zit niet aan je neus!
[  ] 22. Ik dacht: oh god, als ze me maar niet zien. Maar het was aardedonker, je zag geen hand voor ogen.
[  ] 23. Je kunt ze verkopen, je kunt ze weggeven, je kunt ze inkopen als iemand zo gek is ze je te gunnen.
[E] 24. Ik heb gister het woord Mol met ketjap in de rijst geschreven.
[  ] 25. Heel gek. En toch ook heel erg logisch. Want jij bent de Mol. Heel goed gedaan man!
[M] 26. Ik denk dat ik voor het eerst in mijn Mollencarrière ga spreiden.
[  ] 27. Met je haast aristocratische dictie ging je de opdrachten en je medekandidaten te lijf.
[  ] 28. Kijk die kop! Je krijgt het Spaans benauwd!
[  ] 29. Er waren nog drie jokers in het spel en die hadden zij allemaal gestolen.
[  ] 30. Ik wilde het gewoon zo spannend mogelijk voor mezelf houden. En ik heb het leukste souvenir ooit hè?
[  ] 31. Dit is niet de PTT, dit is Wie is de Mol?!
[  ] 32. Ik wil niet die loser zijn die naar huis gaat met de vrijstelling.
[  ] 33. Ik zit hier al drie uur. Ik heb alles gehoord.
[  ] 34. Ik heb geen idee, waar gingen die heen?
[  ] 35. Als Mol wil ik natuurlijk wel een beetje aandacht krijgen.
[  ] 36. Ik moet eerlijk zeggen: ook deze opdracht is een beetje langs me heen gegaan.
[  ] 37. Mojito, pepito, nou ja, die Moldriehoek.
[R] 38. Ik weet dan, als ik op enter druk, dat ik een scherm zie.
[  ] 39. Zullen we inkie pinkie doen? En dan allebei een naam zeggen.
[  ] 40. Zou die dan toch gelijk hebben, die Karel van de Graaf?
[S] 41. Jongens, als ik dit haal wil ik morgen een cupcake.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2023, 00:07:01 door Pac »
...óf niet!