Poll

Wie is NIET de Mol?

Daniël
27 (22.7%)
Jurre
15 (12.6%)
Ranomi
77 (64.7%)

Totaal aantal stemmen: 85

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 12389 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2023, 22:31:31 »
Ik zet een streep door Soy. Of het moet zijn manier om invulling te geven aan het molschap maar nee: dit is teveel kijk mij mollen, verdenk mij en ik blijf in het spel.

En ook door Daniel. Iets te goed in die opdracht met het vrijspelen van koorleden gestapt. En als enige niet zonder kip zonder kop bij die muurschilderingen gewoon terecht opmerken: ja maar Jungens dit is de echte muurschildering!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 15-01-2023, 00:03:37 »
Ja dat heb ik bij Soy ook, en Annick, die mollen wel ZO obvious. Sander is een veel te open persoon om de mol te spelen, Jurre zou het ook moeilijk hebben. Nerveuze Daniel vind ik toch altijd het wel goed doen juist, en opent nu een bondje, nee die is het zeker ook niet. Ranomi is wel ZO kleurloos, ik heb haar eigenlijk nog helemaal niet gezien, dat is mij een te flauwe mol. Blijft dan over Nabil, maar ja Froukje zat op hem. En Anke. Wel erg merkwaardig dat het toch Anke was die als eerste bij de telefoonkamer naar binnen moest, zoveel extra druk, waarom zou de productie dat de soon-to-be mol aandoen?



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2023, 00:49:57 »
Zou het heerlijk vinden als Soy die mol blijkt die zo overact dat we allemaal denken dat hij het niet kán zijn, maar ik ben in het verleden wel vaker in die val getrapt. Dus Soy is niet de mol. Krijgt ook het volle podium van de WIDM makers, en dat is meestal eveneens een betrouwbare afstreepfactor.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2023, 13:15:47 »
annick, soy en ik denk ook niet nabil

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2023, 09:20:03 »
Jurre wilde bij het zingen wel ruilen met Nabil en Jurre werd verdacht neergezet met een zangstem die niet van hem was.
Jurre en Nabil verspreken zich bij de uitslag in de staal fabriek, 1300-1500 is 200 uit de pot.
Anke zoekt jokers in de staalfabriek en nepmolt bij de foto's
Soy, nepmollen met de foto's

Dat ruimt wel lekker op.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2023, 17:27:41 door foxhunter »

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2023, 21:21:46 »
Ik kan me gewoon oprecht niet voorstellen dat Jurre de Mol is. Ik komt me (ondanks zijn televisiecarriere) toch vaak wat onzeker en angstig over.

Het is voor mijn idee echt een flapuit en lijkt me toch minder geschikt als 'onvoorbereide' mol. Zijn zucht na het telefoontje van Everon past precies in het beeld dat ik van Jurre heb.

Mocht ik dit over acht weken teruglezen en Jurre blijkt de Mol: applaus!

Voor mij vallen Soy en Annick ook af.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2023, 20:01:49 »
Soy doet het geweldig als ie de Mol is want kijk maar eens naar de resultaten van deze poll voorafgaand aan aflevering 3:

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2023, 22:31:34 »
Ja hij is met Annick een echte wensmol. Maar het zal weer te veel gevraagd zijn. Niet de mol dus.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2023, 23:22:48 »
Soy is niet de mol. Ik denk dat Sander all in is gegaan op hem, want de vorige afleveringen waren Soy en Annick zijn verdachten en Annick verdacht hij niet meer, zei hij...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2023, 01:25:09 »
Annick, Daniël, Ranomi en Soy.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2023, 01:32:41 »
Annick, Daniël, Ranomi en Soy.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Alleen lichte twijfel bij Ranomi nog.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 22-01-2023, 13:07:19 »
Leuk.... landelijk is de top-3 nu Soy, Annick dan Nabil. Het grote publiek kiest dus Soy juist als mol ::) ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 22-01-2023, 13:17:27 »
Leuk.... landelijk is de top-3 nu Soy, Annick dan Nabil. Het grote publiek kiest dus Soy juist als mol ::) ::trots::

Gelukkig is het grote publiek ook ontzettend naïef. Je ziet altijd dat de landelijke verdenkingen iedere week weer gigantische afwijken t.o.v. de week ervoor. Zoals de wind waait, waait zijn jasje.

De gemiddelde 'zaterdagavondkijker' vindt totaal andere dingen verdacht vergeleken met de gemiddelde 'donderdagavondkijker'. Hier op het forum concludeert iedereen dat Soy het haast niet kan zijn, omdat hij zo aanwezig is en verdacht wordt gemaakt, terwijl het grote publiek alleen maar ziet 'Soy doet iets verdacht, dus hij is de Mol'.

En eerlijk: Soy is voor de productie ook wel een heerlijk figuur om verdacht te maken. Hij is het meest bekend, hij heeft iets mysterieus en ondeugends en heeft een hoog 'hij zou het echt goed kunnen'-gehalte.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 22-01-2023, 13:20:19 »
Wat zou het leuk zijn als Soy het is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 22-01-2023, 13:22:22 »
Ja, ook een wensmol. Maar nog onmogelijker dan Annick ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 22-01-2023, 13:37:45 »
Soy

Jurre (je ziet letterlijk zn slagader in zn nek kloppen bij de executies en zo blijf ik t lekker noemen)

Daniel

Van Annick hoop ik t vooral niet. Dit soort mollen van oeps ik laat n balletje vallen en oeps ik snap t allemaal niet hebben we genoeg gezien

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 22-01-2023, 14:57:20 »
Soy, Jurre en Daniël zijn voor mij echte kandidaten.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 22-01-2023, 16:47:34 »
Voor mij zijn Ranomi en Soy kandidaten, ondanks dat iedereen verdachte trekjes heeft.
Beide worden flink verdacht door de anderen en ik vermoed dat Sander eruit is gegaan op Soy.

Eigenlijk vind ik Daniël juist heel verdacht.  ::rofl:: Maar ik zie dat niet iedereen dat denkt. Ik vond hem zo niet-de-mol in afl. 1, maar daar kom ik op terug. Komt over als een bloedfanatieke kandidaat, maar ik vraag me af of dat beeld klopt.  ::vergroot::

Waarschijnlijk niet de mol (maar ook niet 100% af te strepen wat mij betreft): Annick en Nabil.
Anke en Jurre kunnen wat mij betreft nog prima de mol zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 22-01-2023, 18:03:55 »
Soy is niet de mol.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 22-01-2023, 22:44:47 »
Daniel is niet de mol,100%
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"