Auteur Topic: Wie zit op wie?  (gelezen 29994 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #20 Gepost op: 15-01-2023, 12:03:58 »
Maar wat Lo zei, raar dat de Wie verdenkt wie? alleen nog naar Anke, Annick en Soy kan wijzen.
En dan zit op Soy en Annick ook nog een Turbo edit voor verdachtmaking terwijl Anke extreem uit de wind wordt gehouden, het tegenovergestelde van dat duo. Zoals ze Nabil dan in de testbiecht laten zeggen dat Anke echt totaal niet verdacht is enzo....... een heel klassiek verhaal. De productie vindt het blijkbaar niet erg dat wij het nu al weten want die maken het programma voor een miljoenenpubliek. En dat trapt er mooi in nu met 30% op Soy en de rest op nog niet de helft van de stemmen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #21 Gepost op: 15-01-2023, 15:16:36 »
Froukje verdacht Nabil, Ranomi en Jurre. In de aflevering lijkt ze veel vertrouwen te hebben in Soy bij de muurschilderingen en Anke in de auto.
Aan de andere kant vertrouw ik de biechten wie ze verdenken niet zo erg. Bijvoorbeeld met Jurre heeft ze geen opdrachten samen mee gedaan dus dat ze die verdenkt is niet logisch, wel heeft ze Nabil en Ranomi in een team gehad.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2023, 15:20:23 door Run »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2023, 15:36:55 »
Froukje verdacht Nabil, Ranomi en Jurre. In de aflevering lijkt ze veel vertrouwen te hebben in Soy bij de muurschilderingen en Anke in de auto.
Aan de andere kant vertrouw ik de biechten wie ze verdenken niet zo erg. Bijvoorbeeld met Jurre heeft ze geen opdrachten samen mee gedaan dus dat ze die verdenkt is niet logisch, wel heeft ze Nabil en Ranomi in een team gehad.

Jurre werd in Froukjes groepje in opdr 2.2 erg verdacht ondanks dat ze hem helemaal niet konden zien. De vage foto's waren blijkbaar reden genoeg. Misschien heeft de Mol dat zaadje geplant. Daan kan 'lullen als Brugman'.

Kan ook iets van buiten de opdrachten zijn.

(Maar vind het jammer om te lezen dat het spel 's avonds zo goed als stil ligt.)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2023, 16:15:48 door Amethyst »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2023, 16:46:41 »
2e test

Soy --> Hoofdverdachte(n) onbekend. Verdenkt nu ook Nabil, die volgens Soy niet wordt verdacht door de rest

Nabil --> Jurre, Froukje, Ranomi, Soy, Sander (willekeurige volgorde)

Froukje --> Nabil, Ranomi, Jurre

Jurre --> Daniël ...en Annick. Lijkt een gemanipuleerde biecht. Noemde Daniël als eerste en Annick als laatste in een rijtje m.i.

Annick --> denkt dat ze goed zit. Vult in dat de Mol een witte helm droeg in de staalfabriek.

Anke --> Froukje, Soy, Annick, Ranomi. Geen knip- en plakwerk. Zegt extreem te spreiden, dus mogelijk op meer dan 4 namen

Daniël --> Weer die kansberekening. Noemt geen namen. Vult in dat de Mol met een dienblad heeft gelopen in de staalfabriek.

Ranomi -->  spreidt, maar Soy is haar Mol. Die was dat ook al in afl. 1.

Sander --> zit ook vanaf het begin op Soy. Verdenking is sterker geworden. Noemt Annick als een andere verdachte. Niet duidelijk op wie hij nog meer spreidt. Knip- en plak biecht.




De Annick-verdenkingen van Jurre en Sander worden door hen als 2e genoemd in de edit, maar zijn denk de laatste persoon waar ze op spreiden. In het geval van Jurre sowieso.

Lijkt alsof ze Annick verdachter framen dan ze is.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2023, 08:06:51 door Amethyst »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2023, 17:03:38 »
Zeker ook dit.... let goed op wat ze verleden week zei: Ranomi als een van de weinigen waar ze zeker van wist dat ze de mol niet is. En nu opeens deze week zit Ranomi in haar lijstje van molverdachten waar ze op spreidt!!! Er klopt niets van, ze roept maar wat, en wie roept maar wat bij testbiechten? De mol......
Jurre zei bij test 1 dat Froukje en Annick niet de Mol zijn volgens hem. Bij test 2 noemt hij Daniel.... en Annick. De Mol kunnen ze alles laten roepen zodat ze later in de montage een consistent beeld van verdenkingen door de afleveringen heen kunnen laten zien. Dus ik weet het niet. In hoeverre kun je de eerste aflevering al erachter komen wie je kan vertrouwen en wie niet?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #25 Gepost op: 16-01-2023, 08:54:51 »
Maar normaal gesproken hebben vrouwen een vrouw als mol wel door dus dan is de mol toch echt een man. Froukje maakt dit een lastig puzzeltje!

Omdat Jurre m.i. zo ongeloofwaardig reageerde heb ik de Wie verdenk wie? er nog maar eens bijgepakt. Froukje noemt Jurre als 3e in haar rijtje van 3 hoofdverdachten. Die zaten ook nog eens alledrie in hetzelfde groepje in opdr 2.2. Twee van hen zijn man. Zou ze door moeten zijn met Jurre als Mol.

Ze geeft daarna wel aan dat ze vooral weet wie het niet zijn. Belangrijk zinnetje. Heeft ze misschien toch over 5 namen gespreid.


Behalve Anke noemt iedereen Jurre, of is het niet duidelijk wie hun rijtje hoofdverdachten zijn.

Anke geeft wel aan dat ze extreem gaat spreiden. Mogelijk op meer dan haar 4 hoofdverdachten dus.

Hersenbrekertje.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2023, 23:46:32 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #26 Gepost op: 16-01-2023, 12:19:11 »
Behalve Anke noemt iedereen Jurre, of is het niet duidelijk wie hun rijtje hoofdverdachten zijn.
En Soy wordt altijd genoemd he. Vorige week werden Froukje, Sander en Ranomi het meest genoemd. Hier zit de mol dan niet bij. Eerder vroege afvallers. Froukje is al exit. ik denk dat Ranomi snel ook moet gaan. Maar die kreeg nog weinig zendtijd. Als dat zaterdag opeens anders is gaan alle alarmbellen af.

Het lijkt wel dat Nabil, Daniel en Anke verzekerd zijn van nog een paar afleveringen minimaal. WIDM gaat altijd voor klappers, grote verrassingen eruit. Dat zou nu dus Soy zijn met 30% van de kijkers die hem als mol hebben. De eerste aanzet voor Nabil wordt nu pas gegeven met de eerste verdenkingen. Dat zijn dus tegenpolen, Soy heel grote kans er snel uit te vliegen, Nabil heel lage kans.

Het is een beetje vroeg om al over een finale te spreken maar het grappige is dat ik Nabil, Daniel en Anke vanaf schot voor de boeg als mijn finalisten heb  8) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2023, 16:52:53 »
Misschien Soy als laatste afvaller. Hij krijgt nog niet eens een Sahil-edit met 6(!) personen die zogenaamd op hem zaten. Lachwekkend was dat. De rest lieten ze toen niet eens zien. Heel de bups op Sahil ::rofl::

Die zat er toen nog afleveringen in. En maar rekken.

Annick vult een testvraag in op Soy, maar zou een spreidvraag kunnen zijn. Is trouwens wel gek dat ze zo onduidelijk is. "Ik denk wel dat ik goed zit ...qua wie het is."

Ik heb haar nog niet gestreept.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #28 Gepost op: 18-01-2023, 07:35:35 »
Froukje verdacht Nabil, Ranomi en Jurre. In de aflevering lijkt ze veel vertrouwen te hebben in Soy bij de muurschilderingen en Anke in de auto.
Aan de andere kant vertrouw ik de biechten wie ze verdenken niet zo erg. Bijvoorbeeld met Jurre heeft ze geen opdrachten samen mee gedaan dus dat ze die verdenkt is niet logisch, wel heeft ze Nabil en Ranomi in een team gehad.

Heel logisch zelfs als je erachter komt dat Jurre foto's gedraaid heeft gemaakt. Je gaat niet alleen mensen verdenken als ze in je groep zitten.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #29 Gepost op: 18-01-2023, 10:47:59 »
2e test

De Annick-verdenkingen van Jurre en Sander worden door hen als 2e genoemd in de edit, maar zijn denk de laatste persoon waar ze op spreiden. In het geval van Jurre sowieso.

Lijkt alsof ze Annick verdachter framen dan ze is.

Maar het zou ook een troll kunnen zijn. Het was vorig jaar qua edit een schaakspel, geen potje dammen.


een aantal dingen om in het oog te houden:

- alleen Anke, Soy en Annick kunnen nog volgens de Wie verdenkt wie?.

- Maar... Sarah kwam veel minder solide over dan Froukje, dus kunnen Daniël en Sander misschien ook nog, denk je dan. (Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Froukje de test zo heeft vernachelt dat Jurre het nog kan zijn.)

- het verbond Anke - Daan wordt geframed als Mols. Ervoor en erna shots van stoplichten die op rood staan (via Joey). De boodschap is overduidelijk: een van hen is de Mol. Is dat zo, of is het een dwaalspoor?

- de tech-hints en de opzet van bekendmaking die naar Daan wees


Dan misschien de als geloofwaardige mol met pokerface geframede Anke als laatste afvaller van het (zogenaamd?) molse verbondje Anke - Daan, omdat je door de verdenkingen en de edit juist verwacht dat Daan afvalt.

Annick, Soy, Daan als finalisten. 2 schmierende nepmollen en een nerveuze nerd met legio kandidatenacties. Kunnen het niet zijn, toch? 'Iedereen':  :o

Ze knippen de testbiechten van Jurre en Sander alsof ze hun Annick verdenkingen naar voren hebben gehaald. Vallen Sander en Jurre vervolgens nog af, met Annick zogenaamd als hun 2e verdachte ipv hun 4e of zo. Zou een verklaring kunnen zijn als Annick de Mol is. De quote hierboven een mogelijke verklaring als het een van Soy of Daan is.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2023, 20:50:59 door Amethyst »

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #30 Gepost op: 18-01-2023, 14:02:02 »
2e test

Soy --> Hoofdverdachte(n) onbekend. Verdenkt nu ook Nabil, die volgens Soy niet wordt verdacht door de rest

Nabil --> Jurre, Froukje, Ranomi, Soy, Sander (willekeurige volgorde)

Froukje --> Nabil, Ranomi, Jurre

Jurre --> Daniël ...en Annick. Lijkt een gemanipuleerde biecht. Noemde Daniël als eerste en Annick als laatste in een rijtje m.i.

Annick --> denkt dat ze goed zit. Vult in dat de Mol een witte helm droeg in de staalfabriek.

Anke --> Froukje, Soy, Annick, Ranomi. Geen knip- en plakwerk. Zegt extreem te spreiden, dus mogelijk op meer dan 4 namen

Daniël --> Weer die kansberekening. Noemt geen namen. Vult in dat de Mol met een dienblad heeft gelopen in de staalfabriek.

Ranomi -->  spreidt, maar Soy is haar Mol. Die was dat ook al in afl. 1.

Sander --> zit ook vanaf het begin op Soy. Verdenking is sterker geworden. Noemt Annick als een andere verdachte. Niet duidelijk op wie hij nog meer spreidt. Knip- en plak biecht.

Interessant om nog aan toe te voegen:

In het extra beeld na Froukje’s exit
- Daniël —> “diep in de Froukje-fuik”
- Jurre —> geeft aan ook op Froukje te zitten. In de aflevering werden dus alleen Daniël.. en Annick genoemd.

Tijdens het bondjesgesprek van Anke en Daniël
- Anke —>Froukje, Soy & Annick (klopt met de beelden van voor de eliminatie, maar dus ook Ranomi er dan later bij)
- Daniël —> Jurre & Soy. Zat toen blijkbaar nog niet erg diep in de Froukje-fuik, als hij hier de waarheid spreekt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #31 Gepost op: 18-01-2023, 16:18:22 »
Interessant om nog aan toe te voegen:

In het extra beeld na Froukje’s exit
- Daniël —> “diep in de Froukje-fuik”
- Jurre —> geeft aan ook op Froukje te zitten. In de aflevering werden dus alleen Daniël.. en Annick genoemd.

Tijdens het bondjesgesprek van Anke en Daniël
- Anke —>Froukje, Soy & Annick (klopt met de beelden van voor de eliminatie, maar dus ook Ranomi er dan later bij)
- Daniël —> Jurre & Soy. Zat toen blijkbaar nog niet erg diep in de Froukje-fuik, als hij hier de waarheid spreekt.

Zeker interessant, dankjewel. Typisch sneaky kandidatengedrag van Daan? Hij verdacht Froukje (en Annick) al in afl. 1. Edit: maar was een biecht, dus kan door hem ook als Mol zijn ingesproken om het later kloppend te krijgen.

Hebben we als ik niks heb gemist:

afl. 1

Sarah --> Ranomi, Froukje, Daniël en Sander

Soy --> onbekend
Nabil --> Ranomi, Sander, Froukje, Anke. 'Niemand verdenkt Anke'
Froukje --> Haar 2e verdachte is Daniël. Geknipt alsof Annick haar #1 is. Vult vraag in op Daan
Jurre --> Niet: Froukje, Annick
Annick --> Ranomi, Froukje, Sarah en Sander. '4 mensen'. Vult in dat Mol 1 vd zangers was
Anke --> Vult in dat Mol vrouw is. Vertrouwt redelijk Ranomi, Jurre, Daniël
Daniël -->  verdenkt Annick en (minder) Froukje in biecht opdr 1.2. Vult in 'De Mol deed deelopdrachten'
Ranomi --> Soy op 1, rest onbekend (zie testbiecht afl. 2)
Sander --> Soy op 1, Froukje, Sarah (minder), Annick

afl. 2

Soy --> onbekend, spreidt op Nabil. Niemand verdenkt Nabil, volgens Soy
Nabil --> Jurre, Froukje, Ranomi, Soy, Sander (willekeurige volgorde)
Froukje --> Nabil, Ranomi, Jurre (hoofdverdachten). heeft mss meer gespreid
Jurre --> Daniël, Froukje (extra beeld), '...en Annick'.
Annick --> Onbekend. Denkt dat ze goed zit. Vult vraag in op Soy
Anke --> Froukje, Soy, Annick, Ranomi (noemt eerste 3 namen ook aan Daan)
Daniël -->  Froukje op 1? (extra beeld). Bondgesprek: Jurre, Soy. 'Mol met dienblad in staalfabriek'
Ranomi --> Soy op 1, rest onbekend
Sander --> Soy op 1 (nog meer), noemt Annick als een andere verdachte


Opmerkingen:

- afl. 1: Sarah heeft 'geen idee', maar wil op die namen gaan spreiden (en mogelijk nog een andere). Biecht is van voor het invullen van de test. Soms switchen nerveuze kandidaten nog. 'Sarah heeft wel gespreid, maar wist te veel persoonlijke details niet. Zoals lievelingseten. Althans dat zegt ze in het afvallersdagboek.' /via widm1992

- afl. 2: Daniël noemt Jurre en Soy in bondgesprekje met Anke. Niet per se betrouwbaar, want noemt sowieso Froukje niet.

- afl. 2: Annick vult een testvraag in op Soy, maar ze geeft aan dat ze niet alles onthoudt. Ze vulde in dat de Mol een witte helm droeg in de staalfabriek.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2023, 12:01:45 door Amethyst »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #32 Gepost op: 19-01-2023, 12:47:31 »
Soy en Annicks hoofdverdachten zijn nog onduidelijk. Heeft iemand een idee?


Annick vult weliswaar een testvraag in op Soy, maar in dezelfde testbiecht geeft ze aan dat ze het lastig vindt om dat soort details te onthouden. Ze vult in dat de Mol een witte helm droeg in de staalfabriek.

In haar voorstelfilmpje zegt ze:

"Ik denk dus dat ik een hele goede intuïtie heb bij mensen ...ten minste, in het normale leven heb ik bijvoorbeeld als ik in een groep moet werken en ik denk van: die is niet leuk, dan klopt dat meestal. Heeft de rest het pas na een half jaar door."

Bij de 1e test zat ze helemaal niet op Soy, maar spreidde ze op '4 mensen': Ranomi, Froukje, Sarah en Sander. Ze vond haar groepje bij opdracht 1.2 blijkbaar niet zo verdacht, want vulde die vraag op de zangers in. Dus. o.a. op Sarah en Sander.

Zou ze op Sander zitten?
« Laatst bewerkt op: 19-01-2023, 12:49:08 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #33 Gepost op: 19-01-2023, 13:55:50 »
Soy wordt door de kandidaten in aflevering twee veel verdacht. Ranomi en Sander noemen Soy. Als iemand verdacht is en er zijn meerdere kandidaten die hun verdenkingen mogen uitspreken in de uitzending, dan zal de mol op zijn minst ook op Soy spreiden of verdenken?

In aflevering 1 waren Froukje en Ranomi best verdacht.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2023, 13:18:00 »
Jurre zei bij test 1 dat Froukje en Annick niet de Mol zijn volgens hem. Bij test 2 noemt hij Daniel.... en Annick.
En nou zei hij weer in de extra beelden na de executie dat hij op Froukje had ingezet. Hier gaat het ook alle kanten op.

- alleen Anke, Soy en Annick kunnen nog volgens de Wie verdenkt wie?
Het is nu vermoedelijk een afvallerloze uitzending dus we komen op dit topic niet veel verder. Ik ga wel goed kijken hoe vaak kandidaten genoemd worden. Soy, Ranomi en Annick worden toch wel erg vaak genoemd en zijn dan niet de mol. Dat is de 2e manier om dit topic te gebruiken.

Nabil, Sander, Jurre en Daniel kunnen inderdaad niet omdat Sarah danwel Froukje er op hun uitvloog (Ranomi zelfs al 2 kruisen hier).

Alleen Anke kan dan nog volgens de Wie verdenkt wie. Zij heeft nog geen enkel kruis. Als ze nou opeens massaal genoemd gaat worden in de test en bijv. Annick helemaal niet meer kan die haar vanavond wel voorbij in de gunst maar veel wijzer worden we verder niet zonder afvaller.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2023, 13:25:39 »

Nabil, Sander, Jurre en Daniel kunnen inderdaad niet omdat Sarah danwel Froukje er op hun uitvloog (Ranomi zelfs al 2 kruisen hier).

Sarah in het dagboek vd afvaller:

"Als in een soort van high en in een razend tempo heb ik de test gemaakt. Lievelingseten? Wat? Lievelingsvakantiebestemming? Het zweet breekt mij aan alle kanten uit. Had ik meer moeten vragen aan de groep? Ik wist na vier dagen nog niet wie er van sushi hield en wie toch liever een bord hutspot at. Ik klap die laptop dicht en voel meteen dat het niet goed zit."

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2023, 13:37:22 »
Maar dat zeggen ze allemaal he. En die sushi vragen zijn er niet veel. Bijkans onmogelijk om 10e te worden als de mol bij jouw spreiding zit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2023, 23:23:55 »
Werkt goed, dit topic  ::ok::

Met het vertrek van Sander kan er nu ook wel een streep door Soy. Alleen Anke en Annick kunnen dan nog want Sander haalde opeens Annick van zijn lijstje af. Maar Annick wordt nog wel steeds genoemd dus ze maakt weinig kans.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #38 Gepost op: 22-01-2023, 09:50:14 »
afl. 1

Sarah --> Ranomi, Froukje, Daniël en Sander

Soy --> onbekend
Nabil --> Ranomi, Sander, Froukje, Anke. 'Niemand verdenkt Anke'
Froukje --> Haar 2e verdachte is Daniël. Geknipt alsof Annick haar #1 is. Vult vraag in op Daan
Jurre --> Niet: Froukje, Annick
Annick --> Ranomi, Froukje, Sarah en Sander. '4 mensen'. Vult in dat Mol 1 vd zangers was
Anke --> Sarah (test 3). Vult in dat Mol vrouw is. Vertrouwt redelijk Ranomi, Jurre, Daniël
Daniël -->  verdenkt Annick en (minder) Froukje in biecht opdr 1.2. Vult in 'De Mol deed deelopdrachten'
Ranomi --> Soy op 1, rest onbekend (zie testbiecht afl. 2)
Sander --> Soy op 1, Froukje, Sarah (minder), Annick

afl. 2

Soy --> Verdenkt Nabil. Zegt er niet bij of het z'n #1 is. Niemand verdenkt Nabil, volgens Soy
Nabil --> Jurre, Froukje, Ranomi, Soy, Sander (willekeurige volgorde)
Froukje --> Nabil, Ranomi, Jurre (hoofdverdachten). heeft ws meer gespreid
Jurre --> Daniël, Froukje (extra beeld), '...en Annick'.
Annick --> Ranomi (zie 3e test). Denkt dat ze goed zit. Vult vraag in op Soy
Anke --> Froukje, Soy, Annick, Ranomi (noemt eerste 3 namen ook aan Daan)
Daniël -->  Froukje op 1? (extra beeld). (Bondje: Jurre, Soy.) 'Mol met dienblad in staalfabriek'
Ranomi --> Soy op 1, rest onbekend
Sander --> Soy op 1 (nog meer), noemt Annick als een andere verdachte

afl 3.

Soy --> Nabil op 1. Neigt naar een Nabil-tunnel. Spreidt 'over een paar mensen'
Nabil --> neemt Annick mee in spreiding. Niet Anke (ander biecht)
Jurre --> spreidt over "Ranomi, Nabil, Annick en toch ook Daniël"
Annick --> Ranomi op 1 (alweer). Vult Mol-vraag op haar in. (Niet: Nabil) (gesprek met Soy)
Anke --> (noemt Ranomi als verdachte (hotel))
Daniël --> spreidt over 'Ranomi, Soy en Annick vooral' 'tunnelvisie op 2 hoofdverdachten' (Niet: Nabil) (gesprek met Soy)
Ranomi --> ? Lijkt o.a. op Soy (minder) en Annick te spreiden. (Noemt Daniël (andere biecht)) (niet Anke (hotel))

Sander --> tunnelvisie op 1 persoon (Soy?), niet: Annick, Daniël.

Als ik de testbiechten en andere biechten goed lees is het niet uit te sluiten dat werkelijk waar iedereen op Ranomi zit of spreidt. Behalve Anke in aflevering 1.

Als Ranomi de Mol is wordt er alvast voorgesorteerd op een finale met Annick en Daniël. Ranomi begint Soy na de exit van Soy-tunnelaar Sander ineens minder te verdenken.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 16:47:37 door Amethyst »

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #39 Gepost op: 22-01-2023, 10:09:51 »
Ik moet zeggen: hier heb je een punt. Het is heel goed mogelijk dat na de exit van Sander (die er op Soy uit vloog) iedereen op Ranomi zit, en dit door de montage uit de wind gehouden. Jurre en Nabil zitten in ieder geval deels op Ranomi, Daniel en Anke lijken gezamenlijk Ranomi (en Soy) te verdenken. Annick heeft Ranomi op 1 zagen we gisteren en dat is ook consistent met eerdere uitspraken. Misschien moet ik Ranomi toch maar eens veel beter in de gaten houden dan ik tot nu toe heb gedaan