Auteur Topic: [Aflevering 9] - Molafspraak  (gelezen 17348 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2023, 21:53:16 »
Haha dat hoorde wij hier ook.

Prachtige aflevering met heel veel molmomenten. Jurre die de blauwe tas dumpt. Jurre die eerst Danielle als winnaar aanwijst. En vervolgens hem feliciteert. En ja zegt op of praat ik met mezelf? Echt veel mooie mol momenten deze aflevering.
Soy inderdaad rode scherm zoals wij al dachten en de afvallers zoals voorspeld. Danielle de winnaar. Zo gegund!!

Wie is Danielle? ;)

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2023, 21:55:57 »
Jeetje. Ik zet me schrap voor flink wat kritisch geformuleerde meningen over deze finale-aflevering. Maar, helaas, waarschijnlijk voor een deel erg terecht.

Die 3 telefoontjes hadden toch nul toegevoegde waarde? Iedereen hoort hetzelfde, geen openbaring, geen poker-face reactie-ding...

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2023, 21:57:49 »
Wie is Danielle? ;)

Woops. Huh… Geen idee. Haha...
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2023, 22:05:20 »
Wat mij wel in verwarring brengt is dat Soy en DAniel op Jurre zaten. Ranomi blijkbaar op Soy. Vervolgens valt Soy af. Als Jurre de mol is, wat ik denk dan zou RAnomi toch moeten afvallen.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #24 Gepost op: 4-03-2023, 22:07:26 »
Soy zat toch op Ranomi? Tenminste volgens al mijn notities wel al best een tijdje.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline misschieneenhint

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #25 Gepost op: 4-03-2023, 22:08:52 »
Klassieke finaleaflevering waarbij de makers de winnaar (Daniël) extra verdacht proberen te maken i.p.v. de mol (Jurre) als laatste poging om verwarring te zaaien.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #26 Gepost op: 4-03-2023, 22:10:22 »
Soy zat toch op Ranomi? Tenminste volgens al mijn notities wel al best een tijdje.
Ja hij zat op Ranomi totdat Anke er uit ging op Ranomi.
Hij vulde in dat de mol als 3e ging abseilen en ging voor de suggestie dat Jurre als 3e ging, daarom dacht ik dat hij dan wel overgestapt moest zijn op Jurre

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #27 Gepost op: 4-03-2023, 22:11:32 »
Ja hij zat op Ranomi totdat Anke er uit ging op Ranomi.
Hij vulde in dat de mol als 3e ging abseilen en ging voor de suggestie dat Jurre als 3e ging, daarom dacht ik dat hij dan wel overgestapt moest zijn op Jurre

Yes, hij bevestigt later ook nog in een biecht dat het niet is gelukt om zijn mol als derde te laten gaan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #28 Gepost op: 4-03-2023, 22:12:20 »
In de abseilopdracht bleek dat Soy op Daniël zat toch? Die wilde hij op de plek hebben waar de Mol zou zitten volgens zijn test?

Dus iedereen op Daniël behalve Daniël.

Hij wilde Jurre op plek 3 hebben, maar ik denk eerder dat hij wist dat zijn test verkeerd was en nu toch nog een aantal vragen op de juiste mol wilde hebben.

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #29 Gepost op: 4-03-2023, 22:14:16 »
Hij wilde Jurre op plek 3 hebben, maar ik denk eerder dat hij wist dat zijn test verkeerd was en nu toch nog een aantal vragen op de juiste mol wilde hebben.

Gebaseerd op een opdracht (vuurproef) is hij van mol geswitcht? Waarom? Kan, maar lijkt me sterk.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #30 Gepost op: 4-03-2023, 22:15:23 »
Je krijgt een rare situatie door nog twee opdrachten te spelen na het maken van de laatste test voor de finale. De inieuwe nzichten die je opdoet door deze twee opdrachten doen (voor een groot deel) niet meer mee voor het bepalen van de laatste afvaller.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #31 Gepost op: 4-03-2023, 22:15:38 »
Hij wilde Jurre op plek 3 hebben, maar ik denk eerder dat hij wist dat zijn test verkeerd was en nu toch nog een aantal vragen op de juiste mol wilde hebben.

Ah - dat is zeker een optie

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2023, 22:16:25 »
Ah ja. Kan zijn dat ie dat niet meer goed weet. Had Ranomi ook. Dat ze wel wist dat het iig niet als eerst ofzo was.
Of dat het idd pas later duidelijk was.

Hij leek al het gevoel te hebben af te gaan vallen dus denk dat hij idd al wist dat hij fout zat.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2023, 22:19:15 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #33 Gepost op: 4-03-2023, 22:18:15 »
Hij wilde Jurre op plek 3 hebben, maar ik denk eerder dat hij wist dat zijn test verkeerd was en nu toch nog een aantal vragen op de juiste mol wilde hebben.

Hij zei inderdaad “mislukt, want Daniël zat op drie” - oftewel hij had niet Daniël als mol. Hij wilde Jurre daar (die wees hij in z’n eigen voorstel daar aan). Hij zat dus op Jurre inmiddels. Maar dan heeft hij óf de oorspronkelijke test niet op Jurre ingevuld waardoor hij alsnog afging of hij is heel slecht in testen maken want Ranomi was blijkbaar nog altijd aan het spreiden in die fase (oa op Soy)…

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #34 Gepost op: 4-03-2023, 22:22:33 »
Hebben ze trouwens eerst het gesprek met hun mol gehad en daarna pas de test gemaakt?
Want dan kun je nog switchen na afloop van je gesprek.

Of hebben ze de test gemaakt en daarna het gesprek gehad.

Ik vond de reactie van Daniel op Ranomi waarin hij aangaf dat hij haar als winnaar zag best raar.
Als daarna de test nog gemaakt moest worden dan niet andersom wel.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #35 Gepost op: 4-03-2023, 22:23:33 »
Eerst de afspraak, daarna de test

Offline TGROSS

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #36 Gepost op: 4-03-2023, 22:24:15 »
Uiteraard denken we Jurre en secundair Daniel wellicht.... Maar wat zei Ranomi na het maken van de finale test in een biecht: "Ik ben de hele tijd blind geweest voor alles"...

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #37 Gepost op: 4-03-2023, 22:25:04 »
Eerst de afspraak, daarna de test
Ah ok. Dan is het logisch dat DAniel graag heeft dat Ranomi hem als mol ziet. Vooral niet wijzer maken dan wint hij.

Behalve als hij wel de mol is natuurlijk.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #38 Gepost op: 4-03-2023, 22:35:03 »
Ik kan niet de enige zijn die keihard “HUH?!?!” riep toen Jurre Daniel feliciteerde, ik dacht echt dit is het
Ik begrijp nog steeds niet wat Jurre wilde uitbeelden.
‘Jij wilt in iemands hoofd kruipen” , zeg je dat over jouw mol?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Molafspraak
« Reactie #39 Gepost op: 4-03-2023, 22:42:04 »
Wat nou als de makers alles gefilmd hadden, dus ik bedoel Jurre in gesprek met Ranomi als mol en Daniël als mol apart van elkaar natuurlijk, Ranomi in gesprek met als mol Daniël en als mol Jurre, Daniël in gesprek met als mol Jurre en als mol Ranomi? Dan hebben ze alvast alles opgenomen en kunnen ze bij de editen beslissen met welke kandidaat zijn of haar mol spreekt, om nog even een bepaalde kandidaat heel verdacht te maken. Want ik vond zelf heel verrassend dat Ranomi op Daniël zit, want ik dacht dat ze Jurre door kreeg..