Nieuws Geef je op voor een nieuw online avontuur: De Code!
Over groepsfoto’s gesproken: sinds seizoen 16 staat de Mol op de groepsfoto (met de presentator) steeds op de buitenste of een-na-buitenste positie, op één uitzondering na: alleen Merel staat verder naar binnen.
Over groepsfoto’s gesproken: sinds seizoen 16 staat de Mol op de groepsfoto (met de presentator) steeds op de buitenste of een-na-buitenste positie, op één uitzondering na: alleen Merel staat verder naar binnen. Vanwege de opening van seizoen 18 in meer landen was er bij mijn weten indertijd geen groepsfoto gemaakt. Deze positionering van de Mol op de foto kan toeval zijn, hoor! Om er toch een verklaring voor te geven: misschien staat de Mol bij het begin liever niet in het centrum van de belangstelling?? (Wellicht wil de Mol zich instinctief ook zo min mogelijk afficheren met de presentator, de spreekbuis van het programma.)
Op de groepsfoto zie je de kleuren roze (Rik) geel (Babs) en blauw (Anna) uitgewerkt. Heel toevallig het randthema dit seizoen, de panseksuele vlag. Deze kleuren zag je ook al op de foto van Rick mcCullough met Yep. Maar op beide foto's staat nog een kleur: oranje (op de wolkenfoto rechtsonder). Zou Yep teveel op Jip lijken en heeft hij daarom zijn foto snel verwijderd van instagram?
@ThaStayFan Dat had ik gezien, maar ik heb al zo veel over Jip geschreven.In de teaser staan de jokers, de enveloppen, de testlaptop op tafels die dit jaar allemaal een zachte kleur hebben. Zacht roze, paars, groen; waarom zouden ze dat doen?
Hoi, Zijn hier mensen die widm vanuit het buitenland kijken? Ik zit in Spanje tot eind januari en kom er net achter dat ik via NPO start niets meer kan streamen. Tot voor kort ging dat prima via VPN.Hoe kijken anderen in het buitenland? Ik ben benieuwd.(Dit is misschien niet het juiste topic, excuses. Ik vond geen ander passend topic, als dat er wel is, hoor ik het graag 🙂)
Hoi, Zijn hier mensen die widm vanuit het buitenland kijken? Ik zit in Spanje tot eind januari en kom er net achter dat ik via NPO start niets meer kan streamen. Tot voor kort ging dat prima via VPN.Hoe kijken anderen in het buitenland? Ik ben benieuwd.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
743 gasten en 14 vaste bezoekers
RealityTV vandaag