Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 240108 keer)

Offline Gadoesja

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 18-02-2024, 01:29:10 »
Ik blijf, na 5x Rian, bij Anna. Idd met Kees als winnaar en Fons als verliezer.

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #641 Gepost op: 18-02-2024, 07:43:08 »
Ja, hier niet. Dat hij landelijk van meet af aan zo wordt, komt denk ik ook/vooral door wat ik eerder schreef hier:

Dat hij zo verdacht wordt door de “normale” (::rofl::) kijker vind ik niet zo heel erg. Deze markante man is zo ongeveer wel het bekendste (denk ik?) en daar ligt snel heel veel verdenking op.

Wat ook nog kan meespelen: toen bekend werd dat Kees de vrijstelling had, kon je je punten in de app nog wijzigen. Er zullen zeker mensen zijn die toen alle punten op Kees hebben gezet.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #642 Gepost op: 18-02-2024, 08:20:23 »
Het is voor mij Rian. Ik vind al haar reacties gespeeld. Zoals toen het mis ging met de mensen op volgorde zetten: 'Hoe kan dit?'. Maar ook het 550 bieden. Al vanaf afl 1 zie ik dat ze een bepaald typetje neerzet, namelijk die waarvoor ze ook vaak gecast wordt.
En ja dan was ze niet altijd lekker zichtbaar als mol. Maar let maar op, in afl 10 weten ze een prima mollenreeks van haar uit te zenden hoor. Beter dan wenu denken.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #643 Gepost op: 18-02-2024, 09:15:21 »
Het is voor mij Rian. Ik vind al haar reacties gespeeld. Zoals toen het mis ging met de mensen op volgorde zetten: 'Hoe kan dit?'. Maar ook het 550 bieden. Al vanaf afl 1 zie ik dat ze een bepaald typetje neerzet, namelijk die waarvoor ze ook vaak gecast wordt.
En ja dan was ze niet altijd lekker zichtbaar als mol. Maar let maar op, in afl 10 weten ze een prima mollenreeks van haar uit te zenden hoor. Beter dan wenu denken.

Ik zit sinds deze aflevering ook eindelijk met vertrouwen op Rian. Voor mij lijkt het erop dat ze hier eindelijk hersteld is van de kwaaltjes die haar eerder parten speelden, ze was weer zichtbaar en actief.

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #644 Gepost op: 18-02-2024, 09:18:19 »
De hele aflevering bevestigde voor mij Sor als mol, tot het moment dat Babs de pot aan hem gaf. Anna was mijn backup maar ik kan niet met goed hart op haar overstappen nadat ze zichzelf in opdracht 7.1 (een tijd lang touwtjes verbinden en dat ging goed) irrelevant maakte en haar beslissing in opdracht 7.3 om niet in de testvragen te kijken bijna ervoor zorgde dat er geen extra geld uit de pot ging (waarom deed ze dat? Niet om te bieden want haar bod was ook irrelevant. Was dan beter geweest zoals Sor te kijken en erover te liegen).

Bij opdracht 7.2 was de mol waarschijnlijk bij de Charlie/Carlos wissel maar dat kunnen ze bijna allemaal geweest zijn (al stond Fons bij de andere tafel).

Kees dan maar? Het kan. Iedereen klaagt erover dat hij zoveel verdacht wordt, maar obv wie-verdenkt-wie valt dat bij de kandidaten nog wel mee. Ook cruciaal: geen van de afvallers lijkt op hem gezeten te hebben. Dus hij doet veel verdachts en hij komt overal mee weg.

Dus met weinig overtuiging vul ik maar even Kees in. Maar misschien verander ik nog wel van mening.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #645 Gepost op: 18-02-2024, 10:09:27 »
De hele aflevering bevestigde voor mij Sor als mol, tot het moment dat Babs de pot aan hem gaf.
Same here. Maar ik geloof er niets van dat Babs de test op Sor heeft ingevuld. Dat wordt ons te veel opgedrongen in de montage.

Ze ging met drie verdachten naar afl. 7. Sor, Fons en vermoedelijk Anna. Een van die drie heeft ze laten vallen (Sor?), vervolgens is ze all-in gegaan op een van de andere twee.

Ik blijf nog even bij Sor.

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #646 Gepost op: 18-02-2024, 10:14:24 »
Ik blijf bij Anna.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #647 Gepost op: 18-02-2024, 11:02:02 »
Ik hou het bij Anna.

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #648 Gepost op: 18-02-2024, 11:20:17 »
Ik blijf nog steeds bij Anna.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #649 Gepost op: 18-02-2024, 12:50:51 »
Rian.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2024, 13:11:00 door Amethyst »

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #650 Gepost op: 18-02-2024, 13:51:41 »
Anna nog steeds. Veel hints naar haar en ze beschuldigd iedereen behalve haarzelf.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #651 Gepost op: 18-02-2024, 13:56:28 »
Er ontstaat een duidelijk beeld als Sor inderdaad exit is zaterdag. Kees en Rian zitten op elkaar. Fons en Anna ook. Kunnen we dus nog steeds twee kanten van een finale op.

Het lijkt me verreweg het waarschijnlijkst dat Kees/Rian dit gaat winnen, aangevuld met Anna. Die kan de mol niet meer zijn want na Justin vliegen dan ook nog eens Sor en Fons er op haar uit.

Als Rian of Anna de mol is, dan laten ze het hier toch wel afweten. Anna wordt er blijkbaar best voor aangezien dat ze de vragen inkijkt (zie Babs), maar ze kijkt niet. Daardoor gaat er nog bijna geen geld uit de groep. Ze biedt ook een middelmatig bod waarmee ze nooit gaat winnen. Voor mij is het allemaal een dikke min voor Anna en op de een of andere manier is ze de hoofdverdachte hier.

Net als jou snap ik er ook niks van dat er zoveel mensen op Anna stemmen. Ja ze wordt vast finalist maar kan geen mol meer zijn. Rian doet niks mols. Kees dus de mol. Voorwaarde: Rian moet in de finale komen want zit overduidelijk vol op hem.
De Blondine is de Mol :)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #652 Gepost op: 18-02-2024, 14:25:23 »
Er ontstaat een duidelijk beeld als Sor inderdaad exit is zaterdag. Kees en Rian zitten op elkaar. Fons en Anna ook. Kunnen we dus nog steeds twee kanten van een finale op.

Het lijkt me verreweg het waarschijnlijkst dat Kees/Rian dit gaat winnen, aangevuld met Anna. Die kan de mol niet meer zijn want na Justin vliegen dan ook nog eens Sor en Fons er op haar uit.

Net als jou snap ik er ook niks van dat er zoveel mensen op Anna stemmen. Ja ze wordt vast finalist maar kan geen mol meer zijn. Rian doet niks mols. Kees dus de mol. Voorwaarde: Rian moet in de finale komen want zit overduidelijk vol op hem.

hoezo denk je dat sor eruitgaat? ik vind hem juist heel slim het spel spelen, met iedereen bondjes aangaan en dus veel info winnen.
Lijkt me eerder fons want die is veel meer bezig met mollen dan echt goed opletten.

Ik denk dat het nog wel eens exit anna kan zijn omdat niemand (behalve rian) echt kees verdenkt en anna vgm ook niet.

Heb wel echt medelijden met jeroen, op een kamer liggen met kees en dan echt helemaal niks doorhebben.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #653 Gepost op: 18-02-2024, 14:29:44 »
hoezo denk je dat sor eruitgaat? ik vind hem juist heel slim het spel spelen, met iedereen bondjes aangaan en dus veel info winnen.
Lijkt me eerder fons want die is veel meer bezig met mollen dan echt goed opletten.

Ik denk dat het nog wel eens exit anna kan zijn omdat niemand (behalve rian) echt kees verdenkt en anna vgm ook niet.

Heb wel echt medelijden met jeroen, op een kamer liggen met kees en dan echt helemaal niks doorhebben.

Als het klopt dat Babs hem niet vertrouwde is het zomaar mogelijk dat zij helemaal niet zo veel met hem gedeeld heeft, of zelfs verkeerde informatie.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #654 Gepost op: 18-02-2024, 14:59:26 »
Als het klopt dat Babs hem niet vertrouwde is het zomaar mogelijk dat zij helemaal niet zo veel met hem gedeeld heeft, of zelfs verkeerde informatie.

Dat zegt ze idd in niet de mol.
Vind wel dat ze weinig ambiteus is als ik eerlijk ben, de info van jip,justin en jezelf hebben en dan nog superblij zijn dat je 2 afleveringen erin blijft.
Misschien vertrouwde ze de info van justin niet omdat ze ook nog anna overwoog.

Snap zelf niet zo goed dat je niet richting kees of rian (misschien is ze er op haar uitgegaan maar dan is het toch helemaal al makkelijk, hou je alleen kees over) gaat, al is sor de afgelopen afleveringen ook best mols dus ik snap wel dat je hem gaat verdenken maar hij was de eerste afleveringen echt best wel onzichtbaar en met de spelletjes in aflevering 4 was hij echt teveel op de voorgrond, voor de rest zitten er ook veel onmogelijke opdrachten bij dus als kandidaat is de mol zoeken best lastig.

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #655 Gepost op: 18-02-2024, 15:13:01 »
Ik ben zo bang dat het Anna is... ik zou haar minstens zo'n saaie mol vinden als Rian, denk zelfs dat Rian dan nog verassender uit de hoek kan komen.

De mannen zou ik alle drie als mol leuk vinden, maar denk dat wellicht alleen Kees nog kan zijn.

Maar eerlijk gezegd nog steeds geen idee :p ik weet vooral dat ik de vrouwen geen leuke molstijl vind hebben en de mannen wel :p dus ik denk dat ik kees ga manifesteren.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 18-02-2024, 15:19:36 »
Anna

Vind t ook n beetje jammer.. ook vanwege haar versprekingen en omdat t zo duidelijk is nu daardoor.

De hint anna loog had ook elke kijker meteen door (ging meteen los op X/twitter) beetje voor de hand liggend allemaal.
Had voor mij niet zo gehoeven

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #657 Gepost op: 18-02-2024, 16:07:50 »
Ik blijf bij mijn schot voor de boeg mol. Het is Fons  ::jaja::

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #658 Gepost op: 18-02-2024, 16:12:52 »
En dan zijn er nog vijf die wat mij betreft allemaal nog de mol zouden kunnen zijn:
- Kees: doet ultiem verdacht, laat heel veel mislukken, maar is ook gewoon een gezellige gast die ermee weg lijkt te komen
- Rosario: de ene keer is hij heel aanwezig, de andere keer helemaal niet. Ik vind het opvallend dat hij koos voor de toekomstvragen en hier vervolgens over liegt
- Fons: bij hem gaat echt alles mis, zou hij echt zo'n warhoofd zijn?
- Anna: is zeer aanwezig en neemt de leiding, met wisselend resultaat. Ik zou het leuk vinden als zij de mol is, maar zit eerder in de mannenhoek.
- Rian: is de enige die ik (bijna) durf af te strepen, ze doet veel goed en heeft weinig invloed in de groep. Ik zie in haar geen mol.

Offline JeaNinja

• Forumlid
« Reactie #659 Gepost op: 18-02-2024, 16:13:10 »
Ik zou het juist super leuk vinden als Anna de mol is! En er is hier nog altijd meer dan genoeg twijfel op dit forum, dus zo duidelijk is het echt niet. Ik twijfel, maar ik hoop het. Dus mijn stem gaat weer naar Anna.