Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 239844 keer)

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #620 Gepost op: 17-02-2024, 22:08:14 »
Ik vrees ook dat het Anna is. Zoals Foxhunter goed omschrijft: vanwege de manier waarop zij idd haar medekandidaten beschuldigt en tevens benadrukt wat ze zelf allemaal goed heeft gedaan. Het is de Jan Versteegh-tactiek maar dan minder goed uitgevoerd. Het is niet geloofwaardig.

Voor mij zou Anna daarom géén top-mol zijn. Ook omdat meerdere kandidaten al sinds een vroeg stadium op haar zitten. Sor vult in afl. 1 al de 20e vraag op Anna in (“omdat hij het tof zou vinden als het een keer een drukke mol zou zijn”). Fons zit ook al enige tijd op Anna. Hij vult in aflevering 7 wederom een testvraag op Anna in. Zelfs afvaller Babs noemde Anna met regelmaat. Als ze het is, dan heeft ze het lastig gehad…

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #621 Gepost op: 17-02-2024, 22:11:44 »
Nog steeds Kees. Maar het zint me niet dat hij zo vaak wordt genoemd in Moltalk en dat hij heel veel verdacht wordt (dacht ik) door het publiek.

Fons stijgt bij mij wel weer.  (nr. 2) Ik twijfel heel erg tussen hem en Kees.

Rosario vind ik ook verdacht, vooral zijn biechten. Zou kunnen.

Dus een van deze 3, toch wel. Anna en Rian vind ik minder waarschijnlijk, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #622 Gepost op: 17-02-2024, 22:16:36 »
Anna loog
De Mol A

Rosario kandidaats 10 jokers willen bemachtigen voor de finale terwijl je 2k kunt bieden of meer op de vrijstelling.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #623 Gepost op: 17-02-2024, 22:20:45 »
Ik vrees ook dat het Anna is. Als ze het is, denk ik niet dat ze veel Wie Is De Mol heeft gekeken want dan had ze dingen anders aangepakt heb ik het idee. 'Ik speelde de fanatieke kandidaat' is niet erg origineel. Rosario zou ik een heel leuke mol vinden, ik hoop stiekem dat hij het is.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 22:28:28 door Run »

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #624 Gepost op: 17-02-2024, 22:35:14 »
Mooi hoe het hele forum hier zo wispelturig is als mijn zijn kan. Molik? Iedereen op Rosario! Mol A? Iedereen op Anna! ::rofl::
...óf niet!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #625 Gepost op: 17-02-2024, 22:58:13 »
Rian, mijn schot-voor-de-boeg, waar ik veel te lang aan heb vastgehouden, als mol geloof ik echt niet meer in en zou ik eerlijk gezegd ook wel heel erg vinden tegenvallen.

Ik hoop heel, heel erg dat Kees de mol is. Wat zou ik dat heerlijk vinden. Maar ik denk ook de hele tijd dat hij er elk moment uit kan gaan. Dat hij er nog inzit, maakt hem steeds verdachter. Zeker als het echt zo is dat hij “zo op Babs heeft gezeten” de laatste afleveringen.

Rosario gaat bij mij heel erg op en neer. De montage/edit is natuurlijk zo bepalend. Deze aflevering vond ik hem weer veel minder verdacht dan de laatste ~drie afleveringen. En als hij verdacht is, is het bijna alsof hij zo geforceerd verdacht wordt neergezet.

Anna heb ik over het gehele seizoen, gemiddeld genomen, het meest verdacht en ik heb haar zekerrr niet afgeschreven. Maar ik zie er toch ook een vrij oprechte fanatieke kandidaat doorheen, met veel spanning (?!). Al heb ik ook wel eens gedacht: “mol-zenuwen”!
Edit: en ik kan meest met aanwijzingen die naar haar (zouden kunnen) leiden.

Wat ik met Fons aan moet, vind ik misschien nog wel het lastigste. Dat vind ik alleen al verdacht, haha. Hopt nog steeds heel erg heen en weer.

Wat een lastig seizoen. Het enige dat ik zeker weet is dat ik heel erg hoop dat Kees de mol blijkt te zijn. Ik vind dan nu al dat hij het waanzinnig doet. Dat hij zo verdacht wordt door de “normale” (::rofl::) kijker vind ik niet zo heel erg. Deze markante man is zo ongeveer wel het bekendste (denk ik?) en daar ligt snel heel veel verdenking op.

Als ik nu (als in: op dit exacte moment) een een lijstje moet maken:
1. Anna
2. Kees
3. Sor
4. Fons
5. Rian

« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 23:37:16 door IDM »
Laten we jabberen joekelen.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #626 Gepost op: 17-02-2024, 22:59:27 »
Ik vond het wel superverdacht dat Kees 2000 euro uit de pot neemt nadat Babs 1950 inzet maar op de verkeerde dus dan was er niks uit de pot gegaan. Hij kan nog altijd claimen dat het niet ver van de rest afzat (gemiddelde 1500). Dit was ook een vraag in de test, dus de kandidaten konden precies zien dat een ander ook 1950 had, plus dat Rik het gemiddelde eerder al vermeldde. Tien punten erbij voor Kees als mol ::trots:: ::ok::
De Blondine is de Mol :)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #627 Gepost op: 17-02-2024, 23:37:51 »
Ik vond het wel superverdacht dat Kees 2000 euro uit de pot neemt nadat Babs 1950 inzet maar op de verkeerde dus dan was er niks uit de pot gegaan. Hij kan nog altijd claimen dat het niet ver van de rest afzat (gemiddelde 1500). Dit was ook een vraag in de test, dus de kandidaten konden precies zien dat een ander ook 1950 had, plus dat Rik het gemiddelde eerder al vermeldde. Tien punten erbij voor Kees als mol ::trots:: ::ok::

Ja, zo zie ik het ook!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #628 Gepost op: 17-02-2024, 23:41:09 »
Toch moet deze giga molactie blijkbaar nog even inzinken bij de molloten, Kees staat nu LAATSTE in de poll  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wie is de mol?
Anna
28 (42.4%)
Fons
9 (13.6%)
Kees
8 (12.1%)
Rosario
12 (18.2%)
Rian
9 (13.6%)

Als Anna een 500je pakt bij het eerdere geld spel (bakjes) staat ze meteen met Rosario aan kop, als Kees een veel veel duidelijkere greep uit de kas doet staat hij laatste  :o

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #629 Gepost op: 17-02-2024, 23:43:45 »
Als Anna een 500je pakt bij het eerdere geld spel (bakjes) staat ze meteen met Rosario aan kop, als Kees een veel veel duidelijkere greep uit de kas doet staat hij laatste  :o

Nog een reden waarom hij een fantastische mol zou zijn!  (Best goed met dingen wegkomt hier.) ::tandpastasmiley::

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #630 Gepost op: 17-02-2024, 23:45:41 »
Kees staat landelijk met stip op 1 in de verdenkingen

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #631 Gepost op: 17-02-2024, 23:46:55 »
Hoogste tijd dat hij hier ook eens op 1 komt... kom op molloten.... we kunnen het ;D ::regenboog::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #632 Gepost op: 17-02-2024, 23:48:57 »
Toch moet deze giga molactie blijkbaar nog even inzinken bij de molloten, Kees staat nu LAATSTE in de poll  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Aan mij ligt dat niet.  ;D
Ik denk wel dat het uiteindelijk heel dicht bij elkaar ligt. Mijn top 3 (Kees-Fons-Sor) bijvoorbeeld springt alle kanten op. Ik heb alledrie flink verdacht. Pas de laatste afleveringen durf ik een klein beetje te tunnelen, maar helaas: vanaf afl. 1 een 'vaste mol' is dit jaar niet gelukt.  ::rofl::

Iedereen (behalve Babs dan, maar ja) heeft verdachte dingen gedaan en ook wel wat afstreeppunten.

Dat zorgt ervoor dat ik nu anti-tunnelvisie heb op Anna en Rian, maar eigenlijk kan een van hen ook nog de mol zijn. Maar het wordt toch hoog tijd om wat mensen echt weg te strepen, vind ik.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #633 Gepost op: 17-02-2024, 23:49:07 »
Kees staat landelijk met stip op 1 in de verdenkingen

Ja, hier niet. Dat hij landelijk van meet af aan zo wordt, komt denk ik ook/vooral door wat ik eerder schreef hier:

Dat hij zo verdacht wordt door de “normale” (::rofl::) kijker vind ik niet zo heel erg. Deze markante man is zo ongeveer wel het bekendste (denk ik?) en daar ligt snel heel veel verdenking op.

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #634 Gepost op: 17-02-2024, 23:49:36 »
Anna

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #635 Gepost op: 18-02-2024, 00:24:17 »
Pfff meteen weer die waardeoordelen over een Mol waar je net naar geswitcht bent. Wacht het nou toch gewoon af.

Ik stem ook weer op Anna. Na de enveloppenopdracht ben ik puur op gevoel naar haar geswitcht en heb sindsdien geen reden gezien waarom ze het niet is. Ik heb alleen nog steeds niet helder wat ze in de eerste afleveringen precies gedaan heeft, omdat ik toen totaal niet op haar lette.

Ik zie Sor nog steeds als optie (en misschien zelfs Kees). Komende week toch maar even teruglezen wat ze precies gedaan hebben overal.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #636 Gepost op: 18-02-2024, 00:29:08 »
Pfff meteen weer die waardeoordelen over een Mol waar je net naar geswitcht bent. Wacht het nou toch gewoon af.

Waar/wie doel je op?

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #637 Gepost op: 18-02-2024, 00:31:25 »
Rick McCullough is de Mol!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #638 Gepost op: 18-02-2024, 00:39:10 »
Waar/wie doel je op?
Ik spreek ook geen waardeoordelen uit..... of althans...... ik spreek wel een waarde uit, namelijk 2000 euro...... ik waardeer die waarde als stevigste molactie van de hele serie tot nu toe ::ok::

De mol staat hier vol in de schijnwerpers en haalt toch zo'n enorm bedrag uit de pot. Dat was destijds met Sor's 3000 heel anders. Ik heb nooit geloofd dat de mol zelf simpel 3000 uit de pot haalt daar, die heeft gelaagd gespeeld in die opdracht.

De 2000 van nu is super brutaal en mag wat mij betreft zeker zorgen voor een Kees op de nummer 1 positie nou.... ik bedoel, als Sor toen wel 1e kwam te staan door zo'n zelfde opdracht, dan mag dat met Kees nu zeker, want de opdracht zit veel gevaarlijker voor de mol in elkaar ::jaja::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #639 Gepost op: 18-02-2024, 00:42:27 »
Ik vul de poule al sinds het begin op Anna in als mol. Zat enkel met Rosario als twijfel. Kees is de bekendste deelnemer met Tooske waarvan de doorsnee kijker hem het beste kent. En hij is de doorsnee wensmol om zijn werk. Hoe leuk is het om Kees die oplichters hunt nu zelf de oplichter in het spel te zijn.

Kan het. Ja, er zijn wel meer mollen die dubbel en dwars een vrijstelling wilden bemachtigen. Maar ik zie in Kees het oprechte karakter zoals ik hem van tv ken. Rosario zou nog kunnen, speelt ie wel voor safe met maar min 500. Terwijl de mol denk ik juist wil bieden op de vrijstelling. Ze ontlenen aan de mol en daar verliep het anders. Dus het kan beide.

In Fons en Rian zie ik geen mollen. Het is Anna of Rosario. Met Kees als winnaar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan