Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 101015 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #740 Gepost op: 23-02-2024, 15:12:58 »
Ik begrijp je twijfels. Uit mijn hoofd enkele verdachte momenten. Anna zegt in de opdracht met de vlaggetjes dat ze niet goed is in rekenen. Het levert dan ook niets op. Bij de stenenopdracht steekt ze haar hand op en zegt dat ze goed kan rekenen. Bij de opdracht met de dansers haalt ze een verkeerde danser met zwart lint om de hoed weg.  Bij de Molympische spelen valt haar microfoon uit. Bij Uitzitten kiest ze voor geschiedenis in plaats van wetenschap. Bij de enveloppen heeft ze -500. In Uitkomst bieden is ze als laatste of een van de laatsten aan de beurt en kan veilig 1500 bieden.

Haar gedrag kwam aanvankelijk kandidaats op mij over, maar het kan ook van tevoren zo bedacht zijn, zoals steeds als eerste het woord nemen, met name na afloop van een opdracht. Verder houdt ze opvallend vaak haar handen voor haar gezicht.

Zeker geen sluitend bewijs, maar ik kan haar nog niet loslaten als mol.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 15:24:04 door Delightz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #741 Gepost op: 23-02-2024, 15:18:28 »
Voor mij gaf het volgende moment de doorslag:

Nadat Rik zegt dat de test analoog zal zijn zie je iedereen verbaasd reageren.
Anna is de enige die er meteen overheen kletst met dat ze de opdracht zo goed gedaan hebben… ter afleiding van de eventuele hint waarschijnlijk.

Heel vreemd dat ze hier geen enkele vorm van n kandidaatse reactie had

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #742 Gepost op: 23-02-2024, 15:28:28 »
Anna is volgens mij van nature scherp, aanwezig en enthousiast. Ideale eigenschappen om je kandidaats voor te doen. Daar zou niet veel acteerwerk voor nodig zijn. En met haar ervaringen als presentator zie ik haar dat wel doen. Maar misschien zit ik ernaast.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #743 Gepost op: 23-02-2024, 15:38:25 »
Ik switch naar trol-Mol Fons.
Maar kijk eens naar het topic wie-verdenkt-wie.... is een leuk topic joh ;D Fons kan gewoon niet meer, niet alleen Tooske maar vooral ook Jeroen ging eruit die vanaf aflevering 1 al vol op Fons zat. Dan had Rian, Kees of Sor af moeten vallen. Kan er bij mij niet in.

Anna en Sor vallen voor mij door dit topic ook af. Tooske zat op Fons maar had als 1e zelfs Sor. En voor Anna is het sterkste argument, helemaal in het begin al, het afvallen van Justin, dat telt dan nog heel zwaar mee.

Blijven over twee andere onwaarschijnlijke kandidaten die aan elkaar gekoppeld zitten. Is Rian straks afvaller dan is Kees de mol niet. Babs is eruit, die heeft waarschijnlijk toch wel op Kees ingezet, dus ook wel een smetje op Kees. Maar ik heb hem toch als mol. Ik vind het argument dat hij in de app alsmaar eerste staat omdat hij nu eenmaal de meest bekende Nederlander is wel valide.

Hij had nu een vrijstelling dus naar mijn smaak is het nu breken of barsten, hij krijgt of rood of hij is de mol. Ik zet in op een finale Rian-Kees-Anna.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #744 Gepost op: 23-02-2024, 15:52:56 »
Maar kijk eens naar het topic wie-verdenkt-wie.... is een leuk topic joh ;D Fons kan gewoon niet meer, niet alleen Tooske maar vooral ook Jeroen ging eruit die vanaf aflevering 1 al vol op Fons zat. Dan had Rian, Kees of Sor af moeten vallen. Kan er bij mij niet in.

Anna en Sor vallen voor mij door dit topic ook af. Tooske zat op Fons maar had als 1e zelfs Sor. En voor Anna is het sterkste argument, helemaal in het begin al, het afvallen van Justin, dat telt dan nog heel zwaar mee.

Blijven over twee andere onwaarschijnlijke kandidaten die aan elkaar gekoppeld zitten. Is Rian straks afvaller dan is Kees de mol niet. Babs is eruit, die heeft waarschijnlijk toch wel op Kees ingezet, dus ook wel een smetje op Kees. Maar ik heb hem toch als mol. Ik vind het argument dat hij in de app alsmaar eerste staat omdat hij nu eenmaal de meest bekende Nederlander is wel valide.

Hij had nu een vrijstelling dus naar mijn smaak is het nu breken of barsten, hij krijgt of rood of hij is de mol. Ik zet in op een finale Rian-Kees-Anna.

Babs zat echt niet op kees. kreeg bij niet de mol en haar interview op nu.nl de indruk dat ze kees totaal niet als mol zag.

En aub niet rian als mol al lijkt me dat wel steeds waarschijnlijker.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #745 Gepost op: 23-02-2024, 17:12:55 »
Precies!


Babs zegt in Niet de mol wel iets opmerkelijks.....ze ging wel met een goed gevoel de test in maar omdat Kees een vrijstelling had betekende dat 1 concurrent minder. Ze zegt vervolgens als hij geen  vrijstelling had gehad dan was er een kans dat hij een rood scherm had gekregen.

Ze verdacht hem totaal niet dus en zag hem als concurrent. Nu heeft ze bij de 1e keer Niet de mol al gezegd dat ze in een tunnelvisie belandde en  vooral de drie kandidaten bij de schilderijen verdacht en toen lag ze eruit.
Ze zegt nu ook dat ze vooral wist wie ze wel kon vertrouwen.

Sor vertrouwde ze niet, het bondje was een nepbondje.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #746 Gepost op: 23-02-2024, 22:13:01 »
Anna en Sor vallen voor mij door dit topic ook af. Tooske zat op Fons maar had als 1e zelfs Sor. En voor Anna is het sterkste argument, helemaal in het begin al, het afvallen van Justin, dat telt dan nog heel zwaar mee.
Waarom denk je dat Anna afvalt? Justin spreidde in aflevering 2 op Anna, Jip en Tooske en zeker ook wel Fons. In aflevering 3 zegt hij dat de mol een vrouw is.

Ik vind Anna's verdenkingen in aflevering 3 juist verdacht. Zij verdenkt Tooske, Jeroen en Fons. Haar eerdere verdachten waren Jip en Babs, die al waren afgevallen. Zij kan op basis hiervan dus heel goed de mol zijn, anders was ze er mogelijk allang uitgevlogen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #747 Gepost op: 24-02-2024, 10:13:19 »
Justin spreidde in aflevering 2 op Anna, Jip en Tooske en zeker ook wel Fons. In aflevering 3 zegt hij dat de mol een vrouw is.
Hierdoor dus. Jip was er toen al uit dus hij heeft toen hij exit was puur gespreid op Anna en Tooske en was er dan dus 100% zeker ingebleven als Anna de mol was.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #748 Gepost op: 24-02-2024, 10:30:05 »
Of hij spreidde op Tooske, Anna en Rian. En hij gaf zelf aan dat het misging met de toekomst vragen, dus jouw conclusie over Anna lijkt mij niet geheel waterdicht.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #749 Gepost op: 24-02-2024, 10:35:21 »
100 molloten hier stemmen op Anna als mol dus die zijn het met je eens  ::rofl:: maar ik vind het wel een heeeeeel erg goede reden om nog eens goed te heroverwegen.

Alleen is dit al een oud argument dat iedereen intussen allang kent. Plus denk ik dat Anna de finale wel haalt. Dus dat zou betekenen dat de molloten op dit forum en masse op Anna blijven tot het einde en we het dus eindelijk weer eens mis hebben  ;D hehe geintje, maar het komt over het algemeen toch niet vaak voor toch ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #750 Gepost op: 24-02-2024, 10:55:14 »
Je hebt helemaal gelijk hoor.  Zoals Marimol ergens anders zegt is het ook een kwestie van interpretatie. Zelf houd ik daarom nog alle opties open.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #751 Gepost op: 24-02-2024, 14:54:59 »
Kees is de mol

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #752 Gepost op: 24-02-2024, 15:15:25 »
Ik vind het dit jaar erg moeilijk en heb Rian nooit echt een Mol gevonden, maar ik denk langzamerhand toch dat zij het is. De buikloop zal haar in het begin parten hebben gespeeld en ze konden het niet maken om alweer de Mol te vervangen net als in seizoen 5. Misschien dat ze nu Rick ermee stopt dit eindelijk eens rechtzetten, maar dit geheel terzijde.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 15:18:43 door MartinJ »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #753 Gepost op: 24-02-2024, 15:34:53 »
Ik vind het dit jaar erg moeilijk en heb Rian nooit echt een Mol gevonden, maar ik denk langzamerhand toch dat zij het is.

Ik heb Rian nooit verdacht, als enige van de 5 overgebleven kandidaten. Maar ik merk dat dit de afgelopen week wel is gaan schuiven. Ik heb haar nooit echt overwogen, misschien was het onterecht.

Toch blijf ik bij Kees.  ::jaja:: Ik twijfel wel, omdat hij zo enorm relaxed lijkt te zijn voor een mol. Maar wat mij betreft, heeft hij uiteindelijk wel de meest verdachte acties. Dat hele tunnelen wat ik weleens heb - vanaf afl. 1 vol op een mol - mis ik wel een beetje dit jaar.  ;)


Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #754 Gepost op: 24-02-2024, 15:58:18 »
Ik heb Rian al vanaf het begin en ben volgens mij afl 5 of 6 geswitched naar Anna.
In de pool nog steeds Rian omdat deze 2 de enige opties zijn m.i (en het geen nut heeft meer om naar Anna te switchen.. all or nothing)

Denk echt Anna.. zo niet Rian.

De mannen zijn het niet

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #755 Gepost op: 24-02-2024, 16:01:24 »
Denk echt Anna.. zo niet Rian.
De mannen zijn het niet

Ik sluit me hierbij aan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #756 Gepost op: 24-02-2024, 16:31:37 »
Ik ben wel weer klaar voor een nieuwe tunnelinstorting  ::bravo::. Kees of Anna eruit zou het luidst zijn.

Rosario was toch ook nummer 1 nog niet lang geleden hier. Ik denk dat we die instorting ook nog wel kunnen horen hier.

Laat het geen uitzending zonder afvaller zijn  ::regenboog:: ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #757 Gepost op: 24-02-2024, 17:31:09 »
Kees
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #758 Gepost op: 24-02-2024, 18:16:56 »
Ik sluit me hierbij aan.

Idem dito ::jaja::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #759 Gepost op: 24-02-2024, 18:49:03 »
Of we mogen weten dat Babs op Sor zat omdat hij er vanavond uitvliegt, of we mogen het ‘weten’ omdat het niet waar is en Sor eigenlijk de Mol is.

Ik blijf nog een weekje bij Rosario.
...óf niet!