Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 363147 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #1100 Gepost op: 4-03-2024, 22:22:56 »
Nu wordt ik meestal wel afgeleid ::rofl:: ::rofl::.

Maar als het echt duidelijk is zoals vorig jaar, ontsnap ik toch richting de goede tunnel.

Fons was een geweldige nepmol. Hij heeft dat goed gedaan.

Dat is een goede strategie. Bij mij is het meestal een kwestie van: juichen (hoera, de juiste tunnel) of tunnelend ten onder gaan.

Maar Fons lijkt mij ook minder waarschijnlijk als mol.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #1101 Gepost op: 5-03-2024, 11:40:36 »
Precies, Fons is niet waarschijnlijk als mol. Anna is de logische mol. Dat vindt Nederland, dat vindt het forum. Eindelijk weer eens een vrouw, en een goede. Een duidelijke uitslag.

Maar ja, ze kan niet meer door de wie-verdenkt-wie, en als ik Splinter's interview zie dan spat het van de buis dat Fons de mol is. Dus ik kan er niet omheen. Een nieuwe tunnelinstorting neem ik graag. Ik ga ervoor dat Rick er met een enorme klapper uitgaat. Fons is de mol.
De Blondine is de Mol :)

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1102 Gepost op: 5-03-2024, 11:45:44 »
Door Fons' nerveuze houding bij Splinter zou hij inderdaad heel goed de mol kunnen zijn. Anna oogt relaxed (al was Everon dat destijds ook) en kandidaats, maar op basis van de verdenkingen kun je haar niet zomaar wegstrepen. In de eerste afleveringen is er niemand die vol op een kandidaat zat en kun je daar in het algemeen geen verstrekkende conclusies uit trekken. Overigens werd ook Fons al in de eerste aflevering door meerdere kandidaten verdacht.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1103 Gepost op: 5-03-2024, 11:52:30 »
Precies, Fons is niet waarschijnlijk als mol. Anna is de logische mol. Dat vindt Nederland, dat vindt het forum. Eindelijk weer eens een vrouw, en een goede. Een duidelijke uitslag.

Maar ja, ze kan niet meer door de wie-verdenkt-wie, en als ik Splinter's interview zie dan spat het van de buis dat Fons de mol is.
Dit is onzin dat ze niet meer kan zijn door wie-verdenkt-wie dat maak jij ervan. Ik vind eerder dat Fons niet meer kan door wie-verdenkt-wie, want veel afvallers namen hem mee. Bij Anna alleen de eerste test van Babs en Justin, maar die noemde ook andere kandidaten dus die hadden waarschijnlijk Anna niet eens op één staan. En vaak is de meeste zenuwachtig van de drie bij Splinter niet de mol. Ik vond vorig jaar vooral Ranomi zenuwachtig en dat jaar daarvoor vond ik dat ze Fresia verdacht maakte tijdens niet de mol. En was Everon inderdaad zo relax als Anna.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 11:54:27 door Mol1991 »

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #1104 Gepost op: 5-03-2024, 12:57:54 »
Dit is onzin dat ze niet meer kan zijn door wie-verdenkt-wie dat maak jij ervan. Ik vind eerder dat Fons niet meer kan door wie-verdenkt-wie, want veel afvallers namen hem mee. Bij Anna alleen de eerste test van Babs en Justin, maar die noemde ook andere kandidaten dus die hadden waarschijnlijk Anna niet eens op één staan. En vaak is de meeste zenuwachtig van de drie bij Splinter niet de mol. Ik vond vorig jaar vooral Ranomi zenuwachtig en dat jaar daarvoor vond ik dat ze Fresia verdacht maakte tijdens niet de mol. En was Everon inderdaad zo relax als Anna.

Mooi Lo op zijn/haar/het plaats gezet. Als je het wie-verdenkt-wie-topic trouw blijft, moet het Anna zijn. Justin is zo een typisch geval van een vroege afvaller die zogezegd de mol een beetje verdenkt.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #1105 Gepost op: 5-03-2024, 12:59:34 »
Fons kan inderdaad niet meer door "wie verdenkt wie", behalve als de de 7 overgebleven kandidaten (dus 8 incl Fons) al allemaal behoorlijk op hem zaten. Anders gaan Jeroen en Tooske er niet uit, want die namen hem duidelijk mee (als ze al niet aardig aan het tunnelen waren). Dat zou behoorlijk teleurstellend zijn, dat iedereen al goed zat na slechts een paar afleveringen.

Later lijken Kees en Rian behoorlijk op elkaar te zitten. En Sor lijkt op Anna te zitten. Dus de kans dat Fons de mol is lijkt me nihil op basis van de verdenkingen.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #1106 Gepost op: 5-03-2024, 13:38:39 »
Fons kan inderdaad niet meer door "wie verdenkt wie", behalve als de de 7 overgebleven kandidaten (dus 8 incl Fons) al allemaal behoorlijk op hem zaten. Anders gaan Jeroen en Tooske er niet uit, want die namen hem duidelijk mee (als ze al niet aardig aan het tunnelen waren). Dat zou behoorlijk teleurstellend zijn, dat iedereen al goed zat na slechts een paar afleveringen.
En dat is nou precies waar we achter zijn gekomen, Fons wordt niet voor niks laatste in de verkiezing. Als Anna daar nou had gestaan was het een heel ander verhaal maar de uitslag was duidelijk.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1107 Gepost op: 5-03-2024, 13:41:17 »
En dat is nou precies waar we achter zijn gekomen, Fons wordt niet voor niks laatste in de verkiezing. Als Anna daar nou had gestaan was het een heel ander verhaal maar de uitslag was duidelijk.
Dus ben je ook nu volledig mee eens dat het Anna is ipv Fons?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #1108 Gepost op: 5-03-2024, 13:55:06 »
Ja als Anna laatste was geweest wel ja. Ik zat die week nog op Kees, dus was nog helemaal open. Ik moest switchen toen ik zag dat Kees met 1500 euro kwam aanzetten, toen kon ik geen mol meer in hem zien. Maar we hebben gezien dat Anna niet laatste was toch? Er bleef toen uiteindelijk maar 1 logische persoon over om de mol te zijn.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1109 Gepost op: 5-03-2024, 14:03:48 »
Oké, ik weet niet zo snel om welke opdracht dit gaat. Maar Lo geloof mij als je de wie-verdenkt-wie topic volgt kom je bij Anna uit en niet bij de andere twee finalisten. Als je dit niet ziet, kan ik het ook niet helpen.

Ik zat na aflevering 1 op Anna, toen ben ik geswitcht naar Rian, maar vond Sor ook verdacht. Maar nu kan ik er niet meer onderuit dat het Anna is.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 14:08:28 door Mol1991 »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #1110 Gepost op: 5-03-2024, 14:08:32 »
Nee ik geloof jou dus niet want ik zeg precies het tegenovergestelde  ::rofl:: En dat zeg ik dus al de hele tijd, heel consequent. Ik was ook graag op Anna overgestapt na Kees maar haar moet je gewoon strepen, ik kan er niet meer onderuit dat het Fons moet zijn. En tja, ik was er met NVR_95 al over uit dat we een principieel verschil van inzicht hebben. Maar hij geeft wel een geitenpaadje waarin hij het nog wel kan zien, dat Fons het is. Als ik dan een geitenpaadje voor Anna moet maken dan moet ik inderdaad de vroege afvallers met een korreltje zout nemen of zeg maar gerust een kilo zout... dan is de maaltijd niet lekker meer en is voor mij het topic wel failliet.

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #1111 Gepost op: 5-03-2024, 14:09:19 »
Dus ben je ook nu volledig mee eens dat het Anna is ipv Fons?

Ik vermoed (maar dat is slechts een vermoeden) dat hij nu niet volledig voor Anna gaat maar hooguit 49%
Ik denk dat de overige 51 % toch volledig naar Fons gaan.

Am I right or am I right ? right, right, right!  (Ned Ryerson in Groundhog Day)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1112 Gepost op: 5-03-2024, 14:10:13 »
Prima Lo. Zou wel jammer zijn voor Fons als heel veel kandidaten al op hem zitten, ook veel afvallers. ;)

Offline bris

• Forumlid
« Reactie #1113 Gepost op: 5-03-2024, 14:12:04 »
Prima. Zou wel jammer zijn voor Fons als heel veel kandidaten al op hem zitten, ook veel afvallers.

Was zijn eigen keuze om openlijk te mollen. Hij had waarschijnlijk verwacht dat veel mensen dachten hij te open deed en niet kon zijn.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1114 Gepost op: 5-03-2024, 14:15:11 »
Was zijn eigen keuze om openlijk te mollen. Hij had waarschijnlijk verwacht dat veel mensen dachten hij te open deed en niet kon zijn.
Haha, ik denk dat de makers niet twee keer achter elkaar een mol willen die zo openlijk molt. Alleen had Jurre meer geluk dan Fons, want hij werd minder verdacht als mol door de kandidaten. Maar ben blij voor jullie dat jullie dit geloven.  ::rofl:: Wie-verdenkt-wie topic wijst helaas alleen naar Anna als mol. ;)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 14:17:32 door Mol1991 »

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #1115 Gepost op: 5-03-2024, 14:15:34 »
Nee ik geloof jou dus niet want ik zeg precies het tegenovergestelde  ::rofl:: En dat zeg ik dus al de hele tijd, heel consequent. Ik was ook graag op Anna overgestapt na Kees maar haar moet je gewoon strepen, ik kan er niet meer onderuit dat het Fons moet zijn. En tja, ik was er met NVR_95 al over uit dat we een principieel verschil van inzicht hebben. Maar hij geeft wel een geitenpaadje waarin hij het nog wel kan zien, dat Fons het is. Als ik dan een geitenpaadje voor Anna moet maken dan moet ik inderdaad de vroege afvallers met een korreltje zout nemen of zeg maar gerust een kilo zout... dan is de maaltijd niet lekker meer en is voor mij het topic wel failliet.

Ik zie een geitenpaadje puur op basis van "wie verdenkt wie". Maar er zijn nog twee factoren die ik sterk meeneem.

Wie is de mol niet -> wijst wat mij betreft naar Fons (zie m'n post in het Fons topic)

Wie krijgt er verdachte edits -> Fons juist wel heel vaak en Anna veel minder (dus Anna is de mol).

Alle drie factoren komen wat mij betreft uit op Anna en niet Fons.

Haha, nou als hij het wel is dan kunnen we in ieder geval zeggen dat dat volledig mislukt is.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 14:30:54 door NVR_95 »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1116 Gepost op: 5-03-2024, 14:29:51 »
Als ik dan een geitenpaadje voor Anna moet maken dan moet ik inderdaad de vroege afvallers met een korreltje zout nemen of zeg maar gerust een kilo zout... dan is de maaltijd niet lekker meer en is voor mij het topic wel failliet.
Ja ze zeggen dat ze op Anna gaan, maar ze noemen ook andere namen. Wie zegt dat Anna op nummer 1 stond en misschien hebben ze de vragen overAnna fout beantwoord, dan vlieg je er nog steeds uit. Dus dit is geen bewijs dat ze niet is. Ik zou het eerder denken dat ze de mol niet is als voorbeeld één van de latere afvallers haar naam noemt en eruit vliegt. En wat ik weet zitten Fons en Sor beide op haar en die zitten er nog in. Bij Sor was het misschien altijd vaag gehouden, maar hij zit echt op Anna. En de kandidaten die op Fons zitten gaan er allemaal uit.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 14:49:47 door Mol1991 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #1117 Gepost op: 5-03-2024, 15:44:48 »
Ja ze zeggen dat ze op Anna gaan, maar ze noemen ook andere namen. Wie zegt dat Anna op nummer 1 stond en misschien hebben ze de vragen overAnna fout beantwoord, dan vlieg je er nog steeds uit. Dus dit is geen bewijs dat ze niet is. Ik zou het eerder denken dat ze de mol niet is als voorbeeld één van de latere afvallers haar naam noemt en eruit vliegt. En wat ik weet zitten Fons en Sor beide op haar en die zitten er nog in. Bij Sor was het misschien altijd vaag gehouden, maar hij zit echt op Anna. En de kandidaten die op Fons zitten gaan er allemaal uit.

Je kunt niet beginnen met zeggen dat eruit vliegen op een genoemde verdachte niets hoeft te zeggen omdat mensen de vragen wellicht gewoon fout hebben beantwoord en vervolgens jouw aanname dat verschillende kandidaten er op Fons uit zijn gevlogen als argument gebruiken.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #1118 Gepost op: 5-03-2024, 15:54:30 »
Je kunt niet beginnen met zeggen dat eruit vliegen op een genoemde verdachte niets hoeft te zeggen omdat mensen de vragen wellicht gewoon fout hebben beantwoord en vervolgens jouw aanname dat verschillende kandidaten er op Fons uit zijn gevlogen als argument gebruiken.
Ja, maar de verdenkingen van eerste afvallers (Babs en Justin) heb je niks aan, omdat er gewoon geen bewijs is dat ze eruit gingen omdat ze (vol) op Anna zaten. Ik dacht eerst ook zo en ging daar in discussie over dat Anna niet de mol kan zijn, maar ik zie dat hoe ik dacht niet klopt. En wie-verdenkt-wie wijst helaas naar Anna en ook alle afleveringen.
Bij Fons hebben we dat helaas wel meer bewijs, dat mensen dankzij hem afvielen. Maar de mensen die in Fons-tunnel zien dit gewoon niet prima. Ik zit zelf niet echt heel lang in een Anna tunnel, pas sinds afgelopen zaterdag, omdat alles bewijst dat ze het is.

Maar dat zien jullie zaterdag wel, dat alleen nog Anna de mol kan zijn.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 16:01:12 door Mol1991 »

« Reactie #1119 Gepost op: 5-03-2024, 16:03:00 »
Bij Fons hebben we dat helaas wel meer bewijs, dat mensen dankzij hem afvielen. Maar de mensen die in Fons-tunnel zien dit gewoon niet prima.

Het bewijs is (zoals altijd bij widm) flinterdun.  Het kan namelijk ook  zijn dat de kandidaten al veel eerder op Fons zaten. En dan vliegen er mensen uit die meer hadden gespreid dan de kandidaten die nu nog over zijn..