Poll

Wie wordt de verliezend finalist?

Anna
2 (4.2%)
Fons
22 (45.8%)
Rosario
24 (50%)

Totaal aantal stemmen: 48

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 23810 keer)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #120 Gepost op: 21-02-2024, 10:15:05 »
Rian of Kees. Lijken niet op Anna te zitten. Zeker Rianna niet.

Offline JanMOL

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 21-02-2024, 10:22:51 »
Kees denk ik

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 21-02-2024, 15:04:13 »
Rosario

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #123 Gepost op: 23-02-2024, 15:49:54 »
Duidelijke afspiegeling van waar we denken naar toe te gaan met de finale. Ik denk ook wel dat Anna daar inzit. De cijfers op Rian en Kees zijn denk ik nu te hoog, ik denk dat ze beiden blijven maar ze zijn aan elkaar verbonden.

Ik blijf ook voor Sor gaan als afvaller nu, de week erop Fons....te veel bondjes-afleidingsgedoe.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 23-02-2024, 15:55:44 »
Duidelijke afspiegeling van waar we denken naar toe te gaan met de finale. Ik denk ook wel dat Anna daar inzit. De cijfers op Rian en Kees zijn denk ik nu te hoog, ik denk dat ze beiden blijven maar ze zijn aan elkaar verbonden.

Ik blijf ook voor Sor gaan als afvaller nu, de week erop Fons....te veel bondjes-afleidingsgedoe.

Bereikt fons niet de finale? Tooske was nogal stellig dat ze haar mol niet gezien had in het afvallershotel. Ik heb het idee dat Sor het slimmer speelt dan fons maar sor komt idd veel minder in beeld dan fons.
Ik zou het wel grappig vinden als anna afvalt dan is het echt totale paniek hier.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 23-02-2024, 17:58:29 »
Ja Tooske gelooft nog steeds dat ze goed zit zei ze in niet de mol, dus haar mol is niet in het afvallershotel gekomen, maar in de finale terecht gekomen.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #126 Gepost op: 23-02-2024, 18:39:22 »
Ik zou het wel grappig vinden als anna afvalt dan is het echt totale paniek hier.
Grappig wel ja, maar kansrijk? Nee.

Kijk, Anna staat nu 1e in de poll als mol. En laatste hier. Dus heel grappig zeker. Alleen denk ik dat zij nog wel eens in de finale kan komen zonder de mol te zijn.....

Weet je, we zitten altijd in moltunnels. Maar nu zit ik in een afvallerstunnel. Ik denk echt NIET dat Anna afvalt zaterdag, Maar die tunnel KAN ook instorten ja!  ::oink:: :o
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 23-02-2024, 20:37:19 »
Grappig wel ja, maar kansrijk? Nee.

Kijk, Anna staat nu 1e in de poll als mol. En laatste hier. Dus heel grappig zeker. Alleen denk ik dat zij nog wel eens in de finale kan komen zonder de mol te zijn.....

Weet je, we zitten altijd in moltunnels. Maar nu zit ik in een afvallerstunnel. Ik denk echt NIET dat Anna afvalt zaterdag, Maar die tunnel KAN ook instorten ja!  ::oink:: :o
Zou wel die paniek willen meemaken!  >:D Maar denk als ze niet de mol is, de finale zeker haalt en de winnaar word denk ik.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #128 Gepost op: 23-02-2024, 21:51:25 »
Rian

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #129 Gepost op: 24-02-2024, 01:41:45 »
Ik heb hier op Anna gestemd. Maar de grote tunnelinstorting zal vast wel uitblijven, ik heb de afvaller de hele tijd fout.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 24-02-2024, 08:10:31 »
Ik denk Sor, maar het zou mij ook niet verbazen als toch ineens twee afvallen.
En zou Rian de mol zijn en Tooske haar hoofdverdachte dus in de finale komt denk ik dat de meeste logisch is als er twee afvallen Sor en Anna zijn.

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 24-02-2024, 08:57:45 »
Niemand.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 24-02-2024, 09:51:40 »
Als Anna of Fons afvalt, dan stort de hele wie-verdenkt-wie als een kaartenhuis in elkaar en wordt onze zoektocht naar de mol een stuk makkelijker. Dus dat zal wel niet gebeuren. In mindere mate geldt dat ook voor Sor.

Ik acht de kans vrij groot dat Kees en Rian allebei niet de mol zijn en dan is het nog logischer dat één van hen wel zou afvallen nu. Tussen die twee lijkt het afvallen van Kees iets waarschijnlijker, omdat hij de vorige keer een vrijstelling had dus anders dan de rest is hij niet op eigen kracht de laatste executie doorgekomen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 24-02-2024, 10:05:21 »
Ik acht de kans vrij groot dat Kees en Rian allebei niet de mol zijn en dan is het nog logischer dat één van hen wel zou afvallen nu. Tussen die twee lijkt het afvallen van Kees iets waarschijnlijker, omdat hij de vorige keer een vrijstelling had dus anders dan de rest is hij niet op eigen kracht de laatste executie doorgekomen.
Met dat Kees kans grote is dan de rest om te afvallen vanwege de vrijstelling ben ik mee eens. Maar zou Rian de mol zijn (daar geloof ik zelf erg in) denk ik dat Kees niet afvalt, maar de winnaar is en dat hij al snel doorhad wie de mol is, want blijkbaar zegt hij in aflevering 2 al dat Rian het is. En dat Fons haar voor mijn gevoel ook meer verdenkt dan Sor en Anna. En lijkt nog steeds zo dat de kamergenote Anna en Rian elkaar niet verdenken, dus zou één van de mol zijn, is heel knap dat ze beide er nog inzitten en vooral Rian, want lijkt dat meer kandidaten Anna verdenken dan Rian.

Ik denk dat de kandidaat die afvalt juist wel meer helderheid geeft wie het is, omdat je nu eigenlijk voor alle 5 ligt in welke tunnel je zit wel iets kan bedenken als mol. Maar ik denk dat ook net zoals bijna elke keer in de finale 1 of 2 op de goede mol zit en de mol op de persoon die hem of haar verdenkt zit. Dus voorbeeld Kees en Rian verdenken elkaar volgens mij, wie van de rest zit ook nog op Kees of Rian, dat die dan ook doorgaat en afhankelijk is als er twee of één persoon afvalt. Of het is zo Kees en Rian verdenken elkaar gaan naar de finale en Anna en Fons verdenken elkaar ook volgens mij en dat die dan ook naar de finale gaan.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 10:35:38 door Mol1991 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #134 Gepost op: 24-02-2024, 11:36:51 »
Ik heb hier op Anna gestemd. Maar de grote tunnelinstorting zal vast wel uitblijven, ik heb de afvaller de hele tijd fout.  ;D
kun je dan ook even verder vooruit kijken, dan weten we meteen wie de mol is, dit jaar.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 24-02-2024, 11:42:39 »
kun je dan ook even verder vooruit kijken, dan weten we meteen wie de mol is, dit jaar.
Mijn tweelingzus kan wel verder vooruit kijken voor jullie.  ;)
Ze heeft ook een keer een seizoen gehad, dat ze steeds afvaller goed had.

Mijn tweelingzus heeft vaak meegemaakt dat haar eerste gevoel klopt en later verkeerd overstapte.
In de eerste aflevering had ze bij deze voorbeeld al een gevoel dat die de mol was: Patrick, Renée en Merel (bij haar had ze zelfs een droom gehad na de eerste aflevering dat Merel het is.) En ze had dat bij meerdere seizoenen dat haar eerste gevoel klopt, nu zegt haar gevoel Rian. Zoals ze had Dennis en Milouska ook heel snel door. Volgens mij heeft ze zeker sinds 2005 de helft van de mollen goed gehad door gevoel en soms helaas verkeerd overgestapt.

En bij haar is vaker het eerst gevoel dan echt bewijs dat hij of zij de mol is. Soms was er bijna geen bewijs en ik zei tegen haar dat kan toch niet, maar dan had ze toch gelijk gehad.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 12:02:22 door Mol1991 »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 24-02-2024, 13:02:37 »

Ik heb vaak op Rian gestemd als afvaller, zij zit er nog steeds in.  ;D
En twee keer op Kees als mol én afvaller.  ::schaam:: Dit, omdat ik hem echt molse dingen zie doen en hij mijn hoofdverdachte is (na afl. 5 t/m nu ongeveer). Tegelijkertijd is hij zo ontzettend relaxed en lijkt hij niet zo heel veel moeite te doen om informatie over andere kandidaten te krijgen. Hierdoor kan ik mij moeilijk voorstellen dat hij écht de mol is .  ::rofl:: (maar goed, het lukt me dan toch niet om hem af te schrijven)

Mijn tweelingzus kan wel verder vooruit kijken voor jullie.  ;)
Ze heeft ook een keer een seizoen gehad, dat ze steeds afvaller goed had.

Interessante conclusie. Voor Rian heb ik echt een blinde vlek. Als zij het is, dan zit ik er wel heel erg naast dit seizoen. Maar het kan prima; de Kees-tunnel is niet zo heel comfortabel (wel heel leuk trouwens).
Rian is zeker níet de afvaller deze week, denk ik nu.
Ik ga voor Kees, Rianne (zij verdenken sowieso elkaar, dacht ik), Rosario en Fons in de finale.  ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 13:04:22 door Tunneltelevisie »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 24-02-2024, 13:09:08 »
Interessante conclusie. Voor Rian heb ik echt een blinde vlek. Als zij het is, dan zit ik er wel heel erg naast dit seizoen.
Ja het is heel bijzonder bij haar dat vaak gewoon het eerst gevoel klopt.
Ik weet bijna zeker dat jij hier niet de enigste in bent.
Ik zat in aflevering 1 als mol op Anna, maar door mijn tweelingzus ging ik naar Rian toe en nu heb ik steeds meer het gevoel dat ze het is en er komt steeds meer bewijs op het forum over haar dat ze de mol waarschijnlijk is. En voor mijn gevoel, ook al zitten veel mensen op Anna wordt daar de twijfel steeds groter is ze het eigenlijk wel.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 13:13:06 door Mol1991 »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 24-02-2024, 14:16:40 »
Ja het is heel bijzonder bij haar dat vaak gewoon het eerst gevoel klopt.

Ik heb het wel gehad in 2018 en 2022: voorgevoel bij afl. 1 (in combinatie met het feit dat de mol iets onlogisch zegt of doet) en het bleek uiteindelijk te kloppen. Dat vind ik superleuk.
Maar ik heb ook seizoenen - en dit jaar ook - dat mijn verdenkingen alle kanten uit schieten. Soms kom ik tot dan tot inkeer  ;), maar ik blijf dan ook weleens hangen bij de verkeerde tunnel. Dus ja, dan zal Rian de mol wel zijn.  ::rofl::

Van Anna zien we nu eigenlijk niet zo goed wie ze verdenkt. Ik denk dat het niet zo'n goed teken is eigenlijk en dat ze kandidaat is. Het zou zomaar kunnen dat die tunnel instort. Al zou ik dat trouwens wel jammer vinden.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 24-02-2024, 14:27:35 »
Haha ik ken dit. :) Ik had zelf Klaas en Thomas goed en best snel en toen zat ze wel verkeerd, want toen had ze niet echt een gevoel. En ik kan ook heel lang tunnelen op de verkeerde en mijn eerste gevoel klopt vaak niet. xd Ik heb zoals Jurre en Rob dankzij haar goed en denk wel meer, maar ik ben ook vaak dat ik toch een andere mol kies, maar ik zit dan vaak fout en haar eerste gevoel gewoon  goed is. xd
En zij doet eigenlijk niks met forums, filmpjes of verborgen aanwijzigingen. Ze luistert gewoon naar haar eerste gevoel.

Wat je over Anna zegt denk ik hetzelfde. Ik hoop ene kant dat ze gewoon in de finale komt, ook al is ze geen mol, want die tunnel moet blijven.
Maar lijkt mij ook leuk als zij wel afvalt en wat hier op het forum gaat gebeuren.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 14:40:16 door Mol1991 »