Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 47897 keer)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #160 Gepost op: 19-02-2024, 11:35:01 »
Lijkt mij tot nu toe een prima mol, maar inderdaad kan je dat pas achteraf beoordelen.

In geen enkele opdracht kan je echt zeggen dat ze enorm zit te mollen (wat wij zien dan). Maar gezien ze behoorlijk slim en fanatiek is zou ik echt veel meer van haar verwachten als ze een kandidaat was. Het feit dat dat niet zo overkomt (en dat de andere kandidaten ook nooit eens zeggen "Anna is zo slim" of "Anna is zo fanatiek") doet mij denken dat ze de mol is. Dit is natuurlijk niet waterdicht (Rian kan ook nog best), maar voor nu wel de meest logische optie.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #161 Gepost op: 19-02-2024, 11:47:53 »
We zien haar in beeld 3 vragen goed beantwoorden. Natuurlijk kan dit misleiding zijn qua edit, maar dat zou ik wel over de grens vinden. Dat is niet suggestief editen maar gewoon ons scènes laten zien die nooit gebeurd zijn. Vooralsnog zie ik haar niet als mol.

Ik vind dit citaat van mezelf terug, haha, was ik alweer vergeten. Ja, het zou toch wel erg misleidend zijn als dit gewoon letterlijk niet gebeurd is. Aan de andere kant: in die opdracht werd veel minder geld verdiend dan de kandidaten verwachtten - ergens moet er toch gemold zijn, zou je denken, en dan is Anna wel een logische optie hier.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #162 Gepost op: 19-02-2024, 19:27:31 »
Ik denk misschien dat mensen mijn post opvatte alsof ik zou zeggen dat Anna een slechte mol is. Dat wil ik niet zeggen. Wie de mol is is nog niemand zeker van. Ik vroeg me alleen af welke observeerbare mollenstreken ze gedaan zou hebben als ze de mol zou zijn. En die score is vrij matig.

Omdat ik misschien wat ouderwets ben, laat ik mijn verdenking voor een belangrijk deel afhangen van mogelijke sabotages. En daar loopt Anna toch echt achter op bijna iedere andere kandidaat (met mogelijke uitzondering van Rian). Dus misschien is ze het gewoon niet.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #163 Gepost op: 19-02-2024, 19:32:50 »
Ze zou misschien een prima mol zijn, maar we hebben al verschillende keren beelden gezien waarop ze zichtbaar een chagrijnig gezicht heeft na buitenspel gezet te zijn of geld te hebben verdiend met de groep. Ik vind het raar als de productie dat gewoon zou laten zien als ze de mol is, terwijl ze over zo veel dingen geheimzinnig doen in de montage. En ik vind het wel erg slecht als de mol zo slecht kan acteren. Omdat die reacties zo in your face zijn zijn hoop ik écht dat ze het niet is, want dan gaat ze bij mij de boeken in als de meest obvious mol ever die een van de belangrijkste taken niet uit kon voeren. O.a. daarom kan ik niet geloven dat zij het is.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #164 Gepost op: 19-02-2024, 20:36:28 »
Nee nee, niet valsspelen Eva. Het kan niet tegelijkertijd de meest obvious mol ever zijn en dat je toch denkt dat ze het niet is. Dan heb je achteraf altijd gelijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #165 Gepost op: 19-02-2024, 20:45:37 »
Nee nee, niet valsspelen Eva. Het kan niet tegelijkertijd de meest obvious mol ever zijn en dat je toch denkt dat ze het niet is. Dan heb je achteraf altijd gelijk.

Ik speel ook vals geloof ik.  ::rofl:: Ik sta hier nog steeds met een halve voet. Maar ik durf er nog steeds niet in deze tunnel te springen.

De speeddate (+6000, wat natuurlijk niet helemaal op rekening van Anna is) is toch wel mijn grootste minpunt. Al kan ik me ook wel voorstellen dat het misschien meer het plan van Jip is.
Als Anna de mol is, zijn er wel wat zaken die ik niet helemaal logisch vind. Maar ik denk ook dat we lang niet alles hebben gezien. En ik denk ook dat ze een leuke, goede mol zou kunnen zijn.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #166 Gepost op: 19-02-2024, 20:49:39 »
Ze zou misschien een prima mol zijn, maar we hebben al verschillende keren beelden gezien waarop ze zichtbaar een chagrijnig gezicht heeft na buitenspel gezet te zijn of geld te hebben verdiend met de groep. Ik vind het raar als de productie dat gewoon zou laten zien als ze de mol is, terwijl ze over zo veel dingen geheimzinnig doen in de montage. En ik vind het wel erg slecht als de mol zo slecht kan acteren. Omdat die reacties zo in your face zijn zijn hoop ik écht dat ze het niet is, want dan gaat ze bij mij de boeken in als de meest obvious mol ever die een van de belangrijkste taken niet uit kon voeren. O.a. daarom kan ik niet geloven dat zij het is.
Ik vind juist dat haar reacties zo overtuigen dat ik haar lange tijd als kandidaat zag. Mocht zij de mol zijn, en daar geloof ik steeds meer in, dan kan zij blijkbaar erg goed acteren.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #167 Gepost op: 19-02-2024, 20:57:50 »
Nee nee, niet valsspelen Eva. Het kan niet tegelijkertijd de meest obvious mol ever zijn en dat je toch denkt dat ze het niet is. Dan heb je achteraf altijd gelijk.

Jajajaja, ik weet het.. Maar daarom geloof ik het dus niet, of wil ik het niet geloven q:


Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #168 Gepost op: 19-02-2024, 20:59:46 »
Ik vind juist dat haar reacties zo overtuigen dat ik haar lange tijd als kandidaat zag. Mocht zij de mol zijn, en daar geloof ik steeds meer in, dan kan zij blijkbaar erg goed acteren.
Dit heb ik ook, ik vond haar altijd zo kandidaats reageren zoals Tooske, die ook extreem kandidaatachtig reageerde. Ik krijg ook steeds meer een gevoel bij Anna dat ze de mol is, maar hoop stiekem nog steeds Rian.

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #169 Gepost op: 19-02-2024, 21:15:35 »
Inmiddels zit bijna de helft van dit forum op Anna. Ik geloof daar eigenlijk helemaal niks van.

De belangrijkste reden daarvoor is imho dat ze consequent emotioneel meegolft met het spel. Niet alleen bij de eliminatie, maar door het hele spel heen. Dat is niet te acteren,  aflevering na aflevering. Zeker niet voor iemand zonder noemenswaardige opleiding of ervaring op dit gebied.
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #170 Gepost op: 19-02-2024, 21:50:46 »
Ze heeft wel ervaring als presentator, heeft wellicht haar extraverte, open karakter mee. Ik acht deze zeer intelligente vrouw zeer wel in staat om zich de rol van kandidaat aan te nemen, waarbij het opvalt dat ze vaak de handen voor haar gezicht houdt. Let maar eens goed op haar gedrag tijdens Uitkomst bieden.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #171 Gepost op: 19-02-2024, 22:03:21 »
Inmiddels zit bijna de helft van dit forum op Anna. Ik geloof daar eigenlijk helemaal niks van.

De belangrijkste reden daarvoor is imho dat ze consequent emotioneel meegolft met het spel. Niet alleen bij de eliminatie, maar door het hele spel heen. Dat is niet te acteren,  aflevering na aflevering. Zeker niet voor iemand zonder noemenswaardige opleiding of ervaring op dit gebied.

Ja, daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ze de mol is. En dat de productie emotionele en teleurgesteld mol-reacties zo prominent zou laten zien.

Offline Draaksje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #172 Gepost op: 19-02-2024, 23:05:44 »
Ja, daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ze de mol is. En dat de productie emotionele en teleurgesteld mol-reacties zo prominent zou laten zien.
Bij de opdracht met de violen zei Rik iets in de aard van "zie maar dat je deze opdracht eens goed doet". Anna lacht en schudt duidelijk nee met haar vinger, bedenkt zich dan snel precies.
Dat is verdachte lichaamstaal. Misschien laten ze zo'n dingen er net wél in omdat de productie weet dat we het niet geloven als het zo vol in beeld komt altijd...?

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #173 Gepost op: 19-02-2024, 23:30:00 »
Bij de opdracht met de violen zei Rik iets in de aard van "zie maar dat je deze opdracht eens goed doet". Anna lacht en schudt duidelijk nee met haar vinger, bedenkt zich dan snel precies.
Dat is verdachte lichaamstaal. Misschien laten ze zo'n dingen er net wél in omdat de productie weet dat we het niet geloven als het zo vol in beeld komt altijd...?

Dit is typisch weer zo’n reactie die je afhankelijk van je tunnel iedere kant op kunt redeneren die je wil. Mols of kandidaats, wie zal het zeggen?
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #174 Gepost op: 20-02-2024, 08:32:41 »
Dit is typisch weer zo’n reactie die je afhankelijk van je tunnel iedere kant op kunt redeneren die je wil. Mols of kandidaats, wie zal het zeggen?

Jouw moldel is zeker niet biased richting anti-Anna hoor  ::rofl::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #175 Gepost op: 20-02-2024, 08:46:42 »
Ik vind haar reacties vaak erg primair en kandidaats. Als ze dat acteert zou dat heel knap zijn. Ze laat zich sturen door andere kandidaten en zit niet op de juiste posities. Daarnaast zegt ze soms dingen die m.i. een mol niet zou doen zoals bij de opdracht met Vooruit bieden. Als Rian naar binnen wordt geroepen zegt ze "Ik denk dat we tegen elkaar uitgespeeld worden". Dat is nu precies de bedoeling van de opdracht en een mol zou daar vooraf niets over zeggen om te voorkomen dat de groep gaat samenspannen tegen de mol.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #176 Gepost op: 20-02-2024, 09:53:23 »
Ik weet uit ervaring dat dit forum vaak in aflevering 7, de helft van de mensen op de goede mol zit, daarom zit ik nu ook op Anna, ook al twijfel ik nog wel eraan. Want vind haar reacties nog steeds wel kandidaats overkomen, maar als ze het is heeft ze dit goed geacteerd. En ben nog niet zo overtuigd van haar als bij Rian, maar als Rian het is vind ik bijzonder dat niet veel mensen hier op het forum op Rian zit. Als zij het is, dan is dit wel een keer leuk zo’n uitzondering.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #177 Gepost op: 20-02-2024, 09:58:33 »
Anna kan zeker goed acteren als ze de mol is, maar mijn ervaring is dat de mol dit vaak best goed kan. Ik schrijf er zeker niet iemand op af.

De mol zal ook heus niet altijd goed acteren, maar die stukjes kunnen er natuurlijk prima uitgeknipt worden.

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #178 Gepost op: 20-02-2024, 10:39:30 »
Jouw moldel is zeker niet biased richting anti-Anna hoor  ::rofl::

Ja, da’s een goeie ::bravo::
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #179 Gepost op: 20-02-2024, 13:54:02 »
Anna staat sowieso in de finale, ik hoop dat ze wint, maar als ze de mol is zou ik dat net zo mooi vinden.