De afgelopen twee afleveringen vond ik Kees weer veel verdachte dingen doen.
Aflevering 77.1
- Zet een noot verkeerd bij Vader Jacob (Sor corrigeert dit).
- Dan kent Kees de titels van kinderliedjes niet, Piep zei de muis etc..
- Sticht chaos door rennend naar Rian (die haar opdracht daardoor staakt) voor de titels vn de liedjes
- Uiteindelijk lukt deze deelopdracht niet.
- Fons komt daardoor in problemen die Rian's opdracht niet kan afmaken, omdat hij naar de laatset opdracht (grafische muziek) moet.
- Die wordt vervolgens te laat ingeleverd.
7.2
- Melde (samen met Sor) meteen dat hij in de bediening wilde om gasten te ontvangen.
- Opperde om veel details (werk, binnen of buiten) te gaan vragen aan de gasten (onnodige details)
- Verstond '
Sally' bij de gast die '
Celis' heette.
- Het is niet goed te zien wie wat deed bij het opstellen van de rij gasten, maar mogelijk zorgde het bovenstaande ervoor dat het snel misging bij de C.
7.3
- Haalt 2000 euro uit de pot door het hoogste bod voor een vrijstelling.
- Zet zich na de opdracht en in de auto nog joviaal als goodguy door erop te wijzen dat niet hij, maar anderen wel in de vragenlijst hebben gekeken.
Aflevering 88.1
- Doet lang over de eerste verdieping kaarten, meer lukt niet en neemt geld mee.
- Verteld bij Sor dat hij "Echt waar.." geld in koffer maar ook dat hij eigelijk jokers wilde.
- Kees als kandidaat: vreemd om met 1500 op zak nog over jokers vertellen, dan vraag je om afgeschoten te worden en de buit te verliezen.
- Als mol natuurlijk wel mooi: afgeschoten met geld voor de pot ben je toch nog de good Guy
- Wordt inderdaad afgeschoten met 1500 euro door Sor.
8.2
- Vist samen met Anna veel (lid)woorden op.
- Zegt "Dat hoor ik allemaal niet..." als Fons roept geen lidwoorden meer op te vissen.
- En als Anna nog een poging doet om Fons te verstaan tettert Kees erover heen door te roepen dat er weer een woord ligt.
Voor de volledigheid hier nog de link naar mijn eerdere post met verdacht zaken van Kees
Afleveringen 1 t/m 6:
Dat Rian eruit vloog en o.a. op Kees deed mij wel twijfelen, maar Rian heeft misschien haar test wel heel slecht gemaakt.
Ik blijf gewoon in deze tunnel.