Auteur Topic: [Kandidaat] Kees van der Spek  (gelezen 19669 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #200 Gepost op: 3-03-2024, 20:35:06 »
Op Kees z’n insta zag ik een filmpje van hoe hij altijd alles kwijt is (incl. leesbril). Zo grappig  ::rofl:: Hij heeft hier meer onthouden iig ::rofl::

Haha super grappig, hij is zo chaotisch als wat en hij onthoud ook weinig.   ::rofl:: Ongelofelijk knap dat hij zo ver is gekomen. ::oink:: Of door zijn slechte geheugen per ongeluk toch wat vragen steeds goed ingevuld.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 20:41:28 door Mol1991 »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #201 Gepost op: 4-03-2024, 10:14:40 »
Maar stel de biechten kloppen:
1. Kees denkt dat Anna en Sor op Fons gaan
2. Kees denkt, ik versla hen niet op kennis, want mijn aantekeningen zijn te warrig
3. Kees spreidt op Anna en Sor
4. Als iedereen op Fons zit, is spreiden de mogelijkheid om er achter te komen dat Fons het niet is.

Hij denkt nu dus: ik zat niet op Fons, de rest wel, dus Fons is de mol.

Hij maakt dan (mogelijk) de fout dat Sor niet op Fons, maar op Anna gaat. Dan valt hij namelijk ook af: als hij spreidt op Anna, en de rest vol goed zit.

Ik zie dan niet wat hier niet kan kloppen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #202 Gepost op: 4-03-2024, 10:31:07 »
Hoezo? Als hij denkt dat Anna en Sor op Fons gaan, denkt hij dan dat die er beiden helemaal naast zitten? Hoe waarschijnlijk is het in deze fase van het spel dan je twee concurrenten er 100% naast zitten? En dat terwijl je het zelf ook nog steeds niet weet. Dat zou betekenen dat iedereen het fout zou hebben aan de vooravond van de finale. Dat is echt extreem onwaarschijnlijk.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #203 Gepost op: 4-03-2024, 16:07:23 »
Helemaal eens met widm1992.

Ik denk ook zeker dat het zo is gegaan.
Hij weet niet wie de mol is. Weet dat er 2 op Fons gaan, is zelf niet overtuigd, maar weet ook dat hij zich vooral op Rian gefocust heeft dus te weinig weet om 3 fanatieke kandidaten te verslaan.
Misschien verdenkt hij Fons wel meer dan de andere 2, maar niet genoeg om daarop te gokken en daarom kiest hij ervoor om te spreiden over de andere 2 of 1 van de 2 te kiezen.

Maar misschien ook niet, we leren het zaterdag :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #204 Gepost op: 4-03-2024, 17:33:02 »

Ik denk ook zeker dat het zo is gegaan.
Hij weet niet wie de mol is. Weet dat er 2 op Fons gaan, is zelf niet overtuigd, maar weet ook dat hij zich vooral op Rian gefocust heeft dus te weinig weet om 3 fanatieke kandidaten te verslaan.


Nee hoor, Fons gaat op Anna, dus daarmee valt de redenering al in duigen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #205 Gepost op: 4-03-2024, 17:43:12 »
Ja dus? Kees denkt nu dat Fons de mol is, maar kan dus nog steeds Anna zijn. Omdat hij niet weet dat Sor ook op Anna is gegaan.

Maar volgens mij is het nodeloos de eigen tunnel beredeneren niet nodig. Niemand gaat nu nog switchen en in iedere tunnel moeten aannames gemaakt worden om montage recht te praten (want op alle 3 zijn er afvallers uitgevlogen). Sowieso een deel van het forum gaat ontdekken zijn stelligheid weer ongegrond was.

Zaterdag weten we het.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #206 Gepost op: 4-03-2024, 17:47:05 »
Heb je het topic 'Die is de Mol' al gelezen?    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #207 Gepost op: 4-03-2024, 17:53:23 »
Yes vanaf het begin gevolgd. Ik reageer hier alleen omdat de theorie afgedaan werd als onmogelijk terwijl die dat niet was

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #208 Gepost op: 4-03-2024, 20:40:57 »
Respekt. Leuke deelnemer.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #209 Gepost op: 5-03-2024, 08:57:44 »
Kees is chronisch in de war, vergeet alles en kan z'n eigen handschrift niet lezen. Ik vraag me af of hij überhaupt weet op wie hij z'n test nou eigenlijk heeft gemaakt  ::rofl::

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #210 Gepost op: 5-03-2024, 09:49:46 »
Ik denk dat Kees alleen hoopt dat hij nog een kans zou maken de finale te bereiken als Anna of Sor de mol is. Hij denkt dat iedereen al langer op Fons zit en meer weet dan hij. Ik denk ook niet dat hij nog zal spreiden op Anna of Sor maar ook zoveel mogelijk alles op Fons heeft ingevuld.

Daarmee kan het nog alle kanten op zonder dat er teveel is gerommeld in de montage met de verdenkingen.  Kees zit volledig fout en Anna of Sor is de mol. Of Kees heeft gewoon de test minder goed gescoord omdat Anna en Sor al veel langer Fons in de gaten hebben.


Offline bris

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #211 Gepost op: 5-03-2024, 09:55:08 »
Ik denk dat Kees alleen hoopt dat hij nog een kans zou maken de finale te bereiken als Anna of Sor de mol is. Hij denkt dat iedereen al langer op Fons zit en meer weet dan hij. Ik denk ook niet dat hij nog zal spreiden op Anna of Sor maar ook zoveel mogelijk alles op Fons heeft ingevuld.

Daarmee kan het nog alle kanten op zonder dat er teveel is gerommeld in de montage met de verdenkingen.  Kees zit volledig fout en Anna of Sor is de mol. Of Kees heeft gewoon de test minder goed gescoord omdat Anna en Sor al veel langer Fons in de gaten hebben.

Maar dan weet hij ook dat hij niet gaat winnen. Want dit is ook gelijk de finaletest.

Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #212 Gepost op: 5-03-2024, 10:30:44 »
Hoe ik het snap: als Kees, die op Fons zit, een fout maakt in de test,  zit hij, als het ware, een beetje op een andere kandidaat. En als die kandidaat toch de mol blijkt te zijn, is het juist in het voordeel van Kees wat foutjes te maken.
Kees weet dat hij een nadeel heeft; Rosario heeft de finalevragen ingezien, Anna zit al langer op Fons.
Ik denk dat ze bewust niet laten zien op wie Rosario zit, niet op Anna, maar ook op Fons, zodat het nog wat spannender blijft.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #213 Gepost op: 5-03-2024, 10:55:05 »
Kees is chronisch in de war, vergeet alles en kan z'n eigen handschrift niet lezen. Ik vraag me af of hij überhaupt weet op wie hij z'n test nou eigenlijk heeft gemaakt  ::rofl::
Haha  ::rofl:: misschien is hij wel de nieuwe Jochem van Gelder of Soy Kroon? Dat hij steeds nog maar net door is.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #214 Gepost op: 14-03-2024, 22:12:26 »


te leuk om niet te delen.
klaar voor de strijd

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #215 Gepost op: 17-03-2024, 18:54:12 »
Kees is toch geen kaas?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #216 Gepost op: 17-03-2024, 22:25:22 »
in een bepaald dialect wel
klaar voor de strijd