Auteur Topic: [Kandidaat] Rian Gerritsen  (gelezen 16581 keer)

Offline annebeestje

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #120 Gepost op: 23-02-2024, 10:09:05 »
Ik lees hier zoveel over dat Rian schijnbaar ziek is geweest tijdens de opnames. Even los van observatie, wordt dat ergens concreet benoemd in de uitzending of interviews?

Het enige dat ik dacht ik in de uitzending gehoord heb is dat ze wat last had van haar voet. Dat kan ook een mooie smoes zijn om op de tribune in het stadion terecht te komen en bij de opdracht “uitzitten” een logische keus te maken.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 10:41:49 door annebeestje »

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 23-02-2024, 10:13:49 »
Volgens mij wat ik begreep had ze bij de pubquiz last van buikgriep. Ik heb dit volgens mij ergens gelezen op dit forum.

Maar wat ik wel las in een interview dat ze tijdens wie is de mol tijd, drieënhalf maand niet naar de sportschool geweest is, waarom zolang geen idee. Dan wordt mijn lijf een soort kaartenhuis: eerst pijn in de knie, dan de bovenbenen.

Want verder is ze eigenlijk best wel actief: ze doet aan mountainbiken, wandelt graag. Naar de sportschool gaat ze af en aan, tijdens een sportvibe is ze eigenlijk dagelijks, de loopband en fitness-dingen doen.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 10:28:42 door Mol1991 »

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 23-02-2024, 10:19:26 »
Dat was toch Jip, tijdens de Molympische Spelen? Die wilde daarom niet rennen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 23-02-2024, 10:36:56 »
Dat was toch Jip, tijdens de Molympische Spelen? Die wilde daarom niet rennen.
Maar buikgriep is besmettelijk dus de risico dat Jip het doorgaf aan Rian of wie dan ook is groot. Als het buikgriep was in eerste instantie, want Rian zei alleen dat Jip last van haar buik had (kan ook het vrouwending geweest zijn) en in dezelfde aflevering ging ze wel klimmen met buikgriep doe je dat denk ik niet.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 10:46:50 door Mol1991 »

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #124 Gepost op: 23-02-2024, 10:47:51 »
In Mexico moet je voorzichtig zijn met eten en water drinken. Je kunt daar ziek van worden en diaree van krijgen.Rik vertelt in de podcast van aflevering 3 dat de kandidaten kennis hebben gemaakt met de Mexican 2 step dat eigenlijk  wil zeggen dat je iedere 2 stappen een bezoekje aan de wc moet brengen, aldus Rik. Van Jip weten we dat al. In de Trust Nobody podcast (3a) gaan ze daar nader op in en wordt het vermoeden uitgesproken dat ook Rian daar last van had omdat ze nogal rustig was itt tot haar normaal gesproken uitbundige gedrag.

Jip vertelde ergens ( Annemieke?)dat dat bergklimmen wel een ding was met haar buikproblemen, ze wilde niet plastisch worden.  ;D Misschien daarom ook de opmerkingen van Fons over schone onderbroeken. ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 10:54:10 door Marimol »

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 23-02-2024, 11:03:38 »
Dus conclusie: de Mexican Two Step voor Rian, zijn enkel en alleen onze vermoedens.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #126 Gepost op: 23-02-2024, 11:14:24 »
Voel je je voeten nat worden en je tunnel een beetje wankelen? :p
En probeer je zoveel mogelijk bewijs te vinden dat Rian het niet is.

Rian is het niet, daar ben ik gerust in. Mijn tunnel staat heel sterk, maar er is nog een andere naam die ik niet uitsluit, maar niet Rian.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 23-02-2024, 11:29:45 »
Dus conclusie: de Mexican Two Step voor Rian, zijn enkel en alleen onze vermoedens.
Misschien wel, maar ik vind wat in de podcast gezegd wel een reden hebben als je de mol bent zo minder kan mollen. Niet dat ik haar heel goed ken, maar ik zag eerst ook duidelijk haar uitbundige gedrag niet terug in de eerste afleveringen.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 23-02-2024, 11:32:41 »
Rian lijkt inderdaad niet zichzelf. Misschien een serieuze besmetting met molleritus?

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 23-02-2024, 13:21:18 »
quote van Belgian Mole:
Citaat
Rian is het niet, daar ben ik gerust in. Mijn tunnel staat heel sterk, maar er is nog een andere naam die ik niet uitsluit, maar niet Rian.

Je had me bijna overtuigd. Maar als er toch nog een andere naam is, is de tunnel nog niet helemaal waterdicht.   ;)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 13:23:27 door Groundhog860 »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #130 Gepost op: 23-02-2024, 14:47:31 »
uit het AD:

Rian Gerritsen door Wie is de Mol al maanden niet naar de sportschool: ‘Mijn lijf is soort kaartenhuis’

‘Eerst pijn in de knie, dan de bovenbenen’
Bewegen: ‘Ik doe aan mountainbiken en ben gek op wandelen, met een vriendin en onze dochters. Naar de sportschool ga ik af en aan. Tijdens een sportvibe ben ik er dagen achtereen, de loopband en fitness-dingen doen. Nu ben ik vanwege Wie is de Mol? zo’n drieënhalve maand niet geweest. Dan wordt mijn lijf een soort kaartenhuis: eerst pijn in de knie, dan de bovenbenen. Tijdens de rondleidingen die ik geef in het Rijksmuseum liep ik afgelopen weekend op hakken, dan merk je dat je ouder wordt en het gewicht lastiger te dragen.’

Je vraagt je alleen af waarom dat 3 1/2 maand moest duren, maar daar hebben vast meer mensen last van, frisse tegenzin om weer te starten.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 24-02-2024, 10:30:46 »
Ze had zeker geen zin in vragen of ze de mol was of was bang zich te verspreken. Geen sterk staaltje voor een mol ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 24-02-2024, 11:09:41 »
Ze had zeker geen zin in vragen of ze de mol was of was bang zich te verspreken. Geen sterk staaltje voor een mol ::rofl::
Nou ik denk dat dit tijdens de opnametijd was (3,5 week weg) en als je mol heb je veel tijd nodig om voor te bereiden en plus opnames dus dat heeft misschien 3,5 maand tijd gekost. En tijdens voorbereiden ging haar gewone werk ook gewoon door. Als dit inderdaad met wie is de mol te maken heeft. En niet tijdens de uitzendingen, want dit interview stond in 19 januari in de AD.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 13:33:09 door Mol1991 »

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 24-02-2024, 14:53:10 »
Tja, beetje voorbereiding op WIDM zal je toch niet bij de sportschool weghouden. Ze zal wat daagjes hebben uitgetrokken, wat uurtjes voorbereiding. Meer is het toch niet. 3,5 maand achter elkaar is natuurlijk onzin. Ik denk dat ze alleen bedoeld kan hebben dat ze zich in die periode uit de samenleving wilde terugtrekken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 24-02-2024, 15:02:44 »
Klopt hoor, ik geloof daar ook niet in xd Ik denk dat ze gewoon niet in de sport-vibe zat in die tijd. Dit kan, want naar de sportschool gaat ze af en aan naar toe.
Maar waarom terugtrekken tijdens het opnemen en voor dat de kandidaten bekend gemaakt worden zit volgens mij bijna 5 maanden tussen, want volgens mij word altijd in de periode van juni en augustus opgenomen. Maar ik hoorde bij Shownieuws dat het om de periode juni ging, want toen was Tooske volgens haar collega’s een tijd niet aanwezig. En in november/december word het bekend gemaakt. Dus waarom dan niet 5 maanden, maar 3,5 maand als het met widm te maken heeft?

Maar volgens mij maken we het groter dan het is en zat gewoon niet in een sport-vibe.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 15:09:11 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 24-02-2024, 21:31:29 »
Ik vond haar dus wel echt heel leuk ❤️
Jammer

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 24-02-2024, 21:36:43 »
Boos: 'en weer een woord en weer een woord oeoeoeoe'  ::rofl::

Ik ben geshockeerd, doen ze aan nazorg voor molloten bij AVROTROS?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #137 Gepost op: 24-02-2024, 21:46:35 »
Jammer!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #138 Gepost op: 24-02-2024, 21:46:54 »
Geen seconde verdacht maar wel jammer dat ze eruit is want een erg leuke vrouw met erg grappige biechten. ;D

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #139 Gepost op: 24-02-2024, 21:58:32 »
Jammer, merkte net dat Rian de enige reden was dat ik nog wel elke week even inschakelde, omdat ik haar zo'n grappige persoonlijkheid vind. Kijken hoe dat volgende week bevalt
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48