Ze doet zoveel goed dat ik denk dat ze het niet kan zijn..stuurt vaak net de goede kant op bij vragen. Maar wat zou ik het tof vinden!
Deze tunnel is vooral een nachtmerrie
. Ik vind haar ook geweldig als persoon, maar als mol doet ze zoveel goed dat ik wens dat ze het beter niet kan zijn.....
Dit vraagt om een overzichtje.

1.1 Ja, verdient heel kandidaats een vrijstelling, die potentieel 1.000 euro in de pot brengt. Maar:
1.2 Komt bij iedereen aan met een nogal ongeloofwaardig verhaal over de paraplu. Kan prima een tactiek zijn om stemmen te trekken, zodat er minder stemmen overblijven voor de andere vrijstellingen.
1.3 Zit in een sleutelpositie met Anna en Kees bij de kisten. Van de 12 getrokken schilderijen is er maar 1 goed. Statistisch een kans van 1 op 6.
2.1 Rent alleen maar rondjes. Houdt zich verre van de chaos die ontstaat bij de microfoon.
2.2 Neemt vooral in het begin het voortouw om te gaan staan en ook weer te gaan zitten. Met alleen maar lopen (en dus helemaal geen podcast) was deze opdracht niet uit de verf gekomen. Klein productierolletje?
3.1 Ja, "Igorino" wordt goedgekeurd. Het is wel de laatste vraag, degene die daar een fout antwoord geeft valt nogal op. En Tooske wordt al flink verdacht door de groep. Zegt "de grootste acteur", lokt daarmee Clint Eastwood uit (fout). Gaat mee met een goed antwoord van Fons als de meerderheid kiest voor het foute (bruiloft).
3.2 Volgt Fons die de verkeerde kant oploopt. Zegt P6 ipv P5. Opent haar envelop terwijl Jeroen er nog niet is. Had P3 mogelijk nog binnen de tijd kunnen halen met Anna, maar kapt dat af.
3.3 Zit op de makkelijkste plek om worstelaars te fotograferen. Maar heeft ze ook echt alle foto's doorgestuurd, en zaten er geen dubbele bij?
4.1 Luistert mee met Sor, en geeft hem met "600 en 800" een dekmantel om aan de lijn te blijven. Weet wel heel gedetailleerd te herhalen wat de stem aan de lijn precies zei. Vraagt aan Fons of hij dezelfde keus krijgt, en het spel is in gang gezet. Belt zelf niet opvallend lang, en pakt nog even 20 euro voor de markt mee. Houdt zich wat afzijdig bij het kiezen van voorwerpen.
4.2 -
4.3 Doet de kubus fout, en gaat mee met foute antwoorden bij het vierkanten en driehoeken tellen. Scoort met Jeroen en Rian waarschijnlijk slechter dan de andere boot.
5.1 Zit aan een notitieblok, en zou voor de zekerheid makkelijk één getalletje kunnen veranderen.
5.2 ?
5.3 Uit analyse in het opdracht topic blijkt dat zij wsl. als eerste ging. Met de mogelijkheid dat zij zelf enveloppen heeft geplaatst of zich daarmee heeft bemoeid. (Bij sommige kandidaten een minbedrag op de tafel met hun lievelingskleur?)
Mijn twijfels zitten zeker niet bij dingen die ze goed zou hebben gedaan. Verdachte acties genoeg! Meer in haar kandidaatse reacties, zoals haar verwarring als ze met Fons Stad en land af moet en verdwaald raakt. Die lijkt toch heel oprecht. Of de manier waarop ze kijkt als Rik een spel uitlegt. Ze zou het erg goed spelen, als ze de Mol is.
Wensmol!