Wat betreft rouleersysteem: Er zijn 10 kandidaten dus 9 gesprekken per kandidaat. Zichtbaar in de aflevering is dat kandidaten meerdere gesprekken per kleur tafel hebben. Van Tooske heb ik 7 gesprekken in kaart. Wat opvalt is dat ze 2x aan tafel blauw en 2x aan tafel lila zat..Anna zat zelfs 3x aan de lila tafel. ( met Jip, Justin en Tooske)
Ik heb van zowel Tooske als Fons 7 gesprekken in kaart. Van Anna en Rian 6, van Jeroen, Kees, Jip en Babs 5, van Rosario 4 en van Justin slechts 3.
Anna heb ik zelfs 4 keer aan de lila tafel, met Justin, Babs, Tooske en Jip (in volgorde van vertoning).
Verder heb ik Fons 3 keer aan de groene tafel en Rian 3 keer aan de blauwe tafel.
Ik heb e.e.a. in een GIMP bestand staan met horizontaal de tafels en verticaal de momentopnames (zie afbeelding). Een keer kan ik de kandidaat niet herkennen en heb ik het screenshot van deze kandidaat in het plaatje geplakt.
Ik verwacht dat hier op een Sudoku achtige manier nog wat ingevuld kan worden. Als je bijvoorbeeld de bezetting van 3 tafels hebt dan kun je kijken welke bezettingen van de overige tafels mogelijk zijn. Hier vallen er wellicht een aantal af omdat die combinatie voorkomt in een andere tijdsopname waar één of meerdere kandidaten aan een andere tafel zitten. Ben je er nog? Het kan ook voorkomen dat een andere tijdsopname juist een perfecte aanvulling geeft.
Ook moeten we iets kunnen met kandidaten die meerdere keren aan dezelfde tafel zitten. Het is waarschijnlijk dat die kandidaat is blijven zitten en later niet alsnog naar die tafel is gegaan?
Ook het feit dat een kandidaat al aan tafel zit terwijl de andere plek leeg is zou gebruikt kunnen worden. Deze kandidaat zou hier wellicht nog zijn blijven zitten van de vorige ronde.
Ook zouden we nog iets moeten kunnen doen met de beginbeelden, die (als we de biecht van Babs mogen geloven) niet van het begin van de opdracht zijn.
Wie puzzelt er (verder) mee?